Zover had ik mij nog niet in je verdiept.quote:
Waar dacht jij aan dan, hieraan?quote:Op zondag 3 augustus 2025 16:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ok, deze is misschien beter dan de vraag waar ik aan dacht.
quote:Op zondag 3 augustus 2025 16:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waar dacht jij aan dan, hieraan?
Bekijk deze YouTube-video
Ohquote:Op zondag 3 augustus 2025 16:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Weet ik. Het kon zijn dat je nu net weer ff goed slaapt. Of juist helemaal niet. Vandaar de vraag of je het nu nodig hebt?
is het goede antwoord 25?quote:
Volgende keer toch even het schriftje even overschrijvenquote:Op zondag 3 augustus 2025 16:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zover had ik mij nog niet in je verdiept.
Nee 42quote:
Ik ga het proberen te onthouden.quote:Op zondag 3 augustus 2025 16:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Volgende keer toch even het schriftje even overschrijven
Broodje hamburger?quote:Op zondag 3 augustus 2025 16:52 schreef Crack_ het volgende:
Ik ga vanavond hamburger eten en als toetje ijsjes, moet alleen nog puf verzamelen om boodschappen te doen. Ik wil kersen![]()
dude.quote:Op zondag 3 augustus 2025 16:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
Broodje hamburger?
Met gebakken spek, kaas, gebakken ei, gegrilde ananas, komkommer, tomaat, sla, jalapeno, mayo, ketchup, augurk en ui?
Oh nee jij eet geen vlees. Zonder spek dan
Wat?quote:
Broodje hamburger jaquote:Op zondag 3 augustus 2025 16:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
Broodje hamburger?
Met gebakken spek, kaas, gebakken ei, gegrilde ananas, komkommer, tomaat, sla, jalapeno, mayo, ketchup, augurk en ui?
Ik moet aan tomatensoep denken.quote:
Lekkerquote:Op zondag 3 augustus 2025 16:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Broodje hamburger jaen deels, zie boven + hummus en gegrilde paprika had ik bedacht
Dud0r hamburgersquote:Op zondag 3 augustus 2025 16:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
Lekker
@:vino_tinto keurt mijn hamburger wel goed.
The answer to life the universe and everythingquote:
op een Italiaanse bol moet wel een GROOOOOOTE hamburger.quote:
Ieuwquote:Op zondag 3 augustus 2025 16:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
Broodje hamburger?
kruid jij je eigen hamburgers enzo?quote:Op zondag 3 augustus 2025 16:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
Lekker
@:vino_tinto keurt mijn hamburger wel goed.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |