SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
![]()
Anders heb je er straks ook één op je broek of schoen (ja schoen overkwam me toen rond die tijd ook).quote:
Smoothquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 14:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Lilak is toch je zonneschijn?
Die is weer naar huis toequote:Op zaterdag 2 augustus 2025 14:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Lilak is toch je zonneschijn?
quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 14:17 schreef CherryLips het volgende:
Ik zit hier zo naar m'n zonnebloemen te kijken, zit er hagelslag in de blaadjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 14:22 schreef Ama het volgende:
Ik ga maar weer verder met The Hunger Games.Als je gaat zitten googlen doe je dat jezelf wel een beetje aan natuurlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
Lol. Hoe dan.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 14:17 schreef CherryLips het volgende:
Ik zit hier zo naar m'n zonnebloemen te kijken, zit er hagelslag in de blaadjes.
Ja oke maar als je meteen kijkt als het uitkomt weet je ook nog niet dat zij er vier delen in blijft.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 14:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als je gaat zitten googlen doe je dat jezelf wel een beetje aan natuurlijk.
Er zijn mensen bij wie ik verbaasd zou zijn als ze dat zeggen. Jij bent daar niet één van.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 14:17 schreef CherryLips het volgende:
Kip met citroen, broccoli en zoete aardappel. Allen in de oven.quote:
Dat zou ik soms ook wel fijn vinden idd.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 14:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
Zat er maar een pauzeknopje in mijn hoofd....
klinkt best okequote:Op zaterdag 2 augustus 2025 14:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kip met citroen, broccoli en zoete aardappel. Allen in de oven.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 14:44 schreef essnhills het volgende:
Hmm, weer een inlogpoging op mijn email. Nu vanuit Sri Lanka
quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 14:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kip met citroen, broccoli en zoete aardappel. Allen in de oven.
Pasta met spinazie pesto en mozzarellaquote:
Ja ik had die net gister gewijzigd omdat er gister een poging was vanuit Braziliëquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 14:45 schreef mschol het volgende:
[..]ww wel gewijzigd? 2 staps verificatie aanstaan?
Ja dat denk ik. En ze proberen mijn wachtwoord te wijzigen denk ik. Maar dat kan niet vanwege die 2 staps.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 14:46 schreef mschol het volgende:
maar je mail zal wel ergens gelekt zijn
gelukkig maarquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 14:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dat denk ik. En ze proberen mijn wachtwoord te wijzigen denk ik. Maar dat kan niet vanwege die 2 staps.
Waarschijnlijk kaasquote:
Wat jad je vanmiddag?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 14:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Waarschijnlijk kaas
Warme maaltijd is hier in de middag
gefrituurde aardappelreepjes en een kaassouffléquote:
quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 14:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
gefrituurde aardappelreepjes en een kaassoufflé
quote:
quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 14:53 schreef Ama het volgende:
Maar ik ben stiekem best een beetje trots op mezelf dat ik na het slechte nieuws dinsdag het wel een beetje heb kunnen loslaten.
Mezelf gek maken tot ik die afspraak heb de 14de maakt de uitslag toch niet anders en heb ik alleen maar mezelf mee.
Ik ga de 14de wel weer een potje keihard janken.
gelukkig maarquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 14:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik voel me nu best oke hoor naar omstandigheden.
Gelukkig maar. Goed bezig.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 14:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik voel me nu best oke hoor naar omstandigheden.
belgie of nederland?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 15:43 schreef Budapestenaar het volgende:
Even in Nieuwpoort rondgetrippeld. Blijft leuk
mooie fotoquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 15:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Foto van vandaag, omdat iedereen zo zat te zeuren.
Speciaal naar het bos gegaan voor deze foto
[ afbeelding ]
Tis een mooie beukenlaan jaquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 15:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Vooral die bomen zijn mooi
Kan hij goed loslopen? (Ja duh dat kan iedere hond maar je snapt me)quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 15:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Morgen gaan we naar Ugchelen, want daar is echt een groot losloopgebied. Benieuwd wat Âmbar daarvan vindt.
Ik heb soms ook het idee dat iedereen hier aan zee zit.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 16:05 schreef Lospedrosa het volgende:
Alle winkels dicht, iedereen naar zee, tijd voor zichzelf. 6 weken aan een stuk midden in de zomer.
Heel mooi voor de Italianen maar wij betalen ondertussen in EU ons scheel aan de Italiaanse schulden. Keerzijde.
Ja hoor primaquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 16:06 schreef Ama het volgende:
[..]
Kan hij goed loslopen? (Ja duh dat kan iedere hond maar je snapt me)
Nou poeh heyquote:"Wie de regels van het bos niet respecteert of bijvoorbeeld met de auto op plekken komt waar dat niet mag, zal hier meteen op worden aangesproken."
Mart Hoogkamer niet verder gelezenquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 16:37 schreef CherryLips het volgende:
https://www.nu.nl/achterk(...)rukke-zoektocht.html
Mensen
[..]
Nou poeh hey
Dit heb ik nu met boxcameraatjes. Heb er nu drie, en dat is een verzameling.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 16:04 schreef Ama het volgende:
Ik moet nu ook maar koelkast magneten gaan sparen denk ik.
[ link | afbeelding ]
quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 16:37 schreef CherryLips het volgende:
Mensen
[..]
Nou poeh hey
Hier nog meer mensen:quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 16:37 schreef CherryLips het volgende:
Mensen
[..]
Nou poeh hey
Ook geen personeel dus?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 16:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, 4.16 km gelopen. Alle terrasjes op de Brink vol. Maar hier in een zijstraatje een mooie bruine kroeg. Leeg.
Mailyquote:
Ik zou zo achter de toog kunnen gaan staan ja.quote:
Ja precies. Nu kan ik net zo goed nog meer verzamelen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 16:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dit heb ik nu met boxcameraatjes. Heb er nu drie, en dat is een verzameling.
Hek is dan toch van de dam, nu verzamel ik ze.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.M'n verzameling
Dit is nog niet alles.Tap tap tap
quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:12 schreef Ama het volgende:
Na krijg ik ineens een berichtje van mijn vader: Heb je al op je bankrekening gekeken?
Ineens een cadeautje uit het niets.
das altijd leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Of richting huis gelopen, of ergens anders heen. Of aangevallen door wilde zwijnen / wolven.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 16:37 schreef CherryLips het volgende:
Mensen
[..]
Nou poeh hey
Hij doet zoiets ook altijd zonder iets te zeggen en dan hoopt hij maar dat ik het zelf snel zie.quote:
quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:15 schreef Ama het volgende:
[..]
Hij doet zoiets ook altijd zonder iets te zeggen en dan hoopt hij maar dat ik het zelf snel zie.
Bent vast niet lief genoeg voor je oudersquote:
Dan had hij wat hij wel leuk vindt om te geven moeten kopen ipv jou de keuze te geven en dan zeuren.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:26 schreef Ama het volgende:
Hoor hem al denken: Met iets leuks bedoel ik geen LEGO.
Ik zou ook niet willen zeggen dat ik altijd een voorbeeld dochter ben.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bent vast niet lief genoeg voor je ouders
Krijg ik een nieuwe hordeur.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dan had hij wat hij wel leuk vindt om te geven moeten kopen ipv jou de keuze te geven en dan zeuren.
Ook toen ik lief was kreeg ik niets. Egocentrisch zijn ze. Ik heb geen euro gehad van ze vanaf het moment dat ik 18 was.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bent vast niet lief genoeg voor je ouders
Mss zijn ze gewoon arm.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ook toen ik lief was kreeg ik niets. Egocentrisch zijn ze. Ik heb geen euro gehad van ze vanaf het moment dat ik 18 was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |