'ja kijk ik wilde me na mn blessure focussen op mn eigen spel. Dat is gelukt vandaag'quote:
7 Europees voor ja?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:16 schreef Adames het volgende:
[..]
Vorig jaar 7 penalties voor en 4 tegen
Kritiek op Hwang vond ik dan altijd een beetje overdreven.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:22 schreef bbuddybb het volgende:
Hwang groeit in voetballond opzicht.
Daar ging RvP voorliggen, nou ja, na dit seizoen zal het wel zijn.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:22 schreef RobertoCarlos het volgende:
Zal je zien dat RvP aan het einde van de wedstrijd aankondigt dat Timber vertrekt...
Echt al zoveel beter dan het begin onder Priske.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Overigens een uitstekende start vandaag, verdiend 1-0. Knap met zo’n nieuw team. Genieten dat ze geen idee hadden hoe ze het moesten vieren met al die ongemakkelijke dansjes
Excuus, ik had CL geselecteerdquote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
7 Europees voor ja?
Ik herinner enkel Munchen, Inter en Girona, en dat waren volkomen terechte strafschoppen.
Moest hier wel om lachenquote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:24 schreef Adames het volgende:
[..]
Excuus, ik had CL geselecteerd
Maar blijkbaar hebben jullie er 7 in totaal in de CL
Incl 2 van JP van Gastel
Volgens mij was die vorig jaar al weg
Speelt bedrijvig, maar het meeste lukt net niet vandaag.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:29 schreef snabbi het volgende:
die voorzet van sauer had beter gemoeten
het is ook positief als kritiek bedoeld - goed dat we in dit soort type klachten kunnen vervallenquote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:29 schreef fetX het volgende:
[..]
Speelt bedrijvig, maar het meeste lukt net niet vandaag.
Komt allemaal goed. Die jongen heeft echt veel talent.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:30 schreef snabbi het volgende:
[..]
het is ook positief als kritiek bedoeld - goed dat we in dit soort type klachten kunnen vervallen
Alsof ie al jaren bij ons speelt.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:31 schreef Alaianaya het volgende:
Wat voor indruk maakt Anel tot nu toe?
Degelijk en stabiel.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:31 schreef Alaianaya het volgende:
Wat voor indruk maakt Anel tot nu toe?
Combinatie met Bos loopt ook prima.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Komt allemaal goed. Die jongen heeft echt veel talent.
Die Bos bevalt mij wel.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Combinatie met Bos loopt ook prima.
Het is prematuur, maar de eerste indrukken van de aankopen zijn best goedquote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dennis heeft goed gekookt.
Wat zou het toch heerlijk zijn (ff dromen) om een seizoen te hebben waar we het enkel over details hebbenquote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:38 schreef fetX het volgende:
[..]
Het is prematuur, maar de eerste indrukken van de aankopen zijn best goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |