Die kan alleen afwerken.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:12 schreef Divje het volgende:
Steijn mag wel even wat zuiverder gaan passen
Zolang hij dat maar op het veld doet, ipv de één of andere parkeerplaats, vind ik dat niet heel ergquote:
Vorig jaar 7 penalties voor en 4 tegenquote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:10 schreef Haringkop het volgende:
Ik heb toch sterk het idee dat we in Europa makkelijker pingels tegen krijgen dan mee..
Deze kon je wel geven. Moment van eerder vond ik niet.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:10 schreef Haringkop het volgende:
Ik heb toch sterk het idee dat we in Europa makkelijker pingels tegen krijgen dan mee..
Dat is het ook niet neequote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:15 schreef snabbi het volgende:
van mij hoeft dit niet een pingel te zijn, maar ja
7 mee ja? Ik zal nog wel rondlopen met m’n Wolfsburger en Zagreb traumaquote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:16 schreef Adames het volgende:
[..]
Vorig jaar 7 penalties voor en 4 tegen
Wind mee voel je minderquote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:17 schreef Haringkop het volgende:
[..]
7 mee ja? Ik zal nog wel rondlopen met m’n Wolfsburger en Zagreb trauma
Idk. Waarom zijn er meerdere Zuidwoldes en Noordwoldes?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:19 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Waarom liggen Oosterwolde, Zuidwolde, Noordwolde en Westerwolde niet op een logische plaats?
Dat is Timber als hij in vorm is.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:18 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Sowieso Feyenoords beste middenvelder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |