Verloren wk 2024 spookquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk dat Norris een Norris spook heeft
Uitspraak was gebaseerd op P1 en P2quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 12:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Nu van je uitspraken terugkomen
Stapjes. Hij is iets sterker geworden maar nog lang niet genoeg denk ik.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:12 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Norris heeft mentaal wel stappen gemaakt…
Ieni mini stapjesquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Stapjes. Hij is iets sterker geworden maar nog lang niet genoeg denk ik.
Alleen Max kan 95% rijden en alsnog snel zijnquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ieni mini stapjes
Als je zegt dat je begin van het jaar 105% rijdt en teveel fouten maakte
En nu 95% rijdt omdat dit genoeg is
..
Zichzelfquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:16 schreef spectrumanalyser het volgende:
Misschien kan Max nog wat meer spullen overboord gooien.
Koelkast vol red bull blikjesquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:16 schreef spectrumanalyser het volgende:
Misschien kan Max nog wat meer spullen overboord gooien.
De McLarens zijn binnen een ronde of 2 ribbedebie.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 12:59 schreef R-woud93 het volgende:
Leclerc gaat morgen winnen, u las het hier voor het eerst
Wel meer dan 1 veel te veel extra stuurbewegingenquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
Volgens mijn ging er 1 bocht echt niet goed
Veel onbalans.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wel meer dan 1 veel te veel extra stuurbewegingen
Ook. Maar 1 bocht viel me in het bijzonder op (al heb ik niet de hele tijd gekeken).quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wel meer dan 1 veel te veel extra stuurbewegingen
Zoals bij yuki te zienquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ook. Maar 1 bocht viel me in het bijzonder op (al heb ik niet de hele tijd gekeken).
Ik bedoelde eigenlijk gewoon stappen achteruit.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Stapjes. Hij is iets sterker geworden maar nog lang niet genoeg denk ik.
Dat is mooi verwoordquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:21 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk gewoon stappen achteruit.
Waar een aantal begin dit seizoen dachten dat hij in de twee maanden voorafgaand aan de start van het seizoen dachten dat hij er nu klaar voor was om WK te worden zie ik eigenlijk steeds meer een coureur die het van zichzelf blijft verliezen.
4 tienden. Dat is niet bijzonder veelquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:22 schreef QuidProJoe het volgende:
Best indrukwekkend hoe veel sneller Leclerc is ten opzichte van Hamilton
Leclerc zijn one lap pace is altijd heerlijk geweest.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:22 schreef QuidProJoe het volgende:
Best indrukwekkend hoe veel sneller Leclerc is ten opzichte van Hamilton
Zoals Max het zeiquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:22 schreef Zorro het volgende:
Ik pak nog net even het laatste stukje mee.
De legendarische nachtelijke aanpassingen van Red Bull doen het niet echt deze keer is het wel?
Eerst leek het wel zo, dat idee is nu aan het verdwijnen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:22 schreef Zorro het volgende:
Ik pak nog net even het laatste stukje mee.
De legendarische nachtelijke aanpassingen van Red Bull doen het niet echt deze keer is het wel?
Dus je zegt dat McLaren niet bijzonder veel sneller is dan Leclerc?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
4 tienden. Dat is niet bijzonder veel
Klopt.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:24 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dus je zegt dat McLaren niet bijzonder veel sneller is dan Leclerc?
Wellicht. Maar ik kijk via Sky en daar is Hamilton toch de allergoeiste ooit. En 4 tienden sneller dan de allergoeiste is indrukwekkend.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dan is er nog hoopquote:
Dat is wel degelijk bijzonder veelquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, dat is het niet.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:25 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat is wel degelijk bijzonder veel
Ze hebben nog tot kwali om de boel te fixen. Misschien lukt het ze!quote:
En die Waché erbij.quote:
quote:
Laten we het houden op: de een vindt van wel en de ander niet.quote:
Jij zou een goede moderator zijnquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
[..]
Laten we het houden op: de een vindt van wel en de ander niet.
16:00 toch?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:28 schreef HiDiHo het volgende:
16:30 de kwalificatie
Ik hoop echt dat Max Q3 haalt maar ik zie het somber in...
tot straks
Iemand gaat te laat komen vanmiddagquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:28 schreef HiDiHo het volgende:
16:30 de kwalificatie
Ik hoop echt dat Max Q3 haalt maar ik zie het somber in...
tot straks
Achterblijversquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:28 schreef spectrumanalyser het volgende:
Mja. Vorige week zat er een gat van twintig seconde tussen McLaren en Leclerc.
20,1 sec. Sta je dan 20 seconde te wapperen met die finishvlag en er komt niets voorbij.
Oh...fout gekekenquote:
Ik snap hem ergens wel. Wie is geïnteresseerd in de flop 5 qualifying?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:28 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Iemand gaat te laat komen vanmiddag
De achterstand op McLaren is ondertussen gegroeid tot ongeveer de afstand tussen Hongarije en Engelandquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:32 schreef ZaZoe het volgende:
Werk aan de winkel voor Mekies en consorten
P1.., morgen regenquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:31 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
De strijd om de laatste plaats winnen?
Daarom is het ook niet handig van hem om bij RB te blijven. Beter was hij overgestapt naar Mercedes, want in 2027 heeft hij een probleem als er een raket is gebouwd door een ander team.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:42 schreef bedachtzaam het volgende:
Max zal hier en daar nog wel een mooie race laten zien maar voor het kampioenschap zal Red Bull niet meer vechten in de komende jaren.
Heel misschien nog een wedstrijd winnen als alles mee zit maar ik verwacht dat Red Bull voorlopig achterhoede middenmoot blijft.
Opnieuw opbouwen gaat gewoon jaren duren.
Het zal mij niet verbazen als Max al bezig is met wat hij na de F1 gaat doen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:44 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Daarom is het ook niet handig van hem om bij RB te blijven. Beter was hij overgestapt naar Mercedes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |