Dat kan niet, tenzij er een dikke storing isquote:Op maandag 9 februari 2026 10:44 schreef qltel het volgende:
Nog steeds niet uitverkocht..
[ link | afbeelding ]
Ben jij er al doorheen dan? Mijn laagste staat nu op 1935quote:Op maandag 9 februari 2026 10:46 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Dat kan niet, tenzij er een dikke storing is
Nee ik heb hem afgeslotenquote:Op maandag 9 februari 2026 10:51 schreef qltel het volgende:
[..]
Ben jij er al doorheen dan? Mijn laagste staat nu op 1935
Behalve als heel veel mensen afhaken en er tegelijkertijd een storing is waardoor je niet aan kan meldenquote:Op maandag 9 februari 2026 10:53 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Nee ik heb hem afgesloten
Maar als je van 70k naar plek 2k gaat met slechts 2000 kaarten, dat kan niet
Dat laatste bedoelde ik ook met ‘dat kan niet’, er moet iets aan de hand zijn zou je zeggenquote:Op maandag 9 februari 2026 10:54 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Behalve als heel veel mensen afhaken en er tegelijkertijd een storing is waardoor je niet aan kan melden
Zijn altijd wel kaarten die in een winkelmand zitten voor 20 minuten en niet worden afgerekend. Fout die veel mensen maken om dan maar uit te loggen, want uitverkochtquote:Op maandag 9 februari 2026 10:46 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Dat kan niet, tenzij er een dikke storing is
Dat is toch begrijpelijk als ze verwachten dat flink wat mensen uit de voorinschrijving misschien toch niet gaan lopen zoals in het artikel op de Gelderlander staat.quote:Op maandag 9 februari 2026 11:02 schreef qltel het volgende:
Er schijnt dus inderdaad een wachtlijst te zijn..
[ link | afbeelding ]
En kennelijk komen de mensen die geen kaart meer hebben ook gefaseerd bij de inschrijving voor de wachtlijst uit, want mijn andere schermpjes zitten nog in de wachtrij.
Zeker. Maar vorig jaar werden die kaarten verkocht aan degene die het eerst op de knop drukte dat hij hem wilde hebben. Een wachtlijst is wel eerlijker.quote:Op maandag 9 februari 2026 11:06 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Dat is toch begrijpelijk als ze verwachten dat flink wat mensen uit de voorinschrijving misschien toch niet gaan lopen zoals in het artikel op de Gelderlander staat.
“ Blijf in de wachtrij om je als een van de eerste aan te kunnen melden voor de wachtlijst.”quote:Op maandag 9 februari 2026 11:07 schreef qltel het volgende:
[..]
Zeker. Maar vorig jaar werden die kaarten verkocht aan degene die het eerst op de knop drukte dat hij hem wilde hebben. Een wachtlijst is wel eerlijker.
50.000 boze irma’s die je socials vervuilenquote:Op maandag 9 februari 2026 11:45 schreef Caland het volgende:
Wel humor dat de organisatie de mogelijkheid tot reageren heeft uitgezet op de socials
Of we doen we Fok!4daagse wandeltocht van een kilometer of 30 ofzo ergens begin april?quote:Op zaterdag 7 februari 2026 21:34 schreef qltel het volgende:
[..]
Dat is niet zo moeilijk op te lossen.. Even meeten op maandag en we weten hoe iedereen eruit ziet.
Super! Dank voor de tijd en moeite die je er in hebt gestoken!quote:Op dinsdag 10 februari 2026 16:56 schreef Wrapster het volgende:
Zoiets? Gaat max 7 dagen terug in de lijst maar de totalen zijn wel volledig, ook als een dag niet meer in de lijst voorkomt.
[ afbeelding ]
Graag gedaanquote:Op dinsdag 10 februari 2026 17:08 schreef Bzzzzp het volgende:
[..]
Super! Dank voor de tijd en moeite die je er in hebt gestoken!
Klopt, ik heb geen idee hoeveel er mee gaan doen en zo weet ik zeker dat hij voor nu lang genoeg is om alles te laten passen. Ik kan hem dynamisch maken adhv het aantal users maar als hij dan in de OP staat dan houd FOK! de grootte van het plaatje vast en wordt alles onleesbaar als er meer users bijkomen.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 17:10 schreef qltel het volgende:
Het enige wat ik op zou kunnen merken is dat de afbeelding wat lang is. Maar dat is ook geen probleem. Leuk en motiverend zo!
Het is ook geen probleem, hoor, maar iets wat me opviel. Mocht de OP door elkaar raken, dan pas ik die aan, dat is geen probleem. Ik ben mod en kan de elk bericht aanpassen.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 17:47 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Klopt, ik heb geen idee hoeveel er mee gaan doen en zo weet ik zeker dat hij voor nu lang genoeg is om alles te laten passen. Ik kan hem dynamisch maken adhv het aantal users maar als hij dan in de OP staat dan houd FOK! de grootte van het plaatje vast en wordt alles onleesbaar als er meer users bijkomen.
Stoer hoorquote:Op dinsdag 10 februari 2026 18:02 schreef qltel het volgende:
[..] Ik ben mod en kan de elk bericht aanpassen.
Done..quote:Op dinsdag 10 februari 2026 18:41 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Wil je nog even mijn post van 32km van 5feb (post 199) even weg poetsen? Anders lijkt het alsof ik al fors aan het trainen ben maar dat was enkel een voorbeeldje
Zet je dit pracht stukje werk van @:wrapster aub even in de OP? Ik ben hier serieus blij mee
Yes, dat is idd het formaat.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 18:41 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Stoer hoorhaha
Wil je nog even mijn post van 32km van 5feb (post 199) even weg poetsen? Anders lijkt het alsof ik al fors aan het trainen ben maar dat was enkel een voorbeeldje
Zet je dit pracht stukje werk van @:wrapster aub even in de OP? Ik ben hier serieus blij mee
Is het format nu +4daagse ++1235.4km ? (Maar dan met een hekje)
Wrapster, onwijs bedankt!!!
Ik bungel nu wel onderaan, moet ik eigenlijk wel wat aan doen..quote:Op dinsdag 10 februari 2026 18:57 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
En de img van Wrapster is ook al geupdate, perfect!
Zeer goed nieuws voor de 650 mensen die hier gebruik van maken, zeer belangrijk!quote:Op woensdag 11 februari 2026 20:39 schreef qltel het volgende:
Positief nieuws!
https://www.ad.nl/nijmege(...)ticulieren~aa138122/
Moet je eens wandelaar Jos Beers dwarszitten met een safetycar, dan heb je direct een doodsbedreiging met een pistool te pakken, dat zijn pas echte gevarenquote:
quote:Op zaterdag 14 februari 2026 20:26 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Moet je eens wandelaar Jos Beers dwarszitten met een safetycar, dan heb je direct een doodsbedreiging met een pistool te pakken, dat zijn pas echte gevaren
Ik heb ze in 2018 (mijn eerste keer) op papier bijgehouden. Dat was ook een aardig lijstje.quote:Op zondag 15 februari 2026 11:19 schreef SnodeSnuiter het volgende:
Ik ga in juli wel elke dag de kilometers trackendie dagen zijn heel goed voor de stats
Mijn Garmin app doet dat voor mij, en wat voor mij werkt is een schema maken (moet ik nog aan beginnenquote:Op zondag 15 februari 2026 11:32 schreef qltel het volgende:
[..]
Ik heb ze in 2018 (mijn eerste keer) op papier bijgehouden. Dat was ook een aardig lijstje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |