quote:Op zondag 8 februari 2026 15:43 schreef pigzwart het volgende:
Op de een of andere manier had ik een vrouw verwachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.de code van bzzzzp geeft nog geen naam terug
Zelfs de naam geeft bij mij geen hit. Nummer ook inderdaad niet.quote:Op zondag 8 februari 2026 16:22 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
de code van bzzzzp geeft nog geen naam terug
@Bzzzzp staat je profiel op privé? Dan zou dit het verklaren, anders: hebt toch wel de bevestigingsmail gehad en in je dashboard zie je dat je een ticket hebt hoop ikquote:Op zondag 8 februari 2026 16:42 schreef qltel het volgende:
[..]
Zelfs de naam geeft bij mij geen hit. Nummer ook inderdaad niet.
Er zit 1 cijfer verschil in met mijn nummer en dat van bzzzzp.quote:Op zondag 8 februari 2026 16:22 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Op de een of andere manier had ik een vrouw verwacht
Jazeker werkt het..quote:Op zondag 8 februari 2026 19:08 schreef Bzzzzp het volgende:
ik denk dat het nu wel lukt!
…. Eigenlijk hoop ik dat vooral
Nu wel!quote:Op zondag 8 februari 2026 16:22 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Op de een of andere manier had ik een vrouw verwachtde code van bzzzzp geeft nog geen naam terug
Ik ga om 10 uur de rij in. Ik wil graag zo achteraan als mogelijkquote:Op maandag 9 februari 2026 09:50 schreef SnodeSnuiter het volgende:
Ik sta weer eens in de wachtrijeens kijken hoe lang de rij deze keer is, ik vrees het ergste. 50.000 wachtende voor 2000 tickets
quote:
Het gaat hier alle kanten op, maar meestal onbekend inderdaad.quote:Op maandag 9 februari 2026 10:03 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Ik was 79, daarna ineens 4979 en nu staat er onbekend
Storing?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |