Gemiste kans.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 19:55 schreef mschol het volgende:
[..]
niet geklikt, maar niet alles is "zang"; soms ook kattengejank of gekrijs
Oeh.quote:
Heerlijke muziek.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 19:56 schreef Elvi het volgende:
Ik luister alleen naar Heilung, dat is pas kwaliteitsmuziek
Nee sorry ik ken hem alleen van dat gezeur dat zijn hond kwijt wasquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 19:41 schreef Ama het volgende:
Ik ga zwemmen in Bacardi lemon.
Als je denkt hey dat komt me bekend voor nou dat is van hem.
Heeft die ook canine problemen?quote:
Alsof het falen van het propaganda apparaat voor een waardeloze artiest de schuld is van het beoogde publiek. Om te kotsen. Ga achter op een vuilniswagen staan met je mart fucking hoogkamer.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 21:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
Mart Hoogkamer niet kennen, dan heb je wel onder een steen gelegen hoor..
Zo kennen we je weerquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 21:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Alsof het falen van het propaganda apparaat voor een waardeloze artiest de schuld is van het beoogde publiek. Om te kotsen. Ga achter op een vuilniswagen staan met je mart fucking hoogkamer.
Is dit iets op tv?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 21:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
Hij was wel legendarisch stom bij Hunted VIPS
Ik had hem graag niet gekend. Inclusief zijn muziek.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 21:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ja. soort Jachtseizoen, wat ook weer een TV programma is.quote:
Dat heb ik ook hoor, maar op een gegeven moment was ie echt wel hot news in de showbizzquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 21:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik had hem graag niet gekend. Inclusief zijn muziek.
Ik lig hier prima.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 21:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
Heb ik ook nooit gezien.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 21:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
Hij was wel legendarisch stom bij Hunted VIPS
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |