Jij zou een goede moderator zijnquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
[..]
Laten we het houden op: de een vindt van wel en de ander niet.
16:00 toch?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:28 schreef HiDiHo het volgende:
16:30 de kwalificatie
Ik hoop echt dat Max Q3 haalt maar ik zie het somber in...
tot straks
Iemand gaat te laat komen vanmiddagquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:28 schreef HiDiHo het volgende:
16:30 de kwalificatie
Ik hoop echt dat Max Q3 haalt maar ik zie het somber in...
tot straks
Achterblijversquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:28 schreef spectrumanalyser het volgende:
Mja. Vorige week zat er een gat van twintig seconde tussen McLaren en Leclerc.
20,1 sec. Sta je dan 20 seconde te wapperen met die finishvlag en er komt niets voorbij.
Oh...fout gekekenquote:
Ik snap hem ergens wel. Wie is geïnteresseerd in de flop 5 qualifying?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:28 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Iemand gaat te laat komen vanmiddag
De achterstand op McLaren is ondertussen gegroeid tot ongeveer de afstand tussen Hongarije en Engelandquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:32 schreef ZaZoe het volgende:
Werk aan de winkel voor Mekies en consorten
P1.., morgen regenquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:31 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
De strijd om de laatste plaats winnen?
Daarom is het ook niet handig van hem om bij RB te blijven. Beter was hij overgestapt naar Mercedes, want in 2027 heeft hij een probleem als er een raket is gebouwd door een ander team.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:42 schreef bedachtzaam het volgende:
Max zal hier en daar nog wel een mooie race laten zien maar voor het kampioenschap zal Red Bull niet meer vechten in de komende jaren.
Heel misschien nog een wedstrijd winnen als alles mee zit maar ik verwacht dat Red Bull voorlopig achterhoede middenmoot blijft.
Opnieuw opbouwen gaat gewoon jaren duren.
Het zal mij niet verbazen als Max al bezig is met wat hij na de F1 gaat doen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:44 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Daarom is het ook niet handig van hem om bij RB te blijven. Beter was hij overgestapt naar Mercedes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |