Precies dit. Geen idee man.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:22 schreef snabbi het volgende:
Ik heb werkelijk geen idee wat ik er van moet gaan verwachten. Ik hoop dat de spelers een beetje fit ogen en strijd leveren. Kwaliteit en teamspel zou ik wel graag willen zien natuurlijk, maar ik vermoed dat dit nog te vroeg is.
Als je nou zo'n complete lollerloting hebt, kan het je imo juist helpen om in vorm te geraken en een winning flow te creeren, maar Fener en Benfica is niet echt waar je op dit moment op zit te wachten.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Altijd kut een moetje zo vroeg in het seizoen.
Gewoon het gras opvreten.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:22 schreef snabbi het volgende:
Ik heb werkelijk geen idee wat ik er van moet gaan verwachten. Ik hoop dat de spelers een beetje fit ogen en strijd leveren. Kwaliteit en teamspel zou ik wel graag willen zien natuurlijk, maar ik vermoed dat dit nog te vroeg is.
Goed gedacht klaas.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:50 schreef klaasweetalles het volgende:
Geen moder en Read in de basis door omstandigheden denk ik
Is dat zo?quote:
Ik zou het een beetje gek vinden als Timber niet meer de aanvoerder is.quote:
https://www.fr12.nl/nieuws/steijn-nieuwe-aanvoerder-van-feyenoordquote:Steijn nieuwe aanvoerder van Feyenoord
Feyenoord heeft bekendgemaakt dat Sem Steijn de nieuwe aanvoerder is van het eerste elftal. De middenvelder draagt vanaf vanavond de aanvoerdersband en zal deze de rest van het seizoen blijven voeren.
Steijn neemt de rol over van de afwezige vaste leiders binnen de selectie. Voor de zomeraanwinst betekent dit een belangrijke stap in zijn nog prille Feyenoord-periode. Zijn eerste wedstrijd als aanvoerder is direct een belangrijke: het heenduel met Fenerbahçe in de derde voorronde van de Champions League.
Heineken, Amstel, Bavaria, Grolsch.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:57 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wat adviseren jullie om bij deze wedstrijd te drinken?
quote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:57 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wat adviseren jullie om bij deze wedstrijd te drinken?
Timber zal dan wel niet verlengen. Of het is EEN SIGNAAL van Robin.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Steijn aanvoerder.
Daar snap ik helemaal NIKS van.
Logisch zou zijn TImberquote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Steijn aanvoerder.
Daar snap ik helemaal NIKS van.
Keek vast goed uit de ogen.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:00 schreef fetX het volgende:
[..]
Timber zal dan wel niet verlengen. Of het is EEN SIGNAAL van Robin.
Dat denk ik. Timber wordt weer aanvoerder als ie verlengtquote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:00 schreef fetX het volgende:
[..]
Het zal ook wel komen door de grote hoeveelheid middenvelders die in aanmerking komen voor een basisplekquote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:03 schreef Binge-watch het volgende:
Misschien wil Van Persie per se een Nederlandse aanvoerder en heeft Timber aangegeven niet te willen verlengen.
Dan is er ook geen andere keus. 😂
Signalen geven doe je maar als verkeersregelaar.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:00 schreef fetX het volgende:
[..]
Dit kan hem ook juist sneller richting de uitgang duwen (ik hoop dat hij bijtekent).quote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:04 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat denk ik. Timber wordt weer aanvoerder als ie verlengt
Stein is in potentie ook de mogelijke topscorer van Feyenoordquote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:10 schreef Buitendam het volgende:
Steijn aanvoerder. Als Feyenoord slim is flikkeren ze hem er vanavond nog uit.
Alles beter dan muisje Schouten.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:12 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Stein is in potentie ook de mogelijke topscorer van Feyenoord
ZO iemand kan je nog extra in beeld brengen als je hem aanvoerder maakt. Als hij er komend seizoen een hoop inlegt is zijn transferwaarde 30 miljoen
Het zal allemaal wel een strategische keuze van Feyenoord zijn
Hij is aanvoerderquote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik zou het een beetje gek vinden als Timber niet meer de aanvoerder is.
Of RvP heeft bedacht dat iedere wedstrijd een andere aanvoerder heeft want het zijn ALLEMAAL leiders.
Je schaft maar een fatsoenlijk abonnement aanquote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:29 schreef Bugno3 het volgende:
Ik kijk overigens via IPTV, dus gelieve alle wedstrijdgerelateerde posts met een vertraging van 20 seconden te plaatsen. Bij voorbaat dank.
Dat overweeg ik pas zodra Ajax weer Europees speelt.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Je schaft maar een fatsoenlijk abonnement aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |