Iedereen heeft inmiddels door hoe je Trump moet bespelen.quote:Op maandag 28 juli 2025 13:02 schreef Eagles89 het volgende:
Trots op Trump !
Zelfs de media aan de linkerkant erkennen dat dit een enorme winst is voor die zogenaamde “clown” aan de andere kant van de oceaan.
Als hij een “clown” is die de EU keihard bij de ballen heeft, ben ik wel benieuwd wat de EU dan wel niet is lol.
We zouden in feite naar een federale EU moeten (Verenigde Staten van Europa) zodat Von Der Leyen net zo een machtige positie heeft als Trump en lidstaten weinig meer te zeggen hebben.quote:Op maandag 28 juli 2025 13:06 schreef Wantie het volgende:
[..]
De EU haten en Trump/Poetin aanbidden gaan hand in hand.
Het ene kan niet zonder het andere.
Als Biden iets in deze richting had gezegd.....laat ook maar.quote:Op maandag 28 juli 2025 13:03 schreef xpompompomx het volgende:
[ afbeelding ]
Grappig hoe dit nooit een probleem is bij AONN en Fox.
Beetje autoritair en fascistisch beleid wordt door onzekere conservatieve rechtse mensen blijkbaar als houvast gezien in de snel veranderende geglobaliseerde wereld.. De geglobaliseerde wereld waar deze onzekere mannetjes gretig gebruik van maken en denken dat dit ook kan met alleen de lusten en niet de lasten....quote:Op maandag 28 juli 2025 13:14 schreef bedachtzaam het volgende:
Blijkbaar vinden ze dat dan juist weer fijn als het allemaal minder democratisch wordt.
Als bespelen betekent dat je hem zo’n beetje in alles zn zin moet geven, dan kan ik niet wachten om de rest van mn leven “bespeelt” te worden, hahahahahaquote:Op maandag 28 juli 2025 13:08 schreef Wantie het volgende:
[..]
Iedereen heeft inmiddels door hoe je Trump moet bespelen.
Alleen jij nog niet kennelijk.
Het is verkeerd het te verbieden, iets met vrijheid van meningsuiting, maar er mag absoluut geen belastinggeld naartoe zoals in Nederland en veel Europese landen wél massaal al decennia gebeurd is. Als dat níet het geval is, én ze krijgen geen andere oneerlijke steun, dan hoort ieder geluid mits binnen de kaders van de wet, gewoon de kans te krijgen. Het zou dan een enorme fout zijn het te verbieden, en ik verwacht ook niet dat het gaat gebeuren.quote:Op maandag 28 juli 2025 13:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Als Biden iets in deze richting had gezegd.....laat ook maar.
Mocht Trump het inderdaad voor elk krijgen dat bepaalde zenders van de buis worden gehaald (lijkt mij stug dat dat lukt) dan staan de usual suspects in deze reeks dat ofwel toe te juichen of goed te praten.
Zorgwekkend en verdrietig.
Hij krijgt niet zijn zin in alles.quote:Op maandag 28 juli 2025 13:26 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Als bespelen betekent dat je hem zo’n beetje in alles zn zin moet geven, dan kan ik niet wachten om de rest van mn leven “bespeelt” te worden, hahahahaha
Trump heeft het dan ook bewust niet over het dichtdraaien van de subsidiekraan, maar over het intrekken van licenties. Dat duidt er dus op hij doelt op onafhankelijke zenders die op eigen kracht draaiende worden gehouden.quote:Op maandag 28 juli 2025 13:30 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Het is verkeerd het te verbieden, iets met vrijheid van meningsuiting, maar er mag absoluut geen belastinggeld naartoe zoals in Nederland en veel Europese landen wél massaal al decennia gebeurd is. Als dat níet het geval is, én ze krijgen geen andere oneerlijke steun, dan hoort ieder geluid mits binnen de kaders van de wet, gewoon de kans te krijgen. Het zou dan een enorme fout zijn het te verbieden, en ik verwacht ook niet dat het gaat gebeuren.
Dat viel me ook op inderdaad, niet alleen hij overigens.quote:Op maandag 28 juli 2025 10:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar gezellig dat je weer opduikt. Even je neus gedrukt tijdens alle Epstein-onthullingen en nu sta je weer vooraan.
Niet om het een of ander maar op het tarief na zijn het boterzachte beloftes of toezeggingen waar de EU grotendeels al aan voldeed. Wapens en LNG hebben we nu nodig.quote:Op maandag 28 juli 2025 10:02 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Dit is gewoon een slechte deal voor de EU en iedereen weet het maar dat kan natuurlijk niet toegegeven worden gezien hun persoonlijke mening omtrent Trump.
[ x ]
Dit is gewoon pijnlijk en laat maar weer eens zien dat een groot moloch zoals de EU niet per definitie een goed instrument is om goede handelsverdragen af te dwingen. Het was een van de grootste argumenten van de EU adepten dat de EU nodig was om een groot machtsblok te vormen.
Daar staan we dan met ons groot machtsblok, dure energie, verplicht miljarden investeren in de VS, verplicht wapens kopen in de VS om die vervolgens te doneren aan Oekraïne en de ideologen zagen dat het goed was.
Voor zover ik weet geldt deze zelfde mening ook voor de federale overheid van de VS, toch?quote:Op maandag 28 juli 2025 12:08 schreef Chivaz het volgende:
[..]
En de EU uit elkaar trekken is beleid waar ik alleen maar achter kan staan. Ik hoop dat hij daarom slaagt, deze extra ondemocratische bestuurslaag ben ik liever kwijt dan rijk.
Ik vind dat an sich helemaal geen goed idee…. De president van de Europese Commissie is niet eens een gekozen positie, maar wordt benoemd door de lidstaten via achterkamertjespolitiek.quote:Op maandag 28 juli 2025 13:14 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
We zouden in feite naar een federale EU moeten (Verenigde Staten van Europa) zodat Von Der Leyen net zo een machtige positie heeft als Trump en lidstaten weinig meer te zeggen hebben.
Blijkbaar vinden ze dat dan juist weer fijn als het allemaal minder democratisch wordt.
Speciaal voor jou en alle andere alwetende Fokkers:quote:Op maandag 28 juli 2025 13:32 schreef Wantie het volgende:
[..]
Hij krijgt niet zijn zin in alles.
Wat jij vergeet is dat Trump doet aan post truth politiek.
En jij maar denken dat hij met de waarheid komt.
De wannabeedictator laat zich expliciet kennen: opponenten de mond snoeren, wettelijk.quote:Op maandag 28 juli 2025 13:03 schreef xpompompomx het volgende:
[ afbeelding ]
Grappig hoe dit nooit een probleem is bij AONN en Fox.
Pedo's verdedigen.quote:Op maandag 28 juli 2025 14:15 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Speciaal voor jou en alle andere alwetende Fokkers:
https://www.ad.nl/economi(...)e-nu-weten~a1188d3f/
Zelfs kritische media op Trump zijn het er allemaal over eens: Trump is WINNING.
En voor de Vlamingen hier:
https://www.hln.be/econom(...)-der-leyen~ab5735cd/
“We are going to win so much, you will beg me to stop winning”.
Bekijk deze YouTube-video
Het is niet om je 'winnen' definieert.quote:Op maandag 28 juli 2025 14:15 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Zelfs kritische media op Trump zijn het er allemaal over eens: Trump is WINNING.
En ook aan @KoosVogels alle geleerden zijn het er wel over eens: Amerika/Trump is de grote winnaar. Waarom dan toch focussen op de paar negatieve aspecten voor Amerika? Terwijl de algemene lijn is dat het gewoon een grote winst is voor de VS? Dat is hetzelfde als tegen mij zeggen dat ik verloren heb omdat ik een dure taxi naar her werk moest nemen, omdat ik op het allerlaatst hoorde dat als ik bij een meeting op tijd aanwezig ben ik een flinke promotie krijg. Ofzoiets, haha.quote:Op maandag 28 juli 2025 13:32 schreef Wantie het volgende:
[..]
Hij krijgt niet zijn zin in alles.
Wat jij vergeet is dat Trump doet aan post truth politiek.
En jij maar denken dat hij met de waarheid komt.
Ehh pardon? Kom eens met bewijzen want jij weet meer dan de FBI, CIA, MI6 en Mossad bij elkaar zo te lezen…quote:
Misschien zou je mijn bijdrage ook daadwerkelijk moeten lezen, aangezien ik duidelijk onder woorden breng waarom ik het beeld van Trump als 'winnaar' nuanceer.quote:Op maandag 28 juli 2025 14:32 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
En ook aan @:KoosVogels alle geleerden zijn het er wel over eens: Amerika/Trump is de grote winnaar. Waarom dan toch focussen op de paar negatieve aspecten voor Amerika? Terwijl de algemene lijn is dat het gewoon een grote winst is voor de VS? Dat is hetzelfde als tegen mij zeggen dat ik verloren heb omdat ik een dure taxi naar her werk moest nemen, omdat ik op het allerlaatst hoorde dat als ik bij een meeting op tijd aanwezig ben ik een flinke promotie krijg. Ofzoiets, haha.
https://www.hln.be/buiten(...)-afpersing~a5c7363e/
Winning winning winning.
En de naam van American Footballteams, of honkbalteams. Of dat Apple zijn telefoons maakt op een plek die de regering niet wil. Of als CNN iets zegt wat niet bevalt, ze geen vragen mogen stellen. Of als AP niet het nieuws brengt wat ze willen, ze geen toegang tot de persmomenten van het Witte Huis krijgen. Of wanneer een rechter een uitspraak doet die niet bevalt hij "deranged" of "partisan" genoemd wordt.quote:Op maandag 28 juli 2025 12:40 schreef Weird- het volgende:
[..]
Je actief bemoeien met universiteiten, mediahuizen en de ingrediëntenlijst (!) van Coca Cola is natuurlijk zeer liberaal
Dus homoseksuele mannen zijn niet gezond?quote:Op maandag 28 juli 2025 14:39 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Trump is een liefhebber van prachtige jonge vruchtbare vrouwen, zoals elke gezonde man, daar is niks mis mee.
Als "pijnlijk compromis" ondertussen al hetzelfde is als winnen is het wel heel droevig gesteld, vind je zelf ook niet?quote:Op maandag 28 juli 2025 14:15 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |