Waar komt ie ineens vandaan inderdaad.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 18:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
Maar ja hoe heb je per ongeluk een handdoek in je automet die krappe cockpit
It must be the handdoekquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 18:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waar komt ie ineens vandaan inderdaad.
there is always tomorrowquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 19:16 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Heeft Max de handdoek in de ring gegooid?
Terechte conclusie, al had ik een geldboete ook wel op zijn plaats gevonden.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 19:30 schreef Starflyer het volgende:
Team heeft een waarschuwing gekregen voor een unsafe release.
https://www.fia.com/syste(...)d_unsafe_release.pdf
Ze zijn vast hard aan het werk geweest in de simquote:
Goulash.quote:
De vraag is: welke acteur?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 12:32 schreef greysbones het volgende:
We mogen kijken naar ham die niet eens in zijn auto zit maar loopt te kwekken met een of andere acteur
Mij wel. Althans: nu wil ik jet weten ookquote:
Ham is een oude taart.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 12:32 schreef greysbones het volgende:
We mogen kijken naar ham die niet eens in zijn auto zit maar loopt te kwekken met een of andere acteur
Anthony Mackiequote:Op zaterdag 2 augustus 2025 12:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Mij wel. Althans: nu wil ik jet weten ook
Goulash?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 12:40 schreef THEFXR het volgende:
Vond Hadjar bol uitzien, houdt hij vocht vast?
Zit weer met Toto te appen natuurlijk!quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 12:44 schreef HiDiHo het volgende:
Verstappen heeft er weer geen zin in in?
Ah daar is Yuki
Ik voorspel dat ie Q3 niet haaltquote:
Gewaagde uitspraakquote:
Ik acht die kans bestaat reëel eerlijk gezegd.quote:
Dit jaar en volgend jaar droog, dit topic sterft een langzame dood.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 12:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik acht die kans bestaat reëel eerlijk gezegd.
Het F1 topic kan dan weer naar SPTquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 12:50 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Dit jaar en volgend jaar droog, dit topic sterft een langzame dood.
Kan ook met een mod minder. Sorry, Stigquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 12:50 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Het F1 topic kan dan weer naar SPT
Beter dan gisterenquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 12:49 schreef HiDiHo het volgende:
Eens kijken of die auto nu beter is........
quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 12:51 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Kan ook met een mod minder. Sorry, Stig
Kan sneller.quote:
En een paar mods afvloeien.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 12:50 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Het F1 topic kan dan weer naar SPT
Nu van je uitspraken terugkomenquote:
😉quote:
Grind happen. En nog P1.quote:
Karel ging bijna op zijn plaatquote:
Met zijn plaat.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 12:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Karel ging bijna op zijn plaat
Ik hoop het voor hemquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 12:59 schreef R-woud93 het volgende:
Leclerc gaat morgen winnen, u las het hier voor het eerst
quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 12:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wat kost die fout? Niet zo bizar veel. Maximaal een tiende.
Wat is er nu weer?quote:
Overgave modus.quote:
Zijn moeder was er niet?quote:
Het piastri spookquote:
De F3 en de Porsches hebben ook hun best gedaanquote:
Ja, hij was bijna weer stupid.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 12:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Karel ging bijna op zijn plaat
In zijn hoofd.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk dat Norris een Norris spook heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |