SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Anel in de basis morgen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 14:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat lijkt me erg sterk, maar ik laat mij graag verrassen.
Het kan de Hancko of Soren Larsen kant op, wat dat betreft.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 17:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Anel in de basis morgen.
Een aankoop die je een shirtje aan doet en direct mee kan doen. Daar houden we van.
Het moet allemaal nog blijken hoe de puzzelstukjes in elkaar gaan vallenquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 18:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Het kan de Hancko of Soren Larsen kant op, wat dat betreft.
Ik moet altijd enorm lachen als mensen zoals Willem Vissers enorm boos worden als hij met een realistisch wedstrijdplan succes heeft. Men zal en moet aanvallen en DOELPUNTEN MAKEN. Het chips en cola volk moet vermaakt worden.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 19:19 schreef Scrummie het volgende:
MourinhoGod. Altijd al een prima gozer gevonden
Volgens mij doet hij dit iedere keer, om vervolgens voor de return in eigen huis het vuurtje op te poken.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 19:16 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Gaat ‘ie nu ineens sympathiek zitten lopen te doen
quote:Ahmedhod¸ić speelgerechtigd voor Champions League-duels met Fenerbahçe
vandaag, 20:19 91 reacties
Feyenoord heeft Anel Ahmedhod¸ić op tijd ingeschreven voor de derde voorronde van de Champions League. De centrale verdediger, die dinsdag werd overgenomen van Sheffield United, is speelgerechtigd voor het tweeluik met Fenerbahçe.
De Rotterdammers werkten de afgelopen dagen met man en macht om de transfer van Ahmedhod¸ić af te ronden en alle benodigde formaliteiten voor zijn registratie op tijd in orde te krijgen. Mede dankzij de hulp van de KNVB kon Feyenoord de inschrijving voor de deadline voltooien, waardoor de verdediger woensdagavond al zijn debuut kan maken in De Kuip.
Direct inzetbaar
Trainer Robin van Persie ziet in Ahmedhod¸ić een belangrijke versterking voor het hart van de defensie, na het vertrek van Dávid Hancko en blessureproblemen bij andere centrumverdedigers. De fysiek sterke mandekker moet direct klaarstaan om een rol van betekenis te spelen in de jacht op een plek in de play-offs van het miljardenbal.
''Hij komt fris binnen, al kun je er ook voor kiezen om met hem toe te werken naar het weekend'', besprak Van Persie tijdens de persconferentie een mogelijke basisplaats. ''Anel heeft ervaring in het Championship en de Premier League. Dat is een plusje. Zijn Engels is heel goed, dus dat is makkelijker communiceren. En als hij start, dan heeft hij een topper naast zich staan, die ook gewend is om een verdediging te leiden.
Ik vond het zeker de laatste jaren juist wel een zwaktebod bij hem. Dat je met een club met ongeveer vier keer het budget van je meeste tegenstanders ternauwernood succes boekt met onsympathiek afbraakvoetbal, tja.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 19:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik moet altijd enorm lachen als mensen zoals Willem Vissers enorm boos worden als hij met een realistisch wedstrijdplan succes heeft. Men zal en moet aanvallen en DOELPUNTEN MAKEN. Het chips en cola volk moet vermaakt worden.
Laatste jaren wel minder natuurlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 6 augustus 2025 09:17 schreef hhh38 het volgende:
MATCHDAYIk ben vooral blij dat het weer begint allemaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar omdat je zowel bij verlies tegen Fenerbahce als bij verlies in de volgende ronde uit gaat komen in de poulefase van de Europa League (iets wat ik tot een paar weken geleden trouwens niet eens wist), zit ik er vooral bij van "tja, misschien maar verliezen van Fener, van Benfica win je over 2 wedstrijden toch niet, dan lekker die 2 potjes uitsparen"Al zal dat wel anders zijn zodra het eerste fluitsignaal geklonken heeft
![]()
Of je denkt gewoon voor 1 keer aan het landsbelang en wint gewoon die potjes.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 10:19 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik ben vooral blij dat het weer begint allemaal
Maar omdat je zowel bij verlies tegen Fenerbahce als bij verlies in de volgende ronde uit gaat komen in de poulefase van de Europa League (iets wat ik tot een paar weken geleden trouwens niet eens wist), zit ik er vooral bij van "tja, misschien maar verliezen van Fener, van Benfica win je over 2 wedstrijden toch niet, dan lekker die 2 potjes uitsparen"Al zal dat wel anders zijn zodra het eerste fluitsignaal geklonken heeft
Landsbelangquote:Op woensdag 6 augustus 2025 10:22 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Of je denkt gewoon voor 1 keer aan het landsbelang en wint gewoon die potjes.
quote:Op woensdag 6 augustus 2025 10:22 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 6 augustus 2025 10:22 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik geloof nog steeds dat je die voorrondes kan overleven. We hebben zwaar geloot, maar het is zeker niet onmogelijk. Als onze Anel het meteen goed oppakt hebben we ook echt een meer dan prima teampje.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 10:19 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dat is ook wel weer zo, inmiddels ben ik best tevreden met het team dat er staat, zeker als die Tengstedt blijkt te kunnen voetballen en er nog een CV bij komt. Maar toch, Benfica.. Ik weet het niet hoor. Die pot vorig seizoen was toch een beetje een fluke.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 10:27 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik geloof nog steeds dat je die voorrondes kan overleven. We hebben zwaar geloot, maar het is zeker niet onmogelijk. Als onze Anel het meteen goed oppakt hebben we ook echt een meer dan prima teampje.
Die wedstrijd vorig jaar was zeker een fluke, daar viel echt alles op z'n plek. Maar in een uitwedstrijd hoef je ook niet zo'n goed resultaat te halen. Je moet gewoon 2x hopen op wat Kuipmagie en dan uit zo min mogelijk weggeven.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 10:29 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dat is ook wel weer zo, inmiddels ben ik best tevreden met het team dat er staat, zeker als die Tengstedt blijkt te kunnen voetballen en er nog een CV bij komt. Maar toch, Benfica.. Ik weet het niet hoor. Die pot vorig seizoen was toch een beetje een fluke.
Tegen in beide gevallen tegenstanders van de Portugese slag, dus van alles wat niet met voetbal te maken heeft om de boel maar te frustreren.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 10:32 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die wedstrijd vorig jaar was zeker een fluke, daar viel echt alles op z'n plek. Maar in een uitwedstrijd hoef je ook niet zo'n goed resultaat te halen. Je moet gewoon 2x hopen op wat Kuipmagie en dan uit zo min mogelijk weggeven.
Ik vond dat eigenlijk geen fluke. Een uitschieter, zeker, maar we waren gewoon veel beter dan Benfica en het had nog veel hoger kunnen eindigen zonder die afgekeurde goals.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 10:32 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die wedstrijd vorig jaar was zeker een fluke, daar viel echt alles op z'n plek. Maar in een uitwedstrijd hoef je ook niet zo'n goed resultaat te halen. Je moet gewoon 2x hopen op wat Kuipmagie en dan uit zo min mogelijk weggeven.
Daarom is het wellicht dus juist een voordeel om eerst thuis te spelen, zoals @Caland ook zei. Als wij met een voorsprong de 2e wedstrijd in gaan kunnen zij hun vieze spelletjes niet spelen in de return.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 10:37 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Tegen in beide gevallen tegenstanders van de Portugese slag, dus van alles wat niet met voetbal te maken heeft om de boel maar te frustreren.
Ik hoop op mooie potten natuurlijk maar ik ben bang dat mijn tanden nog door de chips heen hoorbaar gaan knarsen.
Ik dacht even dat je doelde op 2014, maar dat was tegen Besiktas en liep minder goed af.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 10:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik verwacht vandaag in ieder geval weinig vuurwerk, hopelijk houden we zelf de poorten goed gesloten en wachten we op een ‘momentje’. Ik zeg een herhaling van de vorige voorronde CL tegen Fener, 1-0 winst door een afstandsschot van onze Japanner. Ik verraad alleen nog niet welke van de twee.
Hadj Moussa die de hele verdediging van Fener 3x in één actie het bos in stuurt en dan vergeet af te leggen op Ueda in de 89e minuut.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 11:44 schreef Evangelion het volgende:
Ik verwacht gewoon een tegengoal binnen 5 minuten door een gigantische blunder.
Typisch Feyenoord.
Ik denk dat je met 5 doelpunten nog comfortabeler naar Istanbul afreist.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 11:38 schreef klaasweetalles het volgende:
Matchday!
Spannend, gelijk aan het begin van het seizoen een kraker wedstrijd die heel het seizoen kan bepalen.
Je moet er echt 3 inleggen vandaag anders wordt het lastig in de uitwedstrijd. Als je deze wedstrijd 4 weken later had gehad dan win je dit zo.
Nu is het allemaal los zand, teveel nieuwe spelers. Het wordt gewoon een momenten wedstrijd.
Eigenlijk is alleen de afstemming met en tussen de centrale verdedigers onzeker. Van Sauer en Steijn mag je gewoon verwachten dat die wel ingespeeld zijn op de rest van het team.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 11:47 schreef RobertoCarlos het volgende:
Dit is echt de fase dat je maar moet hopen dat je geluk hebt en er doorheen komt. Het team is totaal niet op elkaar ingespeeld en sommigen weten maar net de naam van een nieuweling...![]()
Los van dat die nieuwelingen moeten wennen aan NL, de Kuip en zo..
Wordt billenknijpen vanavond...
Ik had toch liever gehad dat we voorlopig eerst nog even tegen de NACs en Telstars van deze wereld zouden spelenquote:Op woensdag 6 augustus 2025 10:19 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Die hebben al best veel goede aanvallers tochquote:Op woensdag 6 augustus 2025 12:09 schreef Qarrad het volgende:
https://1908.nl/artikelen(...)erst-verlengd-worden
Sliti waarschijnlijk verhuurd aan NEC. Lijkt me helemaal prima.
Vandaag dus ook niet in de selectie.
Eens. Hoe bizar het ook was, je had ook zomaar 6-0 kunnen winnen.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 10:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vond dat eigenlijk geen fluke. Een uitschieter, zeker, maar we waren gewoon veel beter dan Benfica en het had nog veel hoger kunnen eindigen zonder die afgekeurde goals.
Girona, City en Bayern Munchen, dat waren flukes!
6-0?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 12:14 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Eens. Hoe bizar het ook was, je had ook zomaar 6-0 kunnen winnen.
Helpt ook niet als je dan aan komt zetten met Anel Ahmedhod¸ić en Tsuyoshi Watanabe.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 11:47 schreef RobertoCarlos het volgende:
Het team is totaal niet op elkaar ingespeeld en sommigen weten maar net de naam van een nieuweling...![]()
Met een selectie van 36 spelers mogen er best nog een aantal verhuurd/verkocht wordenquote:Op woensdag 6 augustus 2025 12:09 schreef Qarrad het volgende:
https://1908.nl/artikelen(...)erst-verlengd-worden
Sliti waarschijnlijk verhuurd aan NEC. Lijkt me helemaal prima.
Vandaag dus ook niet in de selectie.
Twee kantjeboord door de VAR afgekeurde goals maatquote:Op woensdag 6 augustus 2025 12:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
6-0?
1-3 was al best ruim in de score. Terechte winst, maar ook niet meer dan dat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |