Valt eigenlijk wel mee, ik las dat ze totaal 525 plekken hebben, er zijn er dan (op het moment van screenshot) 55 verkocht (nu 95)quote:
Is denk ik naar verhouding van aantal lopers op die afstand?quote:Op maandag 26 januari 2026 12:27 schreef qltel het volgende:
[..]
Vreemd dat er zo weinig 50 km-plekken zijn. In elk geval heb ik ook 1 van die plekken.
Oh, nouja, ik heb ze toch allemaal bij. Alleen gebruikte ik er meestal maar 2 in totaal.quote:Op maandag 26 januari 2026 12:59 schreef SnodeSnuiter het volgende:
De RET kaarten kun je overigens dit jaar niet meerdere dagen gebruiken, er is 1 kaart per dag met een eigen kleur
qltel!quote:Op maandag 26 januari 2026 17:46 schreef SnodeSnuiter het volgende:
@:bzzzzp @:jigggy @:lxiv @:pigzwart @:gers @:caland @:snodesnuiter heb ik op dit moment genoteerd staan, missen we nog iemand?
Misschien een idee om een lijstje met afstanden erbij in de OP te zetten? Ik kan hem nog aanpassen. En ik neem aan (hoop.quote:Op maandag 26 januari 2026 17:46 schreef SnodeSnuiter het volgende:
@:qltel @:spleeh @:bzzzzp @:jigggy @:lxiv @:pigzwart @:gers @:caland @:snodesnuiter heb ik op dit moment genoteerd staan, missen we nog iemand?
Natuurlijk niet!quote:Op maandag 26 januari 2026 18:57 schreef qltel het volgende:
[..]
Misschien een idee om een lijstje met afstanden erbij in de OP te zetten? Ik kan hem nog aanpassen. En ik neem aan (hoop.) dat @:LXIV daar geen bezwaar tegen heeft.
Ik ga het proberen. Als het oefenen niet goed voelt, dan ga ik terug in afstand. Ik heb intussen al de leeftijd dat ik de 30 zou mogen doen.. Maar de 30 doe ik pas als ik 90 ben (hoop ik)quote:Op maandag 26 januari 2026 19:38 schreef Bzzzzp het volgende:
Leuk dat je dit jaar ook voor de 50 gaat! Pigzwart en ik ook weer!
Wel leuk om alle afstanden een keer gelopen te hebben!quote:Op maandag 26 januari 2026 19:41 schreef qltel het volgende:
[..]
Ik ga het proberen. Als het oefenen niet goed voelt, dan ga ik terug in afstand. Ik heb intussen al de leeftijd dat ik de 30 zou mogen doen.. Maar de 30 doe ik pas als ik 90 ben (hoop ik)
Ik baalde dat we 2 jaar geleden 10 km minder moesten op vrijdag. Je mist dan zoveel leuke plekken. Dus 30, nee... Ik zou alleen Cuijk al niet willen missen. En als ik nu 50 loop kom ik eindelijk eens over de Via Frikandella..quote:Op maandag 26 januari 2026 19:45 schreef Bzzzzp het volgende:
[..]
Wel leuk om alle afstanden een keer gelopen te hebben!
Lekker je klauwen verbranden aan veel te hete frikandellenquote:Op maandag 26 januari 2026 19:50 schreef qltel het volgende:
[..]
Ik baalde dat we 2 jaar geleden 10 km minder moesten op vrijdag. Je mist dan zoveel leuke plekken. Dus 30, nee... Ik zou alleen Cuijk al niet willen missen. En als ik nu 50 loop kom ik eindelijk eens over de Via Frikandella..
Frikandellen die eindeloos energie verschaffen..quote:Op maandag 26 januari 2026 20:45 schreef jigggy het volgende:
[..]
Lekker je klauwen verbranden aan veel te hete frikandellen
50 hiero ,net als vorig jaarquote:Op maandag 26 januari 2026 19:28 schreef qltel het volgende:
Gaan we allemaal voor de 50 km of zijn er mensen die andere afstanden lopen?
Er komt nog eens een jaar dat alles in de eerste ronde verkocht is en debutanten alleen via vierdaagse mee kunnen doen.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 09:54 schreef Caland het volgende:
Aantal verkochte tickets (27 januari): 36.472
(Inclusief alle reeds verkochte tickets Via Vierdaagse en militaire deelnemers)
Resterend aantal tickets: 10.528
Zijn er blijkbaar 4.000 meer dan vorig jaar na de eerste dag.
Dat weten we nog niet. Als de inschrijving compleet is gaan ze kijken naar de speciale deelnemers en hoort ze daarbij dan krijgt ze inderdaad weer zo'n nummer. Die ze dan heel eigenwijs niet aan die stok maakt maar achter aan haar rugzak hangt..quote:Op dinsdag 27 januari 2026 17:55 schreef Bzzzzp het volgende:
Misschien dit jaar wel al!
@:qltel jouw moeder is echt een die hard, een mooi voorbeeld van hoe het ook kan!! Draagt ze weer een nummer?
Vorig jaar waren er 4400 over na de eerste inschrijfperiode. Ik ben benieuwd hoe dat dit jaar gaat.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 18:34 schreef Bzzzzp het volgende:
Er zijn nu 41834 kaarten verkocht, er zijn er 5166 over!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |