Tasmanian devil is hun tuinman?quote:Op zondag 3 augustus 2025 14:14 schreef Ama het volgende:
Oh jeetje ik hoor complete stukken klimop/takken over de schutting komen.Ik had gezegd dat de schutting nog goed is dus nu gaan ze los.
![]()
Hoorde wel een harde knal op mijn tuintafel. Misschien hadden ze wel even kunnen checken of er niet iets achter staat voor ze er van alles overheen gingen gooien.Ik wist dit ook niet.
waarom komt hun snoeiafval jouw kant op?quote:Op zondag 3 augustus 2025 14:14 schreef Ama het volgende:
Oh jeetje ik hoor complete stukken klimop/takken over de schutting komen.Ik had gezegd dat de schutting nog goed is dus nu gaan ze los.
![]()
Hoorde wel een harde knal op mijn tuintafel. Misschien hadden ze wel even kunnen checken of er niet iets achter staat voor ze er van alles overheen gingen gooien.Ik wist dit ook niet.
Nee het zijn gvd twee oudjes haha maar wel de meest fitte oudjes die ik ooit heb ontmoet.quote:Op zondag 3 augustus 2025 14:14 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Tasmanian devil is hun tuinman?
Oh de bovenkant wat uitsteekt gaat eraan zie ik.quote:Op zondag 3 augustus 2025 14:16 schreef mschol het volgende:
[..]
waarom komt hun snoeiafval jouw kant op?
quote:
Netjesquote:Op zondag 3 augustus 2025 14:29 schreef LTVDK het volgende:
Prima wandelweertje vandaag wel20k en een beetje gelopen in 2:45
Staat die al op 10% inmiddels?quote:Op zondag 3 augustus 2025 14:30 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb deze week 4 keer op de incline gelopen
Ja ik weet niet hoe dat op zo'n loopband werktquote:Op zondag 3 augustus 2025 14:33 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
haar incline gaat niet in %
Misschien ook wel goed om niet te veel te overdrijven, anders ben je vooral je kuiten aan het trainenquote:
had gegoogled en het zei wel dat het in procenten was maar denk niet dat die loopband tot 100 gaat neequote:Op zondag 3 augustus 2025 14:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik weet niet hoe dat op zo'n loopband werkt
ja nou ja het is ook niet leuk :pquote:Op zondag 3 augustus 2025 14:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien ook wel goed om niet te veel te overdrijven, anders ben je vooral je kuiten aan het trainen
Nee te steile stukken omhoog lopen is alleen leuk in de bergen en natuur, niet op een loopbandquote:Op zondag 3 augustus 2025 14:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja nou ja het is ook niet leuk :p
normaal wel op % maar zij heeft weer iets bijzondersquote:Op zondag 3 augustus 2025 14:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik weet niet hoe dat op zo'n loopband werkt
wel goed voor de kuitjesquote:Op zondag 3 augustus 2025 14:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee te steile stukken omhoog lopen is alleen leuk in de bergen en natuur, niet op een loopband
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |