SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
nee hoor, al klinkt het wel aantrekkelijkquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 22:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Haha nog geen elf uur op zaterdagavond en iedereen ligt al te snurken
Allebeiquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 23:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Uhm fles? Iets teveel bier? Of ben je gewoon heerlijk gezellig?
maar dan rijdt er niet zoveel tochquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 22:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Misschien maar eens een treinreisje plannen tussen 2300 en 0600 en kijken wat er allemaal te beleven is voor een nachtsnack.
Challengesquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 23:02 schreef mschol het volgende:
[..]
maar dan rijdt er niet zoveel toch
quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 23:09 schreef Dr_Flash het volgende:
kan ook van donderdag 17:00 tot vrijdag 08:30 kijken wat er mogelijk is. Als het lukt hoeft niemand ervan te weten
Je kan het toch bij een pakketpunt laten afleveren? En anders is het er vaak een dag of twee dagen later ook.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 22:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ga denk ik ook nog kijken voor een andere uitbreiding. Maar eerst wil ik een datum van de verhuizing weten voor ik ga bestellen...
it is erg lastig. Zoekmachines zijn hier niet op ingericht.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 23:09 schreef Dr_Flash het volgende:
kan ook van donderdag 17:00 tot vrijdag 08:30 kijken wat er mogelijk is. Als het lukt hoeft niemand ervan te weten
Zat Monopoly te spelen op mijn telefoon en potje duurt 1.5 uur.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 22:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Haha nog geen elf uur op zaterdagavond en iedereen ligt al te snurken
gewonnen?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 23:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Zat Monopoly te spelen op mijn telefoon en potje duurt 1.5 uur.
phoequote:Op zaterdag 2 augustus 2025 23:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Zat Monopoly te spelen op mijn telefoon en potje duurt 1.5 uur.
Wel gewoon babi pangang toch?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 23:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mijn allergie wel.
En de Chinees had geen Peking Dog meer. Telt dat ook?.
Ik ben begonnen met Pepsi, Where's My Jet?, best vermakelijke docuquote:
Daar hebben ze dus auto's voorquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 23:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Probleem is inderdaad dat er in de nacht niks rijdt. dat je dus altijd ergens een gat hebt waar je tussen like 01:30 en 05:00 op een godverraden oord als Goch stilvalt. Dat is wel een probleem.
Kan je het nachtleven van Goch bezoeken. Dat maak je ook niet vaak mee.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 23:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Probleem is inderdaad dat er in de nacht niks rijdt. dat je dus altijd ergens een gat hebt waar je tussen like 01:30 en 05:00 op een godverraden oord als Goch stilvalt. Dat is wel een probleem.
Dit klinkt als een queste voor hobbits.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 23:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kan je het nachtleven van Goch bezoeken. Dat maak je ook niet vaak mee.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 23:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kan je het nachtleven van Goch bezoeken. Dat maak je ook niet vaak mee.
Je zou verwachten dat er toch nog wel iets van leven is met 35k inwonersquote:Goch is een stad en gemeente in de Duitse deelstaat Noordrijn-Westfalen. De gemeente behoort tot de Kreis Kleve. Op 31 december 2020 telde de gemeente 34.531 inwoners[1] op een oppervlakte van 115,38 km˛.
Dat lijkt me wel.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 23:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Je zou verwachten dat er toch nog wel iets van leven is met 35k inwoners
Ze hebben zelfs een macciequote:
Lekker eten?quote:
oh, naja doe ik weinig aanquote:Op zondag 3 augustus 2025 06:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee dat je te vroeg wakker bent :p
quote:
Morguhquote:
Morguh Haagsquote:
Dan blijf je nog even lekker liggen.quote:Op zondag 3 augustus 2025 09:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zo maar eens uit bed komen. Ookal lig ik nog wel lekker.
Dotje mopskequote:
Je hoeft alleen de plantjes geen water te geven want vanavond gaat het weer losquote:Op zondag 3 augustus 2025 09:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan kan ik straks nog even in de tuin werken
Moet nog vanalles gekortwiekt worden.quote:Op zondag 3 augustus 2025 09:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je hoeft alleen de plantjes geen water te geven want vanavond gaat het weer los
Ja ik ben vorige week aan het snoeien geweest, maar groeit weer net zo hard terug momenteelquote:Op zondag 3 augustus 2025 09:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moet nog vanalles gekortwiekt worden.
Dit heb ik op m'n benen.quote:Op zondag 3 augustus 2025 09:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik ben vorige week aan het snoeien geweest, maar groeit weer net zo hard terug momenteel
Rennen om om 10.00 uur op het bankje te zittenquote:Op zondag 3 augustus 2025 09:44 schreef CherryLips het volgende:
De kerkklokken luiden, de kerk is los
Tijd om je beddengoed weer te verversen dusquote:
Ik weet het. Maar krijg de deur achterom nauwelijks meer open dus het moet wel evenquote:Op zondag 3 augustus 2025 09:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik ben vorige week aan het snoeien geweest, maar groeit weer net zo hard terug momenteel
Zou het nog kunnen halen ook. Maar ben nog niet gefatsoeneerd.quote:Op zondag 3 augustus 2025 09:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Rennen om om 10.00 uur op het bankje te zitten
Dan zou ik thuis blijven. Anders krijgt je moeder via via te horen dat je weer als een slons in de kerkbanken zat.quote:Op zondag 3 augustus 2025 09:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zou het nog kunnen halen ook. Maar ben nog niet gefatsoeneerd.
@CherryLipsquote:Op zondag 3 augustus 2025 09:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
Heb mezelf wel een nieuwe snoeischaar cadeau gedaan
Een mooie van de Gardena?quote:Op zondag 3 augustus 2025 09:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
Heb mezelf wel een nieuwe snoeischaar cadeau gedaan
Nee je kunt niet onfatsoenlijk in de kerk zitten, trek je straks zeker ook nog een broek aan ipv een degelijke rok tot over de enkelsquote:Op zondag 3 augustus 2025 09:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zou het nog kunnen halen ook. Maar ben nog niet gefatsoeneerd.
Een Oktaksune.quote:
Klinkt prijzigquote:Op zondag 3 augustus 2025 10:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Een Oktaksune.
Aangezien mijn vaste tuinman even uit de running is moet ik zelf wat meer gaan doen.
Neuh niet via deze kerkquote:Op zondag 3 augustus 2025 09:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan zou ik thuis blijven. Anders krijgt je moeder via via te horen dat je weer als een slons in de kerkbanken zat.
Is het een katholieke?quote:
Gereformeerde zijn de ergste hoorquote:
Maar volgens mij kennen we niemand die naar deze kerk gaat. Behalve m'n buren maar die zijn wel wat van me gewend.quote:
Vond die kerk hier altijd verontrustend goed geīnformeerd terwijl ik er nooit kwam. Toen ik mijn huis kocht stonden ze bijna eerder voor de deur dan de makelaar met de sleutelquote:Op zondag 3 augustus 2025 10:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar volgens mij kennen we niemand die naar deze kerk gaat. Behalve m'n buren maar die zijn wel wat van me gewend.
Ah wat jammer. Ik ben te laat.quote:Op zondag 3 augustus 2025 09:44 schreef CherryLips het volgende:
De kerkklokken luiden, de kerk is los
Zei ik toch alquote:Op zondag 3 augustus 2025 10:21 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb een belangrijke les geleerd: jezelf op vrijdag naar de pleuris werken is het nooit waard.
Naakt gegamed?quote:Op zondag 3 augustus 2025 10:08 schreef mschol het volgende:
zo, weer even gegamed.. nu maar aankleden
Ik denk dat iemand die hersteld hervormd is tegenwoordig strenger in de leer is dan een ‘gewone’ gereformeerde. Oud-gereformeerd en Nederlands gereformeerd zijn wel weer superstrengquote:
Jij zit zeker al in de bosjes verstopt om straks enkels te spotten als ze naar buiten komenquote:Op zondag 3 augustus 2025 10:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik denk dat iemand die hersteld hervormd is tegenwoordig strenger in de leer is dan een ‘gewone’ gereformeerde. Oud-gereformeerd en Nederlands gereformeerd zijn wel weer superstreng
Misschienquote:Op zondag 3 augustus 2025 10:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij zit zeker al in de bosjes verstopt om straks enkels te spotten als ze naar buiten komen
nee, pyjama wearquote:Op zondag 3 augustus 2025 10:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Naakt gegamed?![]()
Nou ja, ieder zijn kink.
Hier is het nog heerlijk weerquote:Op zondag 3 augustus 2025 10:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar even een rondje buiten lopen. 502 stapjes pas. Korte broek aan maar ik weet niet of dat wel een goed idee is. Dus dat gaan we even bekijken.
Gewoon wat harder lopen, krijg je het vanzelf warmquote:Op zondag 3 augustus 2025 10:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar even een rondje buiten lopen. 502 stapjes pas. Korte broek aan maar ik weet niet of dat wel een goed idee is. Dus dat gaan we even bekijken.
Hoezo "nog"?quote:Op zondag 3 augustus 2025 10:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier is het nog heerlijk weer
Je burn-out beveiliging.quote:Op zondag 3 augustus 2025 10:21 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb een belangrijke les geleerd: jezelf op vrijdag naar de pleuris werken is het nooit waard.
Want als je dan op eens onverwacht een groot deel van de zaterdag iemand gaat helpen met laminaat leggen, ga je echt naar de tyfus
Soms vraag ik me echt af hoe mensen zichzelf naar een zware burn-out kunnen werken. Mijn lichaam schakelt zichzelf gewoon ruim van tevoren al uit.
Je hebt toch gewoon een kantoorbaan?quote:Op zondag 3 augustus 2025 10:21 schreef Nattekat het volgende:
Want als je dan op eens onverwacht een groot deel van de zaterdag iemand gaat helpen met laminaat leggen, ga je echt naar de tyfus
Soms vraag ik me echt af hoe mensen zichzelf naar een zware burn-out kunnen werken. Mijn lichaam schakelt zichzelf gewoon ruim van tevoren al uit.
111k? Ben je om 0:05 al begonnen met lopen?quote:Op zondag 3 augustus 2025 11:12 schreef Recce het volgende:
111984 stapjes. Het begon grijs en aan het eind van de wandeling was het stralend blauw.
Eeuhm, oeps.quote:Op zondag 3 augustus 2025 11:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
111k? Ben je om 0:05 al begonnen met lopen?
De korte broek is een prima idee. Het is echt heerlijk weer buitenquote:Op zondag 3 augustus 2025 10:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Gewoon doorbuffelen.quote:Op zondag 3 augustus 2025 11:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Je burn-out beveiliging.
Zorgen dat jij bepaalt wie je klanten zijn en je Facturatie procesquote:Op zondag 3 augustus 2025 11:38 schreef CherryLips het volgende:
Een van m'n opdrachtgevers heeft een gloednieuw systeem om te factureren en heeft dat allemaal uitbesteed aan een andere vestiging in het buitenland en ik snap er geen kut van en wil gewoon m'n factuur naar een bepaald e-mailadres sturen en klaarIk wil geen tig accounts aanmaken en rekening moeten houden met vestigingen in verschillende landen
Haha neequote:Op zondag 3 augustus 2025 11:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zorgen dat jij bepaalt wie je klanten zijn en je Facturatie proces
Ik snap dat zij niet van elke freelancer weer een ander soort factuur willen krijgen en het gewoon geautomatiseerd in hun systeem willen verwerken, maar nu zijn ze overgestapt en daar zijn ze in december mee begonnen. Ik heb zoveel mails en inlogcodes en bijlagen gehad dat ik door de bomen het bos niet meer ziequote:
Herkenbaar probleem van eerder. Dit deed overheid/semi overheid ook veel. En in dat systeem konden ze ook facturen afkeurenquote:Op zondag 3 augustus 2025 11:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik snap dat zij niet van elke freelancer weer een ander soort factuur willen krijgen en het gewoon geautomatiseerd in hun systeem willen verwerken, maar nu zijn ze overgestapt en daar zijn ze in december mee begonnen. Ik heb zoveel mails en inlogcodes en bijlagen gehad dat ik door de bomen het bos niet meer zieVoor hen is het waarschijnlijk vanzelfsprekend omdat ze er al een tijdje aan hebben kunnen wennen, maar als elke opdrachtgever zo'n portal aanmaakt ben ik het hele weekend bezig.
Jij woont naast Mart Hoogkamer?quote:Op zondag 3 augustus 2025 11:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ah, gelukkig, de hond van de buren is weer thuis.
Dan kan je je mentaal nog steeds naar de tufus werken. Juist bij een kantoorbaan.quote:Op zondag 3 augustus 2025 11:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je hebt toch gewoon een kantoorbaan?
Ja dan keuren ze hem af omdat excel bij mij een cent net iets anders afrondt dan hun systeem. Dan ben je ook een tijdje aan het uitvogelen wat nou het probleem is, want ze zetten er niet bij waarom het wordt afgekeurd. Ben vorig jaar bijna NEGEN MAANDEN bezig geweest om een verkeerd bedrag op een PO te laten corrigeren, en blijkbaar vervallen PO's na zes maanden en kun je ze niet meer factureren in hun systeem. Heb er nu ook eentje, die zegt 'je moet binnen 4 weken factureren anders vervallen de PO's'. Ja en dan betaal je mijn factuur niet meer wil je zeggen? Dikke vinger.quote:Op zondag 3 augustus 2025 11:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Herkenbaar probleem van eerder. Dit deed overheid/semi overheid ook veel. En in dat systeem konden ze ook facturen afkeurenbv omdat er een nummertje miste ofzo.
Ik zou nu wel 3 keer nadenken of ik met zo’n partij in zee zou gaan.
Maar die luxe heb je misschien niet als je er afhankelijk van bent .
Mooi waardeloos.quote:Op zondag 3 augustus 2025 12:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dan keuren ze hem af omdat excel bij mij een cent net iets anders afrondt dan hun systeem. Dan ben je ook een tijdje aan het uitvogelen wat nou het probleem is, want ze zetten er niet bij waarom het wordt afgekeurd. Ben vorig jaar bijna NEGEN MAANDEN bezig geweest om een verkeerd bedrag op een PO te laten corrigeren, en blijkbaar vervallen PO's na zes maanden en kun je ze niet meer factureren in hun systeem. Heb er nu ook eentje, die zegt 'je moet binnen 4 weken factureren anders vervallen de PO's'. Ja en dan betaal je mijn factuur niet meer wil je zeggen? Dikke vinger.
Maar bijna alle vertaalbureaus werken nu zo, er zijn er nog maar een paar bij wie ik gewoon mijn eigen factuur kan opstellen en mailen. Iedereen gebruikt zijn eigen portal met zijn eigen factuursystemen en hun eigen templates.
Ik heb ook (meestal) een kantoorbaan, de afgelopen 22 jaar, dus weet er wel iets van. Maar heb nooit ervaren dat je je op kantoor “naar de tyfus kunt werken” je zit gewoon op knopjes te klikken.quote:Op zondag 3 augustus 2025 12:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan kan je je mentaal nog steeds naar de tufus werken. Juist bij een kantoorbaan.
Gewoon, niemand die iets van je verwachtquote:Op zondag 3 augustus 2025 12:16 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik heb ook (meestal) een kantoorbaan, de afgelopen 22 jaar, dus weet er wel iets van. Maar heb nooit ervaren dat je je op kantoor “naar de tyfus kunt werken” je zit gewoon op knopjes te klikken.
Pakt koffie wanneer je wil, glaasje fris, lekker stoeltje, goede wc pot. Wat wil een mens nou nog meer?
quote:Op zondag 3 augustus 2025 12:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mooi waardeloos.
Zou maar eens gaan denken aan een carričre switch.
Beetje chemischquote:Op zondag 3 augustus 2025 12:28 schreef Ama het volgende:
@:cherrylips Hoe vond je die nieuwe tompouce?
Zit nog in de pocketquote:Op zondag 3 augustus 2025 12:28 schreef Ama het volgende:
@:cherrylips Hoe vond je die nieuwe tompouce?
Hmm jammer, denk dat je dan aan die tropische tompouce ook weinig heb gemist.quote:Op zondag 3 augustus 2025 12:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Beetje chemischZou hem niet nog een keer kopen.
Ja je zit er niet op te wachten en misschien ook geen zin in. Dat snap ik, maar heb je keuze? Denk het niet.quote:
YESSSS NEUKENquote:Op zondag 3 augustus 2025 12:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
Goedenmiddag, het is Vlinder-tijd.
quote:Op zondag 3 augustus 2025 12:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
we gaan in de bossen wandelen
je neemt vlinder mee aan de riem?quote:Op zondag 3 augustus 2025 12:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
we zullen de groetjes doen aan de slakken in het bosquote:
Sterf even uit.quote:Onder haar TikTok-post zeggen anderen dat het niet de bedoeling is om octopussen en andere dieren aan te raken, maar Taryn zou graag zien dat het aquarium expliciet waarschuwt als dat inderdaad onveilig is.
Daar kun je ook neuken.quote:Op zondag 3 augustus 2025 12:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
quote:Op zondag 3 augustus 2025 13:17 schreef Dr_Flash het volgende:
"even op mijn werktelefoon checken of er voor morgen nog wat dringends staat"
[ afbeelding ]
ROT ECHT ROT OP.
Blij dat ik zulke onzin niet binnenkrijg op mijn werktelefoonquote:Op zondag 3 augustus 2025 13:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
ROT ECHT ROT OP.
Ik voel je frustratie gewoon vanaf mijn scherm.quote:Op zondag 3 augustus 2025 13:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
ROT ECHT ROT OP.
Ik zou m'n telefoon gewoon uitzetten en weer aanzetten zodra ik daadwerkelijk aan het werk ben.quote:Op zondag 3 augustus 2025 13:23 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Blij dat ik zulke onzin niet binnenkrijg op mijn werktelefoon
Ik doe een hele werkweek met de batterij van mijn werktelefoon.quote:Op zondag 3 augustus 2025 13:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zou m'n telefoon gewoon uitzetten en weer aanzetten zodra ik daadwerkelijk aan het werk ben.
Hitster is leukquote:Op zondag 3 augustus 2025 13:25 schreef Ama het volgende:
Lol nu ik Hitster heb besteld komt een goede vriend die ik te weinig zie over twee weken langs. Hij zou sowieso nog langskomen alleen er kwam nooit echt een plan.
je kan die meldingen gewoon uitzetten he, van edge?quote:Op zondag 3 augustus 2025 13:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
ROT ECHT ROT OP.
Hoe?quote:Op zondag 3 augustus 2025 13:26 schreef mschol het volgende:
[..]
je kan die meldingen gewoon uitzetten he, van edge?
Waarom gebruikt Flash edge op zijn werktelefoon?quote:Op zondag 3 augustus 2025 13:26 schreef mschol het volgende:
[..]
je kan die meldingen gewoon uitzetten he, van edge?
Ik hou het eerst gewoon even bij de algemene versie. Sowieso kunnen dan ook meer mensen het spelen met mij.quote:Op zondag 3 augustus 2025 13:26 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hitster is leuk![]()
De Rock uitbreiding is pittig.
https://support.microsoft(...)9d-a59d-fb30a0b80b2bquote:
Vorige week waren er veel bosbranden hier, het regende op een gegeven moment gewoon as. En nu weer waarschuwingen vanwege hitte en wind komende week, en alles laait weer op: https://fogos.pt/quote:
Ik las Hitler.quote:Op zondag 3 augustus 2025 13:25 schreef Ama het volgende:
Lol nu ik Hitster heb besteld komt een goede vriend die ik te weinig zie over twee weken langs. Hij zou sowieso nog langskomen alleen er kwam nooit echt een plan.
Op werktelefoons bepaalt de baas doorgaans wat er wel en niet op staat. Denk je dat ik die vuilspuiterij er uit vrije wil op gezet heb of zo.quote:Op zondag 3 augustus 2025 13:27 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Waarom gebruikt Flash edge op zijn werktelefoon?
Maar die meldingen kun je toch gewoon uitzetten? Of bepaalt de baas dat ook?quote:Op zondag 3 augustus 2025 13:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Op werktelefoons bepaalt de baas doorgaans wat er wel en niet op staat. Denk je dat ik die vuilspuiterij er uit vrije wil op gezet heb of zo.
Welnee, gewoon een boomer met een telefoon.quote:Op zondag 3 augustus 2025 13:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar die meldingen kun je toch gewoon uitzetten? Of bepaalt de baas dat ook?
quote:Op zondag 3 augustus 2025 13:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Welnee, gewoon een boomer met een telefoon.
Tasmanian devil is hun tuinman?quote:Op zondag 3 augustus 2025 14:14 schreef Ama het volgende:
Oh jeetje ik hoor complete stukken klimop/takken over de schutting komen.Ik had gezegd dat de schutting nog goed is dus nu gaan ze los.
![]()
Hoorde wel een harde knal op mijn tuintafel. Misschien hadden ze wel even kunnen checken of er niet iets achter staat voor ze er van alles overheen gingen gooien.Ik wist dit ook niet.
waarom komt hun snoeiafval jouw kant op?quote:Op zondag 3 augustus 2025 14:14 schreef Ama het volgende:
Oh jeetje ik hoor complete stukken klimop/takken over de schutting komen.Ik had gezegd dat de schutting nog goed is dus nu gaan ze los.
![]()
Hoorde wel een harde knal op mijn tuintafel. Misschien hadden ze wel even kunnen checken of er niet iets achter staat voor ze er van alles overheen gingen gooien.Ik wist dit ook niet.
Nee het zijn gvd twee oudjes haha maar wel de meest fitte oudjes die ik ooit heb ontmoet.quote:Op zondag 3 augustus 2025 14:14 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Tasmanian devil is hun tuinman?
Oh de bovenkant wat uitsteekt gaat eraan zie ik.quote:Op zondag 3 augustus 2025 14:16 schreef mschol het volgende:
[..]
waarom komt hun snoeiafval jouw kant op?
quote:
Netjesquote:Op zondag 3 augustus 2025 14:29 schreef LTVDK het volgende:
Prima wandelweertje vandaag wel20k en een beetje gelopen in 2:45
Staat die al op 10% inmiddels?quote:Op zondag 3 augustus 2025 14:30 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb deze week 4 keer op de incline gelopen
Ja ik weet niet hoe dat op zo'n loopband werktquote:Op zondag 3 augustus 2025 14:33 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
haar incline gaat niet in %
Misschien ook wel goed om niet te veel te overdrijven, anders ben je vooral je kuiten aan het trainenquote:
had gegoogled en het zei wel dat het in procenten was maar denk niet dat die loopband tot 100 gaat neequote:Op zondag 3 augustus 2025 14:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik weet niet hoe dat op zo'n loopband werkt
ja nou ja het is ook niet leuk :pquote:Op zondag 3 augustus 2025 14:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien ook wel goed om niet te veel te overdrijven, anders ben je vooral je kuiten aan het trainen
Nee te steile stukken omhoog lopen is alleen leuk in de bergen en natuur, niet op een loopbandquote:Op zondag 3 augustus 2025 14:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja nou ja het is ook niet leuk :p
normaal wel op % maar zij heeft weer iets bijzondersquote:Op zondag 3 augustus 2025 14:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik weet niet hoe dat op zo'n loopband werkt
wel goed voor de kuitjesquote:Op zondag 3 augustus 2025 14:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee te steile stukken omhoog lopen is alleen leuk in de bergen en natuur, niet op een loopband
Oke Jetten @Haagsquote:Op zondag 3 augustus 2025 14:59 schreef Barbusse het volgende:
Omdat er weer een hittegolf aankomt maar even 4 dozen ijsjes gehaald
Ik ga niet uitdelenquote:
Dan ben je verder dan ik ben. Dacht dat ik op 75% ofzo zatquote:Op zondag 3 augustus 2025 14:56 schreef Wereldgozer het volgende:
Eindelijk it takes two uitgespeeld @:dud0r
Opschieten lilakquote:Op zondag 3 augustus 2025 15:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dan ben je verder dan ik ben. Dacht dat ik op 75% ofzo zat
wij gamen niet samenquote:
Ik heb hem al 2 keer uit gespeeldquote:Op zondag 3 augustus 2025 15:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
Die moet ik ook nog eens uitspelen. Zowaar een goede invulling van samen spelen.quote:Op zondag 3 augustus 2025 15:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik speel dat niet met lilak. Dat gaat fout want zij kan geen platformers.quote:
Nicequote:Op zondag 3 augustus 2025 15:14 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik heb hem al 2 keer uit gespeeld
ik vertel het lieflijk en zonder oordeel en jij gooit me weer voor de busquote:Op zondag 3 augustus 2025 15:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik speel dat niet met lilak. Dat gaat fout want zij kan geen platformers.
[..]
Nice
Een beetje een dom kutje ben je ook wel hčquote:Op zondag 3 augustus 2025 15:12 schreef Ama het volgende:
Alle ziektes op een rijtje. Kreeg net mijn slechte middelvinger tussen een la.
quote:Op zondag 3 augustus 2025 15:20 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik vertel het lieflijk en zonder oordeel en jij gooit me weer voor de bus
trutquote:Op zondag 3 augustus 2025 15:24 schreef dud0r het volgende:
[..]moet even compenseren voor het lief doen en bestelde taartje.
Ja want wil je morgen tenminste vechtenquote:
wil ik sowieso wel met mijn lief schatjepatatjequote:Op zondag 3 augustus 2025 15:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja want wil je morgen tenminste vechten
Nice!quote:Op zondag 3 augustus 2025 15:14 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik heb hem al 2 keer uit gespeeld
Awwquote:Op zondag 3 augustus 2025 15:32 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
wil ik sowieso wel met mijn lief schatjepatatje
Ik zal zeker niet willen zeggen dat dat slim was.quote:Op zondag 3 augustus 2025 15:23 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Een beetje een dom kutje ben je ook wel hč
Wat gaat er nu precies met je vinger gebeuren ?quote:Op zondag 3 augustus 2025 16:07 schreef Ama het volgende:
Het is wat vroeg maar heb ik bewust gedaan omdat ik bang ben dat ik er niet mee bezig ben als ze net bezig zijn geweest met mijn vinger.
Maar ik heb net toch 9 mensen uitgenodigd voor mijn verjaardag.Lijkt me ook wel fijn om dan even een avondje geen zorgen te hebben.
Weet bij jou nooit zo goed of ik tegen jou wel iets serieus kan vertellen zonder dat je het dan belachelijk gaat maken.quote:Op zondag 3 augustus 2025 16:13 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Wat gaat er nu precies met je vinger gebeuren ?
Nou ik weet het wel.quote:Op zondag 3 augustus 2025 16:15 schreef Ama het volgende:
[..]
Weet bij jou nooit zo goed of ik tegen jou wel iets serieus kan vertellen zonder dat je het dan belachelijk gaat maken.
Zonder of met touwtje?quote:Op zondag 3 augustus 2025 16:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Weer even gelopen. Wat denk je? Vind ik een hele portemonnee. Dat telt natuurlijk niet.
Ik spreek hem al een hele tijd via KLB he. Ik heb ook wel zijn serieuzere kant gezien.quote:
Hoeveel muntjes zitten er in?quote:Op zondag 3 augustus 2025 16:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Weer even gelopen. Wat denk je? Vind ik een hele portemonnee. Dat telt natuurlijk niet.
God wat lollig allemaal weer.quote:Op zondag 3 augustus 2025 16:21 schreef maily het volgende:
[..]
[..]
Dat ze 'm gauw wegtrekken als jij 'm op probeert te rapen
dat was voor veel kinderen deel van hun jeugd en ja, dat was inderdaad erg leukquote:
Ook nog biljetjes?quote:
Wel pasjes van de eigenaar zodat je de goede burger kunt uithangen?quote:
Fijn dat je het even uitlegtquote:Op zondag 3 augustus 2025 16:26 schreef Ama het volgende:
@:rozevla Ik heb je een DM gestuurd. Niet dat iemand hier het niet weet want ik ben een open boek maar mensen hier weten het verhaal al wel.
hij is met kind op vakantie, ik pas op poesjesquote:
Heey! Ik zag van de week ijsjes waarbij ik meteen aan jou moest denken. Watermeloen cocktail ijsjes.quote:
Fijn dat je daarvoor je waardering uitspreektquote:
die waren echt een roze der roze kwa kleurquote:Op zondag 3 augustus 2025 16:28 schreef Ama het volgende:
[..]
Heey! Ik zag van de week ijsjes waarbij ik meteen aan jou moest denken. Watermeloen cocktail ijsjes.
Daarom trok het mijn aandacht ook denk ik.quote:Op zondag 3 augustus 2025 16:30 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
die waren echt een roze der roze kwa kleur
Huis voor jezelf alleen, whoehoeee!quote:Op zondag 3 augustus 2025 16:27 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
hij is met kind op vakantie, ik pas op poesjes
Ohhhquote:Op zondag 3 augustus 2025 16:28 schreef Ama het volgende:
[..]
Heey! Ik zag van de week ijsjes waarbij ik meteen aan jou moest denken. Watermeloen cocktail ijsjes.
Nee want ik vind ze een beetje te duur en ik drink ook eigenlijk geen alcohol.quote:Op zondag 3 augustus 2025 16:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Huis voor jezelf alleen, whoehoeee!
[..]
Ohhh![]()
![]()
Die cocktailijsjes spreken me niet zo heel erg aanheb ze nog nooit op dus misschien mis ik iets. Heb jij ze geprobeerd?
Ik was van de week voor het eerst bij Die Grenze, het was geweldig
Deze waardering is ook erg aangenaamquote:Op zondag 3 augustus 2025 16:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Fijn dat je daarvoor je waardering uitspreekt
Heb je dat nodig of slaap je sowieso wel goed?quote:Op zondag 3 augustus 2025 16:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Deze waardering is ook erg aangenaam
God wat moeten we hier goed kunnen slapen vannacht
hoeft toch ook niet bij die ijsjes hahatjes?quote:Op zondag 3 augustus 2025 16:32 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee want ik vind ze een beetje te duur en ik drink ook eigenlijk geen alcohol.
Ik slaap heel wisselendquote:Op zondag 3 augustus 2025 16:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb je dat nodig of slaap je sowieso wel goed?
Weet ik. Het kon zijn dat je nu net weer ff goed slaapt. Of juist helemaal niet. Vandaar de vraag of je het nu nodig hebt?quote:
Rijd je zo beroerd volgens Ambar?quote:Op zondag 3 augustus 2025 16:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik moest achterin zitten toen we weggingen![]()
[ afbeelding ]
Waarom bestaan wij?quote:
Zover had ik mij nog niet in je verdiept.quote:
Waar dacht jij aan dan, hieraan?quote:Op zondag 3 augustus 2025 16:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ok, deze is misschien beter dan de vraag waar ik aan dacht.
quote:Op zondag 3 augustus 2025 16:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waar dacht jij aan dan, hieraan?
Bekijk deze YouTube-video
Ohquote:Op zondag 3 augustus 2025 16:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Weet ik. Het kon zijn dat je nu net weer ff goed slaapt. Of juist helemaal niet. Vandaar de vraag of je het nu nodig hebt?
is het goede antwoord 25?quote:
Volgende keer toch even het schriftje even overschrijvenquote:Op zondag 3 augustus 2025 16:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zover had ik mij nog niet in je verdiept.
Nee 42quote:
Ik ga het proberen te onthouden.quote:Op zondag 3 augustus 2025 16:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Volgende keer toch even het schriftje even overschrijven
Broodje hamburger?quote:Op zondag 3 augustus 2025 16:52 schreef Crack_ het volgende:
Ik ga vanavond hamburger eten en als toetje ijsjes, moet alleen nog puf verzamelen om boodschappen te doen. Ik wil kersen![]()
dude.quote:Op zondag 3 augustus 2025 16:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
Broodje hamburger?
Met gebakken spek, kaas, gebakken ei, gegrilde ananas, komkommer, tomaat, sla, jalapeno, mayo, ketchup, augurk en ui?
Oh nee jij eet geen vlees. Zonder spek dan
Wat?quote:
Broodje hamburger jaquote:Op zondag 3 augustus 2025 16:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
Broodje hamburger?
Met gebakken spek, kaas, gebakken ei, gegrilde ananas, komkommer, tomaat, sla, jalapeno, mayo, ketchup, augurk en ui?
Ik moet aan tomatensoep denken.quote:
Lekkerquote:Op zondag 3 augustus 2025 16:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Broodje hamburger jaen deels, zie boven + hummus en gegrilde paprika had ik bedacht
Dud0r hamburgersquote:Op zondag 3 augustus 2025 16:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
Lekker
@:vino_tinto keurt mijn hamburger wel goed.
The answer to life the universe and everythingquote:
op een Italiaanse bol moet wel een GROOOOOOTE hamburger.quote:
Ieuwquote:Op zondag 3 augustus 2025 16:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
Broodje hamburger?
kruid jij je eigen hamburgers enzo?quote:Op zondag 3 augustus 2025 16:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
Lekker
@:vino_tinto keurt mijn hamburger wel goed.
quote:
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |