Behalve dat Odido niet nieuw is maar de nieuwe naam van Tmobile.quote:Op maandag 4 augustus 2025 08:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh een nieuwe provider! Odildo geen idee maar hey een kwart cent per maand goejekoper OVUSTAPPUH
Van Orange toch?quote:Op maandag 4 augustus 2025 09:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Behalve dat Odido niet nieuw is maar de nieuwe naam van Tmobile.
Die bestaat nog in België.quote:
Oh ja, die. Daar zat ik eerst bij.quote:
Ik ben vanwege die verschrikkelijke naam na 20 jaar T-Mobile overgestaptquote:Op maandag 4 augustus 2025 09:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Behalve dat Odido niet nieuw is maar de nieuwe naam van Tmobile.
Ik gebruik het netwerk van Odido maar betaal de rekening aan een ander bedrijf.quote:Op maandag 4 augustus 2025 09:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben vanwege die verschrikkelijke naam na 20 jaar T-Mobile overgestapt
Als dat de enige reden is dan verdiend dat wel een dikke vettequote:Op maandag 4 augustus 2025 09:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben vanwege die verschrikkelijke naam na 20 jaar T-Mobile overgestapt
Ik zou het zo doen.quote:Op maandag 4 augustus 2025 09:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Tilburg, je bent erhttps://nos.nl/artikel/2577509
Nou ja een van dequote:Op maandag 4 augustus 2025 09:15 schreef rival het volgende:
[..]
Als dat de enige reden is dan verdiend dat wel een dikke vette
Ik zit nu op Vodafone netwerk met hollandsnieuwequote:Op maandag 4 augustus 2025 09:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik gebruik het netwerk van Odido maar betaal de rekening aan een ander bedrijf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |