Yes, dat is idd het formaat.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 18:41 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Stoer hoorhaha
Wil je nog even mijn post van 32km van 5feb (post 199) even weg poetsen? Anders lijkt het alsof ik al fors aan het trainen ben maar dat was enkel een voorbeeldje
Zet je dit pracht stukje werk van @:wrapster aub even in de OP? Ik ben hier serieus blij mee
Is het format nu +4daagse ++1235.4km ? (Maar dan met een hekje)
Wrapster, onwijs bedankt!!!
Ik bungel nu wel onderaan, moet ik eigenlijk wel wat aan doen..quote:Op dinsdag 10 februari 2026 18:57 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
En de img van Wrapster is ook al geupdate, perfect!
Zeer goed nieuws voor de 650 mensen die hier gebruik van maken, zeer belangrijk!quote:Op woensdag 11 februari 2026 20:39 schreef qltel het volgende:
Positief nieuws!
https://www.ad.nl/nijmege(...)ticulieren~aa138122/
Moet je eens wandelaar Jos Beers dwarszitten met een safetycar, dan heb je direct een doodsbedreiging met een pistool te pakken, dat zijn pas echte gevarenquote:
quote:Op zaterdag 14 februari 2026 20:26 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Moet je eens wandelaar Jos Beers dwarszitten met een safetycar, dan heb je direct een doodsbedreiging met een pistool te pakken, dat zijn pas echte gevaren
Ik heb ze in 2018 (mijn eerste keer) op papier bijgehouden. Dat was ook een aardig lijstje.quote:Op zondag 15 februari 2026 11:19 schreef SnodeSnuiter het volgende:
Ik ga in juli wel elke dag de kilometers trackendie dagen zijn heel goed voor de stats
Mijn Garmin app doet dat voor mij, en wat voor mij werkt is een schema maken (moet ik nog aan beginnenquote:Op zondag 15 februari 2026 11:32 schreef qltel het volgende:
[..]
Ik heb ze in 2018 (mijn eerste keer) op papier bijgehouden. Dat was ook een aardig lijstje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |