Ik heb het vaak zomers moeilijker dan in de winter....quote:
Volgende week wordt het weer zomer, kunnen we weer klagen over de warmtequote:
Gewoon bij elk seizoenquote:Op zondag 3 augustus 2025 22:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb het vaak zomers moeilijker dan in de winter....
Ja. ik zal altijd wel depressieve klachten blijven houden. Te weinig om het echt een depressie te noemen. Maar zo ben ik nu eenmaal en ik heb het volgens mij wel redelijk onder controle...quote:
En daarna herfstquote:Op zondag 3 augustus 2025 22:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgende week wordt het weer zomer, kunnen we weer klagen over de warmte
Slaap lekker 👌🏼quote:Op zondag 3 augustus 2025 22:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Weekend weer voorbij.![]()
Welterusten![]()
![]()
Was leuk bij Twee voor Twaalf.quote:
En daarna weer zomerquote:
Aardappelcroissantquote:Op zondag 3 augustus 2025 22:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Was leuk bij Twee voor Twaalf.
Ik zet de eerste N op 1, de eerste A op 2, de tweede A op 3, de eerste K op 4, de T op 5, de S op 6, de L op 7, de derde A op 8, de tweede K op 9, de derde K op 10, de E op 11 en de tweede N op 12.
En dan wil ik graag het woord zeggen
Ik snap hier echt geen fuck van.quote:Op zondag 3 augustus 2025 22:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Was leuk bij Twee voor Twaalf.
Ik zet de eerste N op 1, de eerste A op 2, de tweede A op 3, de eerste K op 4, de T op 5, de S op 6, de L op 7, de derde A op 8, de tweede K op 9, de derde K op 10, de E op 11 en de tweede N op 12.
En dan wil ik graag het woord zeggen
Gewoon eventjes heel hard niesen, wordt ie wel wakker vanquote:Op zondag 3 augustus 2025 22:25 schreef ieniminimuis het volgende:
De dilemmas in het leven. Hond slaapt, maar moet nog naar buiten.
Wakker maken?
Of nog even laten liggen? Wordt namelijk zo droog.
yummiequote:Op zondag 3 augustus 2025 23:00 schreef CherryLips het volgende:
Halve kilo aardbeien op voor m'n gevoel.
En hoeveel waren het er in werkelijkheid?quote:Op zondag 3 augustus 2025 23:00 schreef CherryLips het volgende:
Halve kilo aardbeien op voor m'n gevoel.
480 gram.quote:Op zondag 3 augustus 2025 23:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En hoeveel waren het er in werkelijkheid?
Huehue.quote:Op zondag 3 augustus 2025 23:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Zojuist de korste wandeling ever gedaan. Vooruit en er achter weer in.
Ik heb ze niet gewogen.quote:Op zondag 3 augustus 2025 23:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En hoeveel waren het er in werkelijkheid?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |