Max moet ook op zijn tellen passen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 16:05 schreef R-woud93 het volgende:
Gaat Yuki Q2 halen? Ik denk van niet
Gaat Red Bull Q2 halen, is de vraag meer.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 16:05 schreef R-woud93 het volgende:
in de vrije training hing de heli wel aardig boven de auto, net naast de baan.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 16:04 schreef Mano_ het volgende:
Sjef Stuntpiloot is weer lekker bezig in de heli
Max welquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 16:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gaat Red Bull Q2 halen, is de vraag meer.
Triggert dat de exit clausule?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 16:06 schreef PzKpfw het volgende:
Ben benieuwd of we een nieuw dieptepunt van Verstappen/Red Bull gaan zien en hij Q2 niet gaat halen.
Gratis downforce.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 16:06 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
in de vrije training hing de heli wel aardig boven de auto, net naast de baan.
dat de coureurs daar geen last van hebben, zeg.
Niet meer.quote:
Te laatquote:
Jaquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 16:05 schreef R-woud93 het volgende:
Ja, ik weet het. Het was opeens al na vieren.quote:
Is toch niet nodig, als hij bij AMR tekent kan hij van dat geld RBR kopen en z'n eigen contract ontbindenquote:
Ik zie hetquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 16:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gaat Red Bull Q2 halen, is de vraag meer.
Tactiekquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 16:08 schreef Peterselieman het volgende:
Piastri legde even wat zooi op de baan
quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 16:09 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Is toch niet nodig, als hij bij AMR tekent kan hij van dat geld RBR kopen en z'n eigen contract ontbinden
Fat lady.quote:
Dit is geen goed teken.quote:
Die kan niet meer getriggerd worden dit seizoen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |