Ja.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 17:29 schreef zoekeenleven het volgende:
Weet iemand hier hoe het werkt als je vrienden mee wilt nemen naar de kuip die niet per se voor Feyenoord zijn en dus ook geen account/app hebben van Feyenoord? Of moet iedereen Noord-korea style regristeren voordat je toegang krijgt tot de Kuip?
Je ken zo doorlopen.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 17:29 schreef zoekeenleven het volgende:
Weet iemand hier hoe het werkt als je vrienden mee wilt nemen naar de kuip die niet per se voor Feyenoord zijn en dus ook geen account/app hebben van Feyenoord? Of moet iedereen Noord-korea style regristeren voordat je toegang krijgt tot de Kuip?
Jaquote:Op woensdag 6 augustus 2025 17:29 schreef zoekeenleven het volgende:
Een situatieschets:quote:Op woensdag 6 augustus 2025 17:44 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Je ken zo doorlopen.
Welkom in Rotterdam
Ja het is echt een teringzooi dit nieuwe systeem. Je kan niet eens een screenshot nemen van je kaartje en dit doorsturenquote:Op woensdag 6 augustus 2025 17:29 schreef zoekeenleven het volgende:
Mij pakken ze er eigenlijk altijd uitquote:Op woensdag 6 augustus 2025 17:53 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Er wordt uberhaupt niet gefouilleerd.
Welkom in Rotterdam
Precies dit. Geen idee man.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:22 schreef snabbi het volgende:
Ik heb werkelijk geen idee wat ik er van moet gaan verwachten. Ik hoop dat de spelers een beetje fit ogen en strijd leveren. Kwaliteit en teamspel zou ik wel graag willen zien natuurlijk, maar ik vermoed dat dit nog te vroeg is.
Als je nou zo'n complete lollerloting hebt, kan het je imo juist helpen om in vorm te geraken en een winning flow te creeren, maar Fener en Benfica is niet echt waar je op dit moment op zit te wachten.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Altijd kut een moetje zo vroeg in het seizoen.
Gewoon het gras opvreten.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:22 schreef snabbi het volgende:
Ik heb werkelijk geen idee wat ik er van moet gaan verwachten. Ik hoop dat de spelers een beetje fit ogen en strijd leveren. Kwaliteit en teamspel zou ik wel graag willen zien natuurlijk, maar ik vermoed dat dit nog te vroeg is.
Goed gedacht klaas.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:50 schreef klaasweetalles het volgende:
Geen moder en Read in de basis door omstandigheden denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |