Had ik ook, in je dashboard staat al je bevestiging en de mail kreeg ik 10 minuten laterquote:Op maandag 26 januari 2026 10:20 schreef Bzzzzp het volgende:
Ik denk dat het gelukt is maar ik kreeg een error bij het betalen, het is wel afgeschreven dus zal zo wel mail krijgen….
Je kan in je Dashboard controleren of je een ticket hebtquote:Op maandag 26 januari 2026 10:20 schreef Bzzzzp het volgende:
Ik denk dat het gelukt is maar ik kreeg een error bij het betalen, het is wel afgeschreven dus zal zo wel mail krijgen….
Ik had inderdaad dezelfde foutmeldingquote:Op maandag 26 januari 2026 10:21 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Je kan in je Dashboard controleren of je een ticket hebt
Bestellen gaat goed maar daarna kreeg ik (iedereen denk ik) deze foutmelding
[ afbeelding ]
De wachtrij is er nu niet meer, je kan direct inschrijvenquote:Op maandag 26 januari 2026 10:49 schreef qltel het volgende:
Wauw, die wachtrij gaat echt heel erg snel.
Oh, dan was ik net te vroeg..quote:Op maandag 26 januari 2026 10:51 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
De wachtrij is er nu niet meer, je kan direct inschrijven
Ik denk dat die kans zeer zeker bestaat, afgelopen jaar waren er maar 4410 kaarten voor ‘vrije plaatsen’ (mensen die in ronde 2 inschrijven) in 2024 waren dat er nog 7708, in 2023 zelfs nog meer dan in 2024quote:Op maandag 26 januari 2026 11:33 schreef Caland het volgende:
Bestaat er eigenlijk een kans dat dit uitverkocht raakt voordat de laatste inschrijving open gaat of zijn er altijd een x-aantal 'vrije plaatsen'?
Toch kan ik me voorstellen dat dat ook wel weer een extra stimulans kan zijn voor mensen die hem 5-10 jaar geleden voor het laatst gelopen hebben.quote:Op maandag 26 januari 2026 11:44 schreef qltel het volgende:
Het verschil is wel dat het altijd zo was dat als je ooit succesvol had meegelopen, je gegarandeerd mee kon doen. Afgelopen jaar was dat alleen bij de laatste 20 jaar en sinds dit jaar is dat 10 jaar.
Gaat ook best snelquote:
Goed punt, dat zou inderdaad best kunnen.quote:Op maandag 26 januari 2026 11:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Toch kan ik me voorstellen dat dat ook wel weer een extra stimulans kan zijn voor mensen die hem 5-10 jaar geleden voor het laatst gelopen hebben.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |