Ja dus..quote:Op zondag 3 augustus 2025 22:09 schreef Bomenverzameling het volgende: Zal wel weer een erg rustige maandag worden, ben ik bang...
Ging er nog wel eens shoppen.quote:Op maandag 4 augustus 2025 08:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Mooi lieflijk stadje Deventer.
Ik zie nog steeds een kruisje bij mijn netwerk staan.quote:
Ik ben nu aan wandelen en heb gewoon bereikquote:Op maandag 4 augustus 2025 08:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zie nog steeds een kruisje bij mijn netwerk staan.
Maar volgens odido zijn er geen storingen.
Nee, nooit naar de boekenmarkt geweestquote:
Dat zou een uitgelezen kans zijn @Haagsquote:Op maandag 4 augustus 2025 08:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, nooit naar de boekenmarkt geweest
quote:
Vraag me af waarom techbedrijven ALTIJD dit soort achterlijke dingen hebben.quote:Op maandag 4 augustus 2025 08:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik wil een storing melden bij Odido, maar daarvoor moet ik eerst inloggen en krijg ik een sms, maar omdat er een storing is, kan ik geen sms ontvangen.
Ja, werkt goed.
Of je krijgt, kijk op onze websitequote:Op maandag 4 augustus 2025 08:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik wil een storing melden bij Odido, maar daarvoor moet ik eerst inloggen en krijg ik een sms, maar omdat er een storing is, kan ik geen sms ontvangen.
Ja, werkt goed.
Dotje mopjequote:
Gewoon. Omdat het kan.quote:Op maandag 4 augustus 2025 08:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vraag me af waarom techbedrijven ALTIJD dit soort achterlijke dingen hebben.
Ja, daar keek ik al. In de app, kon ik al geen optie vinden.quote:Op maandag 4 augustus 2025 08:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Of je krijgt, kijk op onze website
Gewoon een hekel aan de klanten.quote:Op maandag 4 augustus 2025 08:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gewoon. Omdat het kan.
oke maxquote:Op maandag 4 augustus 2025 08:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh een nieuwe provider! Odildo geen idee maar hey een kwart cent per maand goejekoper OVUSTAPPUH
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |