ja nou ja het is ook niet leuk :pquote:Op zondag 3 augustus 2025 14:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien ook wel goed om niet te veel te overdrijven, anders ben je vooral je kuiten aan het trainen
Nee te steile stukken omhoog lopen is alleen leuk in de bergen en natuur, niet op een loopbandquote:Op zondag 3 augustus 2025 14:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja nou ja het is ook niet leuk :p
normaal wel op % maar zij heeft weer iets bijzondersquote:Op zondag 3 augustus 2025 14:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik weet niet hoe dat op zo'n loopband werkt
wel goed voor de kuitjesquote:Op zondag 3 augustus 2025 14:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee te steile stukken omhoog lopen is alleen leuk in de bergen en natuur, niet op een loopband
Oke Jetten @Haagsquote:Op zondag 3 augustus 2025 14:59 schreef Barbusse het volgende:
Omdat er weer een hittegolf aankomt maar even 4 dozen ijsjes gehaald
Ik ga niet uitdelenquote:
Dan ben je verder dan ik ben. Dacht dat ik op 75% ofzo zatquote:Op zondag 3 augustus 2025 14:56 schreef Wereldgozer het volgende:
Eindelijk it takes two uitgespeeld @:dud0r
Opschieten lilakquote:Op zondag 3 augustus 2025 15:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dan ben je verder dan ik ben. Dacht dat ik op 75% ofzo zat
wij gamen niet samenquote:
Ik heb hem al 2 keer uit gespeeldquote:Op zondag 3 augustus 2025 15:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
Die moet ik ook nog eens uitspelen. Zowaar een goede invulling van samen spelen.quote:Op zondag 3 augustus 2025 15:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik speel dat niet met lilak. Dat gaat fout want zij kan geen platformers.quote:
Nicequote:Op zondag 3 augustus 2025 15:14 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik heb hem al 2 keer uit gespeeld
ik vertel het lieflijk en zonder oordeel en jij gooit me weer voor de busquote:Op zondag 3 augustus 2025 15:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik speel dat niet met lilak. Dat gaat fout want zij kan geen platformers.
[..]
Nice
Een beetje een dom kutje ben je ook wel hčquote:Op zondag 3 augustus 2025 15:12 schreef Ama het volgende:
Alle ziektes op een rijtje. Kreeg net mijn slechte middelvinger tussen een la.
quote:Op zondag 3 augustus 2025 15:20 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik vertel het lieflijk en zonder oordeel en jij gooit me weer voor de bus
trutquote:Op zondag 3 augustus 2025 15:24 schreef dud0r het volgende:
[..]moet even compenseren voor het lief doen en bestelde taartje.
Ja want wil je morgen tenminste vechtenquote:
wil ik sowieso wel met mijn lief schatjepatatjequote:Op zondag 3 augustus 2025 15:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja want wil je morgen tenminste vechten
Nice!quote:Op zondag 3 augustus 2025 15:14 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik heb hem al 2 keer uit gespeeld
Awwquote:Op zondag 3 augustus 2025 15:32 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
wil ik sowieso wel met mijn lief schatjepatatje
Ik zal zeker niet willen zeggen dat dat slim was.quote:Op zondag 3 augustus 2025 15:23 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Een beetje een dom kutje ben je ook wel hč
Wat gaat er nu precies met je vinger gebeuren ?quote:Op zondag 3 augustus 2025 16:07 schreef Ama het volgende:
Het is wat vroeg maar heb ik bewust gedaan omdat ik bang ben dat ik er niet mee bezig ben als ze net bezig zijn geweest met mijn vinger.
Maar ik heb net toch 9 mensen uitgenodigd voor mijn verjaardag.Lijkt me ook wel fijn om dan even een avondje geen zorgen te hebben.
Weet bij jou nooit zo goed of ik tegen jou wel iets serieus kan vertellen zonder dat je het dan belachelijk gaat maken.quote:Op zondag 3 augustus 2025 16:13 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Wat gaat er nu precies met je vinger gebeuren ?
Nou ik weet het wel.quote:Op zondag 3 augustus 2025 16:15 schreef Ama het volgende:
[..]
Weet bij jou nooit zo goed of ik tegen jou wel iets serieus kan vertellen zonder dat je het dan belachelijk gaat maken.
Zonder of met touwtje?quote:Op zondag 3 augustus 2025 16:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Weer even gelopen. Wat denk je? Vind ik een hele portemonnee. Dat telt natuurlijk niet.
Ik spreek hem al een hele tijd via KLB he. Ik heb ook wel zijn serieuzere kant gezien.quote:
Hoeveel muntjes zitten er in?quote:Op zondag 3 augustus 2025 16:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Weer even gelopen. Wat denk je? Vind ik een hele portemonnee. Dat telt natuurlijk niet.
God wat lollig allemaal weer.quote:Op zondag 3 augustus 2025 16:21 schreef maily het volgende:
[..]
[..]
Dat ze 'm gauw wegtrekken als jij 'm op probeert te rapen
dat was voor veel kinderen deel van hun jeugd en ja, dat was inderdaad erg leukquote:
Ook nog biljetjes?quote:
Wel pasjes van de eigenaar zodat je de goede burger kunt uithangen?quote:
Fijn dat je het even uitlegtquote:Op zondag 3 augustus 2025 16:26 schreef Ama het volgende:
@:rozevla Ik heb je een DM gestuurd. Niet dat iemand hier het niet weet want ik ben een open boek maar mensen hier weten het verhaal al wel.
hij is met kind op vakantie, ik pas op poesjesquote:
Heey! Ik zag van de week ijsjes waarbij ik meteen aan jou moest denken. Watermeloen cocktail ijsjes.quote:
Fijn dat je daarvoor je waardering uitspreektquote:
die waren echt een roze der roze kwa kleurquote:Op zondag 3 augustus 2025 16:28 schreef Ama het volgende:
[..]
Heey! Ik zag van de week ijsjes waarbij ik meteen aan jou moest denken. Watermeloen cocktail ijsjes.
Daarom trok het mijn aandacht ook denk ik.quote:Op zondag 3 augustus 2025 16:30 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
die waren echt een roze der roze kwa kleur
Huis voor jezelf alleen, whoehoeee!quote:Op zondag 3 augustus 2025 16:27 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
hij is met kind op vakantie, ik pas op poesjes
Ohhhquote:Op zondag 3 augustus 2025 16:28 schreef Ama het volgende:
[..]
Heey! Ik zag van de week ijsjes waarbij ik meteen aan jou moest denken. Watermeloen cocktail ijsjes.
Nee want ik vind ze een beetje te duur en ik drink ook eigenlijk geen alcohol.quote:Op zondag 3 augustus 2025 16:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Huis voor jezelf alleen, whoehoeee!
[..]
Ohhh![]()
![]()
Die cocktailijsjes spreken me niet zo heel erg aanheb ze nog nooit op dus misschien mis ik iets. Heb jij ze geprobeerd?
Ik was van de week voor het eerst bij Die Grenze, het was geweldig
Deze waardering is ook erg aangenaamquote:Op zondag 3 augustus 2025 16:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Fijn dat je daarvoor je waardering uitspreekt
Heb je dat nodig of slaap je sowieso wel goed?quote:Op zondag 3 augustus 2025 16:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Deze waardering is ook erg aangenaam
God wat moeten we hier goed kunnen slapen vannacht
hoeft toch ook niet bij die ijsjes hahatjes?quote:Op zondag 3 augustus 2025 16:32 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee want ik vind ze een beetje te duur en ik drink ook eigenlijk geen alcohol.
Ik slaap heel wisselendquote:Op zondag 3 augustus 2025 16:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb je dat nodig of slaap je sowieso wel goed?
Weet ik. Het kon zijn dat je nu net weer ff goed slaapt. Of juist helemaal niet. Vandaar de vraag of je het nu nodig hebt?quote:
Rijd je zo beroerd volgens Ambar?quote:Op zondag 3 augustus 2025 16:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik moest achterin zitten toen we weggingen![]()
[ afbeelding ]
Waarom bestaan wij?quote:
Zover had ik mij nog niet in je verdiept.quote:
Waar dacht jij aan dan, hieraan?quote:Op zondag 3 augustus 2025 16:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ok, deze is misschien beter dan de vraag waar ik aan dacht.
quote:Op zondag 3 augustus 2025 16:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waar dacht jij aan dan, hieraan?
Bekijk deze YouTube-video
Ohquote:Op zondag 3 augustus 2025 16:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Weet ik. Het kon zijn dat je nu net weer ff goed slaapt. Of juist helemaal niet. Vandaar de vraag of je het nu nodig hebt?
is het goede antwoord 25?quote:
Volgende keer toch even het schriftje even overschrijvenquote:Op zondag 3 augustus 2025 16:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zover had ik mij nog niet in je verdiept.
Nee 42quote:
Ik ga het proberen te onthouden.quote:Op zondag 3 augustus 2025 16:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Volgende keer toch even het schriftje even overschrijven
Broodje hamburger?quote:Op zondag 3 augustus 2025 16:52 schreef Crack_ het volgende:
Ik ga vanavond hamburger eten en als toetje ijsjes, moet alleen nog puf verzamelen om boodschappen te doen. Ik wil kersen![]()
dude.quote:Op zondag 3 augustus 2025 16:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
Broodje hamburger?
Met gebakken spek, kaas, gebakken ei, gegrilde ananas, komkommer, tomaat, sla, jalapeno, mayo, ketchup, augurk en ui?
Oh nee jij eet geen vlees. Zonder spek dan
Wat?quote:
Broodje hamburger jaquote:Op zondag 3 augustus 2025 16:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
Broodje hamburger?
Met gebakken spek, kaas, gebakken ei, gegrilde ananas, komkommer, tomaat, sla, jalapeno, mayo, ketchup, augurk en ui?
Ik moet aan tomatensoep denken.quote:
Lekkerquote:Op zondag 3 augustus 2025 16:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Broodje hamburger jaen deels, zie boven + hummus en gegrilde paprika had ik bedacht
Dud0r hamburgersquote:Op zondag 3 augustus 2025 16:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
Lekker
@:vino_tinto keurt mijn hamburger wel goed.
The answer to life the universe and everythingquote:
op een Italiaanse bol moet wel een GROOOOOOTE hamburger.quote:
Ieuwquote:Op zondag 3 augustus 2025 16:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
Broodje hamburger?
kruid jij je eigen hamburgers enzo?quote:Op zondag 3 augustus 2025 16:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
Lekker
@:vino_tinto keurt mijn hamburger wel goed.
quote:
quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |