Behalve dat Odido niet nieuw is maar de nieuwe naam van Tmobile.quote:Op maandag 4 augustus 2025 08:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh een nieuwe provider! Odildo geen idee maar hey een kwart cent per maand goejekoper OVUSTAPPUH
Van Orange toch?quote:Op maandag 4 augustus 2025 09:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Behalve dat Odido niet nieuw is maar de nieuwe naam van Tmobile.
Die bestaat nog in België.quote:
Oh ja, die. Daar zat ik eerst bij.quote:
Ik ben vanwege die verschrikkelijke naam na 20 jaar T-Mobile overgestaptquote:Op maandag 4 augustus 2025 09:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Behalve dat Odido niet nieuw is maar de nieuwe naam van Tmobile.
Ik gebruik het netwerk van Odido maar betaal de rekening aan een ander bedrijf.quote:Op maandag 4 augustus 2025 09:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben vanwege die verschrikkelijke naam na 20 jaar T-Mobile overgestapt
Als dat de enige reden is dan verdiend dat wel een dikke vettequote:Op maandag 4 augustus 2025 09:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben vanwege die verschrikkelijke naam na 20 jaar T-Mobile overgestapt
Ik zou het zo doen.quote:Op maandag 4 augustus 2025 09:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Tilburg, je bent erhttps://nos.nl/artikel/2577509
Nou ja een van dequote:Op maandag 4 augustus 2025 09:15 schreef rival het volgende:
[..]
Als dat de enige reden is dan verdiend dat wel een dikke vette
Ik zit nu op Vodafone netwerk met hollandsnieuwequote:Op maandag 4 augustus 2025 09:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik gebruik het netwerk van Odido maar betaal de rekening aan een ander bedrijf.
Toen had je nog van die cd-roms waar je zoveel minuten internet access kreegquote:Op maandag 4 augustus 2025 09:21 schreef rival het volgende:
Wanadoo free, "gratis" internet via de telefoon.
De hele dag boze mensen aan de lijn die een rekening hadden gekregen.
Toen was internet nog gewoon voor de slimme en rijke mensenquote:Op maandag 4 augustus 2025 09:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Toen had je nog van die cd-roms waar je zoveel minuten internet access kreeg
En niet van eiquote:
Creme eggsquote:Op maandag 4 augustus 2025 09:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En niet van eiWaarom ga jij überhaupt naar Engeland op vakantie
Die hele stapels cd-roms die je bij elke beurs mee zeuldequote:Op maandag 4 augustus 2025 09:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Toen had je nog van die cd-roms waar je zoveel minuten internet access kreeg
quote:Op maandag 4 augustus 2025 09:22 schreef bitterbal het volgende:
Die explosie in beroet is alweer 5 jaar geleden
Klinkt als snotterig gebakken eierenquote:
Gewoon ei uit het schilletje drinken, zoals het hoort bij onze diersoort.quote:Op maandag 4 augustus 2025 09:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Klinkt als snotterig gebakken eieren
En toen zaten we ook al een paar maanden in een pandemiequote:
Ging ineens iedereen op industrie-terrein wandelenquote:Op maandag 4 augustus 2025 09:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En toen zaten we ook al een paar maanden in een pandemie
En daarna zaten we met 20 procent meer autisten in onze mooie vrolijke samenleving.quote:Op maandag 4 augustus 2025 09:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ging ineens iedereen op industrie-terrein wandelen
Ja werd het daar opeens druk met mensenquote:Op maandag 4 augustus 2025 09:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ging ineens iedereen op industrie-terrein wandelen
Present.quote:Op maandag 4 augustus 2025 09:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En daarna zaten we met 20 procent meer autisten in onze mooie vrolijke samenleving.
En op de hei en in het bosquote:Op maandag 4 augustus 2025 09:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja werd het daar opeens druk met mensen
Dat kwam door de vaccinsquote:Op maandag 4 augustus 2025 09:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En daarna zaten we met 20 procent meer autisten in onze mooie vrolijke samenleving.
Ja al die terugblikken op "5 jaar corona" dit jaar vond ik maar matigquote:Op maandag 4 augustus 2025 09:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En toen zaten we ook al een paar maanden in een pandemie
Op een gegeven moment werden aantal plekken zelfs geslotenquote:
Al die Randstandters hier ineensquote:Op maandag 4 augustus 2025 09:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Op een gegeven moment werden aantal plekken zelfs gesloten![]()
Veel geleerd over mensen in die periode.
5 jaar geleden alweer. En wat hebben we geleerd...quote:Op maandag 4 augustus 2025 09:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja al die terugblikken op "5 jaar corona" dit jaar vond ik maar matig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |