Misschien ook wel goed om niet te veel te overdrijven, anders ben je vooral je kuiten aan het trainenquote:
had gegoogled en het zei wel dat het in procenten was maar denk niet dat die loopband tot 100 gaat neequote:Op zondag 3 augustus 2025 14:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik weet niet hoe dat op zo'n loopband werkt
ja nou ja het is ook niet leuk :pquote:Op zondag 3 augustus 2025 14:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien ook wel goed om niet te veel te overdrijven, anders ben je vooral je kuiten aan het trainen
Nee te steile stukken omhoog lopen is alleen leuk in de bergen en natuur, niet op een loopbandquote:Op zondag 3 augustus 2025 14:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja nou ja het is ook niet leuk :p
normaal wel op % maar zij heeft weer iets bijzondersquote:Op zondag 3 augustus 2025 14:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik weet niet hoe dat op zo'n loopband werkt
wel goed voor de kuitjesquote:Op zondag 3 augustus 2025 14:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee te steile stukken omhoog lopen is alleen leuk in de bergen en natuur, niet op een loopband
Oke Jetten @Haagsquote:Op zondag 3 augustus 2025 14:59 schreef Barbusse het volgende:
Omdat er weer een hittegolf aankomt maar even 4 dozen ijsjes gehaald
Ik ga niet uitdelenquote:
Dan ben je verder dan ik ben. Dacht dat ik op 75% ofzo zatquote:Op zondag 3 augustus 2025 14:56 schreef Wereldgozer het volgende:
Eindelijk it takes two uitgespeeld @:dud0r
Opschieten lilakquote:Op zondag 3 augustus 2025 15:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dan ben je verder dan ik ben. Dacht dat ik op 75% ofzo zat
wij gamen niet samenquote:
Ik heb hem al 2 keer uit gespeeldquote:Op zondag 3 augustus 2025 15:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
Die moet ik ook nog eens uitspelen. Zowaar een goede invulling van samen spelen.quote:Op zondag 3 augustus 2025 15:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik speel dat niet met lilak. Dat gaat fout want zij kan geen platformers.quote:
Nicequote:Op zondag 3 augustus 2025 15:14 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik heb hem al 2 keer uit gespeeld
ik vertel het lieflijk en zonder oordeel en jij gooit me weer voor de busquote:Op zondag 3 augustus 2025 15:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik speel dat niet met lilak. Dat gaat fout want zij kan geen platformers.
[..]
Nice
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |