SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Hi Essiequote:Op zondag 3 augustus 2025 17:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
The answer to life the universe and everything
Je bent zelfquote:Op zondag 3 augustus 2025 17:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
op een Italiaanse bol moet wel een GROOOOOOTE hamburger.
Soms. Ligt eraan hoe lui ik ben.quote:Op zondag 3 augustus 2025 17:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
kruid jij je eigen hamburgers enzo?
[..]
Hoi dudjequote:Op zondag 3 augustus 2025 17:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hi Essie
[..]
Je bent zelf
[..]
Soms. Ligt eraan hoe lui ik ben.
Misschien binnenkort maar weer eens VIESDIK zoals vroegah een pizza burger maken.
Spek uitbakken, kaas in stukjes snijden, door het gehakt mengen. Burger er van maken en bakken. Ondertussen twee pizzas in de oven. Pizzas eruit. Eentje als bodem. Burger er op. Extra beleg er bij. Pizza er bovenop als top en smullen maar.
auww..quote:Op zondag 3 augustus 2025 15:12 schreef Ama het volgende:
Alle ziektes op een rijtje. Kreeg net mijn slechte middelvinger tussen een la.
VOCHTIG POESJEquote:
Wat? Zo'n pizza burger? Nee dat was voor 1 avond en dan deelde we die met 3 of 4 man.quote:Op zondag 3 augustus 2025 17:14 schreef essnhills het volgende:
Is dat je eten voor gelijk de hele week?
Delenquote:Op zondag 3 augustus 2025 17:20 schreef dud0r het volgende:
Wat? Zo'n pizza burger? Nee dat was voor 1 avond en dan deelde we die met 3 of 4 man.
quote:
Hmm, was het lekker? En lekkerder dan die pizza beleggen met je kaas-spek-gehakt?quote:Op zondag 3 augustus 2025 17:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hi Essie
[..]
Je bent zelf
[..]
Soms. Ligt eraan hoe lui ik ben.
Misschien binnenkort maar weer eens VIESDIK zoals vroegah een pizza burger maken.
Spek uitbakken, kaas in stukjes snijden, door het gehakt mengen. Burger er van maken en bakken. Ondertussen twee pizzas in de oven. Pizzas eruit. Eentje als bodem. Burger er op. Extra beleg er bij. Pizza er bovenop als top en smullen maar.
Wil je dan voor mij ook meenemen? En kersen als ze die nog hebben, en anders reclamecheque?quote:
Is goedquote:Op zondag 3 augustus 2025 17:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hmm, was het lekker? En lekkerder dan die pizza beleggen met je kaas-spek-gehakt?
[..]
Wil je dan voor mij ook meenemen? En kersen als ze die nog hebben, en anders reclamecheque?
Doe ik volgende week wat boodschappen voor jou
Anders gewoon die burger op een tortilla gooien, kan ook best lekker zijnquote:
ja, zit je niet meequote:Op zondag 3 augustus 2025 17:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja hoe ik het ook weer voor elkaar krijg om zoiets te doen.
In de kast onder de kookplaat.quote:Op zondag 3 augustus 2025 17:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
waar staat jouw oven? /durfttevragen
Oh ohquote:Op zondag 3 augustus 2025 15:12 schreef Ama het volgende:
Alle ziektes op een rijtje. Kreeg net mijn slechte middelvinger tussen een la.
Nee helaas. Heb je er zoveel dan?quote:Op zondag 3 augustus 2025 17:29 schreef LTVDK het volgende:
@:TheStigsDutchCousin, heb jij nog interesse in oude Top Gear magazines?
Hele verhuisdoos volquote:Op zondag 3 augustus 2025 17:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee helaas. Heb je er zoveel dan?
Oh, wat een normale plekquote:
quote:Op zondag 3 augustus 2025 17:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik had rond 2 uur nog een goede maaltijdsalade op na de wandeling. Ik zit nog steeds vol![]()
Maaltijdsalade met zalm
Ah, dat klinkt redelijkquote:Op zondag 3 augustus 2025 17:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
VOCHTIG POESJE
[..]
Wat? Zo'n pizza burger? Nee dat was voor 1 avond en dan deelde we die met 3 of 4 man.
quote:Op zondag 3 augustus 2025 17:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, wat een normale plek
inb4 'kookplaat staat in het toilet'
[..]
Hoe was jouw ervaring met contacten leggen in Wenen btw? Ik twijfel om deze zomer nog naar Wenen te gaan, nog keer duitsland, of een solo together reisje met srprs mequote:
Ja was prima te eten.quote:Op zondag 3 augustus 2025 17:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hmm, was het lekker? En lekkerder dan die pizza beleggen met je kaas-spek-gehakt?
[..]
Wil je dan voor mij ook meenemen? En kersen als ze die nog hebben, en anders reclamecheque?
Doe ik volgende week wat boodschappen voor jou
Ja ik vind het zonde om weg te gooien, ook al doe ik er zelf niks meer mee en staan ze maar een beetje in de wegquote:Op zondag 3 augustus 2025 17:33 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb nog antieke RTLGP megazime jaargangen
Genoeg studenten daar. Je kunt altijd naar een meet-up als je echt wat wil ondernemen.quote:Op zondag 3 augustus 2025 17:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoe was jouw ervaring met contacten leggen in Wenen btw? Ik twijfel om deze zomer nog naar Wenen te gaan, nog keer duitsland, of een solo together reisje met srprs me
een fotoboek van dingen die jullie samen ondernomen hebben.quote:Op zondag 3 augustus 2025 17:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik moet nog een verjaardagscadeau verzinnen voor mijn beste vriend.
Vorig jaar had ik hem verblijd met een klusdag![]()
Aangezien hij helemaal gek is op Âmbar en dat ook zijn petehond is, zal ik hem een mok met foto van Ambar cadeau doen?
Doen. Of een t-shirt.quote:Op zondag 3 augustus 2025 17:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik moet nog een verjaardagscadeau verzinnen voor mijn beste vriend.
Vorig jaar had ik hem verblijd met een klusdag![]()
Aangezien hij helemaal gek is op Âmbar en dat ook zijn petehond is, zal ik hem een mok met foto van Ambar cadeau doen?
Wat zal ik gaan eten?quote:
lekker ralle tjap bestellen net als ik.quote:
Wasda?quote:Op zondag 3 augustus 2025 17:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
lekker ralle tjap bestellen net als ik.
Te heet voor soep, tenzij gazpacho.quote:Op zondag 3 augustus 2025 17:57 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga voor soep of iets met mozzarella en tomaat en avocado.
Thuisbezorgd.nlquote:
Waardeloos, maar de invulling van m'n reis had het sowieso wel kansloos gemaakt. Denk dat contacten leggen zonder F1 wel gelukt was. Op de laatste avond nog gesproken met iemand die daar net was aangekomen en op de trein naar huis ook 2 prima gasten.quote:Op zondag 3 augustus 2025 17:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoe was jouw ervaring met contacten leggen in Wenen btw? Ik twijfel om deze zomer nog naar Wenen te gaan, nog keer duitsland, of een solo together reisje met srprs me
Maar heb je ook burgers om er op te doen meegenomen?quote:
Uiteraard.quote:Op zondag 3 augustus 2025 18:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar heb je ook burgers om er op te doen meegenomen?
Wat vond je van mijn gif?quote:Op zondag 3 augustus 2025 18:13 schreef Haags het volgende:
Blij dat het weekend er weer op zit @:wereldgozer
nog even weekje knalleng
italiaanse bol met mozzarella, tomaat en avo is ook opquote:Op zondag 3 augustus 2025 17:57 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga voor soep of iets met mozzarella en tomaat en avocado.
ohquote:Op zondag 3 augustus 2025 18:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Waardeloos, maar de invulling van m'n reis had het sowieso wel kansloos gemaakt. Denk dat contacten leggen zonder F1 wel gelukt was. Op de laatste avond nog gesproken met iemand die daar net was aangekomen en op de trein naar huis ook 2 prima gasten.
hoe vind je zo'n meet-upquote:Op zondag 3 augustus 2025 17:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Genoeg studenten daar. Je kunt altijd naar een meet-up als je echt wat wil ondernemen.
Wenenquote:Op zondag 3 augustus 2025 17:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja denk check het toch maar evenquote:
Ik sliep op een kamer met anderen die naar de F1 gingen, niet met alleenreizers. Die heb ik geen moment wakker gezienquote:
ben vanmiddag in slaap gevallen tijdens F1.quote:Op zondag 3 augustus 2025 18:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik sliep op een kamer met anderen die naar de F1 gingen, niet met alleenreizers. Die heb ik geen moment wakker gezien
Maar die gozer die ik de laatste avond sprak had een groepje waarmee hij de volgende dag Graz ging verkennen, daar had ik in theorie bij aan kunnen haken als ik had gewild. Maar dat wilde ik niet omdat ik vroeg weg moest.
Sukkelquote:Op zondag 3 augustus 2025 18:19 schreef Haags het volgende:
[..]
ben vanmiddag in slaap gevallen tijdens F1.
Boomer.quote:Op zondag 3 augustus 2025 18:19 schreef Haags het volgende:
[..]
ben vanmiddag in slaap gevallen tijdens F1.
Die McLaren dominantie begint me wel beetje de neus uit te hangen hoor.quote:
Waar zit ik naar te kijkenquote:Op zondag 3 augustus 2025 18:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nattekat in GC / [KSC #19133] Kwartmiljard
Vastlijmen aan de bodem.quote:Op zondag 3 augustus 2025 18:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kansloos XR figuur bij de Canal Parade
Die stonden gister ook op het spoor bij Den Haag.quote:Op zondag 3 augustus 2025 18:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kansloos XR figuur bij de Canal Parade
Ze mogen het morgen doen. Heb ik een goed excuus om niet naar kantoor te gaan.quote:Op zondag 3 augustus 2025 18:23 schreef Haags het volgende:
[..]
Die stonden gister ook op het spoor bij Den Haag.
Dan denk ik ook, laat dat treinverkeer gewoon verder gaan dan zijn we daar ook weer vanaf. Maar het mocht niet zo zijn, helaas.
Grootste gedeelte van die mensen zijn gewoon mensen met een chronisch aandacht tekort.quote:Op zondag 3 augustus 2025 18:23 schreef Haags het volgende:
[..]
Die stonden gister ook op het spoor bij Den Haag.
Dan denk ik ook, laat dat treinverkeer gewoon verder gaan dan zijn we daar ook weer vanaf. Maar het mocht niet zo zijn, helaas.
Te veel vrije tijd.quote:Op zondag 3 augustus 2025 18:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Grootste gedeelte van die mensen zijn gewoon mensen met een chronisch aandacht tekort.
En een grof hersencellen tekort
Lijkt me heeel mooiquote:
Dan wel voor 12 uur in de middag, ik moet nog naar huis met de treinquote:Op zondag 3 augustus 2025 18:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze mogen het morgen doen. Heb ik een goed excuus om niet naar kantoor te gaan.
ahhh op die manier. Kun je zoiets aangeven oid?quote:Op zondag 3 augustus 2025 18:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik sliep op een kamer met anderen die naar de F1 gingen, niet met alleenreizers. Die heb ik geen moment wakker gezien
Maar die gozer die ik de laatste avond sprak had een groepje waarmee hij de volgende dag Graz ging verkennen, daar had ik in theorie bij aan kunnen haken als ik had gewild. Maar dat wilde ik niet omdat ik vroeg weg moest.
Zal ook wel een rol spelen idd.quote:
Hallo konijnenmansquote:Op zondag 3 augustus 2025 18:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Grootste gedeelte van die mensen zijn gewoon mensen met een chronisch aandacht tekort.
En een grof hersencellen tekort
Heel mooiquote:Op zondag 3 augustus 2025 18:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Lijkt me heeel mooi
Ik zit er nu aan te denken om Wenen + Duitsland te combineren want dat is best slim? Oke even uitstippelen en nadenken of ik dat nu wil of na de zomer
Deal!quote:Op zondag 3 augustus 2025 18:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan wel voor 12 uur in de middag, ik moet nog naar huis met de trein
Zal jouw blok eens stoten.quote:Op zondag 3 augustus 2025 18:28 schreef Haags het volgende:
[..]
Als jij op het spoor gaat zitten fungeer je meteen als stootblok.
Er is een app waarmee je vooraf al kan chatten met anderen in een hostel; hostel world. Aanrader van een reisgenoot in Californië.quote:Op zondag 3 augustus 2025 18:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ahhh op die manier. Kun je zoiets aangeven oid?
Wat wordt het volgende reisje?
Dat of met de auto, dat ga ik even bekijkenquote:Op zondag 3 augustus 2025 18:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heel mooi
Ga je met de trein?
Leugens.quote:Op zondag 3 augustus 2025 18:32 schreef Nattekat het volgende:
Goed, airco kan wel weer uit. Het is weer lekker binnen
En het gaat zo regenen.
Die voorspelde zomer eind volgende week lijkt ook alweer flink mee te vallenquote:Op zondag 3 augustus 2025 18:32 schreef Nattekat het volgende:
Goed, airco kan wel weer uit. Het is weer lekker binnen
En het gaat zo regenen.
Met de auto en dan wat tussenstops in Duitsland is wel tofquote:Op zondag 3 augustus 2025 18:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat of met de auto, dat ga ik even bekijken
Ik ga namelijk het liefst kamperen en dat lijkt me niet heel handig met de trein
De voorspelde storm komt ook nietquote:Op zondag 3 augustus 2025 18:33 schreef Haags het volgende:
[..]
Die voorspelde zomer eind volgende week lijkt ook alweer flink mee te vallen
Heey, thanks. Goede tip!quote:Op zondag 3 augustus 2025 18:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er is een app waarmee je vooraf al kan chatten met anderen in een hostel; hostel world. Aanrader van een reisgenoot in Californië.
Ik wil naar IJsland voor de zonsverduistering, en als ik er dan toch ben ga ik er een langere rondreis van maken. Heb één iemand die misschien ook interesse heeft, dus het is nog even kijken of het alleen gaat zijn.
Nee en die 41 graden ook niet.quote:Op zondag 3 augustus 2025 18:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De voorspelde storm komt ook niet
Hitte dan weer wel.quote:Op zondag 3 augustus 2025 18:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op zondag 3 augustus 2025 18:33 schreef Haags het volgende:
[..]
Die voorspelde zomer eind volgende week lijkt ook alweer flink mee te vallen
Windkracht 12 met 40 graden genotquote:Op zondag 3 augustus 2025 18:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waar precies? Want we begonnen hier op 28 en dat is nu 23 geworden, volgende week zaterdag en zondag.quote:
Zowel mijn moeder als m'n zus geloofden die voorspellingquote:Op zondag 3 augustus 2025 18:36 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat zou echt mega veel doden opleveren
De 41 graden? De orkaan? Of beiden tegelijk? lolquote:Op zondag 3 augustus 2025 18:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zowel mijn moeder als m'n zus geloofden die voorspelling
29 volgens buienradarquote:Op zondag 3 augustus 2025 18:37 schreef Haags het volgende:
[..]
Waar precies? Want we begonnen hier op 28 en dat is nu 23 geworden, volgende week zaterdag en zondag.
40 graden. Zelfs het zien van de windkracht veranderde dat nietquote:Op zondag 3 augustus 2025 18:38 schreef Haags het volgende:
[..]
De 41 graden? De orkaan? Of beiden tegelijk? lol
quote:Op zondag 3 augustus 2025 18:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
40 graden. Zelfs het zien van de windkracht veranderde dat niet
wijngaardje meepakken ergensquote:Op zondag 3 augustus 2025 18:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Met de auto en dan wat tussenstops in Duitsland is wel tof
quote:Op zondag 3 augustus 2025 18:37 schreef Haags het volgende:
[..]
Waar precies? Want we begonnen hier op 28 en dat is nu 23 geworden, volgende week zaterdag en zondag.
Mehtjes, heb bijna spijt dat ik het niet gewoon heb laten trekkenquote:Daarom kunt u er over het algemeen op rekenen dat een herbehandeling meer kost dan de initiële endodontische behandeling
Huehuequote:Op zondag 3 augustus 2025 18:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mehtjes, heb bijna spijt dat ik het niet gewoon heb laten trekken![]()
Wat een geld ook.quote:Op zondag 3 augustus 2025 18:43 schreef Crack_ het volgende:
Ohja, die wortelkanaalbehandeling van 800 euro moet waarschijnlijk nog een keertje. Beetje balen
Hoop niet dat de drama nu gaat beginnen @:ltvdk
Moezelwijntje slurpen?quote:Op zondag 3 augustus 2025 18:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wijngaardje meepakken ergensen met tussenstops is de afstand naar Wenen ook dikke prima
[..]![]()
Wie las hier zwijntje??quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Heb je er weer last vanquote:Op zondag 3 augustus 2025 18:43 schreef Crack_ het volgende:
Ohja, die wortelkanaalbehandeling van 800 euro moet waarschijnlijk nog een keertje. Beetje balen
oh, interessant. Waarom wil je dat?quote:Op zondag 3 augustus 2025 18:47 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik wil me nog een nachtje in een Duits klooster opsluiten binnenkort
ja, echt heel veel geldquote:
Ja, heeeerliequote:
Dat niet echt (gelukkig!!!!!!!!), ze zagen op de foto dat de ontsteking niet helemaal weg isquote:
Ik heb het vorig jaar ook gedaan en dat beviel me wel. De omgeving was lekker rustig, mensen waren allemaal superaardig en het was weer eens wat anders dan een hotel.quote:Op zondag 3 augustus 2025 18:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh, interessant. Waarom wil je dat?
[..]
Kostte het bij mij ook ongeveer.quote:
Ik tweequote:Op zondag 3 augustus 2025 19:03 schreef CherryLips het volgende:
Nee iets meer, waren drie afspraken.
Dat is wel klote zeg!quote:Op zondag 3 augustus 2025 18:43 schreef Crack_ het volgende:
Okeuj.quote:Op zondag 3 augustus 2025 18:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Okee de smut zit er weer in. Gauw even NOG een rondje lopen?? 11.954 stapjes nu al.
Anders waren het er vandaag misschien nog geen 100 geweestquote:
Ja dure geintjes datquote:Op zondag 3 augustus 2025 18:43 schreef Crack_ het volgende:
20.777quote:
Ik ben een pak koekjes aan het eten.quote:Op zondag 3 augustus 2025 19:53 schreef CherryLips het volgende:
En ik heb net couscous met groenten op en nu wil ik de airfryer volgooien.
Ik pak net wat brie uit de koelkastquote:Op zondag 3 augustus 2025 19:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben een pak koekjes aan het eten.
Bah.quote:
Logisch wel.quote:Op zondag 3 augustus 2025 20:05 schreef CherryLips het volgende:
Ik stond echt even met m'n hand voor m'n neus en mond
Ging je toen ook beatboxen?quote:Op zondag 3 augustus 2025 20:05 schreef CherryLips het volgende:
Ik stond echt even met m'n hand voor m'n neus en mond
Westenwind met warme zee, dat blijft de rest van de avond nog wel druppelenquote:Op zondag 3 augustus 2025 20:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Volgens buienradar zou het om 19:45 droog zijn. Je raad het al, het regent nog steeds.
Hier wel de volle laag gisteren en nuquote:Op zondag 3 augustus 2025 18:43 schreef Nattekat het volgende:
Zelfs simpele pleurisregen vermijdt Leiden als de pest
@:wereldgozer
Lijkt me ook interessant om actief mee te maken hoe die mensen levenquote:Op zondag 3 augustus 2025 18:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb het vorig jaar ook gedaan en dat beviel me wel. De omgeving was lekker rustig, mensen waren allemaal superaardig en het was weer eens wat anders dan een hotel.
Ik heb dit keer mijn oog laten vallen op de abdij van Mariawald. Daar ben ik al eens gestopt voor een lunch tijdens een wandeling. Echt een prachtige plek
Jaquote:
Ik duim voor je, hopelijk is dat wel gewoon goed gegaan. Jij hebt ook echt al meer dan genoeg tand-drama gehadquote:Op zondag 3 augustus 2025 19:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dure geintjes datIk mag van de week bij de kaakchirurg op controle na een half jaar om te kijken of het allemaal is gelukt
De pijn met eten en drinken is gelukkig wel helemaal weg, dus lijkt dat de ontsteking nu wel redelijk uit de kaak is. Alleen het tandvlees waar die heeft gesneden is nog wat gevoelig, maar dat merk ik eigenlijk alleen met tandenpoetsenquote:Op zondag 3 augustus 2025 20:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik duim voor je, hopelijk is dat wel gewoon goed gegaan. Jij hebt ook echt al meer dan genoeg tand-drama gehad
Jeetjequote:Een man is gisteravond overleden bij het concert van Oasis in het Wembley Stadium in Londen. De man zou van de bovenste ring naar beneden zijn gevallen en werd ter plekke dood verklaard.
Hmm, ja, hopen dat die van mij wel in één keer goed was. Na een half jaar zagen de foto's er wel goed uit, maar ze monitoren het nog.quote:Op zondag 3 augustus 2025 20:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jaen toen ze het zei besefte ik me dat ik er totaal niet bij had stilgestaan dat het ook een optie is dat het de eerste keer niet meteen lukt
maaarja, alles beter dan die pijn
Als we er vanuit gaan dat het niet goed is, dan kan het alleen maar meevallen?quote:Op zondag 3 augustus 2025 20:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De pijn met eten en drinken is gelukkig wel helemaal weg, dus lijkt dat de ontsteking nu wel redelijk uit de kaak is. Alleen het tandvlees waar die heeft gesneden is nog wat gevoelig, maar dat merk ik eigenlijk alleen met tandenpoetsen
Oh, iedereen aan de wortelkanaalbehandelingenquote:Op zondag 3 augustus 2025 20:37 schreef Recce het volgende:
[..]
Hmm, ja, hopen dat die van mij wel in één keer goed was. Na een half jaar zagen de foto's er wel goed uit, maar ze monitoren het nog.
Truste Flesquote:Op zondag 3 augustus 2025 20:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben er klaar mee schatjesHet gaat iets over de 16.000 stapjes worden en dat is pri-hi-ma/ Welterusten en tot morgen allen
quote:Op zondag 3 augustus 2025 20:50 schreef maily het volgende:
[..]
Uhuh
Beer here now; Oasisfans set new Wembley stadium record by drinking 250.000 pints
Ja, ik voelde hoger in de kaak soms nog wel iets, maar dat kan ook spanning zijn of zo.quote:Op zondag 3 augustus 2025 20:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, iedereen aan de wortelkanaalbehandelingenmaar dat ziet er iig al goed uit, dat lijkt me fijn. En dat ze monitoren ook, you never know
Ik had dezelfde preventieassistente als de vorige keer, maar nu ragerde ik opeens niet goed volgens haar terwijl ze daar al jaren tevreden over zijn. Ze adviseerde een ander merk ragertjes dan eerder en daar had ik toevallig alle maten van nodig en die hadden ze toevallig goedkoper dan Kruidvat (als ze daar niet in de aanbieding zijn).quote:Ik had dit keer een andere mondhygeniëste, die vond ik eigenlijk fijner dan mijn eigen vastehad eerder ooit een vraag gesteld of stokeren wel zin heeft want heb 't idee dat zo'n stokje te klein is, 'ja hoor'. Deze mevrouw 'denk dat een stokje niet het meest geschikt is voor jou, we gaan even wat uitproberen'.
![]()
verschillende ragertjes geprobeerd en heb nu iets wat wel wat zou moeten doen
Mooi aantal hoorquote:Op zondag 3 augustus 2025 20:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben er klaar mee schatjesHet gaat iets over de 16.000 stapjes worden en dat is pri-hi-ma/ Welterusten en tot morgen allen
Schijnt ook wel eventjes normaal te zijn, als het maar geen pijn is zeiden ze hier.quote:Op zondag 3 augustus 2025 20:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, ik voelde hoger in de kaak soms nog wel iets, maar dat kan ook spanning zijn of zo.Nu al een tijdje weer niet gevoeld, dus who knows.
[..]
Ik had dezelfde preventieassistente als de vorige keer, maar nu ragerde ik opeens niet goed volgens haar terwijl ze daar al jaren tevreden over zijn. Ze adviseerde een ander merk ragertjes dan eerder en daar had ik toevallig alle maten van nodig en die hadden ze toevallig goedkoper dan Kruidvat (als ze daar niet in de aanbieding zijn).
Ah, nou ja, dan ga ik er maar niet over nadenken. Ik hoop dat het bij jou snel gefikst is.quote:Op zondag 3 augustus 2025 20:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Schijnt ook wel eventjes normaal te zijn, als het maar geen pijn is zeiden ze hier.
Nee, ze ging zelf wat proberen en zei toen dat ik alle maten nodig had. Dat klopt op zich ook wel, maar die kleinste en grootste heb ik maar elk op twee plekjes nodig.quote:Oh lol, ja het kan maar het is wel heeeel toevallig. Alle maten ragertjes ook echt! Had ze dat samen met je uitgeprobeerd met een spiegeltje oid?
Hier waren twee maten eigenlijk beter maar de kleinere maat was ook goed als ik goed de zijkantjes meerager. Denk dat ik twee maten zelf toch wat fijner vind, hoef je minder na te denken
Het is ook iets te veel tegelijkquote:Op zondag 3 augustus 2025 21:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Ah, nou ja, dan ga ik er maar niet over nadenken. Ik hoop dat het bij jou snel gefikst is.
[..]
Nee, ze ging zelf wat proberen en zei toen dat ik alle maten nodig had. Dat klopt op zich ook wel, maar die kleinste en grootste heb ik maar elk op twee plekjes nodig.Oh ja, ze hadden ook een nieuwe machine om de tanden nog mooier schoon te krijgen, maar dan moest ik wel een nieuwe afspraak maken. Er werd niets gezegd over kosten, maar dat is ook niet gratis natuurlijk. Voelde een beetje alsof ik in een winkel was.
Ja, het was een praktijk met twee tandartsen. Er is er één gestopt en nu is er een rechtszaak tussen die twee.quote:Op zondag 3 augustus 2025 21:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Het is ook iets te veel tegelijkwel weird ineens zo'n soort omschakeling, hebben ze een nieuw management?
Nee, helaas wonen er geen monniken meerquote:Op zondag 3 augustus 2025 20:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Lijkt me ook interessant om actief mee te maken hoe die mensen leven. Doe jezelf ook (deels) mee met het kloosterleven?
[..]
Ik heb het vaak zomers moeilijker dan in de winter....quote:
Volgende week wordt het weer zomer, kunnen we weer klagen over de warmtequote:
Gewoon bij elk seizoenquote:Op zondag 3 augustus 2025 22:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb het vaak zomers moeilijker dan in de winter....
Ja. ik zal altijd wel depressieve klachten blijven houden. Te weinig om het echt een depressie te noemen. Maar zo ben ik nu eenmaal en ik heb het volgens mij wel redelijk onder controle...quote:
En daarna herfstquote:Op zondag 3 augustus 2025 22:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgende week wordt het weer zomer, kunnen we weer klagen over de warmte
Slaap lekker 👌🏼quote:Op zondag 3 augustus 2025 22:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Weekend weer voorbij.![]()
Welterusten![]()
![]()
Was leuk bij Twee voor Twaalf.quote:
En daarna weer zomerquote:
Aardappelcroissantquote:Op zondag 3 augustus 2025 22:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Was leuk bij Twee voor Twaalf.
Ik zet de eerste N op 1, de eerste A op 2, de tweede A op 3, de eerste K op 4, de T op 5, de S op 6, de L op 7, de derde A op 8, de tweede K op 9, de derde K op 10, de E op 11 en de tweede N op 12.
En dan wil ik graag het woord zeggen
Ik snap hier echt geen fuck van.quote:Op zondag 3 augustus 2025 22:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Was leuk bij Twee voor Twaalf.
Ik zet de eerste N op 1, de eerste A op 2, de tweede A op 3, de eerste K op 4, de T op 5, de S op 6, de L op 7, de derde A op 8, de tweede K op 9, de derde K op 10, de E op 11 en de tweede N op 12.
En dan wil ik graag het woord zeggen
Gewoon eventjes heel hard niesen, wordt ie wel wakker vanquote:Op zondag 3 augustus 2025 22:25 schreef ieniminimuis het volgende:
De dilemmas in het leven. Hond slaapt, maar moet nog naar buiten.
Wakker maken?
Of nog even laten liggen? Wordt namelijk zo droog.
yummiequote:Op zondag 3 augustus 2025 23:00 schreef CherryLips het volgende:
Halve kilo aardbeien op voor m'n gevoel.
En hoeveel waren het er in werkelijkheid?quote:Op zondag 3 augustus 2025 23:00 schreef CherryLips het volgende:
Halve kilo aardbeien op voor m'n gevoel.
480 gram.quote:Op zondag 3 augustus 2025 23:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En hoeveel waren het er in werkelijkheid?
Huehue.quote:Op zondag 3 augustus 2025 23:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Zojuist de korste wandeling ever gedaan. Vooruit en er achter weer in.
Ik heb ze niet gewogen.quote:Op zondag 3 augustus 2025 23:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En hoeveel waren het er in werkelijkheid?
Heb je ze wild geplukt?quote:
Die bakjes zijn tegenwoordig nog maar 400 gram in de supermarktquote:
en ik heb het idee dat ze behoorlijk duur zijn gewordenquote:Op zondag 3 augustus 2025 23:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die bakjes zijn tegenwoordig nog maar 400 gram in de supermarkt
Ja een kiloprijs van 10 euro is tegenwoordig eerder regel dan uitzonderingquote:Op zondag 3 augustus 2025 23:38 schreef mschol het volgende:
[..]
en ik heb het idee dat ze behoorlijk duur zijn geworden
tijd voor bed trouwens
Ja dus..quote:Op zondag 3 augustus 2025 22:09 schreef Bomenverzameling het volgende: Zal wel weer een erg rustige maandag worden, ben ik bang...
Ging er nog wel eens shoppen.quote:Op maandag 4 augustus 2025 08:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Mooi lieflijk stadje Deventer.
Ik zie nog steeds een kruisje bij mijn netwerk staan.quote:
Ik ben nu aan wandelen en heb gewoon bereikquote:Op maandag 4 augustus 2025 08:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zie nog steeds een kruisje bij mijn netwerk staan.
Maar volgens odido zijn er geen storingen.
Nee, nooit naar de boekenmarkt geweestquote:
Dat zou een uitgelezen kans zijn @Haagsquote:Op maandag 4 augustus 2025 08:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, nooit naar de boekenmarkt geweest
quote:
Vraag me af waarom techbedrijven ALTIJD dit soort achterlijke dingen hebben.quote:Op maandag 4 augustus 2025 08:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik wil een storing melden bij Odido, maar daarvoor moet ik eerst inloggen en krijg ik een sms, maar omdat er een storing is, kan ik geen sms ontvangen.
Ja, werkt goed.
Of je krijgt, kijk op onze websitequote:Op maandag 4 augustus 2025 08:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik wil een storing melden bij Odido, maar daarvoor moet ik eerst inloggen en krijg ik een sms, maar omdat er een storing is, kan ik geen sms ontvangen.
Ja, werkt goed.
Dotje mopjequote:
Gewoon. Omdat het kan.quote:Op maandag 4 augustus 2025 08:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vraag me af waarom techbedrijven ALTIJD dit soort achterlijke dingen hebben.
Ja, daar keek ik al. In de app, kon ik al geen optie vinden.quote:Op maandag 4 augustus 2025 08:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Of je krijgt, kijk op onze website
Gewoon een hekel aan de klanten.quote:Op maandag 4 augustus 2025 08:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gewoon. Omdat het kan.
oke maxquote:Op maandag 4 augustus 2025 08:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh een nieuwe provider! Odildo geen idee maar hey een kwart cent per maand goejekoper OVUSTAPPUH
Behalve dat Odido niet nieuw is maar de nieuwe naam van Tmobile.quote:Op maandag 4 augustus 2025 08:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh een nieuwe provider! Odildo geen idee maar hey een kwart cent per maand goejekoper OVUSTAPPUH
Van Orange toch?quote:Op maandag 4 augustus 2025 09:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Behalve dat Odido niet nieuw is maar de nieuwe naam van Tmobile.
Die bestaat nog in België.quote:
Oh ja, die. Daar zat ik eerst bij.quote:
Ik ben vanwege die verschrikkelijke naam na 20 jaar T-Mobile overgestaptquote:Op maandag 4 augustus 2025 09:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Behalve dat Odido niet nieuw is maar de nieuwe naam van Tmobile.
Ik gebruik het netwerk van Odido maar betaal de rekening aan een ander bedrijf.quote:Op maandag 4 augustus 2025 09:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben vanwege die verschrikkelijke naam na 20 jaar T-Mobile overgestapt
Als dat de enige reden is dan verdiend dat wel een dikke vettequote:Op maandag 4 augustus 2025 09:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben vanwege die verschrikkelijke naam na 20 jaar T-Mobile overgestapt
Ik zou het zo doen.quote:Op maandag 4 augustus 2025 09:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Tilburg, je bent erhttps://nos.nl/artikel/2577509
Nou ja een van dequote:Op maandag 4 augustus 2025 09:15 schreef rival het volgende:
[..]
Als dat de enige reden is dan verdiend dat wel een dikke vette
Ik zit nu op Vodafone netwerk met hollandsnieuwequote:Op maandag 4 augustus 2025 09:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik gebruik het netwerk van Odido maar betaal de rekening aan een ander bedrijf.
Toen had je nog van die cd-roms waar je zoveel minuten internet access kreegquote:Op maandag 4 augustus 2025 09:21 schreef rival het volgende:
Wanadoo free, "gratis" internet via de telefoon.
De hele dag boze mensen aan de lijn die een rekening hadden gekregen.
Toen was internet nog gewoon voor de slimme en rijke mensenquote:Op maandag 4 augustus 2025 09:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Toen had je nog van die cd-roms waar je zoveel minuten internet access kreeg
En niet van eiquote:
Creme eggsquote:Op maandag 4 augustus 2025 09:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En niet van eiWaarom ga jij überhaupt naar Engeland op vakantie
Die hele stapels cd-roms die je bij elke beurs mee zeuldequote:Op maandag 4 augustus 2025 09:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Toen had je nog van die cd-roms waar je zoveel minuten internet access kreeg
quote:Op maandag 4 augustus 2025 09:22 schreef bitterbal het volgende:
Die explosie in beroet is alweer 5 jaar geleden
Klinkt als snotterig gebakken eierenquote:
Gewoon ei uit het schilletje drinken, zoals het hoort bij onze diersoort.quote:Op maandag 4 augustus 2025 09:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Klinkt als snotterig gebakken eieren
En toen zaten we ook al een paar maanden in een pandemiequote:
Ging ineens iedereen op industrie-terrein wandelenquote:Op maandag 4 augustus 2025 09:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En toen zaten we ook al een paar maanden in een pandemie
En daarna zaten we met 20 procent meer autisten in onze mooie vrolijke samenleving.quote:Op maandag 4 augustus 2025 09:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ging ineens iedereen op industrie-terrein wandelen
Ja werd het daar opeens druk met mensenquote:Op maandag 4 augustus 2025 09:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ging ineens iedereen op industrie-terrein wandelen
Present.quote:Op maandag 4 augustus 2025 09:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En daarna zaten we met 20 procent meer autisten in onze mooie vrolijke samenleving.
En op de hei en in het bosquote:Op maandag 4 augustus 2025 09:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja werd het daar opeens druk met mensen
Dat kwam door de vaccinsquote:Op maandag 4 augustus 2025 09:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En daarna zaten we met 20 procent meer autisten in onze mooie vrolijke samenleving.
Ja al die terugblikken op "5 jaar corona" dit jaar vond ik maar matigquote:Op maandag 4 augustus 2025 09:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En toen zaten we ook al een paar maanden in een pandemie
Op een gegeven moment werden aantal plekken zelfs geslotenquote:
Al die Randstandters hier ineensquote:Op maandag 4 augustus 2025 09:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Op een gegeven moment werden aantal plekken zelfs gesloten![]()
Veel geleerd over mensen in die periode.
5 jaar geleden alweer. En wat hebben we geleerd...quote:Op maandag 4 augustus 2025 09:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja al die terugblikken op "5 jaar corona" dit jaar vond ik maar matig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |