quote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:57 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wat adviseren jullie om bij deze wedstrijd te drinken?
Koop een kabel.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:29 schreef Bugno3 het volgende:
Ik kijk overigens via IPTV, dus gelieve alle wedstrijdgerelateerde posts met een vertraging van 20 seconden te plaatsen. Bij voorbaat dank.
Die zitten in deze tijd van het jaar toch altijd massaal weer in Turkije?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:35 schreef Divje het volgende:
Waarom zijn Turken zo MOKERIRRITANT op alle socials
Ja dan moet TImber wel gaan tekenenquote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:39 schreef alopio het volgende:
Hadj Moussa dus 2e aanvoerder en Read 3e. Bijzondere keuzes.
Van Persie geeft dus aan dat Timber niet gaat vertrekken en dat hij daar voor gaat liggen en dat de reden dat Timber geen aanvoerder meer is later wordt verteld. Denk zelf dat Timber dus zelf heeft aangegeven niet meer te willen.
Mag ik hopen.. 1 minuutje applaus vind ik wat karigquote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:42 schreef RobertoCarlos het volgende:
Maarre... we gaan toch wel 3 minuten stilte houden voor OveGod?
Niet vertrekken nu, dat hij niet bij gaat tekenen is een ander verhaal.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:40 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ja dan moet TImber wel gaan tekenen
En dat gaat hij niet doen, zijn makelaars willen gewoon dat hij transfervrij gaat vertekken, tekengeld enzovoorts...
Nee want Steijn is aanvoerderquote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:42 schreef RobertoCarlos het volgende:
Dus als Timber idd weggaat, schuift Hadj Moussa door?....
Tied voor de 1-0.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:44 schreef ashardalan het volgende:
Gegroet vrienden, klaar voor een nieuw seizoen![]()
come to besiktasquote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:35 schreef Divje het volgende:
Waarom zijn Turken zo MOKERIRRITANT op alle socials
Ik vind een minuutje applaus eigenlijk altijd veel mooierquote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:42 schreef RobertoCarlos het volgende:
Maarre... we gaan toch wel 3 minuten stilte houden voor OveGod?
Van aanvoerder naar nummer 4 of lager, Moussa is toch geen leider man en Read komt net kijken. Rare keuzes.quote:an Persie geeft uitleg over keuze voor Steijn als aanvoerder en noemt ook tweede en derde aanvoerder
Robin van Persie heeft woensdagavond voor aanvang van de wedstrijd tegen Fenerbahçe SK uitleg gegeven over de keuze voor Sem Steijn als nieuwe aanvoerder van Feyenoord. De Rotterdammers spelen vandaag de eerste officiële wedstrijd van het nieuwe seizoen.
Van Persie is duidelijk. 'Omdat Sem een leider is', zegt Van Persie voor aanvang tegen Ziggo Sport. 'Sem doet het hartstikke goed. Als je kijkt wat je zoekt in een leider, in een aanvoerder, dan wil je dat hij de teamcultuur omarmt, dat hij heel goed omgaat met zijn collega's. De speelwijze begrijpt en dat ook heel goed uitvoert, open staat. Dat zijn allemaal dingen die Sem heeft. Vanuit dat oogpunt is die keuze in mijn ogen een hele logische. Ook voor Sem een prachtig mooie uitdaging.'
Vorig seizoen was Quinten Timber de aanvoerder, maar dit seizoen dus niet. 'Dat ga ik op een later moment uitleggen wat daar de reden van is. We hebben een hele grote groep leiders, waarvan Quinten er zeker een van is en waar ik ook heel erg blij mee ben. De keuze is op Sem gevallen. Als tweede aanvoerder is dat Moussa en als derde aanvoerder is dat Read.'
Van Persie wordt gevraagd of het nu betekent dat Timber dan gaat vertrekken. 'Zeker niet, daar ga ik voorliggen.'
God stuurt Israel ook mee terwijl zoontje van hoer in de hel mag branden.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:32 schreef Zipportal het volgende:
Nepojonkje Van Rooyen omruilen bij God voor Kindvall. @:powerloungen
Ik ben lekker scherpquote:
Met zijn ogen.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Benieuwd hoe @:Caland kijkt naar onze nieuwe aanvoerder.
Zaterdag? Dit was heel vers.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
Niet voor Israel en Don Leo? Eerste officiële thuiswedstrijd weer he.
Vind ik ook raarquote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
Niet voor Israel en Don Leo? Eerste officiële thuiswedstrijd weer he.
Bedankt klaas. Die schiet er straks dus eentje in.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:07 schreef klaasweetalles het volgende:
symanski is ook niet meer wat het geweest is hahaha
De 1-0 duurt imo ook wel heel lang...quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:08 schreef fetX het volgende:
[..]
Bedankt klaas. Die schiet er straks dus eentje in.
Met dat geweldige linkerbeen.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:08 schreef fetX het volgende:
[..]
Bedankt klaas. Die schiet er straks dus eentje in.
Altijd tegen onsquote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:10 schreef Haringkop het volgende:
Ik heb toch sterk het idee dat we in Europa makkelijker pingels tegen krijgen dan mee..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |