Wel gewoon babi pangang toch?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 23:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mijn allergie wel.
En de Chinees had geen Peking Dog meer. Telt dat ook?.
Ik ben begonnen met Pepsi, Where's My Jet?, best vermakelijke docuquote:
Daar hebben ze dus auto's voorquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 23:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Probleem is inderdaad dat er in de nacht niks rijdt. dat je dus altijd ergens een gat hebt waar je tussen like 01:30 en 05:00 op een godverraden oord als Goch stilvalt. Dat is wel een probleem.
Kan je het nachtleven van Goch bezoeken. Dat maak je ook niet vaak mee.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 23:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Probleem is inderdaad dat er in de nacht niks rijdt. dat je dus altijd ergens een gat hebt waar je tussen like 01:30 en 05:00 op een godverraden oord als Goch stilvalt. Dat is wel een probleem.
Dit klinkt als een queste voor hobbits.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 23:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kan je het nachtleven van Goch bezoeken. Dat maak je ook niet vaak mee.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 23:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kan je het nachtleven van Goch bezoeken. Dat maak je ook niet vaak mee.
Je zou verwachten dat er toch nog wel iets van leven is met 35k inwonersquote:Goch is een stad en gemeente in de Duitse deelstaat Noordrijn-Westfalen. De gemeente behoort tot de Kreis Kleve. Op 31 december 2020 telde de gemeente 34.531 inwoners[1] op een oppervlakte van 115,38 km².
Dat lijkt me wel.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 23:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Je zou verwachten dat er toch nog wel iets van leven is met 35k inwoners
Ze hebben zelfs een macciequote:
Lekker eten?quote:
oh, naja doe ik weinig aanquote:Op zondag 3 augustus 2025 06:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee dat je te vroeg wakker bent :p
quote:
Morguhquote:
Morguh Haagsquote:
Dan blijf je nog even lekker liggen.quote:Op zondag 3 augustus 2025 09:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zo maar eens uit bed komen. Ookal lig ik nog wel lekker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |