Dat is mooi verwoordquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:21 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk gewoon stappen achteruit.
Waar een aantal begin dit seizoen dachten dat hij in de twee maanden voorafgaand aan de start van het seizoen dachten dat hij er nu klaar voor was om WK te worden zie ik eigenlijk steeds meer een coureur die het van zichzelf blijft verliezen.
4 tienden. Dat is niet bijzonder veelquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:22 schreef QuidProJoe het volgende:
Best indrukwekkend hoe veel sneller Leclerc is ten opzichte van Hamilton
Leclerc zijn one lap pace is altijd heerlijk geweest.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:22 schreef QuidProJoe het volgende:
Best indrukwekkend hoe veel sneller Leclerc is ten opzichte van Hamilton
Zoals Max het zeiquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:22 schreef Zorro het volgende:
Ik pak nog net even het laatste stukje mee.
De legendarische nachtelijke aanpassingen van Red Bull doen het niet echt deze keer is het wel?
Eerst leek het wel zo, dat idee is nu aan het verdwijnen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:22 schreef Zorro het volgende:
Ik pak nog net even het laatste stukje mee.
De legendarische nachtelijke aanpassingen van Red Bull doen het niet echt deze keer is het wel?
Dus je zegt dat McLaren niet bijzonder veel sneller is dan Leclerc?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
4 tienden. Dat is niet bijzonder veel
Klopt.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:24 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dus je zegt dat McLaren niet bijzonder veel sneller is dan Leclerc?
Wellicht. Maar ik kijk via Sky en daar is Hamilton toch de allergoeiste ooit. En 4 tienden sneller dan de allergoeiste is indrukwekkend.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dan is er nog hoopquote:
Dat is wel degelijk bijzonder veelquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, dat is het niet.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:25 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat is wel degelijk bijzonder veel
Ze hebben nog tot kwali om de boel te fixen. Misschien lukt het ze!quote:
En die Waché erbij.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |