Ueda scoort ook heel vaak bijna.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 12:26 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Twee kantjeboord door de VAR afgekeurde goals maat
Zelfs dat valt tegenquote:Op woensdag 6 augustus 2025 12:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ueda scoort ook heel vaak bijna.
Gewoon DtK laten bepalen dat ze vanaf nu 'Anel' en 'Sushi' hetenquote:Op woensdag 6 augustus 2025 12:18 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Helpt ook niet als je dan aan komt zetten met Anel Ahmedhod¸ić en Tsuyoshi Watanabe.
Ben geen expert, maar verbaast me een beetje, ik dacht dat hij het lievelingetje was van RvP en dat RvP hem zou laten doorgroeien in het eerste... Invalsbeurten gingen vorig jaar toch best aardig..quote:Op woensdag 6 augustus 2025 12:09 schreef Qarrad het volgende:
https://1908.nl/artikelen(...)erst-verlengd-worden
Sliti waarschijnlijk verhuurd aan NEC. Lijkt me helemaal prima.
Vandaag dus ook niet in de selectie.
Het heeft Sauer veel goeds gebracht in ontwikkeling, dus Sliti kan nog steeds doorgroeien in het eerste vanaf volgend seizoen.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 13:01 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ben geen expert, maar verbaast me een beetje, ik dacht dat hij het lievelingetje was van RvP en dat RvP hem zou laten doorgroeien in het eerste... Invalsbeurten gingen vorig jaar toch best aardig..
Hij zit nu een beetje in dezelfde situatie als Sauer vorig jaar (en die heeft imo een veel hoger plafond), het is voor hem veel beter om nu verhuurd te worden. Net als Slory en Zechiel.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 13:01 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ben geen expert, maar verbaast me een beetje, ik dacht dat hij het lievelingetje was van RvP en dat RvP hem zou laten doorgroeien in het eerste... Invalsbeurten gingen vorig jaar toch best aardig..
Eens, al lijkt Slory me nog wel een leuke om achter de hand te hebbenquote:Op woensdag 6 augustus 2025 13:31 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij zit nu een beetje in dezelfde situatie als Sauer vorig jaar (en die heeft imo een veel hoger plafond), het is voor hem veel beter om nu verhuurd te worden. Net als Slory en Zechiel.
De volgende ronde wacht op onsquote:Op woensdag 6 augustus 2025 13:42 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Dit moet de situatieschets vanavond worden. @:rambodirk
https://www.fr12.nl/trans(...)urplannen-voor-slitiquote:Op woensdag 6 augustus 2025 13:01 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 augustus 2025 15:24 schreef snabbi het volgende:
Qua idee kan ik hier wel achter staan: https://www.footballtrans(...)doyle-biedt-uitkomst
quote:De Career Advice Tool berekent op basis van data in hoeverre speler en club bij elkaar passen. Deze inschatting komt voort uit onder meer de verwachte transferwaarde (ETV), speelstijl, het niveau en het geprojecteerde potentieel van de speler. Diverse factoren als mogelijkheid tot ontwikkeling, kansen op speeltijd, de speelstijl en formatie van de club, zijn van invloed op de uitkomst.
Eens met je kritiek.quote:
De vol-ko-men doorgeslagen drang om letterlijk alles in het voetbal maar in data en cijfertjes vast te leggen is echt wanstaltig.quote:
We hebben in die positie nauwelijks kapitaal op het veld staan, dan lijkt me een 21-jarige speler huren juist nergens op slaan.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 15:30 schreef snabbi het volgende:
[..]
Eens met je kritiek.
Maar een 21 jarige lcv huren, die niet goed genoeg voor city zelf is maar wel zo'n 10m pond waar zou moeten zijn, zie ik wel als een prima backup. Huur of koop, kan het beide wel begrijpen.
Zou op zich ook een manier zijn, alleen kent RvP (als ik het goed hep) Sliti nog vanuit de jeugd. Dus dan is Robbie de perfecte begeleider voor hem.. Het is maar afwachten of RvP er volgend seizoen nog zit, je weet het nooit met trainers.. Maar we gaan het zienquote:Op woensdag 6 augustus 2025 13:30 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Het heeft Sauer veel goeds gebracht in ontwikkeling, dus Sliti kan nog steeds doorgroeien in het eerste vanaf volgend seizoen.
Oke - ik dacht dat we net voor 8m Watanabe hebben gehaald.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 15:31 schreef hhh38 het volgende:
[..]
We hebben in die positie nauwelijks kapitaal op het veld staan, dan lijkt me een 21-jarige speler huren juist nergens op slaan.
Ansich is het concept jonge speler huren met optie tot koop best wel goed. Zeker als je kijkt naar onze huidige uitgaven deze periode.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 15:31 schreef hhh38 het volgende:
[..]
We hebben in die positie nauwelijks kapitaal op het veld staan, dan lijkt me een 21-jarige speler huren juist nergens op slaan.
Met kapitaal op het veld bedoel ik toekomstige transferinkomsten. Watanabe gaat nooit met winst verkocht worden. Huur zou logisch zijn als je een talentvolle jonge speler hebt op die positie die nog niet klaar is om in de basis te staan en nog een jaartje nodig heeft om te ontwikkelen. Of als je een joker met een bijzonder wapen wil die anders onbetaalbaar is (zoals Minteh).quote:Op woensdag 6 augustus 2025 15:35 schreef snabbi het volgende:
[..]
Oke - ik dacht dat we net voor 8m Watanabe hebben gehaald.
Zou het beter zijn om een speler in dienst te hebben ja, maar dan zou je die eigenlijk door moeten laten groeien elders zodat die speeltijd krijgt. Om zelf een reserve speler te hebben die niet tot te veel kwaliteitsachteruitgang zou moeten leiden wanneer je je basis moet wisselen.. dan zie ik een huur wel als een prima optie.
Waar het bij Sauer echt wel onterecht was, want hij was beter dan Ivanusec. We hadden hem uitstekend kunnen gebruiken. Gelukkig heeft hij bij NAC ook grote stappen kunnen zetten, maar ik denk dat hij als eerste reserve bij ons ook beter was geworden.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 13:31 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij zit nu een beetje in dezelfde situatie als Sauer vorig jaar (en die heeft imo een veel hoger plafond), het is voor hem veel beter om nu verhuurd te worden. Net als Slory en Zechiel.
Kraaijeveld is in mijn ogen gewoon een middenvelder, die even als veldvulling naar de verdediging werd gehaald.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 15:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Met kapitaal op het veld bedoel ik toekomstige transferinkomsten. Watanabe gaat nooit met winst verkocht worden. Huur zou logisch zijn als je een talentvolle jonge speler hebt op die positie die nog niet klaar is om in de basis te staan en nog een jaartje nodig heeft om te ontwikkelen. Of als je een joker met een bijzonder wapen wil die anders onbetaalbaar is (zoals Minteh).
Misschien hebben ze heel veel vertrouwen in Plug of Kraaijeveld, dan is huur wel logisch.
Dat lijkt mij eigenlijk niet, dat is een heel bewuste keuze geweest.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 15:46 schreef snabbi het volgende:
[..]
Kraaijeveld is in mijn ogen gewoon een middenvelder, die even als veldvulling naar de verdediging werd gehaald.
quote:Feyenoord is na de komst van Anel Ahmedhodzic zo goed als klaar op de zomerse transfermarkt, beweert FeyenoordTransfermarkt. De Rotterdammers hebben de jacht op Ko Itakura en Sikou Niakaté gestaakt. Alleen een jonge, linksbenige verdediger zou nog op het wensenlijstje in Rotterdam-Zuid staan.
Het is ZKA die dit schrijft, maar ik verwacht ook geen nieuwe spits meer. Tenzij Ueda en Tengstedt allebei heel erg tegenvallen komende maand of wanneer Ueda vertrekt.quote:
Ik verwacht inderdaad ook niet zoveel meer. Met name een LCV is inderdaad nog wenselijk, verder vooral afhankelijk van eventuele uitgaande transfers/buitenkansjes. Ik zou nog wel een goede extra linksbuiten willen, maar dat zie ik niet direct gebeuren.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 16:16 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het is ZKA die dit schrijft, maar ik verwacht ook geen nieuwe spits meer. Tenzij Ueda en Tengstedt allebei heel erg tegenvallen komende maand of wanneer Ueda vertrekt.
Er mag nog wel wat derde garnituur vertrekkenquote:Op woensdag 6 augustus 2025 16:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Een logisch besluit. De kassa heeft genoeg gerinkeld, zowel in als uitgaand.
Bullaude en Kasanwirjo hebben allebei nog een contract tot 2027quote:Op woensdag 6 augustus 2025 16:31 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Er mag nog wel wat derde garnituur vertrekken
Ja uiteraard, maar die tellen we niet meer mee. Er staat nu gewoon een prima groep waar RvP mee aan de slag kan. Hoeft niks meer bij maar ook zeker niet meer weg uit pak hem beet de eerste 18.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 16:31 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Er mag nog wel wat derde garnituur vertrekken
Nee iedereen op FOK! zal zo dadelijk worden opgehaald per limousine en al zippend aan de champagne naar zijn vipbox in de kuip worden gebracht. Je hebt hier DM's over gehad in aanloop naar het nieuwe seizoen.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 16:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hoe werkt dat vanavond gewoon weer die gare ziggo app?
Gewoon tactiek voor de onderhandelingspositie.quote:
quote:Op woensdag 6 augustus 2025 17:06 schreef Nober het volgende:
[..]
Nee iedereen op FOK! zal zo dadelijk worden opgehaald per limousine en al zippend aan de champagne naar zijn vipbox in de kuip worden gebracht. Je hebt hier DM's over gehad in aanloop naar het nieuwe seizoen.
Een tweeluik. Blijven doneren. @RamboDirkquote:Op woensdag 25 november 2020 13:07 schreef Zipportal het volgende:
Ik moet nog een DM krijgen van FOK. Dan wordt het gevierd op het serverpark o.a. nieuwe hardware bekijken van het gedoneerde geld en een kerstpakket mee na afloop.
Ja.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 17:29 schreef zoekeenleven het volgende:
Weet iemand hier hoe het werkt als je vrienden mee wilt nemen naar de kuip die niet per se voor Feyenoord zijn en dus ook geen account/app hebben van Feyenoord? Of moet iedereen Noord-korea style regristeren voordat je toegang krijgt tot de Kuip?
Je ken zo doorlopen.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 17:29 schreef zoekeenleven het volgende:
Weet iemand hier hoe het werkt als je vrienden mee wilt nemen naar de kuip die niet per se voor Feyenoord zijn en dus ook geen account/app hebben van Feyenoord? Of moet iedereen Noord-korea style regristeren voordat je toegang krijgt tot de Kuip?
Jaquote:Op woensdag 6 augustus 2025 17:29 schreef zoekeenleven het volgende:
Een situatieschets:quote:Op woensdag 6 augustus 2025 17:44 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Je ken zo doorlopen.
Welkom in Rotterdam
Ja het is echt een teringzooi dit nieuwe systeem. Je kan niet eens een screenshot nemen van je kaartje en dit doorsturenquote:Op woensdag 6 augustus 2025 17:29 schreef zoekeenleven het volgende:
Mij pakken ze er eigenlijk altijd uitquote:Op woensdag 6 augustus 2025 17:53 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Er wordt uberhaupt niet gefouilleerd.
Welkom in Rotterdam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |