Is toch niet nodig, als hij bij AMR tekent kan hij van dat geld RBR kopen en z'n eigen contract ontbindenquote:
Ik zie hetquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 16:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gaat Red Bull Q2 halen, is de vraag meer.
Tactiekquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 16:08 schreef Peterselieman het volgende:
Piastri legde even wat zooi op de baan
quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 16:09 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Is toch niet nodig, als hij bij AMR tekent kan hij van dat geld RBR kopen en z'n eigen contract ontbinden
Fat lady.quote:
Dit is geen goed teken.quote:
Die kan niet meer getriggerd worden dit seizoen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 16:11 schreef 3rr0r het volgende:
Nav gisteren heb ik een goede grap jongens, volgens mij gooit Max voor dit weekend de handdoek in de ring. Of was die grap al gemaakt?Dat was de grap van gisterenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 16:11 schreef 3rr0r het volgende:
Nav gisteren heb ik een goede grap jongens, volgens mij gooit Max voor dit weekend de handdoek in de ring. Of was die grap al gemaakt?Raar, nog helemaal niet voorbij zien komen deze grap. Leuk bedachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
De eventuele boete kan Max zelf nu ook al betalen hoor. En dat is een goedkopere optie.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 16:09 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Is toch niet nodig, als hij bij AMR tekent kan hij van dat geld RBR kopen en z'n eigen contract ontbinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |