O leuk! Daar ga ik voor! Mooie collectie!quote:Op zaterdag 19 juli 2025 14:53 schreef qltel het volgende:
Ah, jullie gaan voor de eerste van de onderste 2..
[ link | afbeelding ]
Dit is mijn collectie. Ik duik nu weer voor 3 jaar de cijfers in.
Goede vraag.. Geen idee.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 15:26 schreef Bzzzzp het volgende:
[..]
O leuk! Daar ga ik voor! Mooie collectie!
Waar moet je nummer 9 bewaren?![]()
Ondersteboven op de medaille #5, om iedereen in de war te maken.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 15:26 schreef Bzzzzp het volgende:
[..]
O leuk! Daar ga ik voor! Mooie collectie!
Waar moet je nummer 9 bewaren?![]()
Wij hebben een vitrinekast waar ze allemaal in liggen. En daar liggen en staan nog allerlei andere voor Rewimo en mij belangrijke en mooie dingen in.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 16:43 schreef LXIV het volgende:
Ik weet niet meer waar ze allemaal liggen…. Heb nu 6 4-Daagse medailles en 8 cijfers
leukquote:Op zaterdag 19 juli 2025 16:49 schreef qltel het volgende:
[..]
Wij hebben een vitrinekast waar ze allemaal in liggen. En daar liggen en staan nog allerlei andere voor Rewimo en mij belangrijke en mooie dingen in.
De grote vraag is… zijn de 9 en 6 omdraaibaar zoals Janneke zei?quote:Op zaterdag 19 juli 2025 16:43 schreef LXIV het volgende:
Ik weet niet meer waar ze allemaal liggen…. Heb nu 6 4-Daagse medailles en 8 cijfers
quote:Op zaterdag 19 juli 2025 16:54 schreef Bzzzzp het volgende:
[..]
De grote vraag is… zijn de 9 en 6 omdraaibaar zoals Janneke zei?
De zes bestaat natuurlijk niet want dat is een medaillequote:
Er zijn een paar mensen die je kunnen vertellen of het bij 19 en 61 werkt, en alleen mevrouw van der Lans weet of de 69 symmetrisch is.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 17:00 schreef Bzzzzp het volgende:
[..]
De zes bestaat natuurlijk niet want dat is een medaillehet is de vermoeidheid
De 6 is niet omdraaibaar, want dat is een medaille. De laatste van mijn foto. De 9 wel..quote:Op zaterdag 19 juli 2025 16:54 schreef Bzzzzp het volgende:
[..]
De grote vraag is… zijn de 9 en 6 omdraaibaar zoals Janneke zei?
quote:Op zaterdag 19 juli 2025 17:00 schreef Bzzzzp het volgende:
[..]
De zes bestaat natuurlijk niet want dat is een medaillehet is de vermoeidheid
Nee hoor, het puntje geeft aan wat het cijfer is, die hoort beneden.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 17:01 schreef qltel het volgende:
[..]
De 6 is niet omdraaibaar, want dat is een medaille. De laatste van mijn foto. De 9 wel..
[ link | afbeelding ]
Met de 69 moet dat ook wel gaan..
[ link | afbeelding ]
Nee, ik ga dit topic niet naar KPD verplaatsen..quote:Op zaterdag 19 juli 2025 17:06 schreef Bzzzzp het volgende:
69, puntje naar beneden, waar gaat dit heen?
Een post met een dubbele betekenis … met je puntje naar benedenquote:Op zaterdag 19 juli 2025 17:06 schreef Bzzzzp het volgende:
69, puntje naar beneden, waar gaat dit heen?
Bij een goede 69 is het (paarse) puntje juist naar bovenquote:Op zaterdag 19 juli 2025 17:35 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Een post met een dubbele betekenis … met je puntje naar beneden
Welterusten 😴quote:Op zaterdag 19 juli 2025 19:45 schreef qltel het volgende:
Pfff, en ik wordt me nu moe en slaperig. Maar toch wel een beetje vroeg om al naar bed te gaan
Nog maar 360 dagenquote:Op zaterdag 19 juli 2025 21:02 schreef jigggy het volgende:
Ik heb nu alweer zin in volgend jaar
Op naar m’n tweede
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog jonkos geklapt onderweg a niffo?quote:Op zaterdag 19 juli 2025 21:02 schreef jigggy het volgende:
Ik heb nu alweer zin in volgend jaar
Op naar m’n tweede
Nee wel veel gedronkenquote:Op zondag 20 juli 2025 00:25 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Nog jonkos geklapt onderweg a niffo?
quote:Op zaterdag 19 juli 2025 21:45 schreef JopieKlaassen het volgende:
Wat is de kans dat je er tussen komt? Ik zie het wel als een bucketlistdingetje.Ik denk dat die kans wel vrij groot is, als je op de goede ochtend tijd hebt om in te schrijven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik liep de 40km, achquote:Op vrijdag 18 juli 2025 21:48 schreef SnodeSnuiter het volgende:
@:Janneke141 succesvol uitgelopen 50km
@:DeLuna succesvol uitgelopen 50km
@:qltel succesvol uitgelopen 40km
@:jigggy succesvol uitgelopen 50km
@:LXIV succesvol uitgelopen 40km
@:gers succesvol uitgelopen 50km
@:Bzzzzp succesvol uitgelopen 50km
@:spleeh succesvol uitgelopen 50km
@:snodesnuiter succesvol uitgelopen 50km
Gezamenlijk 1729 kilometers gestapt![]()
quote:Op zaterdag 19 juli 2025 21:45 schreef JopieKlaassen het volgende:
Wat is de kans dat je er tussen komt? Ik zie het wel als een bucketlistdingetje.Via de Via Vierdaagse inschrijven, dan heb je een kans extra. Weliswaar iets duur, maar het geheel is toch al behoorlijk aan de prijs als je niet in de buurt van Nijmegen woontSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
Ik wandel regelmatig en toch lijkt de vierdaagse me too much. Ook als het 40km per dag zou zijn. Vooral lange afstanden over asfalt vinden mijn voeten niet zo leuk. Laat staan 4 dagen achter elkaarquote:
Dat kan ik me voorstellen, hoor. Je moet denk ik wel een bijzonder mens zijn om de 4daagse meerdere keren te lopen. Een aantal debutanten die ik sprak zeiden ook dat het hun eerste en laatste keer was dat ze hem liepen. En andere mensen kunnen niet wachten tot de volgende editie.quote:Op zondag 20 juli 2025 09:57 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ik wandel regelmatig en toch lijkt de vierdaagse me too much. Ook als het 40km per dag zou zijn. Vooral lange afstanden over asfalt vinden mijn voeten niet zo leuk. Laat staan 4 dagen achter elkaar
Dat is maar een nummertje, dat maakt de presentatie niet minder knap!quote:
Oh zeker. Het is voor iedereen een grote prestatie. En respect daarvoor!quote:Op zondag 20 juli 2025 11:12 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Dat is maar een nummertje, dat maakt de presentatie niet minder knap!
Over dat andere: ik zei 3x eerder: ik doe het nooit meerquote:Op zondag 20 juli 2025 11:17 schreef qltel het volgende:
[..]
Oh zeker. Het is voor iedereen een grote prestatie. En respect daarvoor!
Vorig jaar mijn debuut gemaakt samen met een broer die inderdaad ook nooit meer wilde meedoen. Ook niet nadat hij op vrijdag langs de route stond. Al kan ik op dit moment amper op mijn voeten staan, vind ik het jammer dat het voorbij is en weer een jaar moet wachten.quote:Op zondag 20 juli 2025 10:07 schreef qltel het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen, hoor. Je moet denk ik wel een bijzonder mens zijn om de 4daagse meerdere keren te lopen. Een aantal debutanten die ik sprak zeiden ook dat het hun eerste en laatste keer was dat ze hem liepen. En andere mensen kunnen niet wachten tot de volgende editie.
Ik ga volgende maand ook weer lekker onverharde tochten maken..
Waarom niet. Bij de 5e keer krijg je ook een echt kruisje en niet zo'n stom cijfer! Je hebt het 4x gehaald, dus de 5e keer mag ook geen probleem zijn.quote:Op zondag 20 juli 2025 11:26 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Over dat andere: ik zei 3x eerder: ik doe het nooit meer
Dit jaar ging het zo lekker dat ik denk dat er volgend jaar gewoon een 5de keer komt
Ik heb hetzelfde gevoel. Ik kan alweer aardig lopen en ben niet meer zo extreem moe als gisteren. Maar het is zeker jammer dat het weer voorbij is. Maanden kijk je ernaar uit en dan ineens is het voorbij. Nouja, "nog maar" 367 dagen ..quote:Op zondag 20 juli 2025 11:32 schreef spleeh het volgende:
[..]
Vorig jaar mijn debuut gemaakt samen met een broer die inderdaad ook nooit meer wilde meedoen. Ook niet nadat hij op vrijdag langs de route stond. Al kan ik op dit moment amper op mijn voeten staan, vind ik het jammer dat het voorbij is en weer een jaar moet wachten.
Paar dagen meer, de 4daagse valt laat volgend jaar..quote:
Of je blijft door het jaar heen een beetje wandelen. Volgens mij hoef je er echt niet veel voor te doen om getraind te blijven. Ik denk dat ik om te oefenen 3 fikse wandelingen heb gemaakt. Ik weet het niet precies meer. Ik heb in mei een keer 20 gelopen. En toen nog 2x een 30+ wandeling, denk ik. Maar goed, ik loop dus door het jaar heen ook fikse wandelingen. Eerlijk gezegd, ik zou best wel weer eens een wandeling willen maken. 10 km door het bos ofzo.. :-)quote:Op zondag 20 juli 2025 12:39 schreef DeLuna het volgende:
Ik heb nog niet echt een mening over een volgende keer. Ik zie het mezelf zo nog een keer doen maar niet volgend jaar alweer. Ik bereid mij graag fatsoenlijk voor en het heeft toch allemaal wel veel tijd gekost.
Maar ben wel helemaal obsessed met de medaille(s) en wil er graag een met een kroontje
Gewoon naar je killerbody luisteren en niet doorgaan als je pijn voeltquote:Op zondag 20 juli 2025 13:28 schreef jigggy het volgende:
Ff vraagje voor de kenners
Mag ik morgen alweer kracht training upperbody doen ivm overbelasting van mn zenuwstelsel?
Idem, een paar keer 30km en 1x 40km, nooit twee dagen achter elkaar. Nu weet @DeLuna wat het is en wat het vraagt van haar lichaam, en vooral weet ze wat nu werkt om wanneer pauze te houden of hoe snel te lopen, en welke kleding en materiaal bij haar werktquote:Op zondag 20 juli 2025 13:22 schreef qltel het volgende:
[..]
Paar dagen meer, de 4daagse valt laat volgend jaar..
[..]
Of je blijft door het jaar heen een beetje wandelen. Volgens mij hoef je er echt niet veel voor te doen om getraind te blijven. Ik denk dat ik om te oefenen 3 fikse wandelingen heb gemaakt. Ik weet het niet precies meer. Ik heb in mei een keer 20 gelopen. En toen nog 2x een 30+ wandeling, denk ik. Maar goed, ik loop dus door het jaar heen ook fikse wandelingen. Eerlijk gezegd, ik zou best wel weer eens een wandeling willen maken. 10 km door het bos ofzo.. :-)
Ik kan me voorstellen dat het op een gegeven moment meer een kwestie van ervaring is dan dat een gedegen voorbereiding van belang is. Na drie jaar weet je wel waar je mee te dealen krijgt gedurende die vier dagen fysiek én mentaal.quote:Op zondag 20 juli 2025 14:38 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Idem, een paar keer 30km en 1x 40km, nooit twee dagen achter elkaar. Nu weet @:deluna wat het is en wat het vraagt van haar lichaam, en vooral weet ze wat nu werkt om wanneer pauze te houden of hoe snel te lopen, en welke kleding en materiaal bij haar werkt
Dat is wat mijbetreft het voornaamste, weten wat het is en wat nodig is.
Jaar 1 had ik 500km plus in de benen als training
Jaar 2 de helft, zo’n 250km schat ik
Jaar 3 en 4 rond de 150 training
En dat hoor ik van meer mensen dat ze minder trainen als ze het wat vaker gedaan hebben
Ik ook, ik begin vandaag al met oefenen!quote:Op maandag 21 juli 2025 08:02 schreef Bzzzzp het volgende:
Ik loop het hele jaar door veel, ook meerdere dagen op rij, meestal 30 a 40km. Dat zijn leuke weekendjes weg en ik denk dat de vierdaagse daardoor niet afzien wordt maar dat je er meer van kan genieten. (En ook dan heb je nog wel eens een pijntje hier en daar)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |