we zullen de groetjes doen aan de slakken in het bosquote:
Sterf even uit.quote:Onder haar TikTok-post zeggen anderen dat het niet de bedoeling is om octopussen en andere dieren aan te raken, maar Taryn zou graag zien dat het aquarium expliciet waarschuwt als dat inderdaad onveilig is.
Daar kun je ook neuken.quote:Op zondag 3 augustus 2025 12:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
we gaan in de bossen wandelen
quote:Op zondag 3 augustus 2025 13:17 schreef Dr_Flash het volgende:
"even op mijn werktelefoon checken of er voor morgen nog wat dringends staat"
[ afbeelding ]
ROT ECHT ROT OP.
Blij dat ik zulke onzin niet binnenkrijg op mijn werktelefoonquote:Op zondag 3 augustus 2025 13:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
ROT ECHT ROT OP.
Ik voel je frustratie gewoon vanaf mijn scherm.quote:Op zondag 3 augustus 2025 13:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
ROT ECHT ROT OP.
Ik zou m'n telefoon gewoon uitzetten en weer aanzetten zodra ik daadwerkelijk aan het werk ben.quote:Op zondag 3 augustus 2025 13:23 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Blij dat ik zulke onzin niet binnenkrijg op mijn werktelefoon
Ik doe een hele werkweek met de batterij van mijn werktelefoon.quote:Op zondag 3 augustus 2025 13:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zou m'n telefoon gewoon uitzetten en weer aanzetten zodra ik daadwerkelijk aan het werk ben.
Hitster is leukquote:Op zondag 3 augustus 2025 13:25 schreef Ama het volgende:
Lol nu ik Hitster heb besteld komt een goede vriend die ik te weinig zie over twee weken langs. Hij zou sowieso nog langskomen alleen er kwam nooit echt een plan.
je kan die meldingen gewoon uitzetten he, van edge?quote:Op zondag 3 augustus 2025 13:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
ROT ECHT ROT OP.
Hoe?quote:Op zondag 3 augustus 2025 13:26 schreef mschol het volgende:
[..]
je kan die meldingen gewoon uitzetten he, van edge?
Waarom gebruikt Flash edge op zijn werktelefoon?quote:Op zondag 3 augustus 2025 13:26 schreef mschol het volgende:
[..]
je kan die meldingen gewoon uitzetten he, van edge?
Ik hou het eerst gewoon even bij de algemene versie. Sowieso kunnen dan ook meer mensen het spelen met mij.quote:Op zondag 3 augustus 2025 13:26 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hitster is leuk![]()
De Rock uitbreiding is pittig.
https://support.microsoft(...)9d-a59d-fb30a0b80b2bquote:
Vorige week waren er veel bosbranden hier, het regende op een gegeven moment gewoon as. En nu weer waarschuwingen vanwege hitte en wind komende week, en alles laait weer op: https://fogos.pt/quote:
Ik las Hitler.quote:Op zondag 3 augustus 2025 13:25 schreef Ama het volgende:
Lol nu ik Hitster heb besteld komt een goede vriend die ik te weinig zie over twee weken langs. Hij zou sowieso nog langskomen alleen er kwam nooit echt een plan.
Op werktelefoons bepaalt de baas doorgaans wat er wel en niet op staat. Denk je dat ik die vuilspuiterij er uit vrije wil op gezet heb of zo.quote:Op zondag 3 augustus 2025 13:27 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Waarom gebruikt Flash edge op zijn werktelefoon?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |