abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218353133

quote:
Het project, opgezet in 2022, heeft tot doel tienduizenden conservatieven te rekruteren om huidige federale ambtenaren te vervangen – die sommige Republikeinen karakteriseren als onderdeel van de 'deep state' – en om de doelstellingen van de volgende Republikeinse president te bevorderen. Het gaat uit van een vergaande interpretatie van de theorie van de unitaire uitvoerende macht, een omstreden interpretatie van artikel II van de grondwet van de Verenigde Staten die ervan uitgaat dat de president bij zijn inauguratie absolute zeggenschap over de uitvoerende macht verkrijgt.

Project 2025 beoogt diepgaande veranderingen binnen de overheid, met name het economisch en sociaal beleid en de rol van de federale overheid en haar agentschappen. In het plan wordt voorgesteld de financiering voor het ministerie van Justitie te verlagen, de FBI en het ministerie van Binnenlandse Veiligheid (DHS) te ontmantelen, de regelgeving op het gebied van milieu en klimaatverandering sterk te verminderen ten gunste van de winning van fossiele brandstoffen, het ministerie van Handel op te heffen en de onafhankelijkheid van federale agentschappen zoals de Federal Communications Commission (FCC) en de Federal Trade Commission (FTC) te beëindigen.
Extra aanwijzingen voor dit topic:

Helaas blijkt dit topic nogal eens te ontsporen. Het is een emotioneel onderwerp voor sommigen.

Daarom de volgende afspraken:

Dit is geen linkdumptopic. Als je een tweet plaatst graag het volgende in ogenschouw nemen: Waarom deze tweet? Wat zegt het, wat vind je er zelf van?
• Posts die tot doel hebben het topic te laten ontsporen, die respectloos zijn, of als linkdump aangemerkt kunnen worden, kunnen zonder overleg verwijderd worden door de moderatie. Want je post moet iets bijdragen aan de discussie en niet aan het op de kast jagen van users.
• Het gaat hier over de Amerikaanse politiek. Niet over Amerika in zijn algemeen. Probeer on topic te blijven.
• We gaan hier respectvol met elkaar om. Ook onderwerpen zoals kwetsbare migrantenkinderen worden met respect besproken. Ik zie er het nut niet van om bijv Michelle Obama als een kerel neer te zetten. Het enige doel om dat te doen is om users op de kast te jagen en het topic te laten ontsporen. Stop daar gewoon mee. Het voegt inhoudelijk niets toe.

We gebruiken in dit topic de volgende bronnen. Zie bijvoorbeeld hier als richtlijn: https://mediabiasfactcheck.com/
Voor visueel ingestelde mensen kan dit een richtlijn zijn:
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_218353138
Die TT _O-

quote:
1s.gif Op maandag 28 juli 2025 14:39 schreef Eagles89 het volgende:

[..]
Ehh pardon? Kom eens met bewijzen want jij weet meer dan de FBI, CIA, MI6 en Mossad bij elkaar zo te lezen…

Trump is een liefhebber van prachtige jonge vruchtbare vrouwen, zoals elke gezonde man, daar is niks mis mee.

Er is geen enkel bewijs of zelfs verdenking dat hij door een vriendschap met een smeerlap die met minderjarigen lag te klooien dat zelf ook is, dat is gestoord om te concluderen. En bovendien zijn Clinton, Gates en nog veel meer machtige mensen dat dan dus ook? Vreemd verhaal.
Ben je vergeten dat hij meerdere aanklachten aan zn broek heeft gehad die hij afgekocht heeft? Of telt dat allemaal niet meer als je aan 't "winnen" bent?

Je manier van spreken over Trump spreekt meer over het aanbidden van een sekteleider, niet de meest gezonde insteek. Maargoed, doe ermee wat je wilt.
  maandag 28 juli 2025 @ 15:21:08 #3
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_218353139
Vanwege het interessante standpunt gewoon nog even opnieuw.

quote:
1s.gif Op maandag 28 juli 2025 14:39 schreef Eagles89 het volgende:

Trump is een liefhebber van prachtige jonge vruchtbare vrouwen, zoals elke gezonde man, daar is niks mis mee.
Dus homoseksuele mannen zijn ongezond in jouw ogen?
Where law ends, tyrrany begins.
  maandag 28 juli 2025 @ 15:22:13 #4
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_218353146
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2025 15:21 schreef beefkeek het volgende:
Maargoed, doe ermee wat je wilt.
Niet veel denk ik.
pi_218353147
quote:
2s.gif Op maandag 28 juli 2025 15:21 schreef Gunner het volgende:
Vanwege het interessante standpunt gewoon nog even opnieuw.
[..]
Dus homoseksuele mannen zijn ongezond in jouw ogen?
Ik heb als volwassen man ook helemaal niks met puber meisjes, zelfs niet als ze vruchtbaar zijn.
pi_218353148
@KoosVogels

Een hele lap tekst om vervolgens tot de conclusie te komen dat Amerika hier de grote winnaar is. Juist. Trump is een complete idioot volgens velen hier, een grote clown, die compleet mislukt zou zijn als zakenman maar wel al zn hele leven in zijn eigen vliegtuig van 100 miljoen met zn naam erop rondvliegt, de mooiste vrouwen en auto’s bezit, en op een landgoed woont waar Lodewijk 15 in Frankrijk nog jaloers van wordt. En die enorm grote loser is kennelijk zó debiel, dat iedereen uit medelijden/angst hem zn zin geeft, en hij in dit geval met de EU voor de zoveelste keer een enorme winst pakt. Juist. Ik ga volgende keer een auto kopen bij de dealer met een vraagprijs van 40k, ik acteer als een complete debiel, en ik rijd bij de dealer weg met de auto voor 30k. Zoiets? WINNING.
pi_218353156
quote:
Die TT _O-

Ik schud ze zo uit de mouw.
pi_218353158
De mooiste vrouwen "bezit".

Tja, denk dat dit alles wel zegt hè. Andrew Tate wordt ook graag aanbeden, maar een tip.
pi_218353167
quote:
Die TT _O-
[..]
Ben je vergeten dat hij meerdere aanklachten aan zn broek heeft gehad die hij afgekocht heeft? Of telt dat allemaal niet meer als je aan 't "winnen" bent?

Je manier van spreken over Trump spreekt meer over het aanbidden van een sekteleider, niet de meest gezonde insteek. Maargoed, doe ermee wat je wilt.
Ehhh aanklachten van minderjarige meisjes????!!! Volgens mij ben jij hier heel veel dingen volledig door elkaar heen aan het halen…

Ik ben wel een beetje klaar met het onterecht constant bashen van Trump, die een absolute eindbaas en held is door de belangen van Amerika behartigt zoals dat vroeger tot de jaren ‘90 Volstrekt normaal was.
pi_218353173
quote:
1s.gif Op maandag 28 juli 2025 15:22 schreef Eagles89 het volgende:
@:KoosVogels

Een hele lap tekst om vervolgens tot de conclusie te komen dat Amerika hier de grote winnaar is. Juist. Trump is een complete idioot volgens velen hier, een grote clown, die compleet mislukt zou zijn als zakenman maar wel al zn hele leven in zijn eigen vliegtuig van 100 miljoen met zn naam erop rondvliegt, de mooiste vrouwen en auto’s bezit, en op een landgoed woont waar Lodewijk 15 in Frankrijk nog jaloers van wordt. En die enorm grote loser is kennelijk zó debiel, dat iedereen uit medelijden/angst hem zn zin geeft, en hij in dit geval met de EU voor de zoveelste keer een enorme winst pakt. Juist. Ik ga volgende keer een auto kopen bij de dealer met een vraagprijs van 40k, ik acteer als een complete debiel, en ik rijd bij de dealer weg met de auto voor 30k. Zoiets? WINNING.
Trump is een winnaar in de kinderlijke interpretatie van het begrip: de EU is gezwicht, dus Trump heeft gewonnen. Maar ik probeer je uit te leggen de deal dusdanig belabberd is, dat er geen eigenlijk geen winnaars zijn.

Deze tweet vat dat redelijk samen:

twitter

[ Bericht 0% gewijzigd door KoosVogels op 28-07-2025 15:37:43 ]
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_218353180
Ojee…het zit weer te raaskallen in Schotland. o|O
  maandag 28 juli 2025 @ 15:29:22 #12
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_218353197
quote:
Die TT _O-
[..]

Aanklachten aan zijn broek die zijn afgekocht, of gestopt omdat de vrouwen te ernstig werden bedreigd.
Meerdere getuigenissen van vrouwen die Trump hebben beziggezien bij Epstein, waaronder een vrouw die bijna door Trump werd besprongen, tot Epstein zei: "Deze is niet voor jou, de jouwe is in de andere kamer".

Epstein heeft de financiering van de verbouwing van Mar-A-Lago voor Trump geregeld, Epstein heeft Mar-A-Lago jaren gebruikt als jachtgrond voor slachtoffers (waaronder Virginia Giuffre), Trump vloog tijdens zijn campagne rond in Epsteins vliegtuig ( :') ), ruim 10 jaar de dikste vriendjes, allebei misbruikers van vrouwen, maar geen idee wat de ander deed en "ik kende de man niet, was geen fan?

En dat dan geloven, hoe 'wilfully blind' ben je dan?

:') :') :') :')
Ja inderdaad, V. ja.
  maandag 28 juli 2025 @ 15:31:16 #13
136 V.
pi_218353204
quote:
1s.gif Op maandag 28 juli 2025 15:24 schreef Eagles89 het volgende:

[..]
Ehhh aanklachten van minderjarige meisjes????!!!
Ja, aanklachten van destijds minderjarige meisjes.
Ja inderdaad, V. ja.
  maandag 28 juli 2025 @ 15:31:37 #14
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_218353211
quote:
Ik ben wel een beetje klaar met het onterecht constant bashen van Trump,
Mooi. Voor de rest maken we dat zelf wel uit.
Wellicht wat minder radicale standpunten innemen en de verheerlijking weglaten, met bronnen discussiëren dan kan het hier een prachtige plek voor je zijn.
  maandag 28 juli 2025 @ 15:33:15 #15
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_218353221
Trump en de 0,1% ultra rijken zijn inderdaad vet aan het winnen, de rest van de bevolking daarentegen not so much, die komen er waarschijnlijk nog voor het eind van het jaar wel achter dat ze royally fucked zijn.
pi_218353248
quote:

[..]
Ehhh aanklachten van minderjarige meisjes????!!! Volgens mij ben jij hier heel veel dingen volledig door elkaar heen aan het halen…

Ik ben wel een beetje klaar met het onterecht constant bashen van Trump, die een absolute eindbaas en held is door de belangen van Amerika behartigt zoals dat vroeger tot de jaren ‘90 Volstrekt normaal was.
Wij zijn klaar met mensen die de middelbare school niet afgemaakt hebben maar ook die blijven met dezelfde drek terugkomen.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_218353249
quote:

[..]

"tot de jaren 90 volstrekt normaal was"

Misschien is er een reden dat dat niet meer normaal is...

Maar hey, dat scheelt. Ik ben ook wel een beetje klaar met het onterecht ophemelen van de grote oranje leider. Zijn we het in elk geval ergens over eens.
  maandag 28 juli 2025 @ 15:37:30 #18
136 V.
pi_218353255
quote:

Niets wat Trump doet is ook maar enigszins normaal.
Kun je niet willen zien, prima, maar niet zo peeuwen.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_218353257
Djeesus…het het hengelt nu naar een uitnodiging een speech in the House of England.
“Charles en Camilla I know very good…”
  maandag 28 juli 2025 @ 15:38:43 #20
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_218353266
quote:

[..]

“Onterecht”, ook. _O- _O- _O- _O- _O-
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_218353286
Het gaat weer lekker met de GOP dezer dagen:

En dit zegt wel wat over de opvoedkwaliteiten van Boeber:
twitter

[ Bericht 49% gewijzigd door xpompompomx op 28-07-2025 16:05:50 ]
  maandag 28 juli 2025 @ 15:40:26 #22
136 V.
pi_218353288
Voor de geïnteresseerden die denken dat Trump een eindbaas is die nooit wat fout doen, een kort overzicht van de vrouwen die PeDonald hebben beschuldigd van seksueel geweld:

1970s: Jessica Leeds
1989: Ivana Trump
Early 1990s: Kristin Anderson
1993: Stacey Williams
Mid-1990s: E. Jean Carroll
Mid-1990s: Lisa Boyne
1992: Faith Daniels
1992: Jill Harth
1992: Multiple NFL cheerleaders (link)
1994: Katie Johnson
1997: Five (5) former Miss Teen USA contestants
1997: Amy Dorris
1997: Cathy Heller
1997: Temple Taggart McDowell
1998: Karena Virginia
2000: Bridget Sullivan
Early 2000s: Karen Johnson
2001: Tasha Dixon
2003: Melinda McGillivray
2005: Jennifer Murphy
2005: Natasha Stoynoff
2006: Rachel Crooks
2006: Jessica Drake
2006: Ninni Laaksonen
2007: Summer Zervos
2011: Alexia Palmer
2013: Cassandra Searles

Zelden heeft een rechtschapen mens zo veel pech gehad. Zoveel pedovrienden en zo veel onterechte beschuldigingen. Echt, wat heeft die onschuldige man een ongelooflijke pech _O-
Ja inderdaad, V. ja.
pi_218353366
So much winning:

twitter
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_218353393
Quote..”I am allowed to allow her a pardon…”

Oh en de windmills…all made in China…rot and rust in the salty sea…
Killing birds..
me me me

Djeesus..de klojo - mag ik zeggen - noemt de vorige regering ‘scum’.
De files ( epstein) zijn run by horrible people.
“Nobody has approached me about pardoning Maxwell”…think again.
Het wil er niet over praten en nu gaat ie toch los…over epstein.

[ Bericht 14% gewijzigd door AnneX op 28-07-2025 15:59:31 ]
pi_218353422
quote:
1s.gif Op maandag 28 juli 2025 15:53 schreef AnneX het volgende:
Quote..”I am allowed to allow her a pardon…”

Oh en de windmills…all made in China…rot and rust in the salty sea…
Killing birds..
me me me
Vergeet de walvissen niet, die allemaal crazy worden door de windmolens.
pi_218353515
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2025 15:50 schreef KoosVogels het volgende:
So much winning:

[ x ]
https://www.volkskrant.nl(...)et-ongemak~b8d33bd0/

Paar rake quotes:

quote:
‘En je ziet toch ook dat de Europese delegatie daar niet per se als bange teckels aan zijn voeten ligt. Eerder kijken ze soeverein toe en zie je ze denken: ‘Laat hem maar’.’
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  maandag 28 juli 2025 @ 16:18:23 #27
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_218353536
quote:

[..]

Vogeltje toch. Stil maar. Wanneer jij het vernietigen van de Amerikaanse economie en de Amerikaanse hegemonie door een man die graag minderjarige (al dan niet vruchtbare) meisjes neukt een vorm van winnen vindt dan mag dat best.

Wanneer jij iemand die het Amerikaanse volk en de Amerikaanse belangen inruilt voor de belangen van een klein clubje ultra-rijken een absolute eindbaas vindt dan is dat ook helemaal prima.

Dan even de realiteit. De positie van Amerika in de wereld is binnen een half jaar van leider en betrouwbaar naar solistisch en egoïstisch gegaan. Het Amerika waar naar opgekeken wordt is verdwenen, Amerika is een bully waar omheen andere landen inmiddels echte afspraken aan het maken zijn, waar landen inmiddels alternatieven voor aan het ontwikkelen zijn.

Binnen nu en tien jaar zijn de verhoudingen tussen de wereldmachten volledig veranderd. Europa zal qua defensie zijn afhankelijkheid hebben afgebouwd, China zal de rol als economische supermacht hebben overgenomen en de VS blijft achter als een wereldrijk in verval. Verval wat misschien wel 50 jaar versneld is door de narcistische pedofiel.
pi_218353558
quote:
1s.gif Op maandag 28 juli 2025 14:32 schreef Eagles89 het volgende:

[..]
En ook aan @:KoosVogels alle geleerden zijn het er wel over eens: Amerika/Trump is de grote winnaar. Waarom dan toch focussen op de paar negatieve aspecten voor Amerika? Terwijl de algemene lijn is dat het gewoon een grote winst is voor de VS? Dat is hetzelfde als tegen mij zeggen dat ik verloren heb omdat ik een dure taxi naar her werk moest nemen, omdat ik op het allerlaatst hoorde dat als ik bij een meeting op tijd aanwezig ben ik een flinke promotie krijg. Ofzoiets, haha.
https://www.hln.be/buiten(...)-afpersing~a5c7363e/

Winning winning winning.
Bekijk deze YouTube-video
Nee, het is meer dat je op een flinke promotie had gerekend, daarvoor een dure Taxi had besteld, en vervolgens conform CAO 1 trede omhoog gaat en een bescheiden bonus krijgt.

Niet bepaald winning.

Maar als jij daar blij van wordt: prima.

Trump zijn presidentschap is 2 grote zelfbevlekking.
Op langere termijn gaat de VS er daardoor niet op vooruit.

Wat de deal betreft: importheffingen zijn niet tegen te houden. Als Trump de hele wereld op 15% of hoger wil zetten kan dat gewoon..
Maar dat wordt grotendeels betaalt door de Amerikaanse consument.
Die gaan er op achteruit.
Amerikaanse producten hebben bovendien geen incentive meer om de prijzen laag te houden ivm buitenlandse concurrentie.

Tja, wie wint er dan?

Dan lng: we gaan van Russisch gas af, Qatar is geen betrouwbare partner. De VS wel, dus dat is nou niet echt een overwinning dat we daarover zaken met de VS gaan doen.
Dat deden we al en wordt voorlopig alleen maar meer.
Idem met wapenleveranties: het gros komt al uit Amerika en de Russische dreiging stuwt de aankoop van wapens op.

En tot slot investeringen in de VS: er wordt net gedaan alsof dat donaties zijn.
Maar investeringen leveren ons geld op.
En we investeren al jaren flink in de VS.
Nederland alleen al 1400 miljard in totaal.

Al met al stelt de deal weinig voor.
Uiteraard wordt er veel geschreeuwd over de deal. Dat is het politieke spel, en de deal is nog maar het begin van een nieuw handelsakkoord.
Dat moet nog helemaal worden uitonderhandeld.
En dan ga je niet nu al roepen dat het een uitstekende deal is.
pi_218353660
art of the really stupid deal was een goede TT geweest
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
pi_218353829
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2025 15:29 schreef V. het volgende:

[..]
Aanklachten aan zijn broek die zijn afgekocht, of gestopt omdat de vrouwen te ernstig werden bedreigd.
Meerdere getuigenissen van vrouwen die Trump hebben beziggezien bij Epstein, waaronder een vrouw die bijna door Trump werd besprongen, tot Epstein zei: "Deze is niet voor jou, de jouwe is in de andere kamer".

Epstein heeft de financiering van de verbouwing van Mar-A-Lago voor Trump geregeld, Epstein heeft Mar-A-Lago jaren gebruikt als jachtgrond voor slachtoffers (waaronder Virginia Giuffre), Trump vloog tijdens zijn campagne rond in Epsteins vliegtuig ( :') ), ruim 10 jaar de dikste vriendjes, allebei misbruikers van vrouwen, maar geen idee wat de ander deed en "ik kende de man niet, was geen fan?

En dat dan geloven, hoe 'wilfully blind' ben je dan?

:') :') :') :')
Geen vrouwen, schoolmeisjes, kinderen. Die “prachtige, jonge, vruchtbare vrouwen” die Trump en Epstein misbruikten zaten naar Nederland vertaald op de Havo of het VMBO, en dan niet in de examenklassen, want dan waren ze voor Epstein al te oud. Kinderen “jonge vrouwen” noemen vertekent het beeld.
Pedofielen vallen niet op jonge vrouwen, ze geilen op kinderen.
pi_218353851
Omdat ik in de Belgische krant alleen de kop kan lezen, heb ik even opgezocht wat die Dirk de Bièvre heeft gezegd.

Professor internationale politiek Dirk De Bièvre (Universiteit Antwerpen) noemt de deal een voortzetting van de handelsoorlog. "Trump spreekt van een ‘big deal’, maar het is de vraag of je dit echt een akkoord kan noemen. Het gaat hier niet over een verdrag, wel een eenzijdige – en volgens de regels van de Wereldhandelsorganisatie illegale – verhoging van douanetarieven", zegt hij in De Ochtend op Radio 1.
Volgens De Bièvre negeert de VS hiermee namelijk flagrante WTO-afspraken over maximumtarieven. "De Europese Unie aanvaardt dit met de tanden op elkaar. Ondertussen bereiden legalisten een klacht voor bij de Wereldhandelsorganisatie in Genève."
pi_218354182
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  maandag 28 juli 2025 @ 17:48:05 #33
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_218354252
Wellink ook niet tevreden over de EU

Hij vermoedt ook dat onder de oppervlakte ligt dat ze anders Oekraiene zou dumpen.
Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
  maandag 28 juli 2025 @ 18:04:12 #35
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_218354380
quote:
14s.gif Op maandag 28 juli 2025 15:40 schreef xpompompomx het volgende:
Het gaat weer lekker met de GOP dezer dagen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

En dit zegt wel wat over de opvoedkwaliteiten van Boeber:
[ x ]

#Notadragqueen

:')
pi_218354558
quote:
Oftewel: hij staat in de files, en op een vervelender manier dan “hij kent ‘m”
  maandag 28 juli 2025 @ 18:39:12 #37
136 V.
pi_218354634
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2025 16:53 schreef la_perle_rouge het volgende:

[..]
Geen vrouwen, schoolmeisjes, kinderen. Die “prachtige, jonge, vruchtbare vrouwen” die Trump en Epstein misbruikten zaten naar Nederland vertaald op de Havo of het VMBO, en dan niet in de examenklassen, want dan waren ze voor Epstein al te oud. Kinderen “jonge vrouwen” noemen vertekent het beeld.
Pedofielen vallen niet op jonge vrouwen, ze geilen op kinderen.
"allebei misbruikers", dan.

[ Bericht 8% gewijzigd door V. op 28-07-2025 19:49:21 ]
Ja inderdaad, V. ja.
pi_218354937
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2025 18:25 schreef beefkeek het volgende:

[..]
Oftewel: hij staat in de files, en op een vervelender manier dan “hij kent ‘m”
Precies anders zou hij de files wel vrijgeven ...

(Wat overigens nog steeds niet inhoudt dat hijzelf zich vergrepen heeft aan te jonge meisjes)
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 28 juli 2025 @ 20:09:29 #39
862 Arcee
Look closer
pi_218355696
twitter

Trump geeft toe dat "Epstein did something that was inappropriate".

twitter

En dat hij nooit het privilege heeft gehad om naar Epstein's eiland te gaan.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  maandag 28 juli 2025 @ 20:17:28 #40
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_218355855
quote:
7s.gif Op maandag 28 juli 2025 17:48 schreef phpmystyle het volgende:
Wellink ook niet tevreden over de EU

Hij vermoedt ook dat onder de oppervlakte ligt dat ze anders Oekraiene zou dumpen.
Ik ben ervan overtuigd dat dat er inderdaad latent onder ligt maar dan rijst wel de vraag hoe diep je moet bukken voor een een paarhonderd vierkante kilometer Oost-Oekraine.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  maandag 28 juli 2025 @ 20:27:38 #41
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_218355977
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2025 20:17 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Ik ben ervan overtuigd dat dat er inderdaad latent onder ligt maar dan rijst wel de vraag hoe diep je moet bukken voor een een paarhonderd vierkante kilometer Oost-Oekraine.
Het zijn nog maar vermoedens he. En waarschijnlijk boterzacht en niet afdwingbaar.
Trump zal hooguit datgeen doen waardoor er een status quo komt, hij zal nimmer Oekraiene in staat gaan stellen om iets terug te winnen. Daar hebben ze overigens ook geen capaciteit voor.

De zorgen in Duitsland groeien met het uur:

Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
  maandag 28 juli 2025 @ 20:36:08 #42
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_218356076
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2025 20:17 schreef -XOR- het volgende:

[..]
We hebben de Amerikanen nog een jaar of wat nodig, tot de Europese defensie-industrie op orde is en we eigen cloud oplossingen kunnen hebben neergezet. Tot die tijd is beetje slijmen met de verkrachter helaas noodzakelijk. Eerst Rusland en nú Amerika hebben Europa enigszins wakker geschud, het is aan de Europese kiezers om Europa wakker te houden.
pi_218356844
“ Scotland protests Trump – with wit, bite and bagpipes”

Quote:…” Trump arrived on Friday evening, and if he had glanced at the Scottish newspaper the National, he might have noticed its not-so-subtle front page: “Convicted US felon to arrive in Scotland.”
Bron: the Washington Post. https://archive.ph/JZUoD
pi_218356966
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2025 20:09 schreef Arcee het volgende:
[ x ]
Trump geeft toe dat "Epstein did something that was inappropriate".

[ x ]
En dat hij nooit het privilege heeft gehad om naar Epstein's eiland te gaan.
Hij deed iets onbehoorlijks. Ja dûh, Ghislaine lokte meisjes die hem moesten masseren, en eenmaal daaraan begonnen ging het van masturberen tijdens die massages tot regelrechte verkrachtingen. En als de meisjes niet meer wilden komen werd er gedreigd hun familie iets aan te doen of foto’s en films te laten zien van wat ze hadden gedaan. En ze werden gedeeld met anderen.

Maar dat bedoelt Trump niet. Jeffrey heeft zijn huis- en golfressort-personeel weggelokt (gestolen, “he stole people from me”).
Trump beschouwt zijn personeel kennelijk als eigendom.

De verkrachtingen van schoolmeisjes zijn in zijn ogen niet het “ he did something inappropiate”.

En dat is de door velen geadoreerde president van de Amerika. Moreel besef zero.
pi_218357263
twitter

Erg pijnlijk dit, daar sta je dan de retoriek van Trump te herhalen terwijl je werkelijk niets binnen heb weten te halen.
Trump blaft en Ursula bukt en tot zover de machtige EU die wel even zou laten zien dat ze een machtsblok zouden zijn die spierballen naar de rest kan tonen. Echt wat een afgang, kunnen we nu een maatschappelijk debat hebben over een Nexit?
pi_218357403
quote:
1s.gif Op maandag 28 juli 2025 13:00 schreef Wantie het volgende:

[..]
Maar je vindt niet dat dit dan door de lidstaten zelf moet worden bepaald kennelijk.
Lol, ze kijken wel uit hier. Nederland is het enige land samen met de DDR die het referendum heeft afgeschaft. Niemand heeft ooit gestemd voor het overdragen van soevereiniteit, de bevolking zou wel eens anders kunnen beslissen met betrekking tot de verkiezingen een Nexit.
pi_218357407
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2025 22:17 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]
Erg pijnlijk dit, daar sta je dan de retoriek van Trump te herhalen terwijl je werkelijk niets binnen heb weten te halen.
Trump blaft en Ursula bukt en tot zover de machtige EU die wel even zou laten zien dat ze een machtsblok zouden zijn die spierballen naar de rest kan tonen. Echt wat een afgang, kunnen we nu een maatschappelijk debat hebben over een Nexit?
Wat gaan we als Nederland in te brengen hebben in de wereldeconomie? Onze economie zit net aan in de top 20, de EU verlaten gaat ons echt ontzettend veel geld kosten. Het is niet alsof we als Nederland kunnen concurreren met de VS, Europa, China, India, Canada, etc.

Het lijkt mij juist dat je zoveel mogelijk wil voorkomen dat er onherstelbare beslissingen genomen worden. Zo goed gaat de VS hier echt niet uit komen.
pi_218357649
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2025 22:17 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]
Ondanks dat ik denk dat Ursula niet heel veel anders/beter had kunnen doen is het wel zo dat ze onder flinke invloed staat van bepaalde industriën in met name Duitsland en Frankrijk die als de dood zijn voor heffingen in de orde van grootte waar Trump mee dreigde ala 30%. Heffingen van die orde van grootte zou de VS enorm last van gaan krijgen maar ook de EU omdat dat soort percentages moeilijk op te brengen zijn of door te berekenen zijn voor de afnemer... dan ga je simpelweg enorm dalende verkopen krijgen. Dit naar de mond praten door Ursula is puur om Trump niet boos te maken dat ie alsnog 30% gaat opleggen. Eigenlijk de Rutte methode dus. Komt zwak over qua beeldvorming maar is echt beter dan een handelsoorlog (want dat is eigenlijk waar je om roept als je wil dat de EU zijn spierballen laat zien). Nu schiet alleen de VS zich in de voet en verder niet.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
  maandag 28 juli 2025 @ 22:53:25 #49
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_218357689
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2025 22:50 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
Ondanks dat ik denk dat Ursula niet heel veel anders/beter had kunnen doen is het wel zo dat ze onder flinke invloed staat van bepaalde industriën in met name Duitsland en Frankrijk die als de dood zijn voor heffingen in de orde van grootte waar Trump mee dreigde ala 30%. Heffingen van die orde van grootte zou de VS enorm last van gaan krijgen maar ook de EU omdat dat soort percentages moeilijk op te brengen zijn of door te berekenen zijn voor de afnemer... dan ga je simpelweg enorm dalende verkopen krijgen. Dit naar de mond praten door Ursula is puur om Trump niet boos te maken dat ie alsnog 30% gaat opleggen. Eigenlijk de Rutte methode dus. Komt zwak over qua beeldvorming maar is echt beter dan een handelsoorlog (want dat is eigenlijk waar je om roept als je wil dat de EU zijn spierballen laat zien). Nu schiet alleen de VS zich in de voet en verder niet.
De Duitse autoindustrie keek tegen 25% heffingen aan en heeft flink druk uitgeoefend.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_218357714
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2025 22:30 schreef beefkeek het volgende:

[..]
Wat gaan we als Nederland in te brengen hebben in de wereldeconomie? Onze economie zit net aan in de top 20, de EU verlaten gaat ons echt ontzettend veel geld kosten. Het is niet alsof we als Nederland kunnen concurreren met de VS, Europa, China, India, Canada, etc.

Het lijkt mij juist dat je zoveel mogelijk wil voorkomen dat er onherstelbare beslissingen genomen worden. Zo goed gaat de VS hier echt niet uit komen.
Precies. Op de korte termijn is het even slikken, op de lange termijn het verstandigst.

David Ignatius:

quote:
Why did the E.U. accept Trump's tariff agreement, without reciprocating?

David Ignatius:

My answer is that they decided (correctly) that a deal is overall in their interest, even if it includes some features that are not in their interest. The European Union had a potent arsenal for revenge, and officials have been telling me they were getting ready to use it. But my sense is that this deal (like the one Japan struck) is long-run sensible, even if short-run unbalanced and extortionist.
Trump is van het korte termijn denken en kan nu even pochen op een 'overwinning' maar helpt ondertussen de VS naar de klote op allerlei gebied. De gevolgen van zijn beleid worden nu al zichtbaar.

This construction project was on time and on budget. Then came ICE.

[ Bericht 0% gewijzigd door Kijkertje op 28-07-2025 23:14:13 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')