Een beetje een dom kutje ben je ook wel hčquote:Op zondag 3 augustus 2025 15:12 schreef Ama het volgende:
Alle ziektes op een rijtje. Kreeg net mijn slechte middelvinger tussen een la.
quote:Op zondag 3 augustus 2025 15:20 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik vertel het lieflijk en zonder oordeel en jij gooit me weer voor de bus
trutquote:Op zondag 3 augustus 2025 15:24 schreef dud0r het volgende:
[..]moet even compenseren voor het lief doen en bestelde taartje.
Ja want wil je morgen tenminste vechtenquote:
wil ik sowieso wel met mijn lief schatjepatatjequote:Op zondag 3 augustus 2025 15:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja want wil je morgen tenminste vechten
Nice!quote:Op zondag 3 augustus 2025 15:14 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik heb hem al 2 keer uit gespeeld
Awwquote:Op zondag 3 augustus 2025 15:32 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
wil ik sowieso wel met mijn lief schatjepatatje
Ik zal zeker niet willen zeggen dat dat slim was.quote:Op zondag 3 augustus 2025 15:23 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Een beetje een dom kutje ben je ook wel hč
Wat gaat er nu precies met je vinger gebeuren ?quote:Op zondag 3 augustus 2025 16:07 schreef Ama het volgende:
Het is wat vroeg maar heb ik bewust gedaan omdat ik bang ben dat ik er niet mee bezig ben als ze net bezig zijn geweest met mijn vinger.
Maar ik heb net toch 9 mensen uitgenodigd voor mijn verjaardag.Lijkt me ook wel fijn om dan even een avondje geen zorgen te hebben.
Weet bij jou nooit zo goed of ik tegen jou wel iets serieus kan vertellen zonder dat je het dan belachelijk gaat maken.quote:Op zondag 3 augustus 2025 16:13 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Wat gaat er nu precies met je vinger gebeuren ?
Nou ik weet het wel.quote:Op zondag 3 augustus 2025 16:15 schreef Ama het volgende:
[..]
Weet bij jou nooit zo goed of ik tegen jou wel iets serieus kan vertellen zonder dat je het dan belachelijk gaat maken.
Zonder of met touwtje?quote:Op zondag 3 augustus 2025 16:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Weer even gelopen. Wat denk je? Vind ik een hele portemonnee. Dat telt natuurlijk niet.
Ik spreek hem al een hele tijd via KLB he. Ik heb ook wel zijn serieuzere kant gezien.quote:
Hoeveel muntjes zitten er in?quote:Op zondag 3 augustus 2025 16:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Weer even gelopen. Wat denk je? Vind ik een hele portemonnee. Dat telt natuurlijk niet.
God wat lollig allemaal weer.quote:Op zondag 3 augustus 2025 16:21 schreef maily het volgende:
[..]
[..]
Dat ze 'm gauw wegtrekken als jij 'm op probeert te rapen
dat was voor veel kinderen deel van hun jeugd en ja, dat was inderdaad erg leukquote:
Ook nog biljetjes?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |