SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Hi Essiequote:Op zondag 3 augustus 2025 17:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
The answer to life the universe and everything
Je bent zelfquote:Op zondag 3 augustus 2025 17:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
op een Italiaanse bol moet wel een GROOOOOOTE hamburger.
Soms. Ligt eraan hoe lui ik ben.quote:Op zondag 3 augustus 2025 17:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
kruid jij je eigen hamburgers enzo?
[..]
Hoi dudjequote:Op zondag 3 augustus 2025 17:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hi Essie
[..]
Je bent zelf
[..]
Soms. Ligt eraan hoe lui ik ben.
Misschien binnenkort maar weer eens VIESDIK zoals vroegah een pizza burger maken.
Spek uitbakken, kaas in stukjes snijden, door het gehakt mengen. Burger er van maken en bakken. Ondertussen twee pizzas in de oven. Pizzas eruit. Eentje als bodem. Burger er op. Extra beleg er bij. Pizza er bovenop als top en smullen maar.
auww..quote:Op zondag 3 augustus 2025 15:12 schreef Ama het volgende:
Alle ziektes op een rijtje. Kreeg net mijn slechte middelvinger tussen een la.
VOCHTIG POESJEquote:
Wat? Zo'n pizza burger? Nee dat was voor 1 avond en dan deelde we die met 3 of 4 man.quote:Op zondag 3 augustus 2025 17:14 schreef essnhills het volgende:
Is dat je eten voor gelijk de hele week?
Delenquote:Op zondag 3 augustus 2025 17:20 schreef dud0r het volgende:
Wat? Zo'n pizza burger? Nee dat was voor 1 avond en dan deelde we die met 3 of 4 man.
quote:
Hmm, was het lekker? En lekkerder dan die pizza beleggen met je kaas-spek-gehakt?quote:Op zondag 3 augustus 2025 17:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hi Essie
[..]
Je bent zelf
[..]
Soms. Ligt eraan hoe lui ik ben.
Misschien binnenkort maar weer eens VIESDIK zoals vroegah een pizza burger maken.
Spek uitbakken, kaas in stukjes snijden, door het gehakt mengen. Burger er van maken en bakken. Ondertussen twee pizzas in de oven. Pizzas eruit. Eentje als bodem. Burger er op. Extra beleg er bij. Pizza er bovenop als top en smullen maar.
Wil je dan voor mij ook meenemen? En kersen als ze die nog hebben, en anders reclamecheque?quote:
Is goedquote:Op zondag 3 augustus 2025 17:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hmm, was het lekker? En lekkerder dan die pizza beleggen met je kaas-spek-gehakt?
[..]
Wil je dan voor mij ook meenemen? En kersen als ze die nog hebben, en anders reclamecheque?
Doe ik volgende week wat boodschappen voor jou
Anders gewoon die burger op een tortilla gooien, kan ook best lekker zijnquote:
ja, zit je niet meequote:Op zondag 3 augustus 2025 17:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja hoe ik het ook weer voor elkaar krijg om zoiets te doen.
In de kast onder de kookplaat.quote:Op zondag 3 augustus 2025 17:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
waar staat jouw oven? /durfttevragen
Oh ohquote:Op zondag 3 augustus 2025 15:12 schreef Ama het volgende:
Alle ziektes op een rijtje. Kreeg net mijn slechte middelvinger tussen een la.
Nee helaas. Heb je er zoveel dan?quote:Op zondag 3 augustus 2025 17:29 schreef LTVDK het volgende:
@:TheStigsDutchCousin, heb jij nog interesse in oude Top Gear magazines?
Hele verhuisdoos volquote:Op zondag 3 augustus 2025 17:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee helaas. Heb je er zoveel dan?
Oh, wat een normale plekquote:
quote:Op zondag 3 augustus 2025 17:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik had rond 2 uur nog een goede maaltijdsalade op na de wandeling. Ik zit nog steeds vol![]()
Maaltijdsalade met zalm
Ah, dat klinkt redelijkquote:Op zondag 3 augustus 2025 17:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
VOCHTIG POESJE
[..]
Wat? Zo'n pizza burger? Nee dat was voor 1 avond en dan deelde we die met 3 of 4 man.
quote:Op zondag 3 augustus 2025 17:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, wat een normale plek
inb4 'kookplaat staat in het toilet'
[..]
Hoe was jouw ervaring met contacten leggen in Wenen btw? Ik twijfel om deze zomer nog naar Wenen te gaan, nog keer duitsland, of een solo together reisje met srprs mequote:
Ja was prima te eten.quote:Op zondag 3 augustus 2025 17:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hmm, was het lekker? En lekkerder dan die pizza beleggen met je kaas-spek-gehakt?
[..]
Wil je dan voor mij ook meenemen? En kersen als ze die nog hebben, en anders reclamecheque?
Doe ik volgende week wat boodschappen voor jou
Ja ik vind het zonde om weg te gooien, ook al doe ik er zelf niks meer mee en staan ze maar een beetje in de wegquote:Op zondag 3 augustus 2025 17:33 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb nog antieke RTLGP megazime jaargangen
Genoeg studenten daar. Je kunt altijd naar een meet-up als je echt wat wil ondernemen.quote:Op zondag 3 augustus 2025 17:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoe was jouw ervaring met contacten leggen in Wenen btw? Ik twijfel om deze zomer nog naar Wenen te gaan, nog keer duitsland, of een solo together reisje met srprs me
een fotoboek van dingen die jullie samen ondernomen hebben.quote:Op zondag 3 augustus 2025 17:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik moet nog een verjaardagscadeau verzinnen voor mijn beste vriend.
Vorig jaar had ik hem verblijd met een klusdag![]()
Aangezien hij helemaal gek is op Âmbar en dat ook zijn petehond is, zal ik hem een mok met foto van Ambar cadeau doen?
Doen. Of een t-shirt.quote:Op zondag 3 augustus 2025 17:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik moet nog een verjaardagscadeau verzinnen voor mijn beste vriend.
Vorig jaar had ik hem verblijd met een klusdag![]()
Aangezien hij helemaal gek is op Âmbar en dat ook zijn petehond is, zal ik hem een mok met foto van Ambar cadeau doen?
Wat zal ik gaan eten?quote:
lekker ralle tjap bestellen net als ik.quote:
Wasda?quote:Op zondag 3 augustus 2025 17:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
lekker ralle tjap bestellen net als ik.
Te heet voor soep, tenzij gazpacho.quote:Op zondag 3 augustus 2025 17:57 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga voor soep of iets met mozzarella en tomaat en avocado.
Thuisbezorgd.nlquote:
Waardeloos, maar de invulling van m'n reis had het sowieso wel kansloos gemaakt. Denk dat contacten leggen zonder F1 wel gelukt was. Op de laatste avond nog gesproken met iemand die daar net was aangekomen en op de trein naar huis ook 2 prima gasten.quote:Op zondag 3 augustus 2025 17:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoe was jouw ervaring met contacten leggen in Wenen btw? Ik twijfel om deze zomer nog naar Wenen te gaan, nog keer duitsland, of een solo together reisje met srprs me
Maar heb je ook burgers om er op te doen meegenomen?quote:
Uiteraard.quote:Op zondag 3 augustus 2025 18:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar heb je ook burgers om er op te doen meegenomen?
Wat vond je van mijn gif?quote:Op zondag 3 augustus 2025 18:13 schreef Haags het volgende:
Blij dat het weekend er weer op zit @:wereldgozer
nog even weekje knalleng
italiaanse bol met mozzarella, tomaat en avo is ook opquote:Op zondag 3 augustus 2025 17:57 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga voor soep of iets met mozzarella en tomaat en avocado.
ohquote:Op zondag 3 augustus 2025 18:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Waardeloos, maar de invulling van m'n reis had het sowieso wel kansloos gemaakt. Denk dat contacten leggen zonder F1 wel gelukt was. Op de laatste avond nog gesproken met iemand die daar net was aangekomen en op de trein naar huis ook 2 prima gasten.
hoe vind je zo'n meet-upquote:Op zondag 3 augustus 2025 17:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Genoeg studenten daar. Je kunt altijd naar een meet-up als je echt wat wil ondernemen.
Wenenquote:Op zondag 3 augustus 2025 17:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja denk check het toch maar evenquote:
Ik sliep op een kamer met anderen die naar de F1 gingen, niet met alleenreizers. Die heb ik geen moment wakker gezienquote:
ben vanmiddag in slaap gevallen tijdens F1.quote:Op zondag 3 augustus 2025 18:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik sliep op een kamer met anderen die naar de F1 gingen, niet met alleenreizers. Die heb ik geen moment wakker gezien
Maar die gozer die ik de laatste avond sprak had een groepje waarmee hij de volgende dag Graz ging verkennen, daar had ik in theorie bij aan kunnen haken als ik had gewild. Maar dat wilde ik niet omdat ik vroeg weg moest.
Sukkelquote:Op zondag 3 augustus 2025 18:19 schreef Haags het volgende:
[..]
ben vanmiddag in slaap gevallen tijdens F1.
Boomer.quote:Op zondag 3 augustus 2025 18:19 schreef Haags het volgende:
[..]
ben vanmiddag in slaap gevallen tijdens F1.
Die McLaren dominantie begint me wel beetje de neus uit te hangen hoor.quote:
Waar zit ik naar te kijkenquote:Op zondag 3 augustus 2025 18:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nattekat in GC / [KSC #19133] Kwartmiljard
Vastlijmen aan de bodem.quote:Op zondag 3 augustus 2025 18:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kansloos XR figuur bij de Canal Parade
Die stonden gister ook op het spoor bij Den Haag.quote:Op zondag 3 augustus 2025 18:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kansloos XR figuur bij de Canal Parade
Ze mogen het morgen doen. Heb ik een goed excuus om niet naar kantoor te gaan.quote:Op zondag 3 augustus 2025 18:23 schreef Haags het volgende:
[..]
Die stonden gister ook op het spoor bij Den Haag.
Dan denk ik ook, laat dat treinverkeer gewoon verder gaan dan zijn we daar ook weer vanaf. Maar het mocht niet zo zijn, helaas.
Grootste gedeelte van die mensen zijn gewoon mensen met een chronisch aandacht tekort.quote:Op zondag 3 augustus 2025 18:23 schreef Haags het volgende:
[..]
Die stonden gister ook op het spoor bij Den Haag.
Dan denk ik ook, laat dat treinverkeer gewoon verder gaan dan zijn we daar ook weer vanaf. Maar het mocht niet zo zijn, helaas.
Te veel vrije tijd.quote:Op zondag 3 augustus 2025 18:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Grootste gedeelte van die mensen zijn gewoon mensen met een chronisch aandacht tekort.
En een grof hersencellen tekort
Lijkt me heeel mooiquote:
Dan wel voor 12 uur in de middag, ik moet nog naar huis met de treinquote:Op zondag 3 augustus 2025 18:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze mogen het morgen doen. Heb ik een goed excuus om niet naar kantoor te gaan.
ahhh op die manier. Kun je zoiets aangeven oid?quote:Op zondag 3 augustus 2025 18:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik sliep op een kamer met anderen die naar de F1 gingen, niet met alleenreizers. Die heb ik geen moment wakker gezien
Maar die gozer die ik de laatste avond sprak had een groepje waarmee hij de volgende dag Graz ging verkennen, daar had ik in theorie bij aan kunnen haken als ik had gewild. Maar dat wilde ik niet omdat ik vroeg weg moest.
Zal ook wel een rol spelen idd.quote:
Hallo konijnenmansquote:Op zondag 3 augustus 2025 18:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Grootste gedeelte van die mensen zijn gewoon mensen met een chronisch aandacht tekort.
En een grof hersencellen tekort
Heel mooiquote:Op zondag 3 augustus 2025 18:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Lijkt me heeel mooi
Ik zit er nu aan te denken om Wenen + Duitsland te combineren want dat is best slim? Oke even uitstippelen en nadenken of ik dat nu wil of na de zomer
Deal!quote:Op zondag 3 augustus 2025 18:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan wel voor 12 uur in de middag, ik moet nog naar huis met de trein
Zal jouw blok eens stoten.quote:Op zondag 3 augustus 2025 18:28 schreef Haags het volgende:
[..]
Als jij op het spoor gaat zitten fungeer je meteen als stootblok.
Er is een app waarmee je vooraf al kan chatten met anderen in een hostel; hostel world. Aanrader van een reisgenoot in Californië.quote:Op zondag 3 augustus 2025 18:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ahhh op die manier. Kun je zoiets aangeven oid?
Wat wordt het volgende reisje?
Dat of met de auto, dat ga ik even bekijkenquote:Op zondag 3 augustus 2025 18:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heel mooi
Ga je met de trein?
Leugens.quote:Op zondag 3 augustus 2025 18:32 schreef Nattekat het volgende:
Goed, airco kan wel weer uit. Het is weer lekker binnen
En het gaat zo regenen.
Die voorspelde zomer eind volgende week lijkt ook alweer flink mee te vallenquote:Op zondag 3 augustus 2025 18:32 schreef Nattekat het volgende:
Goed, airco kan wel weer uit. Het is weer lekker binnen
En het gaat zo regenen.
Met de auto en dan wat tussenstops in Duitsland is wel tofquote:Op zondag 3 augustus 2025 18:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat of met de auto, dat ga ik even bekijken
Ik ga namelijk het liefst kamperen en dat lijkt me niet heel handig met de trein
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |