Heb je er weer last vanquote:Op zondag 3 augustus 2025 18:43 schreef Crack_ het volgende:
Ohja, die wortelkanaalbehandeling van 800 euro moet waarschijnlijk nog een keertje. Beetje balen
Hoop niet dat de drama nu gaat beginnen @:ltvdk
oh, interessant. Waarom wil je dat?quote:Op zondag 3 augustus 2025 18:47 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik wil me nog een nachtje in een Duits klooster opsluiten binnenkort
ja, echt heel veel geldquote:
Ja, heeeerliequote:
Dat niet echt (gelukkig!!!!!!!!), ze zagen op de foto dat de ontsteking niet helemaal weg isquote:
Ik heb het vorig jaar ook gedaan en dat beviel me wel. De omgeving was lekker rustig, mensen waren allemaal superaardig en het was weer eens wat anders dan een hotel.quote:Op zondag 3 augustus 2025 18:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh, interessant. Waarom wil je dat?
[..]
Kostte het bij mij ook ongeveer.quote:
Ik tweequote:Op zondag 3 augustus 2025 19:03 schreef CherryLips het volgende:
Nee iets meer, waren drie afspraken.
Dat is wel klote zeg!quote:Op zondag 3 augustus 2025 18:43 schreef Crack_ het volgende:
Ohja, die wortelkanaalbehandeling van 800 euro moet waarschijnlijk nog een keertje. Beetje balen
Okeuj.quote:Op zondag 3 augustus 2025 18:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Okee de smut zit er weer in. Gauw even NOG een rondje lopen?? 11.954 stapjes nu al.
Anders waren het er vandaag misschien nog geen 100 geweestquote:
Ja dure geintjes datquote:Op zondag 3 augustus 2025 18:43 schreef Crack_ het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |