Mooi aantal hoorquote:Op zondag 3 augustus 2025 20:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben er klaar mee schatjesHet gaat iets over de 16.000 stapjes worden en dat is pri-hi-ma/ Welterusten en tot morgen allen
Schijnt ook wel eventjes normaal te zijn, als het maar geen pijn is zeiden ze hier.quote:Op zondag 3 augustus 2025 20:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, ik voelde hoger in de kaak soms nog wel iets, maar dat kan ook spanning zijn of zo.Nu al een tijdje weer niet gevoeld, dus who knows.
[..]
Ik had dezelfde preventieassistente als de vorige keer, maar nu ragerde ik opeens niet goed volgens haar terwijl ze daar al jaren tevreden over zijn. Ze adviseerde een ander merk ragertjes dan eerder en daar had ik toevallig alle maten van nodig en die hadden ze toevallig goedkoper dan Kruidvat (als ze daar niet in de aanbieding zijn).
Ah, nou ja, dan ga ik er maar niet over nadenken. Ik hoop dat het bij jou snel gefikst is.quote:Op zondag 3 augustus 2025 20:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Schijnt ook wel eventjes normaal te zijn, als het maar geen pijn is zeiden ze hier.
Nee, ze ging zelf wat proberen en zei toen dat ik alle maten nodig had. Dat klopt op zich ook wel, maar die kleinste en grootste heb ik maar elk op twee plekjes nodig.quote:Oh lol, ja het kan maar het is wel heeeel toevallig. Alle maten ragertjes ook echt! Had ze dat samen met je uitgeprobeerd met een spiegeltje oid?
Hier waren twee maten eigenlijk beter maar de kleinere maat was ook goed als ik goed de zijkantjes meerager. Denk dat ik twee maten zelf toch wat fijner vind, hoef je minder na te denken
Het is ook iets te veel tegelijkquote:Op zondag 3 augustus 2025 21:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Ah, nou ja, dan ga ik er maar niet over nadenken. Ik hoop dat het bij jou snel gefikst is.
[..]
Nee, ze ging zelf wat proberen en zei toen dat ik alle maten nodig had. Dat klopt op zich ook wel, maar die kleinste en grootste heb ik maar elk op twee plekjes nodig.Oh ja, ze hadden ook een nieuwe machine om de tanden nog mooier schoon te krijgen, maar dan moest ik wel een nieuwe afspraak maken. Er werd niets gezegd over kosten, maar dat is ook niet gratis natuurlijk. Voelde een beetje alsof ik in een winkel was.
Ja, het was een praktijk met twee tandartsen. Er is er één gestopt en nu is er een rechtszaak tussen die twee.quote:Op zondag 3 augustus 2025 21:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Het is ook iets te veel tegelijkwel weird ineens zo'n soort omschakeling, hebben ze een nieuw management?
Nee, helaas wonen er geen monniken meerquote:Op zondag 3 augustus 2025 20:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Lijkt me ook interessant om actief mee te maken hoe die mensen leven. Doe jezelf ook (deels) mee met het kloosterleven?
[..]
Ik heb het vaak zomers moeilijker dan in de winter....quote:
Volgende week wordt het weer zomer, kunnen we weer klagen over de warmtequote:
Gewoon bij elk seizoenquote:Op zondag 3 augustus 2025 22:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb het vaak zomers moeilijker dan in de winter....
Ja. ik zal altijd wel depressieve klachten blijven houden. Te weinig om het echt een depressie te noemen. Maar zo ben ik nu eenmaal en ik heb het volgens mij wel redelijk onder controle...quote:
En daarna herfstquote:Op zondag 3 augustus 2025 22:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgende week wordt het weer zomer, kunnen we weer klagen over de warmte
Slaap lekker 👌🏼quote:Op zondag 3 augustus 2025 22:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Weekend weer voorbij.![]()
Welterusten![]()
![]()
Was leuk bij Twee voor Twaalf.quote:
En daarna weer zomerquote:
Aardappelcroissantquote:Op zondag 3 augustus 2025 22:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Was leuk bij Twee voor Twaalf.
Ik zet de eerste N op 1, de eerste A op 2, de tweede A op 3, de eerste K op 4, de T op 5, de S op 6, de L op 7, de derde A op 8, de tweede K op 9, de derde K op 10, de E op 11 en de tweede N op 12.
En dan wil ik graag het woord zeggen
Ik snap hier echt geen fuck van.quote:Op zondag 3 augustus 2025 22:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Was leuk bij Twee voor Twaalf.
Ik zet de eerste N op 1, de eerste A op 2, de tweede A op 3, de eerste K op 4, de T op 5, de S op 6, de L op 7, de derde A op 8, de tweede K op 9, de derde K op 10, de E op 11 en de tweede N op 12.
En dan wil ik graag het woord zeggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |