Maar dan hebben ze het meestal wel redelijk voor elkaar in FP3.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 15:32 schreef raptorix het volgende:
Dit is wel vaker voorgekomen, ik voorspel dat Max tussen 3 en 5 zal eindigen.
Het kan een technische keuze zijn om bijvoorbeeld de andere kant van de parameters uit te kiezen om te zien waar de pijn ligt. Ik doe zelf veel onderzoek naar website performance, en daarbij zijn de pieken in zowel negatieve als positieve zin interessant, wellicht dat ze op deze manier het optimale proberen uit te vindenquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 15:38 schreef franske19 het volgende:
[..]
Maar dan hebben ze het meestal wel redelijk voor elkaar in FP3.
Aanwezigquote:
Optimist!quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 15:48 schreef TheFreshPrince het volgende:
Verwachting: Max P7 en Tsunoda P16 in kwali.
Gebruikersnaam!quote:
Morgen pas, toch?quote:
George Russells zweetdruppelsquote:
Daar regent het inderdaad. De vraag is of dat richting circuit komt.quote:
Heeftie zijn helm vroeg op.quote:
30+.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 15:57 schreef Peterselieman het volgende:
Hoe groot zal de voorsprong van McLaren zijn?
0,28quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 15:57 schreef Peterselieman het volgende:
Halve secondequote:Op zaterdag 2 augustus 2025 15:57 schreef Peterselieman het volgende:
Voor mij?quote:
Ziet er wel dreigend uit ja.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 15:58 schreef _UserName_ het volgende:
lekker buitje daar wel, maar gaat het circuit niet halen
slechts 20% kans op neerslag dus gok dat die bui zie we zagen er gewoon langs heen gaat en de 20% neerkomt op eventueel nieuw te ontwikkelen buitjesquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 15:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ziet er wel dreigend uit ja.
Morgen 40% meen ik.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 15:59 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
slechts 20% kans op neerslag dus gok dat die bui zie we zagen er gewoon langs heen gaat en de 20% neerkomt op eventueel nieuw te ontwikkelen buitjes
Eerst vandaag maar eens afwachten wat het weer en de coureurs doenquote:
268 punten.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 15:57 schreef Peterselieman het volgende:
Je mand in jijquote:
1 team welquote:
Katquote:
Hij haalde de exit bijna nietquote:
Max moet ook op zijn tellen passen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 16:05 schreef R-woud93 het volgende:
Gaat Yuki Q2 halen? Ik denk van niet
Gaat Red Bull Q2 halen, is de vraag meer.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 16:05 schreef R-woud93 het volgende:
in de vrije training hing de heli wel aardig boven de auto, net naast de baan.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 16:04 schreef Mano_ het volgende:
Sjef Stuntpiloot is weer lekker bezig in de heli
Max welquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 16:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gaat Red Bull Q2 halen, is de vraag meer.
Triggert dat de exit clausule?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 16:06 schreef PzKpfw het volgende:
Ben benieuwd of we een nieuw dieptepunt van Verstappen/Red Bull gaan zien en hij Q2 niet gaat halen.
Gratis downforce.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 16:06 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
in de vrije training hing de heli wel aardig boven de auto, net naast de baan.
dat de coureurs daar geen last van hebben, zeg.
Niet meer.quote:
Te laatquote:
Jaquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 16:05 schreef R-woud93 het volgende:
Ja, ik weet het. Het was opeens al na vieren.quote:
Is toch niet nodig, als hij bij AMR tekent kan hij van dat geld RBR kopen en z'n eigen contract ontbindenquote:
Ik zie hetquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 16:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gaat Red Bull Q2 halen, is de vraag meer.
Tactiekquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 16:08 schreef Peterselieman het volgende:
Piastri legde even wat zooi op de baan
quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 16:09 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Is toch niet nodig, als hij bij AMR tekent kan hij van dat geld RBR kopen en z'n eigen contract ontbinden
Fat lady.quote:
Dit is geen goed teken.quote:
Die kan niet meer getriggerd worden dit seizoen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 16:11 schreef 3rr0r het volgende:
Nav gisteren heb ik een goede grap jongens, volgens mij gooit Max voor dit weekend de handdoek in de ring. Of was die grap al gemaakt?Dat was de grap van gisterenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 16:11 schreef 3rr0r het volgende:
Nav gisteren heb ik een goede grap jongens, volgens mij gooit Max voor dit weekend de handdoek in de ring. Of was die grap al gemaakt?Raar, nog helemaal niet voorbij zien komen deze grap. Leuk bedachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
De eventuele boete kan Max zelf nu ook al betalen hoor. En dat is een goedkopere optie.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 16:09 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Is toch niet nodig, als hij bij AMR tekent kan hij van dat geld RBR kopen en z'n eigen contract ontbinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |