Waar komt ie ineens vandaan inderdaad.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 18:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
Maar ja hoe heb je per ongeluk een handdoek in je automet die krappe cockpit
It must be the handdoekquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 18:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waar komt ie ineens vandaan inderdaad.
there is always tomorrowquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 19:16 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Heeft Max de handdoek in de ring gegooid?
Terechte conclusie, al had ik een geldboete ook wel op zijn plaats gevonden.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 19:30 schreef Starflyer het volgende:
Team heeft een waarschuwing gekregen voor een unsafe release.
https://www.fia.com/syste(...)d_unsafe_release.pdf
Ze zijn vast hard aan het werk geweest in de simquote:
Goulash.quote:
De vraag is: welke acteur?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 12:32 schreef greysbones het volgende:
We mogen kijken naar ham die niet eens in zijn auto zit maar loopt te kwekken met een of andere acteur
Mij wel. Althans: nu wil ik jet weten ookquote:
Ham is een oude taart.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 12:32 schreef greysbones het volgende:
We mogen kijken naar ham die niet eens in zijn auto zit maar loopt te kwekken met een of andere acteur
Anthony Mackiequote:Op zaterdag 2 augustus 2025 12:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Mij wel. Althans: nu wil ik jet weten ook
Goulash?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 12:40 schreef THEFXR het volgende:
Vond Hadjar bol uitzien, houdt hij vocht vast?
Zit weer met Toto te appen natuurlijk!quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 12:44 schreef HiDiHo het volgende:
Verstappen heeft er weer geen zin in in?
Ah daar is Yuki
Ik voorspel dat ie Q3 niet haaltquote:
Gewaagde uitspraakquote:
Ik acht die kans bestaat reëel eerlijk gezegd.quote:
Dit jaar en volgend jaar droog, dit topic sterft een langzame dood.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 12:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik acht die kans bestaat reëel eerlijk gezegd.
Het F1 topic kan dan weer naar SPTquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 12:50 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Dit jaar en volgend jaar droog, dit topic sterft een langzame dood.
Kan ook met een mod minder. Sorry, Stigquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 12:50 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Het F1 topic kan dan weer naar SPT
Beter dan gisterenquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 12:49 schreef HiDiHo het volgende:
Eens kijken of die auto nu beter is........
quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 12:51 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Kan ook met een mod minder. Sorry, Stig
Kan sneller.quote:
En een paar mods afvloeien.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 12:50 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Het F1 topic kan dan weer naar SPT
Nu van je uitspraken terugkomenquote:
😉quote:
Grind happen. En nog P1.quote:
Karel ging bijna op zijn plaatquote:
Met zijn plaat.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 12:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Karel ging bijna op zijn plaat
Ik hoop het voor hemquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 12:59 schreef R-woud93 het volgende:
Leclerc gaat morgen winnen, u las het hier voor het eerst
quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 12:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wat kost die fout? Niet zo bizar veel. Maximaal een tiende.
Wat is er nu weer?quote:
Overgave modus.quote:
Zijn moeder was er niet?quote:
Het piastri spookquote:
De F3 en de Porsches hebben ook hun best gedaanquote:
Ja, hij was bijna weer stupid.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 12:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Karel ging bijna op zijn plaat
In zijn hoofd.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk dat Norris een Norris spook heeft
Verloren wk 2024 spookquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk dat Norris een Norris spook heeft
Uitspraak was gebaseerd op P1 en P2quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 12:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Nu van je uitspraken terugkomen
Stapjes. Hij is iets sterker geworden maar nog lang niet genoeg denk ik.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:12 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Norris heeft mentaal wel stappen gemaakt…
Ieni mini stapjesquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Stapjes. Hij is iets sterker geworden maar nog lang niet genoeg denk ik.
Alleen Max kan 95% rijden en alsnog snel zijnquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ieni mini stapjes
Als je zegt dat je begin van het jaar 105% rijdt en teveel fouten maakte
En nu 95% rijdt omdat dit genoeg is
..
Zichzelfquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:16 schreef spectrumanalyser het volgende:
Misschien kan Max nog wat meer spullen overboord gooien.
Koelkast vol red bull blikjesquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:16 schreef spectrumanalyser het volgende:
Misschien kan Max nog wat meer spullen overboord gooien.
De McLarens zijn binnen een ronde of 2 ribbedebie.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 12:59 schreef R-woud93 het volgende:
Leclerc gaat morgen winnen, u las het hier voor het eerst
Wel meer dan 1 veel te veel extra stuurbewegingenquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
Volgens mijn ging er 1 bocht echt niet goed
Veel onbalans.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wel meer dan 1 veel te veel extra stuurbewegingen
Ook. Maar 1 bocht viel me in het bijzonder op (al heb ik niet de hele tijd gekeken).quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wel meer dan 1 veel te veel extra stuurbewegingen
Zoals bij yuki te zienquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ook. Maar 1 bocht viel me in het bijzonder op (al heb ik niet de hele tijd gekeken).
Ik bedoelde eigenlijk gewoon stappen achteruit.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Stapjes. Hij is iets sterker geworden maar nog lang niet genoeg denk ik.
Dat is mooi verwoordquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:21 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk gewoon stappen achteruit.
Waar een aantal begin dit seizoen dachten dat hij in de twee maanden voorafgaand aan de start van het seizoen dachten dat hij er nu klaar voor was om WK te worden zie ik eigenlijk steeds meer een coureur die het van zichzelf blijft verliezen.
4 tienden. Dat is niet bijzonder veelquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:22 schreef QuidProJoe het volgende:
Best indrukwekkend hoe veel sneller Leclerc is ten opzichte van Hamilton
Leclerc zijn one lap pace is altijd heerlijk geweest.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:22 schreef QuidProJoe het volgende:
Best indrukwekkend hoe veel sneller Leclerc is ten opzichte van Hamilton
Zoals Max het zeiquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:22 schreef Zorro het volgende:
Ik pak nog net even het laatste stukje mee.
De legendarische nachtelijke aanpassingen van Red Bull doen het niet echt deze keer is het wel?
Eerst leek het wel zo, dat idee is nu aan het verdwijnen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:22 schreef Zorro het volgende:
Ik pak nog net even het laatste stukje mee.
De legendarische nachtelijke aanpassingen van Red Bull doen het niet echt deze keer is het wel?
Dus je zegt dat McLaren niet bijzonder veel sneller is dan Leclerc?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
4 tienden. Dat is niet bijzonder veel
Klopt.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:24 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dus je zegt dat McLaren niet bijzonder veel sneller is dan Leclerc?
Wellicht. Maar ik kijk via Sky en daar is Hamilton toch de allergoeiste ooit. En 4 tienden sneller dan de allergoeiste is indrukwekkend.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dan is er nog hoopquote:
Dat is wel degelijk bijzonder veelquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, dat is het niet.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:25 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat is wel degelijk bijzonder veel
Ze hebben nog tot kwali om de boel te fixen. Misschien lukt het ze!quote:
En die Waché erbij.quote:
quote:
Laten we het houden op: de een vindt van wel en de ander niet.quote:
Jij zou een goede moderator zijnquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
[..]
Laten we het houden op: de een vindt van wel en de ander niet.
16:00 toch?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:28 schreef HiDiHo het volgende:
16:30 de kwalificatie
Ik hoop echt dat Max Q3 haalt maar ik zie het somber in...
tot straks
Iemand gaat te laat komen vanmiddagquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:28 schreef HiDiHo het volgende:
16:30 de kwalificatie
Ik hoop echt dat Max Q3 haalt maar ik zie het somber in...
tot straks
Achterblijversquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:28 schreef spectrumanalyser het volgende:
Mja. Vorige week zat er een gat van twintig seconde tussen McLaren en Leclerc.
20,1 sec. Sta je dan 20 seconde te wapperen met die finishvlag en er komt niets voorbij.
Oh...fout gekekenquote:
Ik snap hem ergens wel. Wie is geïnteresseerd in de flop 5 qualifying?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:28 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Iemand gaat te laat komen vanmiddag
De achterstand op McLaren is ondertussen gegroeid tot ongeveer de afstand tussen Hongarije en Engelandquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:32 schreef ZaZoe het volgende:
Werk aan de winkel voor Mekies en consorten
P1.., morgen regenquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:31 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
De strijd om de laatste plaats winnen?
Daarom is het ook niet handig van hem om bij RB te blijven. Beter was hij overgestapt naar Mercedes, want in 2027 heeft hij een probleem als er een raket is gebouwd door een ander team.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:42 schreef bedachtzaam het volgende:
Max zal hier en daar nog wel een mooie race laten zien maar voor het kampioenschap zal Red Bull niet meer vechten in de komende jaren.
Heel misschien nog een wedstrijd winnen als alles mee zit maar ik verwacht dat Red Bull voorlopig achterhoede middenmoot blijft.
Opnieuw opbouwen gaat gewoon jaren duren.
Het zal mij niet verbazen als Max al bezig is met wat hij na de F1 gaat doen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:44 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Daarom is het ook niet handig van hem om bij RB te blijven. Beter was hij overgestapt naar Mercedes.
Maar dan hebben ze het meestal wel redelijk voor elkaar in FP3.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 15:32 schreef raptorix het volgende:
Dit is wel vaker voorgekomen, ik voorspel dat Max tussen 3 en 5 zal eindigen.
Het kan een technische keuze zijn om bijvoorbeeld de andere kant van de parameters uit te kiezen om te zien waar de pijn ligt. Ik doe zelf veel onderzoek naar website performance, en daarbij zijn de pieken in zowel negatieve als positieve zin interessant, wellicht dat ze op deze manier het optimale proberen uit te vindenquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 15:38 schreef franske19 het volgende:
[..]
Maar dan hebben ze het meestal wel redelijk voor elkaar in FP3.
Aanwezigquote:
Hallo Stig!quote:
Optimist!quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 15:48 schreef TheFreshPrince het volgende:
Verwachting: Max P7 en Tsunoda P16 in kwali.
Gebruikersnaam!quote:
Morgen pas, toch?quote:
Ookquote:
George Russells zweetdruppelsquote:
Daar regent het inderdaad. De vraag is of dat richting circuit komt.quote:
Heeftie zijn helm vroeg op.quote:
30+.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 15:57 schreef Peterselieman het volgende:
Hoe groot zal de voorsprong van McLaren zijn?
0,28quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 15:57 schreef Peterselieman het volgende:
Halve secondequote:Op zaterdag 2 augustus 2025 15:57 schreef Peterselieman het volgende:
Voor mij?quote:
Ziet er wel dreigend uit ja.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 15:58 schreef _UserName_ het volgende:
lekker buitje daar wel, maar gaat het circuit niet halen
slechts 20% kans op neerslag dus gok dat die bui zie we zagen er gewoon langs heen gaat en de 20% neerkomt op eventueel nieuw te ontwikkelen buitjesquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 15:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ziet er wel dreigend uit ja.
Morgen 40% meen ik.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 15:59 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
slechts 20% kans op neerslag dus gok dat die bui zie we zagen er gewoon langs heen gaat en de 20% neerkomt op eventueel nieuw te ontwikkelen buitjes
Eerst vandaag maar eens afwachten wat het weer en de coureurs doenquote:
268 punten.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 15:57 schreef Peterselieman het volgende:
Je mand in jijquote:
1 team welquote:
Katquote:
Hij haalde de exit bijna nietquote:
Max moet ook op zijn tellen passen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 16:05 schreef R-woud93 het volgende:
Gaat Yuki Q2 halen? Ik denk van niet
Gaat Red Bull Q2 halen, is de vraag meer.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 16:05 schreef R-woud93 het volgende:
in de vrije training hing de heli wel aardig boven de auto, net naast de baan.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 16:04 schreef Mano_ het volgende:
Sjef Stuntpiloot is weer lekker bezig in de heli
Max welquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 16:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gaat Red Bull Q2 halen, is de vraag meer.
Triggert dat de exit clausule?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 16:06 schreef PzKpfw het volgende:
Ben benieuwd of we een nieuw dieptepunt van Verstappen/Red Bull gaan zien en hij Q2 niet gaat halen.
Gratis downforce.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 16:06 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
in de vrije training hing de heli wel aardig boven de auto, net naast de baan.
dat de coureurs daar geen last van hebben, zeg.
Niet meer.quote:
Te laatquote:
Jaquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 16:05 schreef R-woud93 het volgende:
Ja, ik weet het. Het was opeens al na vieren.quote:
Is toch niet nodig, als hij bij AMR tekent kan hij van dat geld RBR kopen en z'n eigen contract ontbindenquote:
Ik zie hetquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 16:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gaat Red Bull Q2 halen, is de vraag meer.
Tactiekquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 16:08 schreef Peterselieman het volgende:
Piastri legde even wat zooi op de baan
quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 16:09 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Is toch niet nodig, als hij bij AMR tekent kan hij van dat geld RBR kopen en z'n eigen contract ontbinden
Fat lady.quote:
Dit is geen goed teken.quote:
Die kan niet meer getriggerd worden dit seizoen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 16:11 schreef 3rr0r het volgende:
Nav gisteren heb ik een goede grap jongens, volgens mij gooit Max voor dit weekend de handdoek in de ring. Of was die grap al gemaakt?Dat was de grap van gisterenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 16:11 schreef 3rr0r het volgende:
Nav gisteren heb ik een goede grap jongens, volgens mij gooit Max voor dit weekend de handdoek in de ring. Of was die grap al gemaakt?Raar, nog helemaal niet voorbij zien komen deze grap. Leuk bedachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
De eventuele boete kan Max zelf nu ook al betalen hoor. En dat is een goedkopere optie.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 16:09 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Is toch niet nodig, als hij bij AMR tekent kan hij van dat geld RBR kopen en z'n eigen contract ontbinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |