SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
nee hoor, al klinkt het wel aantrekkelijkquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 22:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Haha nog geen elf uur op zaterdagavond en iedereen ligt al te snurken
Allebeiquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 23:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Uhm fles? Iets teveel bier? Of ben je gewoon heerlijk gezellig?
maar dan rijdt er niet zoveel tochquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 22:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Misschien maar eens een treinreisje plannen tussen 2300 en 0600 en kijken wat er allemaal te beleven is voor een nachtsnack.
Challengesquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 23:02 schreef mschol het volgende:
[..]
maar dan rijdt er niet zoveel toch
quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 23:09 schreef Dr_Flash het volgende:
kan ook van donderdag 17:00 tot vrijdag 08:30 kijken wat er mogelijk is. Als het lukt hoeft niemand ervan te weten
Je kan het toch bij een pakketpunt laten afleveren? En anders is het er vaak een dag of twee dagen later ook.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 22:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ga denk ik ook nog kijken voor een andere uitbreiding. Maar eerst wil ik een datum van de verhuizing weten voor ik ga bestellen...
it is erg lastig. Zoekmachines zijn hier niet op ingericht.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 23:09 schreef Dr_Flash het volgende:
kan ook van donderdag 17:00 tot vrijdag 08:30 kijken wat er mogelijk is. Als het lukt hoeft niemand ervan te weten
Zat Monopoly te spelen op mijn telefoon en potje duurt 1.5 uur.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 22:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Haha nog geen elf uur op zaterdagavond en iedereen ligt al te snurken
gewonnen?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 23:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Zat Monopoly te spelen op mijn telefoon en potje duurt 1.5 uur.
phoequote:Op zaterdag 2 augustus 2025 23:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Zat Monopoly te spelen op mijn telefoon en potje duurt 1.5 uur.
Wel gewoon babi pangang toch?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 23:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mijn allergie wel.
En de Chinees had geen Peking Dog meer. Telt dat ook?.
Ik ben begonnen met Pepsi, Where's My Jet?, best vermakelijke docuquote:
Daar hebben ze dus auto's voorquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 23:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Probleem is inderdaad dat er in de nacht niks rijdt. dat je dus altijd ergens een gat hebt waar je tussen like 01:30 en 05:00 op een godverraden oord als Goch stilvalt. Dat is wel een probleem.
Kan je het nachtleven van Goch bezoeken. Dat maak je ook niet vaak mee.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 23:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Probleem is inderdaad dat er in de nacht niks rijdt. dat je dus altijd ergens een gat hebt waar je tussen like 01:30 en 05:00 op een godverraden oord als Goch stilvalt. Dat is wel een probleem.
Dit klinkt als een queste voor hobbits.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 23:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kan je het nachtleven van Goch bezoeken. Dat maak je ook niet vaak mee.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 23:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kan je het nachtleven van Goch bezoeken. Dat maak je ook niet vaak mee.
Je zou verwachten dat er toch nog wel iets van leven is met 35k inwonersquote:Goch is een stad en gemeente in de Duitse deelstaat Noordrijn-Westfalen. De gemeente behoort tot de Kreis Kleve. Op 31 december 2020 telde de gemeente 34.531 inwoners[1] op een oppervlakte van 115,38 km˛.
Dat lijkt me wel.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 23:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Je zou verwachten dat er toch nog wel iets van leven is met 35k inwoners
Ze hebben zelfs een macciequote:
Lekker eten?quote:
oh, naja doe ik weinig aanquote:Op zondag 3 augustus 2025 06:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee dat je te vroeg wakker bent :p
quote:
Morguhquote:
Morguh Haagsquote:
Dan blijf je nog even lekker liggen.quote:Op zondag 3 augustus 2025 09:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zo maar eens uit bed komen. Ookal lig ik nog wel lekker.
Dotje mopskequote:
Je hoeft alleen de plantjes geen water te geven want vanavond gaat het weer losquote:Op zondag 3 augustus 2025 09:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan kan ik straks nog even in de tuin werken
Moet nog vanalles gekortwiekt worden.quote:Op zondag 3 augustus 2025 09:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je hoeft alleen de plantjes geen water te geven want vanavond gaat het weer los
Ja ik ben vorige week aan het snoeien geweest, maar groeit weer net zo hard terug momenteelquote:Op zondag 3 augustus 2025 09:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moet nog vanalles gekortwiekt worden.
Dit heb ik op m'n benen.quote:Op zondag 3 augustus 2025 09:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik ben vorige week aan het snoeien geweest, maar groeit weer net zo hard terug momenteel
Rennen om om 10.00 uur op het bankje te zittenquote:Op zondag 3 augustus 2025 09:44 schreef CherryLips het volgende:
De kerkklokken luiden, de kerk is los
Tijd om je beddengoed weer te verversen dusquote:
Ik weet het. Maar krijg de deur achterom nauwelijks meer open dus het moet wel evenquote:Op zondag 3 augustus 2025 09:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik ben vorige week aan het snoeien geweest, maar groeit weer net zo hard terug momenteel
Zou het nog kunnen halen ook. Maar ben nog niet gefatsoeneerd.quote:Op zondag 3 augustus 2025 09:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Rennen om om 10.00 uur op het bankje te zitten
Dan zou ik thuis blijven. Anders krijgt je moeder via via te horen dat je weer als een slons in de kerkbanken zat.quote:Op zondag 3 augustus 2025 09:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zou het nog kunnen halen ook. Maar ben nog niet gefatsoeneerd.
@CherryLipsquote:Op zondag 3 augustus 2025 09:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
Heb mezelf wel een nieuwe snoeischaar cadeau gedaan
Een mooie van de Gardena?quote:Op zondag 3 augustus 2025 09:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
Heb mezelf wel een nieuwe snoeischaar cadeau gedaan
Nee je kunt niet onfatsoenlijk in de kerk zitten, trek je straks zeker ook nog een broek aan ipv een degelijke rok tot over de enkelsquote:Op zondag 3 augustus 2025 09:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zou het nog kunnen halen ook. Maar ben nog niet gefatsoeneerd.
Een Oktaksune.quote:
Klinkt prijzigquote:Op zondag 3 augustus 2025 10:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Een Oktaksune.
Aangezien mijn vaste tuinman even uit de running is moet ik zelf wat meer gaan doen.
Neuh niet via deze kerkquote:Op zondag 3 augustus 2025 09:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan zou ik thuis blijven. Anders krijgt je moeder via via te horen dat je weer als een slons in de kerkbanken zat.
Is het een katholieke?quote:
Gereformeerde zijn de ergste hoorquote:
Maar volgens mij kennen we niemand die naar deze kerk gaat. Behalve m'n buren maar die zijn wel wat van me gewend.quote:
Vond die kerk hier altijd verontrustend goed geīnformeerd terwijl ik er nooit kwam. Toen ik mijn huis kocht stonden ze bijna eerder voor de deur dan de makelaar met de sleutelquote:Op zondag 3 augustus 2025 10:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar volgens mij kennen we niemand die naar deze kerk gaat. Behalve m'n buren maar die zijn wel wat van me gewend.
Ah wat jammer. Ik ben te laat.quote:Op zondag 3 augustus 2025 09:44 schreef CherryLips het volgende:
De kerkklokken luiden, de kerk is los
Zei ik toch alquote:Op zondag 3 augustus 2025 10:21 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb een belangrijke les geleerd: jezelf op vrijdag naar de pleuris werken is het nooit waard.
Naakt gegamed?quote:Op zondag 3 augustus 2025 10:08 schreef mschol het volgende:
zo, weer even gegamed.. nu maar aankleden
Ik denk dat iemand die hersteld hervormd is tegenwoordig strenger in de leer is dan een ‘gewone’ gereformeerde. Oud-gereformeerd en Nederlands gereformeerd zijn wel weer superstrengquote:
Jij zit zeker al in de bosjes verstopt om straks enkels te spotten als ze naar buiten komenquote:Op zondag 3 augustus 2025 10:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik denk dat iemand die hersteld hervormd is tegenwoordig strenger in de leer is dan een ‘gewone’ gereformeerde. Oud-gereformeerd en Nederlands gereformeerd zijn wel weer superstreng
Misschienquote:Op zondag 3 augustus 2025 10:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij zit zeker al in de bosjes verstopt om straks enkels te spotten als ze naar buiten komen
nee, pyjama wearquote:Op zondag 3 augustus 2025 10:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Naakt gegamed?![]()
Nou ja, ieder zijn kink.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |