Ja zijn hoerenkeffer is terug.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 19:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die hoerenkeffer van DE HEEL ERG BELANGRIJKE MART HOOGKAMER
Dan heeft hij wel mazzel gehad denk ikquote:
jammer.quote:
quote:De beloning van 5000 euro die hij had uitgeloofd, trok hij weer in omdat er honderden mensen belden met onbruikbare tips. Zij hoopten de zanger aan de lijn te krijgen.
die heb ik niet bij hem gezienquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 19:35 schreef Ama het volgende:
[..]
Jezus leef je onder een hunebed ofzo.
Wat zal mij heel die Mart Hoogkamer in elkaar rotten zegquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 19:35 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik had ook geen idee wie het wasquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 19:35 schreef Ama het volgende:
[..]
De naam zei mij ook helemaal niets eigenlijk.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 19:35 schreef Ama het volgende:
[..]
Jeetjequote:Op zaterdag 2 augustus 2025 19:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat zal mij heel die Mart Hoogkamer in elkaar rotten zegStraks is het ook nog erg dat ik niet weet hoe hij eruit ziet? Flikker toch op met die nep belangrijkdoeners
Dat denk ik gelukkig niet. Mijn eerste gedachte was dat jij los ging vanavond.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 19:41 schreef Ama het volgende:
Ik ga zwemmen in Bacardi lemon.
Als je denkt hey dat komt me bekend voor nou dat is van hem.
Wij Kwaliteitspersonen luisteren niet naar tokkiemuziekquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 19:41 schreef Ama het volgende:
Ik heb al zolang geen alcohol meer gehad, laten we dat maar niet doen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 19:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat denk ik gelukkig niet. Mijn eerste gedachte was dat jij los ging vanavond.
Het is niet alsof ik er bewust naar luister. Kan dat nieuwe liedje van Jan Smit ook wel dromen inmiddels en heb het nog nooit zelf aangezet.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 19:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wij Kwaliteitspersonen luisteren niet naar tokkiemuziek
niet geklikt, maar niet alles is "zang"; soms ook kattengejank of gekrijsquote:
Gemiste kans.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 19:55 schreef mschol het volgende:
[..]
niet geklikt, maar niet alles is "zang"; soms ook kattengejank of gekrijs
Oeh.quote:
Heerlijke muziek.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 19:56 schreef Elvi het volgende:
Ik luister alleen naar Heilung, dat is pas kwaliteitsmuziek
Nee sorry ik ken hem alleen van dat gezeur dat zijn hond kwijt wasquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 19:41 schreef Ama het volgende:
Alsof het falen van het propaganda apparaat voor een waardeloze artiest de schuld is van het beoogde publiek. Om te kotsen. Ga achter op een vuilniswagen staan met je mart fucking hoogkamer.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 21:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
Mart Hoogkamer niet kennen, dan heb je wel onder een steen gelegen hoor..
Zo kennen we je weerquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 21:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Alsof het falen van het propaganda apparaat voor een waardeloze artiest de schuld is van het beoogde publiek. Om te kotsen. Ga achter op een vuilniswagen staan met je mart fucking hoogkamer.
Is dit iets op tv?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 21:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
Hij was wel legendarisch stom bij Hunted VIPS
Ik had hem graag niet gekend. Inclusief zijn muziek.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 21:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ja. soort Jachtseizoen, wat ook weer een TV programma is.quote:
Dat heb ik ook hoor, maar op een gegeven moment was ie echt wel hot news in de showbizzquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 21:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik had hem graag niet gekend. Inclusief zijn muziek.
Ik lig hier prima.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 21:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
Heb ik ook nooit gezien.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 21:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
Hij was wel legendarisch stom bij Hunted VIPS
Jachtseizoen ken ik ook nietquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 21:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja. soort Jachtseizoen, wat ook weer een TV programma is.
Hij moest samen met iemand anders uit handen blijven van de "politie" de zogenaamde hunters Dat ging er bij hem best wel dom en amateuristisch aan toe...
Ik ben blij dat ik geen tv kijk denk ik.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 21:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja. soort Jachtseizoen, wat ook weer een TV programma is.
Hij moest samen met iemand anders uit handen blijven van de "politie" de zogenaamde hunters Dat ging er bij hem best wel dom en amateuristisch aan toe...
Nee snap ik, dan is bij jou de steen ook niet van toepassingquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 21:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik geen tv kijk denk ik.
Hem daarmee proberen te vergelijken is in ieder geval te veel aandachtquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 21:16 schreef UitStraling het volgende:
Is Mart Hoogkamer erger dan de honger in Gaza?
Als ik iemand echt gemeen wil zijn dan ziet een ander dat niet.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 21:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Als ik ooit iemand echt wil raken met woorden dan vraag ik fles wel even of hij wat voor mij kan schrijven
Neukfout is ook wel een mooie bewoording van jouquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 21:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als ik iemand echt gemeen wil zijn dan ziet een ander dat niet.
Dan gebruik ik woorden als "ellendeling" of "stuk verdriet".
Of iemand een 'onjuistheid' noemenquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 21:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als ik iemand echt gemeen wil zijn dan ziet een ander dat niet.
Dan gebruik ik woorden als "ellendeling" of "stuk verdriet".
Geen idee, kom net binnenvallenquote:
Nee dat zou ik niet zeggen. In mijn ogen ben je dan een "historische abberatie".quote:
Een 'afwijkende anomalie'quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 21:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dat zou ik niet zeggen. In mijn ogen ben je dan een "historische abberatie".
'onregelmatig afwijkende anomalie'quote:
Ook niet de rockeditie erbij..??quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 21:48 schreef Ama het volgende:
Ik heb in ieder geval deze eindelijk een keer besteld. Kan ik het volgend weekend spelen met visite.
[ link | afbeelding ]
te veel werk.quote:
neukfout meetfoutquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 21:58 schreef LTVDK het volgende:
Ah, over 2 weken gaan we er weer aan
[ afbeelding ]
Nee het gaat helemaal niet om eufemismisering of zo.quote:
quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 21:58 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
Eerst deze maar proberen. Sowieso grotere kans dat meer mensen deze wel willen spelen omdat het meer algemeen is.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 21:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ook niet de rockeditie erbij..??
quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 21:58 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is waar. Ik heb hier alleen de Rock versie meegenomen. Die leek me wel leuk om af en toe solitaire te spelen.. Maar dan vooral intro raden... Niet met de tijdlijn zeg maar..quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 22:06 schreef Ama het volgende:
[..]
Eerst deze maar proberen. Sowieso grotere kans dat meer mensen deze wel willen spelen omdat het meer algemeen is.
Ja nou mijn muzieksmaak gaat sowieso wel verder dan alleen rock/metal.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 22:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat is waar. Ik heb hier alleen de Rock versie meegenomen. Die leek me wel leuk om af en toe solitaire te spelen.. Maar dan vooral intro raden... Niet met de tijdlijn zeg maar..
Binnen of buiten?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 22:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Bij mij gewoon 25 graden.
Ik ga denk ik ook nog kijken voor een andere uitbreiding. Maar eerst wil ik een datum van de verhuizing weten voor ik ga bestellen...quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 22:10 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja nou mijn muzieksmaak gaat sowieso wel verder dan alleen rock/metal.En mocht ik het echt leuk vinden en regelmatig spelen met vrienden dan kan ik altijd nog kijken naar een uitbreiding.
buiten op de 15e augustus. Niet die 41 van LTVDKquote:
Airfryerweerquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 21:58 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
O hier staat ook 41 en windkracht 12 🤣🤣🤣🤣quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 22:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
buiten op de 15e augustus. Niet die 41 van LTVDK
Nou we mogen wel verkassen orkaan kracht Las al net in de krant dat het een fautjuh is.quote:
windkracht 12 ook xDquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 22:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O hier staat ook 41 en windkracht 12 🤣🤣🤣🤣
Maar die waaien dan wel weg met windkracht 12quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 22:19 schreef CherryLips het volgende:
Kun je de bitterballen gewoon laten garen op het balkon.
Ja als ze het faut doen doen ze het goed fautquote:
jammerquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 22:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou we mogen wel verkassen orkaan kracht Las al net in de krant dat het een fautjuh is.
Was niet best geweest. Windkracht 12 das volgens mij orkaaankracht.quote:
achja, spanning en sensatie..quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 22:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was niet best geweest. Windkracht 12 das volgens mij orkaaankracht.
En terecht natuurlijk.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 22:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja als ze het faut doen doen ze het goed faut
Das waar. Maar geen lolletje. We hebben hier ooit zo windhoos gehad. Ik ben op de trap gaan zitten. Ik had geen plant meer in de tuin zitten heel veel bomen om en dakpannen op de grondquote:
ja, maar opgelost is het nog nietquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 22:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou we mogen wel verkassen orkaan kracht Las al net in de krant dat het een fautjuh is.
Nee klopt. Het schijnt dat het automatisch ingevuld wordt en niet door mensen handen. Kijk morgen nog wel een keer. Ik duik nu mijn bed in. Slaap lekker en tot morgenquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 22:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, maar opgelost is het nog niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |