SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Hi Essiequote:Op zondag 3 augustus 2025 17:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
The answer to life the universe and everything
Je bent zelfquote:Op zondag 3 augustus 2025 17:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
op een Italiaanse bol moet wel een GROOOOOOTE hamburger.
Soms. Ligt eraan hoe lui ik ben.quote:Op zondag 3 augustus 2025 17:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
kruid jij je eigen hamburgers enzo?
[..]
Hoi dudjequote:Op zondag 3 augustus 2025 17:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hi Essie
[..]
Je bent zelf
[..]
Soms. Ligt eraan hoe lui ik ben.
Misschien binnenkort maar weer eens VIESDIK zoals vroegah een pizza burger maken.
Spek uitbakken, kaas in stukjes snijden, door het gehakt mengen. Burger er van maken en bakken. Ondertussen twee pizzas in de oven. Pizzas eruit. Eentje als bodem. Burger er op. Extra beleg er bij. Pizza er bovenop als top en smullen maar.
auww..quote:Op zondag 3 augustus 2025 15:12 schreef Ama het volgende:
Alle ziektes op een rijtje. Kreeg net mijn slechte middelvinger tussen een la.
VOCHTIG POESJEquote:
Wat? Zo'n pizza burger? Nee dat was voor 1 avond en dan deelde we die met 3 of 4 man.quote:Op zondag 3 augustus 2025 17:14 schreef essnhills het volgende:
Is dat je eten voor gelijk de hele week?
Delenquote:Op zondag 3 augustus 2025 17:20 schreef dud0r het volgende:
Wat? Zo'n pizza burger? Nee dat was voor 1 avond en dan deelde we die met 3 of 4 man.
quote:
Hmm, was het lekker? En lekkerder dan die pizza beleggen met je kaas-spek-gehakt?quote:Op zondag 3 augustus 2025 17:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hi Essie
[..]
Je bent zelf
[..]
Soms. Ligt eraan hoe lui ik ben.
Misschien binnenkort maar weer eens VIESDIK zoals vroegah een pizza burger maken.
Spek uitbakken, kaas in stukjes snijden, door het gehakt mengen. Burger er van maken en bakken. Ondertussen twee pizzas in de oven. Pizzas eruit. Eentje als bodem. Burger er op. Extra beleg er bij. Pizza er bovenop als top en smullen maar.
Wil je dan voor mij ook meenemen? En kersen als ze die nog hebben, en anders reclamecheque?quote:
Is goedquote:Op zondag 3 augustus 2025 17:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hmm, was het lekker? En lekkerder dan die pizza beleggen met je kaas-spek-gehakt?
[..]
Wil je dan voor mij ook meenemen? En kersen als ze die nog hebben, en anders reclamecheque?
Doe ik volgende week wat boodschappen voor jou
Anders gewoon die burger op een tortilla gooien, kan ook best lekker zijnquote:
ja, zit je niet meequote:Op zondag 3 augustus 2025 17:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja hoe ik het ook weer voor elkaar krijg om zoiets te doen.
In de kast onder de kookplaat.quote:Op zondag 3 augustus 2025 17:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
waar staat jouw oven? /durfttevragen
Oh ohquote:Op zondag 3 augustus 2025 15:12 schreef Ama het volgende:
Alle ziektes op een rijtje. Kreeg net mijn slechte middelvinger tussen een la.
Nee helaas. Heb je er zoveel dan?quote:Op zondag 3 augustus 2025 17:29 schreef LTVDK het volgende:
@:TheStigsDutchCousin, heb jij nog interesse in oude Top Gear magazines?
Hele verhuisdoos volquote:Op zondag 3 augustus 2025 17:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee helaas. Heb je er zoveel dan?
Oh, wat een normale plekquote:
quote:Op zondag 3 augustus 2025 17:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik had rond 2 uur nog een goede maaltijdsalade op na de wandeling. Ik zit nog steeds vol![]()
Maaltijdsalade met zalm
Ah, dat klinkt redelijkquote:Op zondag 3 augustus 2025 17:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
VOCHTIG POESJE
[..]
Wat? Zo'n pizza burger? Nee dat was voor 1 avond en dan deelde we die met 3 of 4 man.
quote:Op zondag 3 augustus 2025 17:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, wat een normale plek
inb4 'kookplaat staat in het toilet'
[..]
Hoe was jouw ervaring met contacten leggen in Wenen btw? Ik twijfel om deze zomer nog naar Wenen te gaan, nog keer duitsland, of een solo together reisje met srprs mequote:
Ja was prima te eten.quote:Op zondag 3 augustus 2025 17:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hmm, was het lekker? En lekkerder dan die pizza beleggen met je kaas-spek-gehakt?
[..]
Wil je dan voor mij ook meenemen? En kersen als ze die nog hebben, en anders reclamecheque?
Doe ik volgende week wat boodschappen voor jou
Ja ik vind het zonde om weg te gooien, ook al doe ik er zelf niks meer mee en staan ze maar een beetje in de wegquote:Op zondag 3 augustus 2025 17:33 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb nog antieke RTLGP megazime jaargangen
Genoeg studenten daar. Je kunt altijd naar een meet-up als je echt wat wil ondernemen.quote:Op zondag 3 augustus 2025 17:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoe was jouw ervaring met contacten leggen in Wenen btw? Ik twijfel om deze zomer nog naar Wenen te gaan, nog keer duitsland, of een solo together reisje met srprs me
een fotoboek van dingen die jullie samen ondernomen hebben.quote:Op zondag 3 augustus 2025 17:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik moet nog een verjaardagscadeau verzinnen voor mijn beste vriend.
Vorig jaar had ik hem verblijd met een klusdag![]()
Aangezien hij helemaal gek is op Âmbar en dat ook zijn petehond is, zal ik hem een mok met foto van Ambar cadeau doen?
Doen. Of een t-shirt.quote:Op zondag 3 augustus 2025 17:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik moet nog een verjaardagscadeau verzinnen voor mijn beste vriend.
Vorig jaar had ik hem verblijd met een klusdag![]()
Aangezien hij helemaal gek is op Âmbar en dat ook zijn petehond is, zal ik hem een mok met foto van Ambar cadeau doen?
Wat zal ik gaan eten?quote:
lekker ralle tjap bestellen net als ik.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |