SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
![]()
Anders heb je er straks ook één op je broek of schoen (ja schoen overkwam me toen rond die tijd ook).quote:
Smoothquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 14:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Lilak is toch je zonneschijn?
Die is weer naar huis toequote:Op zaterdag 2 augustus 2025 14:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Lilak is toch je zonneschijn?
quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 14:17 schreef CherryLips het volgende:
Ik zit hier zo naar m'n zonnebloemen te kijken, zit er hagelslag in de blaadjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 14:22 schreef Ama het volgende:
Ik ga maar weer verder met The Hunger Games.Als je gaat zitten googlen doe je dat jezelf wel een beetje aan natuurlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
Lol. Hoe dan.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 14:17 schreef CherryLips het volgende:
Ik zit hier zo naar m'n zonnebloemen te kijken, zit er hagelslag in de blaadjes.
Ja oke maar als je meteen kijkt als het uitkomt weet je ook nog niet dat zij er vier delen in blijft.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 14:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als je gaat zitten googlen doe je dat jezelf wel een beetje aan natuurlijk.
Er zijn mensen bij wie ik verbaasd zou zijn als ze dat zeggen. Jij bent daar niet één van.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 14:17 schreef CherryLips het volgende:
Kip met citroen, broccoli en zoete aardappel. Allen in de oven.quote:
Dat zou ik soms ook wel fijn vinden idd.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 14:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
Zat er maar een pauzeknopje in mijn hoofd....
klinkt best okequote:Op zaterdag 2 augustus 2025 14:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kip met citroen, broccoli en zoete aardappel. Allen in de oven.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 14:44 schreef essnhills het volgende:
Hmm, weer een inlogpoging op mijn email. Nu vanuit Sri Lanka
quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 14:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kip met citroen, broccoli en zoete aardappel. Allen in de oven.
Pasta met spinazie pesto en mozzarellaquote:
Ja ik had die net gister gewijzigd omdat er gister een poging was vanuit Braziliëquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 14:45 schreef mschol het volgende:
[..]ww wel gewijzigd? 2 staps verificatie aanstaan?
Ja dat denk ik. En ze proberen mijn wachtwoord te wijzigen denk ik. Maar dat kan niet vanwege die 2 staps.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 14:46 schreef mschol het volgende:
maar je mail zal wel ergens gelekt zijn
gelukkig maarquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 14:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dat denk ik. En ze proberen mijn wachtwoord te wijzigen denk ik. Maar dat kan niet vanwege die 2 staps.
Waarschijnlijk kaasquote:
Wat jad je vanmiddag?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 14:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Waarschijnlijk kaas
Warme maaltijd is hier in de middag
gefrituurde aardappelreepjes en een kaassouffléquote:
quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 14:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
gefrituurde aardappelreepjes en een kaassoufflé
quote:
quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 14:53 schreef Ama het volgende:
Maar ik ben stiekem best een beetje trots op mezelf dat ik na het slechte nieuws dinsdag het wel een beetje heb kunnen loslaten.
Mezelf gek maken tot ik die afspraak heb de 14de maakt de uitslag toch niet anders en heb ik alleen maar mezelf mee.
Ik ga de 14de wel weer een potje keihard janken.
gelukkig maarquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 14:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik voel me nu best oke hoor naar omstandigheden.
Gelukkig maar. Goed bezig.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 14:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik voel me nu best oke hoor naar omstandigheden.
belgie of nederland?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 15:43 schreef Budapestenaar het volgende:
Even in Nieuwpoort rondgetrippeld. Blijft leuk
mooie fotoquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 15:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Foto van vandaag, omdat iedereen zo zat te zeuren.
Speciaal naar het bos gegaan voor deze foto
[ afbeelding ]
Tis een mooie beukenlaan jaquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 15:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Vooral die bomen zijn mooi
Kan hij goed loslopen? (Ja duh dat kan iedere hond maar je snapt me)quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 15:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Morgen gaan we naar Ugchelen, want daar is echt een groot losloopgebied. Benieuwd wat Âmbar daarvan vindt.
Ik heb soms ook het idee dat iedereen hier aan zee zit.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 16:05 schreef Lospedrosa het volgende:
Alle winkels dicht, iedereen naar zee, tijd voor zichzelf. 6 weken aan een stuk midden in de zomer.
Heel mooi voor de Italianen maar wij betalen ondertussen in EU ons scheel aan de Italiaanse schulden. Keerzijde.
Ja hoor primaquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 16:06 schreef Ama het volgende:
[..]
Kan hij goed loslopen? (Ja duh dat kan iedere hond maar je snapt me)
Nou poeh heyquote:"Wie de regels van het bos niet respecteert of bijvoorbeeld met de auto op plekken komt waar dat niet mag, zal hier meteen op worden aangesproken."
Mart Hoogkamer niet verder gelezenquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 16:37 schreef CherryLips het volgende:
https://www.nu.nl/achterk(...)rukke-zoektocht.html
Mensen
[..]
Nou poeh hey
Dit heb ik nu met boxcameraatjes. Heb er nu drie, en dat is een verzameling.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 16:04 schreef Ama het volgende:
Ik moet nu ook maar koelkast magneten gaan sparen denk ik.
[ link | afbeelding ]
quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 16:37 schreef CherryLips het volgende:
Mensen
[..]
Nou poeh hey
Hier nog meer mensen:quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 16:37 schreef CherryLips het volgende:
Mensen
[..]
Nou poeh hey
Ook geen personeel dus?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 16:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, 4.16 km gelopen. Alle terrasjes op de Brink vol. Maar hier in een zijstraatje een mooie bruine kroeg. Leeg.
Mailyquote:
Ik zou zo achter de toog kunnen gaan staan ja.quote:
Ja precies. Nu kan ik net zo goed nog meer verzamelen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 16:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dit heb ik nu met boxcameraatjes. Heb er nu drie, en dat is een verzameling.
Hek is dan toch van de dam, nu verzamel ik ze.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.M'n verzameling
Dit is nog niet alles.Tap tap tap
quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:12 schreef Ama het volgende:
Na krijg ik ineens een berichtje van mijn vader: Heb je al op je bankrekening gekeken?
Ineens een cadeautje uit het niets.
das altijd leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Of richting huis gelopen, of ergens anders heen. Of aangevallen door wilde zwijnen / wolven.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 16:37 schreef CherryLips het volgende:
Mensen
[..]
Nou poeh hey
Hij doet zoiets ook altijd zonder iets te zeggen en dan hoopt hij maar dat ik het zelf snel zie.quote:
quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:15 schreef Ama het volgende:
[..]
Hij doet zoiets ook altijd zonder iets te zeggen en dan hoopt hij maar dat ik het zelf snel zie.
Bent vast niet lief genoeg voor je oudersquote:
Dan had hij wat hij wel leuk vindt om te geven moeten kopen ipv jou de keuze te geven en dan zeuren.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:26 schreef Ama het volgende:
Hoor hem al denken: Met iets leuks bedoel ik geen LEGO.
Ik zou ook niet willen zeggen dat ik altijd een voorbeeld dochter ben.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bent vast niet lief genoeg voor je ouders
Krijg ik een nieuwe hordeur.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dan had hij wat hij wel leuk vindt om te geven moeten kopen ipv jou de keuze te geven en dan zeuren.
Ook toen ik lief was kreeg ik niets. Egocentrisch zijn ze. Ik heb geen euro gehad van ze vanaf het moment dat ik 18 was.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bent vast niet lief genoeg voor je ouders
Mss zijn ze gewoon arm.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ook toen ik lief was kreeg ik niets. Egocentrisch zijn ze. Ik heb geen euro gehad van ze vanaf het moment dat ik 18 was.
Doenquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:29 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil deze misschien
https://www.lego.com/nl-n(...)mall-pumpkin-5006590
Van de 3 kinderen, was ik het gewenste kindquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mss zijn ze gewoon arm.
Mss was je wel ongewenst. Zijn ze wel echt allebei je ouders?
Zie? Complicatiesquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Van de 3 kinderen, was ik het gewenste kind![]()
Arm? Achja misschien. Stiefkinderen waren belangrijker.
Ik wil die Peugeot Le Mans hypercar wel maar ik heb er eigenlijk geen plek voor.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:32 schreef DeZwabber het volgende:
Ik wil de lego Barad-dûr maar die is me toch behoorlijk-duur.
60 teveelquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben weer thuis![]()
10.060 stapjes. Verder bieren dus
Boven de ¤250 moet ik echt eerst heel goed nadenken of ik dat echt moet hebben.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:32 schreef DeZwabber het volgende:
Ik wil de lego Barad-dûr maar die is me toch behoorlijk-duur.
Hoezo geen plek? Jij hebt toch niet echt LEGO in je huis staan?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik wil die Peugeot Le Mans hypercar wel maar ik heb er eigenlijk geen plek voor.
Nou ja niet meer nee. Alleen een klein camper setje. Maar in mijn huis staan ook nog andere dingenquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Hoezo geen plek? Jij hebt toch niet echt LEGO in je huis staan?
Langs iedere muur drie lagen dik een stapel kratjes met biljetjes.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Hoezo geen plek? Jij hebt toch niet echt LEGO in je huis staan?
Njaquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Het was meer: oh 18? Mooi kan jij je eigen boontjes doppen en voor de rest ben je slim genoeg om zonder onze hulp het leven te doen.
Oh kijk de stiefkinderen hebben 1 hersencel om te delen, ja die moeten we lekker verwennen met aandacht en tijd.
Ze hoeven maar te bellen en we staan klaar. Vanuit Zwolle naar Wageningen voor een verjaardag? Nee dat gaan we niet doen want te ver weg. Weet je wel wat benzine kost?
Naar stiefzus in Harderwijk omdat haar scheet scheefzit? Ja hoor geen probleem.
Oh nee is niet gevoelig hoor. Ik gun iedereen juist een goede relatie met de ouders.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:33 schreef Ama het volgende:
Ik wou geen gevoelig onderwerp ermee aansnijden hoor. Sorry.
Dat is wel een beetje jammer.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Het was meer: oh 18? Mooi kan jij je eigen boontjes doppen en voor de rest ben je slim genoeg om zonder onze hulp het leven te doen.
Oh kijk de stiefkinderen hebben 1 hersencel om te delen, ja die moeten we lekker verwennen met aandacht en tijd.
Ze hoeven maar te bellen en we staan klaar. Vanuit Zwolle naar Wageningen voor een verjaardag? Nee dat gaan we niet doen want te ver weg. Weet je wel wat benzine kost?
Naar stiefzus in Harderwijk omdat haar scheet scheefzit? Ja hoor geen probleem.
Misschien nog eens uitpraten anders? Maar misschien ook niet hoor. Kan me goed voorstellen dat dat meer kost dan het oplevert.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oh nee is niet gevoelig hoor. Ik gun iedereen juist een goede relatie met de ouders.
Ik vind het ontzettend jammer dat mijn ouders weinig geīnvesteerd hebben erin en dachten dat het wel goed kwam met het leven van hun dochter, want ze was immers slim.
Dankje ouders, het is heel lang niet goedgekomen omdat ik van alles miste dat andere kinderen wel kregen. En dan niet materialistisch
Er is vast wel ruimte te maken voor 1 LEGO auto. Of je maakt een plankje aan de muur ofzo.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja niet meer nee. Alleen een klein camper setje. Maar in mijn huis staan ook nog andere dingen![]()
Alsof het gratis isquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Er is vast wel ruimte te maken voor 1 LEGO auto. Of je maakt een plankje aan de muur ofzo.
Of je doet het goed en koopt meteen een kast speciaal voor LEGO en dan heb je meteen een goed excuus om meer LEGO te kopen.
Ja maar dan kan ik geen biljetjes meer kopen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Er is vast wel ruimte te maken voor 1 LEGO auto. Of je maakt een plankje aan de muur ofzo.
Of je doet het goed en koopt meteen een kast speciaal voor LEGO en dan heb je meteen een goed excuus om meer LEGO te kopen.
Het is ook niet alsof mijn vader en ik elkaar regelmatig zien of spreken hoor. Probeer laatste jaar wel wat meer langs te gaan maar zag hem vaak ook maar paar keer per jaar.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oh nee is niet gevoelig hoor. Ik gun iedereen juist een goede relatie met de ouders.
Ik vind het ontzettend jammer dat mijn ouders weinig geīnvesteerd hebben erin en dachten dat het wel goed kwam met het leven van hun dochter, want ze was immers slim.
Dankje ouders, het is heel lang niet goedgekomen omdat ik van alles miste dat andere kinderen wel kregen. En dan niet materialistisch
Kast hoeft niet meteen vol.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja maar dan kan ik geen biljetjes meer kopen.
Mijn pa heeft mij 23 jaar geleden uit huis gezet, want ik was vervelend naar zijn vriendin (en diens kinderen). Ik was fucking 15 aan het puberen en nee dan wil ik niet met mijn stiefzusje van 8 allerlei dingen doen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien nog eens uitpraten anders? Maar misschien ook niet hoor. Kan me goed voorstellen dat dat meer kost dan het oplevert.
Helder verhaalquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mijn pa heeft mij 23 jaar geleden uit huis gezet, want ik was vervelend naar zijn vriendin (en diens kinderen). Ik was fucking 15 aan het puberen en nee dan wil ik niet met mijn stiefzusje van 8 allerlei dingen doen.
Oh en mijn pa heeft nog geprobeerd via de rechtbank ervoor te zorgen dat ik niet bij mijn moeder mocht wonen, maar extern geplaatst moest worden. Geen idee waarom. Die man is niet goed bij zijn hoofd.
Dus mijn vader kan dood neervallen van mij part.
Mijn moeder? Ach als ze nou eens meer aandacht had gehad voor haar kinderen ook als ze 18+ zijn en wat minder aandacht had voor het vullen van haar kut dan was het misschien nog goed gekomen.
Als je broertje en ikzelf door een depressie gaan en je kan alleen maar zeuren wanneer opleidingen afgerond worden, maar zelf je kinderen er niet bij wil ondersteunen en zelf alleen maar bezig bent met vreemdgaan. Tja dan ben je voor mij ook af.
Als ik alleen een moeder heb voor de leuke momenten en dat ze naar buiten kan pronken dat ik mijn uni heb afgemaakt, dan hoef ik geen moeder. Toen ik behoefte had aan mijn moeder, was ze er niet.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat maakt wel een hoop dingen heel eenvoudig in je leven
Blegh, die chaos komt mij deels bekend voor. En dan ben ik nu wel voor ze aan het zorgen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mijn pa heeft mij 23 jaar geleden uit huis gezet, want ik was vervelend naar zijn vriendin (en diens kinderen). Ik was fucking 15 aan het puberen en nee dan wil ik niet met mijn stiefzusje van 8 allerlei dingen doen.
Oh en mijn pa heeft nog geprobeerd via de rechtbank ervoor te zorgen dat ik niet bij mijn moeder mocht wonen, maar extern geplaatst moest worden. Geen idee waarom. Die man is niet goed bij zijn hoofd.
Dus mijn vader kan dood neervallen van mij part.
Mijn moeder? Ach als ze nou eens meer aandacht had gehad voor haar kinderen ook als ze 18+ zijn en wat minder aandacht had voor het vullen van haar kut dan was het misschien nog goed gekomen.
Als je broertje en ikzelf door een depressie gaan en je kan alleen maar zeuren wanneer opleidingen afgerond worden, maar zelf je kinderen er niet bij wil ondersteunen en zelf alleen maar bezig bent met vreemdgaan. Tja dan ben je voor mij ook af.
Als ik alleen een moeder heb voor de leuke momenten en dat ze naar buiten kan pronken dat ik mijn uni heb afgemaakt, dan hoef ik geen moeder. Toen ik behoefte had aan mijn moeder, was ze er niet.
Beter dan andersomquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Was ophangen, hond uitlaten, eten
Jep.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hond ophangen, was uitlaten, eten?
Ja. Alleen is dat dus een stuk minder waar.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:58 schreef Ama het volgende:
Maar goed dat zullen sommige ouders ongetwijfeld ook over kinderen zeggen.
Tja, die kan je niet op proef nemen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:58 schreef Ama het volgende:
Maar goed dat zullen sommige ouders ongetwijfeld ook over kinderen zeggen.
Voor een land dat maar vier(?) jaar bestond, hadden ze best verschillend uitziende biljetjes. Betekent dat, dat er meerdere edities waren? Zijn er verschillende biljetjes van 100? Of deden ze maar wat?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 18:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Whoopsie weer een maandje geen Lego![]()
[ afbeelding ]
Nu komt er een heel boekwerk aan!quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 18:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Voor een land dat maar vier(?) jaar bestond, hadden ze best verschillend uitziende biljetjes. Betekent dat, dat er meerdere edities waren? Zijn er verschillende biljetjes van 100? Of deden ze maar wat?
Fles is nu furieus aan het typen, vermoed ik.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 18:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik stel geen vragen als ik het antwoord niet wil weten, dus ik zie het porbleem niet.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 18:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Whoopsie weer een maandje geen Lego![]()
[ afbeelding ]
Ja er zijn er velen. Er worden grofweg 72 zogenaamde Types ondescheiden. Beginnende bij de hoogste denominatie in het eerste jaar, 1000 dollar 1861, type 2 is 500 dollar 1861 etc. Type 12 is 5 dollar 1861, en type 13 is dan 100 dollar 1862 (ze hadden ontdekt dat ze de 1000 niet zo hard nodig hadden). Dat is geen wet van Meden en Perzen, maar grosso modo ging het zo. Er liep verder nog van alles door elkaar.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 18:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Voor een land dat maar vier(?) jaar bestond, hadden ze best verschillend uitziende biljetjes. Betekent dat, dat er meerdere edities waren? Zijn er verschillende biljetjes van 100? Of deden ze maar wat?
Pardon?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 18:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Er is zelfs een boek dat alleen maar gaat over Types 39, 40 en 41, de "Train and Hoer notes".
Hoeren trainen, dat moet blijkbaar ook gebeuren.quote:
* Besteld.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 18:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Er is zelfs een boek dat alleen maar gaat over Types 39, 40 en 41, de "Train and Hoer notes".
Bij mij om 18:45 uur.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In het weekend begint de avond al om 14 uur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.
Serieus .... pfffquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 18:50 schreef Ama het volgende:
Krans is alleen op de LEGO webshop te bestellen voor nu en geen zin om meer te besteden en ook geen zin in verzendkosten.
Hopelijk komt die nog op Amazon ofzo.
Nee daar stond een train of een hoer op afgebeeld.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 18:53 schreef Lospedrosa het volgende:
Daar kon je dan een train of hoer mee kopen?
quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 18:46 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Bij mij om 18:45 uur.Proost!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Ik zit voor het eerst te twijfelen of ik hem ook wil. Maar tegen de tijd dat ik de tijd en het geduld en de concentratie heb om hem in elkaar te zetten is het 2030.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 18:50 schreef Ama het volgende:
Krans is alleen op de LEGO webshop te bestellen voor nu en geen zin om meer te besteden en ook geen zin in verzendkosten.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 18:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zit voor het eerst te twijfelen of ik hem ook wil. Maar tegen de tijd dat ik de tijd en het geduld en de concentratie heb om hem in elkaar te zetten is het 2030.
Geen idee.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 18:57 schreef CherryLips het volgende:
Zouden ze hem volgende week in de winkels hebben liggen?
Iemand anders in elkaar laten zetten?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 18:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zit voor het eerst te twijfelen of ik hem ook wil. Maar tegen de tijd dat ik de tijd en het geduld en de concentratie heb om hem in elkaar te zetten is het 2030.
Wat heb je aan een hoer?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 18:53 schreef Lospedrosa het volgende:
Daar kon je dan een train of hoer mee kopen?
Dat is ook niet leuk.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 19:00 schreef maily het volgende:
[..]
Iemand anders in elkaar laten zetten?
maar lego site is zonder verzendkosten toch?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 18:50 schreef Ama het volgende:
quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 19:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daar kun je nog iemand tegenaan tiefen.
quote:
Ik had niet verwacht dat er zoveel zouden zijn.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 18:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja er zijn er velen. Er worden grofweg 72 zogenaamde Types ondescheiden. Beginnende bij de hoogste denominatie in het eerste jaar, 1000 dollar 1861, type 2 is 500 dollar 1861 etc. Type 12 is 5 dollar 1861, en type 13 is dan 100 dollar 1862 (ze hadden ontdekt dat ze de 1000 niet zo hard nodig hadden). Dat is geen wet van Meden en Perzen, maar grosso modo ging het zo. Er liep verder nog van alles door elkaar.
Veel ontwerpen werden ook gerecycled natuurlijk. Later kwamen er ook lagere denominaties bij, 2 dollar, 1 dollar en 50 cent. En dan zijn er nog allerlei verschillende varianten op basis van welke drukkerij ze gedrukt heeft, plate positions (positie van het biljet binnen het vel), handtekeningen etc.
Er zijn mensen die proberen van elk van de 72 types een biljet te vinden. Dat is eigenlijk onmogelijk want van best veel types zijn maar enkele duizenden of zelfs honderden exemplaren gedrukt. Op slecht papier, 160 jaar geleden, in oorlogstijd, ga maar na wat er nog van over is.
In 1865 was het wel duidelijk dat het een aflopende zaak was met de Confederacy, dus de 1864 biljetten zijn het makkelijkst te vinden. De meeste daarvan zijn zelfs in hoge kwaliteit (boven de 60) wel voor onder de 100 euro te vinden.
Mijn fetisj is ddan weer vrij uniek in het wereldjeIk zoek biljetten waarbij de grade gelijk is aan het typenummer. Gelukkig leent de Confederacy zich daar best goed voor omdat beide variabelen goed in dezelfde range bewegen. En "gelukkig" is niet elk getal tussen 1 en 72 een grade. Dus ja, ik ben er wel even mee van de straat
Ook in het noorden was het onsmakelijk veel geldquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 19:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik had niet verwacht dat er zoveel zouden zijn.En 1000 dollar in die tijd. Geen idee hoe gelijk op de waarde liep die van het noorden, maar damn.
Hoeveel zou je er maximaal willen?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 19:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Met geld kun je wel extra hondjes kopen
Stuk of 3quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 19:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoeveel zou je er maximaal willen?
Meer flapjes meer hondenstapjes?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 19:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Met geld kun je wel extra hondjes kopen
Yesquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 19:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Meer flapjes meer hondenstapjes?
Ik had ooit een roedeltje van vijf, was druk maar gezellig en om 06:00 vijf joekeltjes uitlaten was geen pretje in de regen en het donker maar ik was wel onder de indruk hoe ze het zo leuk en druk hadden onderling, geeft toch een bijzondere dynamiek.quote:
Je hebt wandelgebieden waar je maar met max 3 honden mag lopenquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 19:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik had ooit een roedeltje van vijf, was druk maar gezellig en om 06:00 vijf joekeltjes uitlaten was geen pretje in de regen en het donker maar ik was wel onder de indruk hoe ze het zo leuk en druk hadden onderling, geeft toch een bijzondere dynamiek.
Er is ook nog een mooi verhaal van een verslagen majoor van de Confederacy, Sidney Alroy Jonas uit Aberdeen, Mississippi, die na de capitulatie een mooi gedicht schreef voor een bevallige jongedame uit het Noorden die graag een 500-dollarbiljet van de Confederacy als souvenir mee wilde nemen. Dat gedicht is later voor verzamelaars, toeristen en overige geīnteresseerden in een aantal varianten op de achterkant van talloze biljetten gedrukt. Bij gelegenheid zoek ik ook een mooiequote:Op zaterdag 2 augustus 2025 19:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ook in het noorden was het onsmakelijk veel geld
Hoe meer teckels ik zie, hoe minder ik ze wil.quote:
Vanaf 55 euroquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 19:02 schreef mschol het volgende:
[..]
maar lego site is zonder verzendkosten toch?
Ik heb de skull versie al. 1 is genoeg.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 19:21 schreef mschol het volgende:
[..]
vul je em aan met een pompoenhoofd opberg ding
Zou toch lopen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 19:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je hebt wandelgebieden waar je maar met max 3 honden mag lopen
genoeg LEGO ? NOOIT!quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 19:22 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb de skull versie al. 1 is genoeg.
Mooi, weer rust in de tent.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 19:24 schreef Ama het volgende:
@:cherrylips Stop maar met zoeken, hond is terecht.
Die hoerenkeffer van DE HEEL ERG BELANGRIJKE MART HOOGKAMERquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 19:24 schreef Ama het volgende:
@:cherrylips Stop maar met zoeken, hond is terecht.
Ja zijn hoerenkeffer is terug.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 19:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die hoerenkeffer van DE HEEL ERG BELANGRIJKE MART HOOGKAMER
Dan heeft hij wel mazzel gehad denk ikquote:
jammer.quote:
quote:De beloning van 5000 euro die hij had uitgeloofd, trok hij weer in omdat er honderden mensen belden met onbruikbare tips. Zij hoopten de zanger aan de lijn te krijgen.
die heb ik niet bij hem gezienquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 19:35 schreef Ama het volgende:
[..]
Jezus leef je onder een hunebed ofzo.
Wat zal mij heel die Mart Hoogkamer in elkaar rotten zegquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 19:35 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik had ook geen idee wie het wasquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 19:35 schreef Ama het volgende:
[..]
De naam zei mij ook helemaal niets eigenlijk.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 19:35 schreef Ama het volgende:
[..]
Jeetjequote:Op zaterdag 2 augustus 2025 19:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat zal mij heel die Mart Hoogkamer in elkaar rotten zegStraks is het ook nog erg dat ik niet weet hoe hij eruit ziet? Flikker toch op met die nep belangrijkdoeners
Dat denk ik gelukkig niet. Mijn eerste gedachte was dat jij los ging vanavond.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 19:41 schreef Ama het volgende:
Ik ga zwemmen in Bacardi lemon.
Als je denkt hey dat komt me bekend voor nou dat is van hem.
Wij Kwaliteitspersonen luisteren niet naar tokkiemuziekquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 19:41 schreef Ama het volgende:
Ik heb al zolang geen alcohol meer gehad, laten we dat maar niet doen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 19:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat denk ik gelukkig niet. Mijn eerste gedachte was dat jij los ging vanavond.
Het is niet alsof ik er bewust naar luister. Kan dat nieuwe liedje van Jan Smit ook wel dromen inmiddels en heb het nog nooit zelf aangezet.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 19:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wij Kwaliteitspersonen luisteren niet naar tokkiemuziek
100%quote:
Gemiste kans.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 19:55 schreef mschol het volgende:
[..]
niet geklikt, maar niet alles is "zang"; soms ook kattengejank of gekrijs
Oeh.quote:
Heerlijke muziek.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 19:56 schreef Elvi het volgende:
Ik luister alleen naar Heilung, dat is pas kwaliteitsmuziek
Nee sorry ik ken hem alleen van dat gezeur dat zijn hond kwijt wasquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 19:41 schreef Ama het volgende:
Heeft die ook canine problemen?quote:
Alsof het falen van het propaganda apparaat voor een waardeloze artiest de schuld is van het beoogde publiek. Om te kotsen. Ga achter op een vuilniswagen staan met je mart fucking hoogkamer.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 21:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
Mart Hoogkamer niet kennen, dan heb je wel onder een steen gelegen hoor..
Zo kennen we je weerquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 21:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Alsof het falen van het propaganda apparaat voor een waardeloze artiest de schuld is van het beoogde publiek. Om te kotsen. Ga achter op een vuilniswagen staan met je mart fucking hoogkamer.
Is dit iets op tv?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 21:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
Hij was wel legendarisch stom bij Hunted VIPS
Ik had hem graag niet gekend. Inclusief zijn muziek.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 21:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ja. soort Jachtseizoen, wat ook weer een TV programma is.quote:
Dat heb ik ook hoor, maar op een gegeven moment was ie echt wel hot news in de showbizzquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 21:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik had hem graag niet gekend. Inclusief zijn muziek.
Ik lig hier prima.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 21:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
Heb ik ook nooit gezien.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 21:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
Hij was wel legendarisch stom bij Hunted VIPS
Jachtseizoen ken ik ook nietquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 21:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja. soort Jachtseizoen, wat ook weer een TV programma is.
Hij moest samen met iemand anders uit handen blijven van de "politie" de zogenaamde hunters Dat ging er bij hem best wel dom en amateuristisch aan toe...
Ik ben blij dat ik geen tv kijk denk ik.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 21:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja. soort Jachtseizoen, wat ook weer een TV programma is.
Hij moest samen met iemand anders uit handen blijven van de "politie" de zogenaamde hunters Dat ging er bij hem best wel dom en amateuristisch aan toe...
Nee snap ik, dan is bij jou de steen ook niet van toepassingquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 21:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik geen tv kijk denk ik.
Hem daarmee proberen te vergelijken is in ieder geval te veel aandachtquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 21:16 schreef UitStraling het volgende:
Is Mart Hoogkamer erger dan de honger in Gaza?
Als ik iemand echt gemeen wil zijn dan ziet een ander dat niet.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 21:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Als ik ooit iemand echt wil raken met woorden dan vraag ik fles wel even of hij wat voor mij kan schrijven
Neukfout is ook wel een mooie bewoording van jouquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 21:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als ik iemand echt gemeen wil zijn dan ziet een ander dat niet.
Dan gebruik ik woorden als "ellendeling" of "stuk verdriet".
Of iemand een 'onjuistheid' noemenquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 21:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als ik iemand echt gemeen wil zijn dan ziet een ander dat niet.
Dan gebruik ik woorden als "ellendeling" of "stuk verdriet".
Geen idee, kom net binnenvallenquote:
Nee dat zou ik niet zeggen. In mijn ogen ben je dan een "historische abberatie".quote:
Een 'afwijkende anomalie'quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 21:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dat zou ik niet zeggen. In mijn ogen ben je dan een "historische abberatie".
'onregelmatig afwijkende anomalie'quote:
Ook niet de rockeditie erbij..??quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 21:48 schreef Ama het volgende:
Ik heb in ieder geval deze eindelijk een keer besteld. Kan ik het volgend weekend spelen met visite.
[ link | afbeelding ]
te veel werk.quote:
neukfout meetfoutquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 21:58 schreef LTVDK het volgende:
Ah, over 2 weken gaan we er weer aan
[ afbeelding ]
Nee het gaat helemaal niet om eufemismisering of zo.quote:
quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 21:58 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
Eerst deze maar proberen. Sowieso grotere kans dat meer mensen deze wel willen spelen omdat het meer algemeen is.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 21:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ook niet de rockeditie erbij..??
quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 21:58 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is waar. Ik heb hier alleen de Rock versie meegenomen. Die leek me wel leuk om af en toe solitaire te spelen.. Maar dan vooral intro raden... Niet met de tijdlijn zeg maar..quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 22:06 schreef Ama het volgende:
[..]
Eerst deze maar proberen. Sowieso grotere kans dat meer mensen deze wel willen spelen omdat het meer algemeen is.
Ja nou mijn muzieksmaak gaat sowieso wel verder dan alleen rock/metal.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 22:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat is waar. Ik heb hier alleen de Rock versie meegenomen. Die leek me wel leuk om af en toe solitaire te spelen.. Maar dan vooral intro raden... Niet met de tijdlijn zeg maar..
Binnen of buiten?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 22:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Bij mij gewoon 25 graden.
Ik ga denk ik ook nog kijken voor een andere uitbreiding. Maar eerst wil ik een datum van de verhuizing weten voor ik ga bestellen...quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 22:10 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja nou mijn muzieksmaak gaat sowieso wel verder dan alleen rock/metal.En mocht ik het echt leuk vinden en regelmatig spelen met vrienden dan kan ik altijd nog kijken naar een uitbreiding.
buiten op de 15e augustus. Niet die 41 van LTVDKquote:
Airfryerweerquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 21:58 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
O hier staat ook 41 en windkracht 12 🤣🤣🤣🤣quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 22:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
buiten op de 15e augustus. Niet die 41 van LTVDK
Nou we mogen wel verkassen orkaan kracht Las al net in de krant dat het een fautjuh is.quote:
windkracht 12 ook xDquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 22:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O hier staat ook 41 en windkracht 12 🤣🤣🤣🤣
Maar die waaien dan wel weg met windkracht 12quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 22:19 schreef CherryLips het volgende:
Kun je de bitterballen gewoon laten garen op het balkon.
Ja als ze het faut doen doen ze het goed fautquote:
jammerquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 22:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou we mogen wel verkassen orkaan kracht Las al net in de krant dat het een fautjuh is.
Was niet best geweest. Windkracht 12 das volgens mij orkaaankracht.quote:
achja, spanning en sensatie..quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 22:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was niet best geweest. Windkracht 12 das volgens mij orkaaankracht.
En terecht natuurlijk.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 22:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja als ze het faut doen doen ze het goed faut
Das waar. Maar geen lolletje. We hebben hier ooit zo windhoos gehad. Ik ben op de trap gaan zitten. Ik had geen plant meer in de tuin zitten heel veel bomen om en dakpannen op de grondquote:
ja, maar opgelost is het nog nietquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 22:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou we mogen wel verkassen orkaan kracht Las al net in de krant dat het een fautjuh is.
Nee klopt. Het schijnt dat het automatisch ingevuld wordt en niet door mensen handen. Kijk morgen nog wel een keer. Ik duik nu mijn bed in. Slaap lekker en tot morgenquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 22:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, maar opgelost is het nog niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |