Vond die kerk hier altijd verontrustend goed geīnformeerd terwijl ik er nooit kwam. Toen ik mijn huis kocht stonden ze bijna eerder voor de deur dan de makelaar met de sleutelquote:Op zondag 3 augustus 2025 10:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar volgens mij kennen we niemand die naar deze kerk gaat. Behalve m'n buren maar die zijn wel wat van me gewend.
Ah wat jammer. Ik ben te laat.quote:Op zondag 3 augustus 2025 09:44 schreef CherryLips het volgende:
De kerkklokken luiden, de kerk is los
Zei ik toch alquote:Op zondag 3 augustus 2025 10:21 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb een belangrijke les geleerd: jezelf op vrijdag naar de pleuris werken is het nooit waard.
Naakt gegamed?quote:Op zondag 3 augustus 2025 10:08 schreef mschol het volgende:
zo, weer even gegamed.. nu maar aankleden
Ik denk dat iemand die hersteld hervormd is tegenwoordig strenger in de leer is dan een ‘gewone’ gereformeerde. Oud-gereformeerd en Nederlands gereformeerd zijn wel weer superstrengquote:
Jij zit zeker al in de bosjes verstopt om straks enkels te spotten als ze naar buiten komenquote:Op zondag 3 augustus 2025 10:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik denk dat iemand die hersteld hervormd is tegenwoordig strenger in de leer is dan een ‘gewone’ gereformeerde. Oud-gereformeerd en Nederlands gereformeerd zijn wel weer superstreng
Misschienquote:Op zondag 3 augustus 2025 10:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij zit zeker al in de bosjes verstopt om straks enkels te spotten als ze naar buiten komen
nee, pyjama wearquote:Op zondag 3 augustus 2025 10:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Naakt gegamed?![]()
Nou ja, ieder zijn kink.
Hier is het nog heerlijk weerquote:Op zondag 3 augustus 2025 10:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar even een rondje buiten lopen. 502 stapjes pas. Korte broek aan maar ik weet niet of dat wel een goed idee is. Dus dat gaan we even bekijken.
Gewoon wat harder lopen, krijg je het vanzelf warmquote:Op zondag 3 augustus 2025 10:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar even een rondje buiten lopen. 502 stapjes pas. Korte broek aan maar ik weet niet of dat wel een goed idee is. Dus dat gaan we even bekijken.
Hoezo "nog"?quote:Op zondag 3 augustus 2025 10:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier is het nog heerlijk weer
Je burn-out beveiliging.quote:Op zondag 3 augustus 2025 10:21 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb een belangrijke les geleerd: jezelf op vrijdag naar de pleuris werken is het nooit waard.
Want als je dan op eens onverwacht een groot deel van de zaterdag iemand gaat helpen met laminaat leggen, ga je echt naar de tyfus
Soms vraag ik me echt af hoe mensen zichzelf naar een zware burn-out kunnen werken. Mijn lichaam schakelt zichzelf gewoon ruim van tevoren al uit.
Je hebt toch gewoon een kantoorbaan?quote:Op zondag 3 augustus 2025 10:21 schreef Nattekat het volgende:
Want als je dan op eens onverwacht een groot deel van de zaterdag iemand gaat helpen met laminaat leggen, ga je echt naar de tyfus
Soms vraag ik me echt af hoe mensen zichzelf naar een zware burn-out kunnen werken. Mijn lichaam schakelt zichzelf gewoon ruim van tevoren al uit.
111k? Ben je om 0:05 al begonnen met lopen?quote:Op zondag 3 augustus 2025 11:12 schreef Recce het volgende:
111984 stapjes. Het begon grijs en aan het eind van de wandeling was het stralend blauw.
Eeuhm, oeps.quote:Op zondag 3 augustus 2025 11:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
111k? Ben je om 0:05 al begonnen met lopen?
De korte broek is een prima idee. Het is echt heerlijk weer buitenquote:Op zondag 3 augustus 2025 10:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Gewoon doorbuffelen.quote:Op zondag 3 augustus 2025 11:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Je burn-out beveiliging.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |