Wel pasjes van de eigenaar zodat je de goede burger kunt uithangen?quote:

Fijn dat je het even uitlegtquote:Op zondag 3 augustus 2025 16:26 schreef Ama het volgende:
@:rozevla Ik heb je een DM gestuurd. Niet dat iemand hier het niet weet want ik ben een open boek maar mensen hier weten het verhaal al wel.

hij is met kind op vakantie, ik pas op poesjesquote:

Heey! Ik zag van de week ijsjes waarbij ik meteen aan jou moest denken. Watermeloen cocktail ijsjes.quote:

Fijn dat je daarvoor je waardering uitspreektquote:

die waren echt een roze der roze kwa kleurquote:Op zondag 3 augustus 2025 16:28 schreef Ama het volgende:
[..]
Heey! Ik zag van de week ijsjes waarbij ik meteen aan jou moest denken. Watermeloen cocktail ijsjes.

Daarom trok het mijn aandacht ook denk ik.quote:Op zondag 3 augustus 2025 16:30 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
die waren echt een roze der roze kwa kleur

Huis voor jezelf alleen, whoehoeee!quote:Op zondag 3 augustus 2025 16:27 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
hij is met kind op vakantie, ik pas op poesjes
Ohhhquote:Op zondag 3 augustus 2025 16:28 schreef Ama het volgende:
[..]
Heey! Ik zag van de week ijsjes waarbij ik meteen aan jou moest denken. Watermeloen cocktail ijsjes.

heb ze nog nooit op dus misschien mis ik iets. Heb jij ze geprobeerd?
 heb ze nog nooit op dus misschien mis ik iets. Heb jij ze geprobeerd? 

Nee want ik vind ze een beetje te duur en ik drink ook eigenlijk geen alcohol.quote:Op zondag 3 augustus 2025 16:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Huis voor jezelf alleen, whoehoeee!
[..]
Ohhh

Die cocktailijsjes spreken me niet zo heel erg aanheb ze nog nooit op dus misschien mis ik iets. Heb jij ze geprobeerd?
Ik was van de week voor het eerst bij Die Grenze, het was geweldig

Deze waardering is ook erg aangenaamquote:Op zondag 3 augustus 2025 16:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Fijn dat je daarvoor je waardering uitspreekt

Heb je dat nodig of slaap je sowieso wel goed?quote:Op zondag 3 augustus 2025 16:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Deze waardering is ook erg aangenaam
God wat moeten we hier goed kunnen slapen vannacht

hoeft toch ook niet bij die ijsjes hahatjes?quote:Op zondag 3 augustus 2025 16:32 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee want ik vind ze een beetje te duur en ik drink ook eigenlijk geen alcohol.

Ik slaap heel wisselendquote:Op zondag 3 augustus 2025 16:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb je dat nodig of slaap je sowieso wel goed?

Weet ik. Het kon zijn dat je nu net weer ff goed slaapt. Of juist helemaal niet. Vandaar de vraag of je het nu nodig hebt?quote:

Rijd je zo beroerd volgens Ambar?quote:Op zondag 3 augustus 2025 16:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik moest achterin zitten toen we weggingen
[ afbeelding ]

Waarom bestaan wij?quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |