abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 17 juli 2025 @ 21:42:53 #1
488213 BMW1993
Het echte leven.
pi_218244330
Link naar het eerste deel: R&P / De dating markt, het werkt gewoon niet.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Goede middag allemaal,

Ik ben hier een tijdje niet geweest op dit forum, omdat ik allemaal goede tips kreeg dankzij jullie.
Maar ik daar eigenlijk zelfs niets mee deed, en altijd in mijn veilige haven bleef hangen.

Goed nu zijn we een aantal maanden verder, En ik heb daadwerkelijk wat met de tips gedaan.
Nu loop ik weer tegen anderen issues aan, dus ik dacht, laat ik even een update van mijn leven geven. :)

Sinds tijden heb ik weer een betaalde baan, nadat ik ontslagen was van vrijwilligerswerk.

Ik werk nu 12 uur per week in een keuken van een fatsoenlijk restaurant.
Daarmee moet ik de kok assisteren, en soms ook de gerechten naar de gasten brengen.
Ondanks de drukte gaat dit met mijn autisme wel goed.

Dit bedrijf stond open voor mensen met een Wajong, dat wilt ook niet elk bedrijf omdat er veel administratie aan vast zit. Goed, ik heb weer een beetje een 'schema' in mijn leven.

Het is nu niet meer ''extreem leeg'' natuurlijk heb ik buiten die 12 uur nog steeds helemaal niets om handen, dus twijfel of ik de volgende stap zal zetten, een sportschool abonnement.

Goed, om even terug te komen. Mijn moeder zei tegen mij, '' je bent 32 , het zal goed zijn voor je persoonlijke ontwikkeling om eens aan een vriendin te komen, nu zijn ze nog mooi, over 8 jaar zijn ze 40 en hebben ze kinderen en kom je in een volledig anderen fase met mensen die gescheiden zijn. ''

Ik ben van nature onzeker, een laagzelfbeeld en geen eigenwaarde ondanks veel therapie, dus ik dacht altijd al 'niemand zal mij willen' ook zit ik natuurlijk al 10 jaar op tinder te swipen, en de enige match zijn bots, of Afrikaanse dames uit Kenia, of uit Indonesië.. Dit zijn meestal mensen die een rijkere partner willen om zo het Europees Schengengebied te betreden. (dus die mensen doen het voor anderen redenen dan liefde).

Toen dacht ik, ik moet het anders aanpakken, alle apps zoals badoo, tinder, hinge, bumble, breeze. Boo, Paiq, knuz en facebook dating werken niet.. Ik pak het eens betaald aan.

Dus ik heb mij ingeschreven bij Lexa dating.
Ik heb kunstmatige intelligentie om tips gevraagd, en al zijn tips opgevolgd.

Ik heb een professionele fotograaf gevraagd of hij wat foto's van mij kon schieten in Hoek van Holland.

Leuke foto's dat ik in de duinen wandel, met verschillende soorten kleding.
Ik eet in een sushi restaurant, met een glas wijn (lust ik niet eens) en kaarslicht.

En dat ik in een rondvaartboot zit.

Voor ik er 'klaar' voor was om betaald te daten ben ik behoorlijk afgevallen. van 1.80 meter, 89 kilo vorig jaar april naar 77,5 kilo wat al weken stabiel is.

Vervolgens het duurste pakket uitgekozen op Lexa, met automatische incasso voor 6 maanden.
Waarom het duurste? Met dit abonnement krijg ik een leesbevestiging, en kunnen leden die onbetaald op de website zitten mij alsnog een berichtje doen, dus de kans dat je een bericht terug krijgt is 80% groter volgens de website.

Vervolgens heb ik weer geluisterd naar de chat robot om allemaal identieke leuke berichtjes naar de vrouwen te sturen. Profielen goed doorlezen, en daar op in haken.

De kans om een bericht terug is met originele tekst een stuk groter.

Maar nu zijn we weken verder, en ik heb wel meer dan 100 berichten gestuurd.
En raad eens? Ondanks alle uren werk en moeite (ik zit soms 3 uur per dag te schrijven)

0 reacties terug.. Het enige wat er gebeurt is dat ze je profiel even bekijken.. En dan? Radio stilte...

Dit maakt mij eigenlijk super gefrustreerd, ik heb alles gedaan wat ik kon.

- Professionele fotograaf
- Uren aan werk in het schrijven van leuke berichtjes
- Het duurste abonnement
- Elke ochtend wakker worden in de hoop dat ik een berichtje heb.

En alle vrouwen lezen het, en ik ben schijnbaar niet eens genoeg waard om maar 1 zin terug te krijgen.

'Ik heb je berichtje gelezen, je bent toch niet wat ik zoek'
Is zoiets dan al teveel moeite? Negeren is eigenlijk het ergste wat er bestaat, op die manier krijg je helemaal het idee dat je niet bestaat en dat je niemand bent.

Ik zag dit altijd als mijn laatste optie, een betaalde website.. Maar ik krijg maar geen reacties.

Zo heb ik dus honderden (persoonlijke) berichten geschreven.
En dit is dus een klein voorbeeldje van mijn scrollgeschiedenis in mijn outbox.

Nu is mijn moeder 100% Nederlands, Rotterdamser dan mijn moeder bestaat niet :P .
Maar mijn vader is van Turkse afkomst, was tijdens de bevalling al 'buiten beeld' dus ik ben 0% buitenlands.

Maar misschien door de vluchtelingen crisis met al die Syriërs en Eritreeërs dat ik misschien daarom geen berichten krijg?
Ik ben eigenlijk benieuwd of anderen mensen wel een reactie krijgen op lexa, hebben mensen hier ervaringen mee?

En wat raden jullie aan, door blijven gaan met berichtjes sturen of ermee stoppen? Want ik heb ondertussen iedereen op die website een berichtje gedaan, zelfs leden uit Lille Frankrijk, en uit het Brusselse...

Ik vind het gewoon zo bizar dat van al die moeite niet 1 iemand de moeite heeft genomen om te antwoorden, het komt bikkelhard over, dus ik ben benieuwd of meer mensen ervaringen hebben met 'genegeerd' worden op dating websites. Tot nu toe vind ik het zonde van alle energie en geld.

donderdag 17 juli 2025 @ 21:46:41 #2
488213 BMW1993
Het echte leven.
pi_218244387
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2025 19:34 schreef Ghostbuster het volgende:
Mja maar straks zit je in een topografie gesprek -O-
Ja precies, en zie daar maar eens uit te komen. :P

Ik zal het topografie gedeelte kort proberen te houden, en het daarna wat persoonlijk maken.
Wellicht over haar weekend plannen. Maar ook dat is nooit zo spannend ' Ik ga werken' of 'het huis schoonmaken'
  Forum Admin donderdag 17 juli 2025 @ 21:52:11 #3
1025 crew  Armani XL
Whatever...
pi_218244455
Stap in ieder geval af van het copy-pasten van je berichtjes. Stuur echt een persoonlijk bericht waarin je duidelijk maakt (subtiel) dat je haar profiel echt gelezen hebt.

Ik heb hem gereekst
Don't be surprised what the night brings.
When you search the dark, you get dark things.
Wat wij kijken
pi_218244542
quote:
3s.gif Op donderdag 17 juli 2025 21:52 schreef Armani XL het volgende:
Stap in ieder geval af van het copy-pasten van je berichtjes. Stuur echt een persoonlijk bericht waarin je duidelijk maakt (subtiel) dat je haar profiel echt gelezen hebt.

Ik heb hem gereekst
Doet TS toch middels chatgpt?
pi_218244571
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2025 19:26 schreef BMW1993 het volgende:

[..]
Je heb het 100% bij het juiste eind.

Want toevallig kreeg ik net dit binnen. :)
Wat persoonlijks vragen werkt dus wel... Dank voor je tip.

En fijn dat het bij jouw makkelijker werkt tijdens feestjes, ik denk dat je daar dan je kracht uit moet halen :)

[ link | afbeelding ]
Dit is op zich een prima bericht, maar laat gewoon dat 'ik heb je profiel bekeken...' en 'vind je mijn profiel ook interessant... ' weg. Gewoon alleen 'Wat tof dat je naar Japan wil. Staat ook op mijn lijstje! Wat vind je het allerleukste aan Japan?'
Dus alle te formele dingen weglaten en gewoon lekker kletsen. Je ziet ook dat ze alleen reageert op het hele Japan ding en niet op de rest wat je zegt.
pi_218245139
Ben je wel lekker maat?
U MAD?
  donderdag 17 juli 2025 @ 22:50:59 #7
488213 BMW1993
Het echte leven.
pi_218245148
^ Aha, bedankt voor de tip.
Dus je moet de inbox eigenlijk gebruiken als een soort chat, eigenlijk ook wel slim.
Want de meeste profielen zijn nauwelijks fatsoenlijk ingevuld, veel onbetaalde leden hebben soms maar één foto, en dat is het. Daar kan je verder natuurlijk ook niets origineels op verzinnen. :P
  donderdag 17 juli 2025 @ 22:57:22 #8
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_218245208
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2025 15:55 schreef BMW1993 het volgende:

[..]
Ik heb gisteren in totaal 20 berichten geschreven met deze tekst.

Hoi, (naam)
Ik heb net je profiel bekeken en je lijkt mij leuk en sociaal.
Mocht mijn profiel je ook aanspreken, dan is een berichtje altijd welkom.

Lieve groet,

(naam).

Jij was enorm populair op datingssites, zou jij mijn berichtjes aanpassen en het wat spannender maken? :P

En wat was jouw eerste profielfoto, iets met een restaurant achtergrond, of een wintersport foto ?
Ook vandaag nog niets ontvangen, ik probeer trouwens vanaf vandaag maximaal 3 uur bezig te zijn met het geklooi van online daten.. De rest lekker sporten en wandelen.
Ja dat bericht is volstrekt ongeinspireerd. Bovendien komt "Mocht mijn profiel je ook aanspreken, dan is een berichtje altijd welkom." nogal onderdanig over. Je moet er niet om hoeven vragen".

Ik heb nog wat berichtjes weten op te duikelen die ik uitstuurde en waar wel respons op kwam.

quote:
Hoi Bloem

Je schrijft lief, eerlijk en warm te zijn. Ik geloof het meteen. Het past bij je beroepsrichting, je schrijfstijl en je hobbies. En ook op de foto straal veel je warmte en betrokkenheid uit. Dat is fijn om te zien.

Je profieltekst is vrij summier. Dat is op zich niet erg want dat maakt ook een beetje mysterieus. En er blijft wat te ontdekken over.

Je bent nogal een muziekliefhebber. Dan ben ik toch wel benieuwd wat dat `van alles en nog wat` omvat in je tekst. Heb je favoriete artiesten?

Met een stevige groet,
quote:
Dag Marije

Die nieuwe bril staat je prima hoor. Weet je wat er zo leuk is aan brildragende vrouwen? Het brilletje past vaak bij het karakter. Bij jou lijkt dat een tikkeltje bescheiden en ingetogen. En je profiel onderschrijft dat.

En net als ik houd je van wandelen in de natuur. Rondzwerven door bossen en natuur is heerlijk. Mooie dingen om te zien en ook fijn om eens na te denken. Of om met iemand die meewandelt te praten. ;) Fietsen is trouwens ook heerlijk. Graag spring ik met fiets en al in de trein om zo mooie stukken Nederland te ontdekken.

Ik zie trouwens dat je van spelletjes houdt. Welke zijn jouw favorieten?

Met een stevige groet,
quote:
Dag Loes

Ik val met de deur in huis. Maar je hebt een fijne muzieksmaak. Een vrouw die Deephouse en Jazz kan als favoriete stijlen opgeeft heeft meteen een plusje. Welke artiesten vind je goed?

Je verdere hobbies spreken ook w.el aan. Een interesse voor zowel cultuur als natuur. Ook ik vind wandelen in de natuur prachtig en ontspannend (fietsen ook trouwens). En ook het bezoeken van leuke steden en dorpjes om de cultuur te ontdekken, daar kun je me wel warm voor krijgen.

Je profiel is verder vrij sober maar dat is eigenlijk wel prima. Dan blijft er tenminste wat te vragen over.

Je zegt van theater en festivals te houden. Wat voor dingen bezoek je dan?

Met een stevige groet,
quote:
Dag mevrouw!

Bourgondisch en Brabants nuchter. Dat zijn zaken die de positieve aandacht wel meteen trekken. En je komt inderdaad over als iemand met veel energie die vooral naar het positieve kijkt.

Je zoekt een man op de fiets. Fietsen doe ik graag. Als het goed weer is maak ik graag lange fietstochten om stukjes Nederland te ontdekken. Hele avonden biertjes drinken en praten over leuke, serieuze en grappige dingen is aan mij ook erg besteed. Lust je ook speciaalbieren? Ik ben er dol op.

Je hebt een speciale band met Vlieland zie ik. Ik ben er nooit geweest. Wat is voor jou zo bijzonder aan dat eiland?

Met een stevige groet,
Als foto had ik een selfie met mijn gezicht. Een foto op vakantie waar ik voor de zee sta. Een foto waar ik in Gala kleding in een groepsfoto sta en een foto waar ik iets aan het presenteren ben.
pi_218245245
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2025 22:57 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Ja dat bericht is volstrekt ongeinspireerd. Bovendien komt "Mocht mijn profiel je ook aanspreken, dan is een berichtje altijd welkom." nogal onderdanig over. Je moet er niet om hoeven vragen".

Ik heb nog wat berichtjes weten op te duikelen die ik uitstuurde en waar wel respons op kwam.
[..]
[..]
[..]
[..]
Als foto had ik een selfie met mijn gezicht. Een foto op vakantie waar ik voor de zee sta. Een foto waar ik in Gala kleding in een groepsfoto sta en een foto waar ik iets aan het presenteren ben.
Holy moly, het is geen sollicitatie he. Hier zou ik persoonlijk echt heel slecht op gaan :@
  donderdag 17 juli 2025 @ 23:02:38 #10
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_218245256
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2025 23:01 schreef Pinuts het volgende:

[..]
Holy moly, het is geen sollicitatie he. Hier zou ik persoonlijk echt heel slecht op gaan :@
Ik kreeg er in ieder geval een hoop reacties mee. Dus blijkbaar zijn er genoeg vrouwen die er anders over denken.
pi_218245336
quote:

[..]

[..]
[..]
[..]
[..]
Ik neem aan dat dit een grap is
  donderdag 17 juli 2025 @ 23:13:33 #12
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_218245373
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2025 23:09 schreef Jahr00n het volgende:

[..]
Ik neem aan dat dit een grap is
Nee, hoor. Ik ben zeker geen Multatuli. Maar mijn schrijfsels leverden positieve reacties en dates op, dus dan werkt het.
pi_218245457
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2025 23:01 schreef Pinuts het volgende:

[..]
Als het de dames waar hij op valt aanspreekt is het natuurlijk prima.

En juist handig als degenen er slecht opgaan waarmee het waarschijnlijk toch niet gaat klikken
  donderdag 17 juli 2025 @ 23:24:34 #14
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_218245464
quote:
1s.gif Op donderdag 17 juli 2025 23:23 schreef Stepperoller het volgende:

[..]
Als het de dames waar hij op valt aanspreekt is het natuurlijk prima.

En juist handig als degenen er slecht opgaan waarmee het waarschijnlijk toch niet gaat klikken
Inderdaad, en je kan het niet iedereen naar de zin maken.
pi_218245528
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2025 23:02 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Ik kreeg er in ieder geval een hoop reacties mee. Dus blijkbaar zijn er genoeg vrouwen die er anders over denken.
Op welke site/app zat je dan? Voor Tinder, of een soortgelijke app, lijkt het me vrij kansloos. Maar ergens anders zou het wel kunnen werken.
  vrijdag 18 juli 2025 @ 00:36:19 #16
488213 BMW1993
Het echte leven.
pi_218245936
quote:

[..]

[..]
[..]
[..]
[..]
Wou dit is geniaal! :P Het werkt klaarblijkelijk een stuk beter dan mijn 'aanpak'

Leuk dat je er veel humor in verwerkt, dan ben je toch direct origineler dan de meeste mannen. :D :P

Ik heb het gesprek kunnen afleiden van topografie naar wat haar favoriete keuken is.
Maar het is zoals altijd weer lekker doodgebloed lol. Ik vind het gewoon moeilijk om een gesprek op gang te houden, zeker als ik zie dat de tegenpartij 'er niet echt zin in heeft' wat je vaak kan opmerkingen aan de korte antwoorden die je terug krijgt. :P

Vrouwen blijven erg mysterieus, in vergelijking met mannen.

pi_218246097
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2025 00:36 schreef BMW1993 het volgende:

[..]
Wou dit is geniaal! :P Het werkt klaarblijkelijk een stuk beter dan mijn 'aanpak'

Leuk dat je er veel humor in verwerkt, dan ben je toch direct origineler dan de meeste mannen. :D :P

Ik heb het gesprek kunnen afleiden van topografie naar wat haar favoriete keuken is.
Maar het is zoals altijd weer lekker doodgebloed lol. Ik vind het gewoon moeilijk om een gesprek op gang te houden, zeker als ik zie dat de tegenpartij 'er niet echt zin in heeft' wat je vaak kan opmerkingen aan de korte antwoorden die je terug krijgt. :P

[ link | afbeelding ]
Ik lees al even mee, maar: maak eens Open Vragen ervan?

Vraag Wat ze het lekkerst vindt. (dus niet al over sushi beginnen dat is een gesloten vraag).
Vraag Wat ze leuk vindt om te doen, wat haar hobby's zijn.

Het vervolg zou dan nu kunnen zijn:

... het blijft rauwe vis met rijst.

- En, waar hou jij dan van qua eten?

Vervolg met bijv:
- Wat drink je daar graag bij?

Voorbeelden van Gesloten en Open vragen & uitleg:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Wat zijn open vragen?
Open vragen zijn vragen waarop iemand niet met alleen “ja” of “nee” kan antwoorden. Ze moedigen aan om meer te vertellen en details te geven. Open vragen beginnen vaak met woorden zoals “hoe”, “wat”, “waarom”, “welke” of “beschrijf”.

[ Bericht 0% gewijzigd door Sally op 18-07-2025 02:57:46 ]
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
  vrijdag 18 juli 2025 @ 07:41:19 #18
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_218246568
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2025 23:33 schreef luxerobots het volgende:

[..]
Op welke site/app zat je dan? Voor Tinder, of een soortgelijke app, lijkt het me vrij kansloos. Maar ergens anders zou het wel kunnen werken.
Ik was op Lexa en Happypancake actief.

Inderdaad op Tinder zou het niet werken omdat de dynamiek en het communicatiemodel daar anders is.

[ Bericht 1% gewijzigd door Hexagon op 18-07-2025 08:18:17 ]
  vrijdag 18 juli 2025 @ 07:49:34 #19
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_218246641
quote:

[..]

[ link | afbeelding ]
Dit had je moeten aanvullen met een vraag als "Met welk gerecht kan iemand jou wel verwennen?"

Sowieso in vervolgberichten ook nieuwe vragen stellen en onderwerpen aansnijden.
  vrijdag 18 juli 2025 @ 12:32:53 #20
375783 Cockwhale
Ik bijt.
pi_218249355
quote:

[..]

[ link | afbeelding ]
Ik had gezegd, "ook geen paling?"
Als ze er om kan lachen weet je dat je goed zit. Zo niet, direct blocken.
  vrijdag 18 juli 2025 @ 13:04:27 #21
85850 Ghostbuster
pi_218249614
Vrouwen die Sushi lekker vinden is een red Flagg :7
I may be wrong, but it's highly unlikely.
  vrijdag 18 juli 2025 @ 14:36:46 #22
456466 matigeuser
pi_218250466
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 juli 2025 12:32 schreef Cockwhale het volgende:

[..]
Ik had gezegd, "ook geen paling?"
Als ze er om kan lachen weet je dat je goed zit. Zo niet, direct blocken.
Haha dat zou een goeie zijn. Houd je ook niet van 'broekpaling'? :D
  vrijdag 18 juli 2025 @ 15:02:30 #23
488213 BMW1993
Het echte leven.
pi_218250673
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2025 02:14 schreef Sally het volgende:

[..]
Ik lees al even mee, maar: maak eens Open Vragen ervan?

Vraag Wat ze het lekkerst vindt. (dus niet al over sushi beginnen dat is een gesloten vraag).
Vraag Wat ze leuk vindt om te doen, wat haar hobby's zijn.

Het vervolg zou dan nu kunnen zijn:

... het blijft rauwe vis met rijst.

- En, waar hou jij dan van qua eten?

Vervolg met bijv:
- Wat drink je daar graag bij?

Voorbeelden van Gesloten en Open vragen & uitleg:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bedankt voor de tip.
Waardeer het. :)

Ik heb vandaag een dag pauze van de datingsapps, maar ook jouw tips heb ik opgeslagen in m'n documenten.

En ik merk wel dat de tips helpen.

Heb ChatGPT niet meer gebruikt, heb 'Hee' veranderd in 'Hoi' en ook de standaard berichten niet meer gebruikt.
Ook heb ik 'Als mijn profiel je ook aanspreekt, is een berichtje altijd welkom' verwijderd, is inderdaad een beetje suf.

Ik zal proberen om meer in te haken op hobby's. Daar kan je uiteindelijk het langst op doorgaan in de berichten. :)

Ik ga vanavond met mijn moeder naar La Cubanita, onbeperkt tapa's eten, en daar zal m'n moeder een leuke foto van mij maken, La Cubanita heeft altijd wat Cubaanse decoratie hangen, dus altijd leuk voor een foto.
  vrijdag 18 juli 2025 @ 15:33:32 #24
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_218250884
Knipoog eens naar de serveerster. Wie weet!
  vrijdag 18 juli 2025 @ 20:22:59 #25
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_218253493
Met een stevige groet

Wtf echt

Klinkt alsof je een sumoworstelaar bent of zo
  vrijdag 18 juli 2025 @ 20:50:54 #26
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_218253764
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 juli 2025 20:22 schreef SugeLucky het volgende:
Met een stevige groet

Wtf echt

Het staat je vrij om jouw succesberichtjes te delen hier.
  vrijdag 18 juli 2025 @ 21:16:28 #27
406944 SugeLucky
pi_218254036
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2025 20:50 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Het staat je vrij om jouw succesberichtjes te delen hier.
Wat ik eerder ook al typte, ‘hey, leuke match!’

Heb alleen op tinder gezeten en dat werkte de helft van de tijd ongeveer. Niet origineel, niet doordacht maar wel eerlijk.

Hou het kort en luchtig, ga geen vragen stellen direct is mijn tip. Mensen willen niet teveel moeite doen.
  vrijdag 18 juli 2025 @ 21:26:05 #28
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_218254113
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2025 21:16 schreef SugeLucky het volgende:

[..]
Wat ik eerder ook al typte, ‘hey, leuke match!’

Heb alleen op tinder gezeten en dat werkte de helft van de tijd ongeveer. Niet origineel, niet doordacht maar wel eerlijk.

Hou het kort en luchtig, ga geen vragen stellen direct is mijn tip. Mensen willen niet teveel moeite doen.
Er zit wel een verschil tussen Tinder en betaalde websites zoals die TS gebruikt, m.i.
  vrijdag 18 juli 2025 @ 21:36:16 #29
406944 SugeLucky
pi_218254221
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 juli 2025 21:26 schreef kwiwi het volgende:

[..]
Er zit wel een verschil tussen Tinder en betaalde websites zoals die TS gebruikt, m.i.
Zeker, maar een langdradig stuk tekst met een stevige groet blijft een langdradig stuk tekst met een stevige groet.

Ik snap dat je op een datingsite wat meer in je eerste bericht moet zetten maar je hoeft niet over te komen als een boekhouder die op zaterdagavond warhammer speelt met zn bebaarde vrienden in larp kostuum.
  vrijdag 18 juli 2025 @ 22:35:33 #30
257772 Pisces29
pi_218254774
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 juli 2025 20:22 schreef SugeLucky het volgende:
Met een stevige groet

Wtf echt

Ik moest ook even lachen. Vooral benieuwd welke leeftijd hierbij hoort, want ik zie een eind vijftiger voor me. :D
De boekhouder klinkt wel heel treffend. _O-
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  maandag 21 juli 2025 @ 14:07:11 #31
488213 BMW1993
Het echte leven.
pi_218277025
Het was super gezellig bij La Cubanita .

Ik was dus naar de bar gegaan en vroeg aan een paar gasten achter de bar 'Misschien een rare vraag, maar dit is mijn dating profiel, zijn dit goede foto's, je mag zo bot en eerlijk zijn als je wilt'

Nou dat vonden ze leuk, er kwamen gelijk 3 bij m'n telefoon staan.. :P

Van alle foto's waren ze unaniem eens dat er 2 foto's echt weg moesten.
Dus dat heb ik gedaan.

Was wel grappig haha.

Vroeger was ik een stuk knapper toen ik een jaar of 24 was, deze foto komt uit 2017 en is gemaakt in Egypte, we waren toen all-in in zo'n groot complex aan de Rode zee.

Ik twijfel er over om dit als hoofd profiel foto te doen, omdat ik geen matches krijg met de huidige foto's, een zo'n personeelslid opende zijn telefoon, en liet zijn eigen tinder profiel zien, en had al 133 likes in enkele maanden... En ik niks, behalve dan van een paar bots...
Maar ik lees overal dat 'zonnebril foto's ' niet aan te raden zijn, maar verder is het een leuke foto, hoe denken jullie erover als een man een 8 jaar oude foto upload, is dat een afknapper?

traduction francais vietnamien gratuit
  maandag 21 juli 2025 @ 14:11:48 #32
465003 Pinuts
pi_218277077
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2025 14:07 schreef BMW1993 het volgende:
Het was super gezellig bij La Cubanita .

Ik was dus naar de bar gegaan en vroeg aan een paar gasten achter de bar 'Misschien een rare vraag, maar dit is mijn dating profiel, zijn dit goede foto's, je mag zo bot en eerlijk zijn als je wilt'

Nou dat vonden ze leuk, er kwamen gelijk 3 bij m'n telefoon staan.. :P

Van alle foto's waren ze unaniem eens dat er 2 foto's echt weg moesten.
Dus dat heb ik gedaan.

Was wel grappig haha.

Vroeger was ik een stuk knapper toen ik een jaar of 24 was, deze foto komt uit 2017 en is gemaakt in Egypte, we waren toen all-in in zo'n groot complex aan de Rode zee.

Ik twijfel er over om dit als hoofd profiel foto te doen, omdat ik geen matches krijg met de huidige foto's, een zo'n personeelslid opende zijn telefoon, en liet zijn eigen tinder profiel zien, en had al 133 likes in enkele maanden... En ik niks, behalve dan van een paar bots...
Maar ik lees overal dat 'zonnebril foto's ' niet aan te raden zijn, maar verder is het een leuke foto, hoe denken jullie erover als een man een 8 jaar oude foto upload, is dat een afknapper?

[ link | afbeelding ]
traduction francais vietnamien gratuit
Hahaha fantastisch. Ik zou ook meteen in zijn als iemand zijn datingprofiel laat zien.

Maar over die foto, ik zou het niet doen. 8 jaar is op deze leeftijd wel erg veel dus ik ben eerder voor gewoon goede, realistische foto's. Anders heb je wellicht wel matches maar dan valt het op een date tegen.
Je hebt hier ook ooit een foto gepost (in New York ofzo? Op een brug tenminste) die vond ik ook al best prima.
  maandag 21 juli 2025 @ 14:39:00 #33
257772 Pisces29
pi_218277256
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2025 14:07 schreef BMW1993 het volgende:

Ja. Ik vind dat een foto max een half jaar oud ‘moet zijn’, want het scheelt gewoon enorm. Of anders max een jaar.
8 jaar is verre van wat je nu bent.

Wel een leuke foto, dus snap dat je hem graag wil plaatsen. :)
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  maandag 21 juli 2025 @ 15:29:20 #34
488213 BMW1993
Het echte leven.
pi_218277732
quote:
1s.gif Op maandag 21 juli 2025 14:11 schreef Pinuts het volgende:

[..]
Hahaha fantastisch. Ik zou ook meteen in zijn als iemand zijn datingprofiel laat zien.

Maar over die foto, ik zou het niet doen. 8 jaar is op deze leeftijd wel erg veel dus ik ben eerder voor gewoon goede, realistische foto's. Anders heb je wellicht wel matches maar dan valt het op een date tegen.
Je hebt hier ook ooit een foto gepost (in New York ofzo? Op een brug tenminste) die vond ik ook al best prima.
Bedankt, ook voor het compliment aan Rotterdam, want de foto was daar genomen. :P
Maar New York en Toronto zijn daarna mijn favoriete steden. Dus leuk om te horen haha.

Daar heb je ook weer gelijk in. :)
  maandag 21 juli 2025 @ 15:31:23 #35
465003 Pinuts
pi_218277748
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2025 15:29 schreef BMW1993 het volgende:

[..]
Bedankt, ook voor het compliment aan Rotterdam, want de foto was daar genomen. :P
Maar New York en Toronto zijn daarna mijn favoriete steden. Dus leuk om te horen haha.

Haha zo goed had ik dus gekeken :P
  maandag 21 juli 2025 @ 15:36:16 #36
441440 aquawoman
Bitch please
pi_218277801
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2025 15:29 schreef BMW1993 het volgende:

[..]

Ik vind je reacties hier gewoon relaxed en spontaan. Misschien moet je met dezelfde mindset met dames praten, je kunt het dus wel prima :)

Denk maar gewoon dat het een fokster is dus :)
Frankly, my dear, I don't give a damn.
  maandag 21 juli 2025 @ 16:15:10 #37
292180 epicbeardman
pi_218278140
Je kan lessen nemen van mij.

Punt een is gewoon dom te doen, als je matcht zeg gewoon iets vaags. Goede openingen doen ook wat. Meid met katten op foto's? open met "wat schattig?! hoe heet ze"

Een van de beste die ik ook had gehad bij echt een prachtmeid, leidde ook tot een picknick date had ze zelf georganiseerd. Onder een brug (was romantischer dan het klinkt)
SPOILER
Daarnaast werkt zoals ik zeg, trollen, dom doen, ze aan het lachen maken.
Chats zoals hieronder pak je ze gelijk mee in.
SPOILER

[ Bericht 2% gewijzigd door epicbeardman op 21-07-2025 16:34:45 ]
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
  maandag 21 juli 2025 @ 19:08:40 #38
488213 BMW1993
Het echte leven.
pi_218279501
Weekendupdate:

Eigenlijk behoorlijk goed.

Ik heb sinds maanden weer een match via facebook dating.
En dit keer iemand die uit zichzelf wat stuurt. :)

Ik heb direct mijn 'Fok!' aanpak gebruikt, ik kreeg hier tips om minder formeel en 'onderdanig' te communiceren .
Normaal zou ik vragen 'Spreek je misschien Engels? ' Maar nu zeg ik gewoon heel zelfverzekerd ' ik weet zeker dat je Engels spreekt :7 '

Het is ook nog eens een prachtig meisje, komt uit het Duitse Roergebied, en is van Bulgaarse afkomst, want ik kon via haar naam + gemeente op haar facebook profiel komen, dus heb alle foto's bekeken van 2014 tot nu toe. :P

Verder heb ik op een ander platform een bericht gekregen van een dame van 37 in een scootmobiel, en heeft een 'visuele beperking' en woont in een zorginstelling.

Om heel eerlijk te zijn, was dat toch niet genoeg voor mij, om mee verder te chatten. Ik heb nadrukkelijk in mijn profiel aangegeven dat uiterlijk er niet toe doet.. Maar je moet toch wel een minimale aantrekkingskracht voelen denk ik. En dat miste ik direct bij de foto's.

Ik wil niet verkeerd begrepen worden, obesitas, maakt mij echt niets uit, want als er iets makkelijk te veranderen is, dan is het wel de cijfertjes op de weegschaal, maar iemand die zichtbaar gehandicapt is (ondanks dat ik ook autisme heb) tja.. Ik weet het niet, ik heb een vriendelijke afwijzing gestuurd.

Krijg ik met die Duitse dame een relatie? Ik denk het niet.

Maar toch weer een klein sprankje hoop, dit keer zijn er dus twee leden geweest die mij hebben aangesproken, dat is ook wel weer bemoedigend. :)

[ Bericht 3% gewijzigd door Armani XL op 21-07-2025 21:29:40 (Geen foto’s van buitenstaanders) ]
  maandag 21 juli 2025 @ 19:17:07 #39
488213 BMW1993
Het echte leven.
pi_218279562
quote:
10s.gif Op maandag 21 juli 2025 16:15 schreef epicbeardman het volgende:
Je kan lessen nemen van mij.

Punt een is gewoon dom te doen, als je matcht zeg gewoon iets vaags. Goede openingen doen ook wat. Meid met katten op foto's? open met "wat schattig?! hoe heet ze"

Een van de beste die ik ook had gehad bij echt een prachtmeid, leidde ook tot een picknick date had ze zelf georganiseerd. Onder een brug (was romantischer dan het klinkt)
SPOILER
Daarnaast werkt zoals ik zeg, trollen, dom doen, ze aan het lachen maken.
Chats zoals hieronder pak je ze gelijk mee in.
SPOILER
Hahaha dit is werkelijk waar prachtig. Ik begrijp wel dat hier reactie op komt. :D
  maandag 21 juli 2025 @ 19:19:40 #40
506545 Servieskast
pi_218279583
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2025 19:08 schreef BMW1993 het volgende:
Weekendupdate:

Ik heb direct mijn 'Fok!' aanpak gebruikt, ik kreeg hier tips om minder formeel en 'onderdanig' te communiceren .
Normaal zou ik vragen 'Spreek je misschien Engels? ' Maar nu zeg ik gewoon heel zelfverzekerd ' ik weet zeker dat je Engels spreekt :7 '

Het is ook nog eens een prachtig meisje, komt uit het Duitse Roergebied, en is van Bulgaarse afkomst, want ik kon via haar naam + gemeente op haar facebook profiel komen, dus heb alle foto's bekeken van 2014 tot nu toe. :P

Verder heb ik op een ander platform een bericht gekregen van een dame van 37 in een scootmobiel, en heeft een 'visuele beperking' en woont in een zorginstelling.

Om heel eerlijk te zijn, was dat toch niet genoeg voor mij, om mee verder te chatten. Ik heb nadrukkelijk in mijn profiel aangegeven dat uiterlijk er niet toe doet.. Maar je moet toch wel een minimale aantrekkingskracht voelen denk ik. En dat miste ik direct bij de foto's.

Ik wil niet verkeerd begrepen worden, obesitas, maakt mij echt niets uit, want als er iets makkelijk te veranderen is, dan is het wel de cijfertjes op de weegschaal, maar iemand die zichtbaar gehandicapt is (ondanks dat ik ook autisme heb) tja.. Ik weet het niet, ik heb een vriendelijke afwijzing gestuurd.

Maar toch weer een klein sprankje hoop, dit keer zijn er dus twee leden geweest die mij hebben aangesproken, dat is ook wel weer bemoedigend. :)
Stalker much

[ Bericht 4% gewijzigd door Armani XL op 21-07-2025 21:30:44 (Foto verwijderd) ]
  maandag 21 juli 2025 @ 19:32:49 #41
420906 Alloch87
pi_218279695
Heeft TS nog koffie gedronken met die chick die ziek was?
  maandag 21 juli 2025 @ 19:45:03 #42
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_218279823
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2025 19:32 schreef Alloch87 het volgende:
Heeft TS nog koffie gedronken met die chick die ziek was?
Nee ze heeft TS geblokkeerd :{
  maandag 21 juli 2025 @ 20:28:51 #43
375783 Cockwhale
Ik bijt.
pi_218280255
quote:
1s.gif Op maandag 21 juli 2025 14:39 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Ja. Ik vind dat een foto max een half jaar oud ‘moet zijn’, want het scheelt gewoon enorm. Of anders max een jaar.
8 jaar is verre van wat je nu bent.

Wel een leuke foto, dus snap dat je hem graag wil plaatsen. :)
Vanuit fotografisch oogpunt een hele slechte foto. Een vlaggenmast uit je hoofd, en veel te dominante schaduw. Alleen de zee heeft een mooi kleurtje.
  maandag 21 juli 2025 @ 22:34:47 #44
45320 hilliebillie
pi_218281477
quote:
3s.gif Op maandag 21 juli 2025 19:08 schreef BMW1993 het volgende:
Weekendupdate:

Ach, ook al heb je nu al het idee dat het geen relatie kan worden met de Duitse dame, het is een mooie manier om te oefenen in het gaande houden van een gezellig gesprek ;) en als het gesprek gezellig blijft gaan weet je nooit wat er verder van komt. Maar gewoon gezellig in gesprek zijn is al een mooie stap!
  dinsdag 22 juli 2025 @ 10:19:41 #45
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_218284379
quote:

[..]

[..]
[..]
[..]
[..]
quote:

[..]

[..]
[..]
[..]
[..]
Wow... echt tenenkrommend.. sorry _O-
En er zijn echt vrouwen die daar op reageren? wel een specifiek type dan neem ik aan.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  dinsdag 22 juli 2025 @ 10:39:18 #46
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_218284732
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 juli 2025 10:19 schreef 2NutZ het volgende:

[..]
[..]
Wow... echt tenenkrommend.. sorry _O-
En er zijn echt vrouwen die daar op reageren? wel een specifiek type dan neem ik aan.
Ja die zijn er meer dan ik kun daten. Vrij willekeurige types.

Maar het staat je vrij hier je topschrijfsels te delen waarmee je alle vrouwen in katzwijm krijgt. Leren we allemaal wat van.
  dinsdag 22 juli 2025 @ 10:52:40 #47
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_218284974
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2025 10:39 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Ja die zijn er meer dan ik kun daten. Vrij willekeurige types.

Maar het staat je vrij hier je topschrijfsels te delen waarmee je alle vrouwen in katzwijm krijgt. Leren we allemaal wat van.
Ik ben nog maagd en date eigenlijk nooit.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  dinsdag 22 juli 2025 @ 12:03:52 #48
488213 BMW1993
Het echte leven.
pi_218285616
Ik zat nog in een oude groepsapp van mijn vorig vrijwilligerswerk, en ze organiseren komende vrijdag een feestje.

Ik vroeg of ik nog welkom was, en ik mocht aanschuiven.
Gezien ik geen sociale contacten heb, dacht ik dat het handig is om ook hier aan te werken.

Want veel vrouwen willen toch een man die buiten haar ook nog verder een eigen leven heeft.

En zo kan je ook een beetje oefenen om met willekeurige mensen te praten. Ik probeer er heen te fietsen zonder alcohol, al ben ik wel spontaner met, maar uiteindelijk kan je beter nuchter een goed gesprek met iemand voeren. :)

En ik moet een vriendin ook een beetje los laten het idee. De kans is 0,25 % volgens chatGPT :P

dinsdag 22 juli 2025 @ 20:33:05 #49
435913 Groepfunder
pi_218291484
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2025 12:03 schreef BMW1993 het volgende:
Ik zat nog in een oude groepsapp van mijn vorig vrijwilligerswerk, en ze organiseren komende vrijdag een feestje.

Ik vroeg of ik nog welkom was, en ik mocht aanschuiven.
Wat stoer dat jij dit oppakt! Heel goed. Je maakt weer 'ns iets mee. En het is inderdaad een goede oefening. Ik zou er inderdaad nuchter naartoe fietsen. Je hebt geen alcohol nodig om een leuk gesprek te kunnen voeren. Dat kan ook prima zonder, zul je merken.

[ Bericht 48% gewijzigd door Groepfunder op 22-07-2025 20:40:30 ]
  vrijdag 25 juli 2025 @ 12:40:02 #50
488213 BMW1993
Het echte leven.
pi_218317540
Kleine weekupdate.

Vanavond het feestje van mijn oude vrijwilligerswerk, omdat ik al lang in een sociaal isolement zit, kon ik er de afgelopen 2 nachten nauwelijks van slapen. :P

Maar toch ga ik er heen. anders blijf je in de vicieuze cirkel: angst > thuisblijven > eenzaam.

Als ik ooit een date ga vinden, kan ik ook niet continu de afspraken afzeggen als ik door de angst niet geslapen heb, dus moe zijn is geen optie om afspraken af te zeggen. :)

Verder ben ik mij aan het verdiepen om nieuwe vrienden te maken, ik zag dat er hier in de wijk een bingo hebben, wel in een verzorgingstehuis, dus er zullen een hoop oudere mensen zijn, maar ook daar kan je sociale contacten op doen. Ik zal ook kijken of er vanuit de gemeente clubjes zijn van leeftijdsgenoten die ook een kleine sociale kring hebben. Gister heb ik even gekeken maar kon het niet direct vinden.

Maar dat zal ook wel bestaan.

Verder heb ik weer een match gehad via 'Facebook Dating' ik heb het idee trouwens dat je daar meer matches krijgt dan tinder, want tinder zit vol met vreemde algoritmes zodat je een premium abonnement neemt, afijn, kort gesprekje mee gehad. Want ze was ambulant begeleider voor mensen met autisme. :D

Nu heb ik tot 2021 zelf zo'n begeleider gehad, die keek of ik mijn huis schoonmaakte en ging mee met boodschappen doen. Uiteindelijk heb ik dat stop gezet omdat het naar mijn idee niet meer nodig was.

In het begin leefde ik op snoep en chips, maar na een tijdje wist ik wel hoe je kipfilet moet bakken en hoe je aardappelpuree in de magnetron moet opwarmen. En ze was een klein beetje kinderachtig, waardoor er wel eens mensen omkeken in de supermarkt als ze hardop zei 'past dit wel in je weekbudget zo'n stuk vlees?'

Terugkomend op de match, ondanks dat het gesprek soepel liep, denk ik niet dat een vrouw zal vallen op iemand die ze normaal gesproken begeleid op haar werk. :P Ik durfde ook direct niet meer te zeggen dat ik zelf autisme had, ik heb liever een match met iemand die zelf ook een rugzakje heeft. Maar dat is niet makkelijk te vinden, ook omdat er veel meer jongens autisme hebben dan meisjes.

Dus dit is de eerste keer dat ik zelf het contact heb laten verwateren. Wil haar tijd ook niet verdoen.

Dus op zich geen echte nieuwe nieuwtjes te melden. Het enige wat ik probeer is om langzaam weer in het normale leven te komen, en minder thuis.
  vrijdag 25 juli 2025 @ 12:49:22 #51
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_218317609
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2025 12:40 schreef BMW1993 het volgende:
Kleine weekupdate.

Vanavond het feestje van mijn oude vrijwilligerswerk, omdat ik al lang in een sociaal isolement zit, kon ik er de afgelopen 2 nachten nauwelijks van slapen. :P

Maar toch ga ik er heen. anders blijf je in de vicieuze cirkel: angst > thuisblijven > eenzaam.

Als ik ooit een date ga vinden, kan ik ook niet continu de afspraken afzeggen als ik door de angst niet geslapen heb, dus moe zijn is geen optie om afspraken af te zeggen. :)

Verder ben ik mij aan het verdiepen om nieuwe vrienden te maken, ik zag dat er hier in de wijk een bingo hebben, wel in een verzorgingstehuis, dus er zullen een hoop oudere mensen zijn, maar ook daar kan je sociale contacten op doen. Ik zal ook kijken of er vanuit de gemeente clubjes zijn van leeftijdsgenoten die ook een kleine sociale kring hebben. Gister heb ik even gekeken maar kon het niet direct vinden.

Verder heb ik weer een match gehad via 'Facebook Dating' ik heb het idee trouwens dat je daar meer matches krijgt dan tinder, want tinder zit vol met vreemde algoritmes zodat je een premium abonnement neemt, afijn, kort gesprekje mee gehad. Want ze was ambulant begeleider voor mensen met autisme. :D

Nu heb ik tot 2021 zelf zo'n begeleider gehad, die keek of ik mijn huis schoonmaakte en ging mee met boodschappen doen. Uiteindelijk heb ik dat stop gezet omdat het naar mijn idee niet meer nodig was.

In het begin leefde ik op snoep en chips, maar na een tijdje wist ik wel hoe je kipfilet moet bakken en hoe je aardappelpuree in de magnetron moet opwarmen. En ze was een klein beetje kinderachtig, waardoor er wel eens mensen omkeken in de supermarkt als ze hardop zei 'past dit wel in je weekbudget zo'n stuk vlees?'

Terugkomend op de match, ondanks dat het gesprek soepel liep, denk ik niet dat een vrouw zal vallen op iemand die ze normaal gesproken begeleid op haar werk. :P Ik durfde ook direct niet meer te zeggen dat ik zelf autisme had, ik heb liever een match met iemand die zelf ook een rugzakje heeft. Maar dat is niet makkelijk te vinden, ook omdat er veel meer jongens autisme hebben dan meisjes.

Dus dit is de eerste keer dat ik zelf het contact heb laten verwateren. Wil haar tijd ook niet verdoen.

Dus op zich geen echte nieuwe nieuwtjes te melden. Het enige wat ik probeer is om langzaam weer in het normale leven te komen, en minder thuis.
Misschien vullen jullie elkaar juist wel op vitale vlakken aan en is het een match made in heaven. Niet gelijk invullen voor een ander dat je diegene zijn/haar tijd aan het verdoen bent!
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
  vrijdag 25 juli 2025 @ 13:41:59 #52
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_218318033
quote:
Kleine weekupdate.

Hmm tenzij je je er zelf niet prettig bij voelt, wat ik me ergens nog wel kan indenken, zou ik niet voor haar beslissen dat ze dit niet wil.
  vrijdag 25 juli 2025 @ 18:20:01 #53
406944 SugeLucky
pi_218321589
Toch denk ik niet dat ze thuis zich ook begeleider wil voelen. In welke mate dan ook.
  vrijdag 25 juli 2025 @ 23:02:45 #54
267783 praadje
pi_218324101
Ik vind dat je ontzettend goed bezig bent BMW. ^O^
Knap dat je niet alleen het daten of zoeken naar een date goed aanpakt maar ook dat je buiten je comfortzone gaat en je sociale kring probeert uit te breiden.

En lief van alle Fokkers die zo ontzettend meeleven en tips geven. Wat een fijn topic O+
  vrijdag 25 juli 2025 @ 23:05:03 #55
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_218324114
quote:
99s.gif Op vrijdag 25 juli 2025 23:02 schreef praadje het volgende:
Knap dat je niet alleen het daten of zoeken naar een date goed aanpakt maar ook dat je buiten je comfortzone gaat en je sociale kring probeert uit te breiden.

En lief van alle Fokkers die zo ontzettend meeleven en tips geven. Wat een fijn topic O+
Eens :Y

En zou willen dat elk topic hier zo was, gewoon lekker ontopic en normaal advies O+
  Forum Admin vrijdag 25 juli 2025 @ 23:53:12 #56
1025 crew  Armani XL
Whatever...
pi_218324469
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 juli 2025 23:05 schreef kwiwi het volgende:

[..]
Eens :Y

En zou willen dat elk topic hier zo was, gewoon lekker ontopic en normaal advies O+
Dat zou zeker iets moois zijn ;)
Wat wij kijken
  zaterdag 26 juli 2025 @ 02:09:18 #57
373280 Bucketlist
pi_218324805
quote:

Is er misschien een autisme vereniging/website? Iets om laagdrempelig nieuwe mensen te ontmoeten? Als er dan een mix van 80% man en 20% vrouw kan het toch interessant zijn? Of datingsites voor mensen met een handicap als je dat echt zoekt.

Ik heb er even over nagedacht en denk dat je naast matches met iemand met een rugzakje niet bang moet voor zijn ‘normale’ matches. Je hoeft niet gelijk te trouwen met iemand, wat ervaring met gewoon praten etc kan ook waardevol zijn. Diegene kan uiteindelijk zelf wel bepalen hoe ze er over denkt. Iedereen heeft wel plus en minpunten. Al begrijp ik dat een begeleider misschien wel wat afschrikt.
  zaterdag 26 juli 2025 @ 02:19:39 #58
18113 sacha
elders
pi_218324816
...
  zaterdag 26 juli 2025 @ 16:04:25 #59
488213 BMW1993
Het echte leven.
pi_218329595
quote:
99s.gif Op vrijdag 25 juli 2025 23:02 schreef praadje het volgende:

Het is zeker geweldig hoe hartverwarmend de mensen op het Fok forum zijn :) , ik haal er veel kracht uit. Voel mij direct een stuk zekerder en optimistischer dan 2 weken geleden. Ook helpt het om de berichten af en toe terug te lezen. Staan zoveel bruikbare tips tussen.
  zaterdag 26 juli 2025 @ 16:15:18 #60
488213 BMW1993
Het echte leven.
pi_218329795
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2025 02:09 schreef Bucketlist het volgende:

[..]
Is er misschien een autisme vereniging/website? Iets om laagdrempelig nieuwe mensen te ontmoeten? Als er dan een mix van 80% man en 20% vrouw kan het toch interessant zijn? Of datingsites voor mensen met een handicap als je dat echt zoekt.

Ik heb er even over nagedacht en denk dat je naast matches met iemand met een rugzakje niet bang moet voor zijn ‘normale’ matches. Je hoeft niet gelijk te trouwen met iemand, wat ervaring met gewoon praten etc kan ook waardevol zijn. Diegene kan uiteindelijk zelf wel bepalen hoe ze er over denkt. Iedereen heeft wel plus en minpunten. Al begrijp ik dat een begeleider misschien wel wat afschrikt.
Ja dat is natuurlijk ook helemaal waar.

Ik ben redelijk introvert, en ik merkte dat veel vrouwen zoals gisteren op het feestje behoorlijk veel praten, en ook behoorlijk directe opmerkingen kunnen maken.

Om een voorbeeld te geven, ik probeerde mee te praten met de onderwerpen, maar ik voelde mij een beetje genegeerd, omdat niemand reageerde als ik eens wat zei.. Dus ik ging op mijn telefoon zitten omdat het ongemakkelijk voelde, waarop een vrouw tegenover mij zei : ' Heb je thuis geen internet ofzo? ' Was een hint dat ik mijn telefoon weg moest leggen. :P Ik ben dan niet mondig genoeg om direct een antwoord klaar te hebben erop, dus lach het meestal dan weg..

Maar inderdaad, er zullen vast vrouwen bestaan zonder autisme die ook introvert zijn en geen 'scherpe mond' hebben. , dank voor je bericht! :)
  zaterdag 26 juli 2025 @ 18:17:35 #61
441440 aquawoman
Bitch please
pi_218331326
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2025 16:15 schreef BMW1993 het volgende:

[..]

Ik ben redelijk introvert, en ik merkte dat veel vrouwen zoals gisteren op het feestje behoorlijk veel praten, en ook behoorlijk directe opmerkingen kunnen maken.

Om een voorbeeld te geven, ik probeerde mee te praten met de onderwerpen, maar ik voelde mij een beetje genegeerd, omdat niemand reageerde als ik eens wat zei.. Dus ik ging op mijn telefoon zitten omdat het ongemakkelijk voelde, waarop een vrouw tegenover mij zei : ' Heb je thuis geen internet ofzo? ' Was een hint dat ik mijn telefoon weg moest leggen. :P Ik ben dan niet mondig genoeg om direct een antwoord klaar te hebben erop, dus lach het meestal dan weg..

Maar inderdaad, er zullen vast vrouwen bestaan zonder autisme die ook introvert zijn en geen 'scherpe mond' hebben. , dank voor je bericht! :)
Soms is het ook wel fijn als je juist van elkaar verschilt, zolang je die verschillen respecteert. Mijn vriend is introvert, ik ben extravert. Daardoor breng ik wat meer reuring en sociale contacten in zijn leven en brengt hij meer rust en orde in mijn leven. :)

Ik vind in ieder geval dat je openstaat voor input van andere mensen en knap dat je je focust op positiviteit. Dat is al veel meer dan veel anderen kunnen zeggen :)
  vrijdag 1 augustus 2025 @ 15:00:09 #62
488213 BMW1993
Het echte leven.
pi_218388102
Kleine weekupdate.

Via Facebook dating een ontzettend leuk gesprek gehad.
Ik heb wel 4 uur lang met haar gepraat, leken precies op elkaar, en ze was dankbaar omdat ik een van de weinige jongens was die niet opdringerig overkwam, en niet direct begon over seks.. (dat doe ik nooit).

Er was hier een forumlid die zijn huidige relatie had ontmoet via badoo, en die vertelde ook dat ze in het begin continu berichten stuurden, en dat dit had geleid tot de 'ware' dus had een beetje gehoopt dat ik in dezelfde situatie zat :P .

En toen zei ze 'ik ga slapen, geef anders even je telefoonnummer' Dus ik heb mijn 06 gegevens gestuurd.. En van al het geluk en adrenaline deed ik geen oog dicht, om 6 uur maar weer het bed uit.. En van 7:00 tot in de avond gewacht op een appje.. Maar uiteindelijk kreeg ik niets binnen. Twee dagen later dus weer via Facebook dating een bericht gestuurd, maar die werd niet meer beantwoord.. Ik ben hier wel 2 dagen goed ziek van geweest.. Toch onbewust weer een te hoge verwachting..

En verder een bericht gestuurd naar dit meisje, ik wil geen standaard berichten sturen van ' Hoi, hoe is je dag?'
Dus ik stuurde maar iets wat ik kon afleiden van haar profielfoto...
Maar ook dit gesprek liep weer enorm stroef..

In alle jaren dat ik actief ben geeft 95% geen antwoord, en die 5% die wel antwoord geeft zijn altijd zeer gesloten antwoorden, dat blijft wel een beetje wringen... Waarom kost het als man zo'n enorme moeite om iemand te vinden die een beetje tijd wel steken in een match..

Ik ben er wel achter dat Facebook dating de meeste kans heeft op een match, Lexa was voor mij ontzettend duur met automatische incasso (en soms rare afschrijvingen, vorige maand is het bedrag er 3 keer afgegaan....)
En vrijwel geen enkele vrouw die wat terug stuurt.. Tinder 0% succes bij mij, Bumble nog nooit een match gehad in al die maanden, Happ'n ook 0% matches.. Boo alleen maar spam en vrouwen uit de Filipijnen of Kenia .. Breeze nog nooit een match.. En Facebook toch wel 3 per maand.
Al lijkt de kwaliteit van de gebruikers wel relatief laag te liggen, veel die direct over Wappie onzin beginnen, of een enorme rugzak hebben.. Maarja, dat heb ik zelf ook :P

vrijdag 1 augustus 2025 @ 15:01:18 #63
488213 BMW1993
Het echte leven.
pi_218388111
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2025 18:17 schreef aquawoman het volgende:

[..]
Soms is het ook wel fijn als je juist van elkaar verschilt, zolang je die verschillen respecteert. Mijn vriend is introvert, ik ben extravert. Daardoor breng ik wat meer reuring en sociale contacten in zijn leven en brengt hij meer rust en orde in mijn leven. :)

Ik vind in ieder geval dat je openstaat voor input van andere mensen en knap dat je je focust op positiviteit. Dat is al veel meer dan veel anderen kunnen zeggen :)
Wat een leuk bericht, dankjewel.
Zo had ik het eigenlijk nog nooit bekeken, ik dacht altijd dat je alleen bij iemand zou passen als je beide bijvoorbeeld rustig, introvert bent en verlegen... :P maar jullie zijn dus een goede aanvulling op elkaar :)
  vrijdag 1 augustus 2025 @ 22:24:11 #64
435913 Groepfunder
pi_218391833
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2025 15:00 schreef BMW1993 het volgende:
In alle jaren dat ik actief ben geeft 95% geen antwoord, en die 5% die wel antwoord geeft zijn altijd zeer gesloten antwoorden, dat blijft wel een beetje wringen... Waarom kost het als man zo'n enorme moeite om iemand te vinden die een beetje tijd wel steken in een match..
Dat is inderdaad heel frustrerend. Niet in de laatste plaats omdat het ook al niet gemakkelijk is om wél een match te hebben. Maar vergeet niet dat elke vrouw uniek is en een nieuwe kans verdient. Reken je match niet af op eerdere ervaringen. Blijf er positief in staan. Omgekeerd hoop jij immers ook dat zij jou niet afrekent op het gedrag van de tig geilneven die eerder contact met haar hebben gezocht.
  zondag 10 augustus 2025 @ 12:12:00 #65
470577 Joppiez
pi_218467711
Registreer je op een internationale datingsite en ga opzoek naar een leuke Thaise ofzo :) op jouw leeftijd kun je nog genoeg oprecht geïnteresseerde leuke en aantrekkelijke vrouwen vinden zonder zware backpack.
  maandag 11 augustus 2025 @ 10:40:31 #66
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_218474674
quote:
En toen zei ze 'ik ga slapen, geef anders even je telefoonnummer' Dus ik heb mijn 06 gegevens gestuurd.. En van al het geluk en adrenaline deed ik geen oog dicht, om 6 uur maar weer het bed uit.. En van 7:00 tot in de avond gewacht op een appje.. Maar uiteindelijk kreeg ik niets binnen. Twee dagen later dus weer via Facebook dating een bericht gestuurd, maar die werd niet meer beantwoord.. Ik ben hier wel 2 dagen goed ziek van geweest.. Toch onbewust weer een te hoge verwachting..
Dat is wel raar en niet erg aardig... Kan het zijn dat ze ergens op afknapte zoals je whatsapp foto ofzo?
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
  maandag 11 augustus 2025 @ 18:48:59 #67
510511 bertusdeb
pi_218478497
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2025 15:00 schreef BMW1993 het volgende:
Hoi @BMW1993, hier een lotgenoot.
Vervelend wat je hebt meegemaakt, maar het ligt denk ik niet aan jou.
Ik heb vergelijkbare ervaringen met datingapps zowel betaald alsmede gratis.

The New York Times en vrij recent ook een Nederlandse universiteit hebben onderzoek gedaan naar dit online man-vrouw date fenomeen. Het viel journalisten van deze laatste krant op, dat na een simpele test de vrouwelijke collega 100+ response kreeg binnen zeer korte tijd en de mannelijk collega 0.0, ook niet na een behoorlijke tijd.

Mijn ervaring gekoppeld aan het bovenstaande onderzoek leert mij dat jonge vrouwen geen datingapps nodig hebben. Ze krijgen veel aandacht en hebben veel keuze. Dan is er weinig drang naar een dating alternatief als een app. Daarnaast zijn er tot 36 jaar (de leeftijdscategorie van TS en mij) veel meer mannen dan vrouwen. Het CBS bevestigt dit en de gegevens zijn openbaar in te zien. Wat het extra lastig maakt omdat er veel meer vrijgezelle mannen zijn en zullen blijven.

Ik heb het er uitgebreid over gehad met meerdere jonge vrouwen die ik sprak en die zien voornamelijk een datingapp als een 'guilty pleasure' snoepwinkel. Wanneer er in real-life even niets speelt, en er toch behoefte is, snel de app aan en opzoek naar vertier. Omdat er zoals ik eerder al schreef veel aanbod is, zijn dames uiterst selectief.

Ben je geen 2m lang, geen geld dan swippen ze je vrijwel meteen weg. Bij wijze van test heb ik eens kostbare sieraden geleend en deze op foto’s expliciet getoond. En ja hoor gelijk raak dan kan het blijkbaar wel, wat mijn eerdere beeld bevestigt.

Wat er overblijft zijn de dames met een behoorlijke rugzak en daar heb je zo te lezen ook al kennis mee gemaakt. D.w.z. dates die inderdaad ineens niet meer reageren via de 06 (ze ghosten je) als je al real-life contact hebt, dames met forse psychische problemen, tonnen studieschuld waar niet echt een hele vooraanstaande studie tegenover staat, huiselijk geweld, (ex) verslaafde, dates die nog bij hun ex of ouders wonen en het eigenlijk te doen is om de woonruimte. Ik heb het denk ik allemaal al wel een keer meegemaakt.

Dan over evenementen. Meerdere betaalde datingapps organiseren evenementen. Je kunt dat met potentiële dates een drankje doen op locatie. Deze evenementen zijn mij uitermate tegengevallen. Of er zijn 60 mannen op 2 vrouwen, of en dat is puur een gevoel werden er figuranten ingehuurd. Beetje het idee van de proppers bij het uitgaan. Zeg maar heel enthousiast overkomen maar niet doorpakken en erg oppervlakkig blijven. En dan hopen dat je dat dure date abonnement blijft behouden want het is de deze bedrijven uiteraard niet te doen voor een relatie want dat betekent exit duur abonnent en dus inkomen. Nogmaals het blijft mijn gevoel maar ik kreeg echt het idee dat ik bewust alleen naar huis zou moeten en dat daar ook op gestuurd werd.

Na het zuur komt het zoet. Ik heb inmiddels alweer een behoorlijk lange tijd een mooie relatie. Wat wel bij mij heeft gewerkt en wat ik zie dat je al aan het doen bent met o.a. de feestjes vanuit het vrijwilligersleven. Sluit je aan bij een buurtvereniging, wellicht is er ook een clubje die uitjes organiseert specifiek voor mensen met dezelfde beperking. Of kijk of vrienden geen leuke zus hebben of vriendin van zus, nichtje enz.

Resumerend adviseer ik je om te stoppen met datingapps, want de kans dat je daar slaagt is nihil. Zet extra energie op hetgeen wat je nu al aan het opzetten bent en tot slot mocht je het lastig vinden om real-life voor het eerst contact te maken met een dame. Praat er eens over met een (gewone) vriendin. Al kan ik op dat laatste punt lastig oordelen. Communicatief heb ik daar geen last van ondervonden. Sluit ik af met het gegeven dat ik mijn ervaring heb opgeschreven. Het is niet perfect en er zijn vast leden die wel zijn geslaagd via de apps.

Zet hem op! Hopelijk heb je snel een leuke relatie.
  maandag 11 augustus 2025 @ 20:24:50 #68
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_218479256
Ik zie vooral een uitputtende expeditie op zoek naar een relatie waarbij letterlijk alles wordt ingezet om het doel maar te bereiken. Te bizar eigenlijk en dit leidt tot niks. Zorg in vredesnaam voor wat zelfvertrouwen voordat je je in allemaal bochten gaat wringen want dit is zinloos, echt. Vrouwen knappen af op dit soort onzin.

[ Bericht 1% gewijzigd door Armani XL op 11-08-2025 20:33:03 ]
Le Diable
  maandag 11 augustus 2025 @ 21:14:18 #69
505682 Kip_Frites_Appelmoes
pi_218479831
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2025 18:48 schreef bertusdeb het volgende:
Ik heb het er uitgebreid over gehad met meerdere jonge vrouwen die ik sprak en die zien voornamelijk een datingapp als een 'guilty pleasure' snoepwinkel. Wanneer er in real-life even niets speelt, en er toch behoefte is, snel de app aan en opzoek naar vertier. Omdat er zoals ik eerder al schreef veel aanbod is, zijn dames uiterst selectief.
En als ze op een gegeven moment wat ouder worden en wel interesse krijgen in een langdurige serieuze relatie, dan hebben ze er spijt van dat ze jarenlang zo geleefd hebben in plaats van dat ze tijd, moeite en geld hebben geïnvesteerd in het opbouwen van een serieuze relatie.
  maandag 11 augustus 2025 @ 21:53:11 #70
510511 bertusdeb
pi_218480098
quote:
3s.gif Op maandag 11 augustus 2025 20:24 schreef SemperLibertas het volgende:
Ik zie vooral een uitputtende expeditie op zoek naar een relatie waarbij letterlijk alles wordt ingezet om het doel maar te bereiken. Te bizar eigenlijk en dit leidt tot niks. Zorg in vredesnaam voor wat zelfvertrouwen voordat je je in allemaal bochten gaat wringen want dit is zinloos, echt. Vrouwen knappen af op dit soort onzin.
Naar mijn ervaring ben je mits je niets extra's te bieden hebt zoals ik hierboven stel, ook kansloos met veel zelfvertrouwen op de datingapps. In real-life zijn vrouwen naar mijn ervaring veel prettiger in omgang dan via de statische teksten op een schermpje. Ik kan het iedereen aanraden om datingapps te vermijden.

quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2025 21:14 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
En als ze op een gegeven moment wat ouder worden en wel interesse krijgen in een langdurige serieuze relatie, dan hebben ze er spijt van dat ze jarenlang zo geleefd hebben in plaats van dat ze tijd, moeite en geld hebben geïnvesteerd in het opbouwen van een serieuze relatie.
Tjah het besef dat komt later. Ik heb ook dates gehad waar de biologische klok duidelijk naar voren kwam als serieus onderwerp vanuit haar. Ik was toen nog te jong en er niet mee bezig. Maar waarom zou je zonder langdurige serieuze relatie, snel aan kids willen beginnen. Spijt en het besef dat ze de boot heeft gemist, en nooit iets serieus eerder is begonnen is een van de pijlers denk ik.
  dinsdag 12 augustus 2025 @ 13:43:46 #71
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_218484044
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2025 21:53 schreef bertusdeb het volgende:

[..]
Naar mijn ervaring ben je mits je niets extra's te bieden hebt zoals ik hierboven stel, ook kansloos met veel zelfvertrouwen op de datingapps. In real-life zijn vrouwen naar mijn ervaring veel prettiger in omgang dan via de statische teksten op een schermpje. Ik kan het iedereen aanraden om datingapps te vermijden.
[..]
Tjah het besef dat komt later. Ik heb ook dates gehad waar de biologische klok duidelijk naar voren kwam als serieus onderwerp vanuit haar. Ik was toen nog te jong en er niet mee bezig. Maar waarom zou je zonder langdurige serieuze relatie, snel aan kids willen beginnen. Spijt en het besef dat ze de boot heeft gemist, en nooit iets serieus eerder is begonnen is een van de pijlers denk ik.
Vanaf een bepaalde leeftijd speelt je portemonnee een zeer grote rol, onderschat dat niet. Ze zeggen van niet, maar vrouwen zijn gek op luxe ook al zullen ze blijven volhouden dat het innerlijk van de man het belangrijkste is.
Le Diable
  dinsdag 12 augustus 2025 @ 17:14:08 #72
461886 Samhain
Witch
pi_218485506
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2025 13:43 schreef SemperLibertas het volgende:

[..]
Vanaf een bepaalde leeftijd speelt je portemonnee een zeer grote rol, onderschat dat niet. Ze zeggen van niet, maar vrouwen zijn gek op luxe ook al zullen ze blijven volhouden dat het innerlijk van de man het belangrijkste is.
En vanaf welke leeftijd is dat dan?
  dinsdag 12 augustus 2025 @ 17:57:21 #73
441440 aquawoman
Bitch please
pi_218485777
quote:

[..]
Er zijn ook genoeg dames die prima hun eigen luxe kunnen bekostigen, als ze dat willen. Het lijkt me juist fijn voor mannen dat je niet meer 100% verantwoordelijk hoeft te zijn voor de inkomsten.

Ik zag hierboven de tip om er ook met een (gewone) vriendin over te praten - denk dat dat ook wel een goed idee is.
  dinsdag 12 augustus 2025 @ 18:12:59 #74
pi_218485891
quote:
Bij veel vrouwen begint dat al op vrij jonge leeftijd.

Zoals ik het zie gaat het ze dan niet eens om de luxe op zichzelf, maar meer dat ze het gevoel willen hebben dat je haar bijzonder vindt. Veel geld aan haar uitgeven, zoals door het geven van dure cadeau's of uit eten gaan in chique restaurants, is een manier waarop ze dat gevoel kunnen krijgen dat je haar bijzonder vindt.

Dit is ook de reden waarom getrouwde mannen zo erg in trek zijn bij minnaressen. Sommige vrouwen worden gewoon bloedgeil van het idee dat een man bereid is om zijn huwelijk op het spel te zetten voor een slippertje buiten de deur. Zoiets geeft veel vrouwen ook het gevoel dat een man haar heel bijzonder vindt.
  woensdag 13 augustus 2025 @ 10:36:21 #75
461886 Samhain
Witch
pi_218492077
Raar beeld mbt vrouwen houden sommigen er maar op na hoor... :N
  woensdag 13 augustus 2025 @ 10:45:50 #76
403820 Aberkullie
Sicker than your average.
pi_218492172
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 10:36 schreef Samhain het volgende:
Raar beeld mbt vrouwen houden sommigen er maar op na hoor... :N
Dan vraag je je toch af hoe het kan dat ze nog single zijn he
  Moderator woensdag 13 augustus 2025 @ 13:15:09 #77
441859 crew  Lenny77
pi_218493702
quote:
1s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 10:45 schreef Aberkullie het volgende:

[..]
Jaaa maar wij fladderen teveel als we iets waard zijn en komen pas af op onze sokjes als we al oud en niet meer interessant zijn.
Dat mannen ook zolang fladderen en alles willen pakken wat vast of los staat telt niet mee. Immers moeten de jonge meiden maar beter meteen settelen voor een oudere man die geen oog heeft voor verschrompelde leeftijdsgenoten ipv haar waardevolle jaren te verspillen op de cockcarousel :Y

:{w :|W
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Moderator woensdag 13 augustus 2025 @ 13:38:17 #78
5428 crew  miss_sly
pi_218493891
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2025 18:12 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]

Zoals ik het zie gaat het ze dan niet eens om de luxe op zichzelf, maar meer dat ze het gevoel willen hebben dat je haar bijzonder vindt. Veel geld aan haar uitgeven, zoals door het geven van dure cadeau's of uit eten gaan in chique restaurants, is een manier waarop ze dat gevoel kunnen krijgen dat je haar bijzonder vindt.

Dit is ook de reden waarom getrouwde mannen zo erg in trek zijn bij minnaressen. Sommige vrouwen worden gewoon bloedgeil van het idee dat een man bereid is om zijn huwelijk op het spel te zetten voor een slippertje buiten de deur. Zoiets geeft veel vrouwen ook het gevoel dat een man haar heel bijzonder vindt.
Veel mensen vinden het inderdaad fijn als degene waarmee ze daten of een relatie hebben ze het gevoel geven dat ze bijzonder zijn. Dat is helemaal waar.

Echter hoeft dat echt niet duur te zijn. Echt luisteren naar wat de ander vertelt, onthouden wat diegene lekker vindt en als je voor die persoon kookt dus dat bereiden, een film mee kijken die de ander graag wil zien, meegaan naar een uitje/feestje/familieding omdat de ander dat graag wil, onthouden wat iemand heeft aangewezen om dat maanden later te kopen voor de verjaardag. Maar ook als je ergens binnenkomt waar je partner al is, eerst naar je partner toegaan om deze gedag te zeggen en dan pas de rest van de aanwezigen.

Dat het allemaal met geld te maken moet hebben, komt uit de hoofden van veel mannen en een klein handjevol vrouwen waarvoor dat ongetwijfeld wel van belang is. Want natuurlijk zijn die vrouwen er ook. Maar de overgrote meerderheid zit zo echt niet in elkaar. Dat wel vol blijven houden, is een tekort van de mannen in kwestie. Leg dat maar niet bji vrouwen neer.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator woensdag 13 augustus 2025 @ 13:44:04 #79
5428 crew  miss_sly
pi_218493952
quote:

[..]

Dat is ook iets wat je moet leren, natuurlijk. En dat leer je het beste door wel mee te blijven doen. Maar in den beginnen kan 'meedoen' ook bestaan uit luisteren en observeren. Luister naar wat anderen te zeggen hebben, denk erover na hoe jij daarin staat, bedenk desnoods in je hoofd wat je zou willen zeggen zonder het uit te spreken. Door naar de mensen in dat gesprek te kijken, kun je ook leren hoe je je zou kunnen gedragen in dergelijke gesprekken. Waarom luistert iedereen wel als die ene persoon iets zegt, en is men minder geinteresseerd in als die andere wat vertelt? Zie je daar verschil in? Hoe is hun mimiek?

Dus ga niet op je telefoon, maar volg het gesprek met interesse. Daar leer je veel van over mensen, en over het onderwerp van het gesprek, en maakt dat je er zelf ook beter in wordt.

Ik heb nog wel eens dat ik na een discussie of gesprek of avondje ergens in mijn hoofd gesprekken nog eens voor me haal en mijn eigen reactie verbeter of bedenk hoe ik had kunnen of willen reageren. Niets mis mee, hoor :)
  woensdag 13 augustus 2025 @ 14:39:10 #80
465003 Pinuts
pi_218494525
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2025 18:12 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]

Hmm weet niet of dat waar is. Ik ben een vrouw in de leeftijdsklasse van rond de 30 (leeftijdsklasse van TS) maar als ik naar mezelf en om mij heen kijk dan verwachten de meeste vrouwen echt geen luxe. Wel dat een man gewoon zich zelfstandig kan onderhouden en dat we inderdaad af en toe wat leuks kunnen gaan doen. Maar andersom mag een man dat net zo goed van een vrouw verwachten. Ik denk dat de vrouwen die echt op 'luxe' uit zijn toch een bepaald 'soort' is, maar zeker niet de gemiddelde vrouw. De gemiddelde vrouw wil gewoon 'aandacht' en liefde. Het gevoel dat ze bijzonder of speciaal is. En dat hoeft niet met dure kado's maar kan ook prima met een keer een lekker ontbijtje maken, zelf wat lekkers koken en samen romantisch dineren, etc.
  Moderator woensdag 13 augustus 2025 @ 14:39:10 #81
441859 crew  Lenny77
pi_218494526
quote:
7s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 13:38 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Veel mensen vinden het inderdaad fijn als degene waarmee ze daten of een relatie hebben ze het gevoel geven dat ze bijzonder zijn. Dat is helemaal waar.

Echter hoeft dat echt niet duur te zijn. Echt luisteren naar wat de ander vertelt, onthouden wat diegene lekker vindt en als je voor die persoon kookt dus dat bereiden, een film mee kijken die de ander graag wil zien, meegaan naar een uitje/feestje/familieding omdat de ander dat graag wil, onthouden wat iemand heeft aangewezen om dat maanden later te kopen voor de verjaardag. Maar ook als je ergens binnenkomt waar je partner al is, eerst naar je partner toegaan om deze gedag te zeggen en dan pas de rest van de aanwezigen.

Dat het allemaal met geld te maken moet hebben, komt uit de hoofden van veel mannen en een klein handjevol vrouwen waarvoor dat ongetwijfeld wel van belang is. Want natuurlijk zijn die vrouwen er ook. Maar de overgrote meerderheid zit zo echt niet in elkaar. Dat wel vol blijven houden, is een tekort van de mannen in kwestie. Leg dat maar niet bji vrouwen neer.
_O_
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  woensdag 13 augustus 2025 @ 15:47:05 #82
pi_218495120
quote:
Soms lijkt het er inderdaad op dat sommige mannen, en dan gaat het vooral om single mannen die niet zo succesvol zijn met dating, een raar beeld van vrouwen hebben, en dan wordt het vervolgens vaak al te gauw geconcludeerd dat het dan ook vanzelfsprekend is dat ze ook single zijn.

Vaak is dat rare beeld van vrouwen gebaseerd op de vrouwen die ze op dating sites en apps tegenkomen, en niet op vrouwen in het algemeen. Zou dat rare beeld van vrouwen niet van toepassing kunnen zijn op veel single vrouwen die op dating sites zitten? Mannen die lange tijd single zijn en weinig succes hebben met dating, krijgen maar al te vaak te horen dat er met hen iets mis is en dat het aan henzelf ligt dat ze geen vrouw kunnen krijgen. Zou het omgekeerd niet ook bij vrouwen zo kunnen zijn dat er met veel vrouwen die geen man kunnen vinden of geen geluk hebben in relaties, iets mis is en dat het aan henzelf ligt dat ze geen goede relatie met een man kunnen krijgen?
  woensdag 13 augustus 2025 @ 15:56:29 #83
461886 Samhain
Witch
pi_218495189
quote:

[..]
Echt hoor.
  woensdag 13 augustus 2025 @ 15:58:15 #84
461886 Samhain
Witch
pi_218495205
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 15:47 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Soms lijkt het er inderdaad op dat sommige mannen, en dan gaat het vooral om single mannen die niet zo succesvol zijn met dating, een raar beeld van vrouwen hebben, en dan wordt het vervolgens vaak al te gauw geconcludeerd dat het dan ook vanzelfsprekend is dat ze ook single zijn.

Vaak is dat rare beeld van vrouwen gebaseerd op de vrouwen die ze op dating sites en apps tegenkomen, en niet op vrouwen in het algemeen. Zou dat rare beeld van vrouwen niet van toepassing kunnen zijn op veel single vrouwen die op dating sites zitten? Mannen die lange tijd single zijn en weinig succes hebben met dating, krijgen maar al te vaak te horen dat er met hen iets mis is en dat het aan henzelf ligt dat ze geen vrouw kunnen krijgen. Zou het omgekeerd niet ook bij vrouwen zo kunnen zijn dat er met veel vrouwen die geen man kunnen vinden of geen geluk hebben in relaties, iets mis is en dat het aan henzelf ligt dat ze geen goede relatie met een man kunnen krijgen?
Hoe dan ook: dat rare vrouwbeeld ontstaat niet vanuit je eigen succesvolle relatie.
  woensdag 13 augustus 2025 @ 16:29:15 #85
pi_218495446
quote:
Om een voorbeeld te geven, ik probeerde mee te praten met de onderwerpen, maar ik voelde mij een beetje genegeerd, omdat niemand reageerde als ik eens wat zei.
Ik ken dit verschijnsel. En ik heb ook wel eens meegemaakt dat je in een groepsgesprek een opmerking maakt en dat dan niemand luistert en niemand reageert, maar als vijf minuten later iemand anders uit het gezelschap precies dezelfde opmerking maakt, dan wordt er ineens wel geluisterd en dan krijgt die persoon een compliment dat hij zo'n slimme opmerking heeft gemaakt. Het is me al heel lang niet meer gebeurd, maar mocht het me weer gebeuren, dan ben ik gauw klaar met dat soort mensen en trek ik de conclusie dat dat soort mensen mijn tijd en aandacht niet waard zijn.
  woensdag 13 augustus 2025 @ 16:40:01 #86
pi_218495552
quote:
Wat je hier opnoemt, zijn voor mij ook gewoon vrij normale dingen die je in een relatie van je partner mag verwachten.
quote:
Vrouwen die gewoon normale eisen stellen aan een partner, zonder dat het veel geld hoeft te kosten, zullen er niet zoveel moeite mee hebben om een goede relatie te krijgen. Maar vrouwen die luxe wel erg belangrijk vinden, prijzen zich uit de markt en blijven single. En die vrouwen kom je dus tegen op dating sites. Het is misschien een kleine minderheid van de vrouwen die luxe belangrijk vinden, maar op dating sites gaat het wel degelijk om veel meer dan een kleine minderheid.
  woensdag 13 augustus 2025 @ 17:15:29 #87
465003 Pinuts
pi_218495834
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 16:40 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Vrouwen die gewoon normale eisen stellen aan een partner, zonder dat het veel geld hoeft te kosten, zullen er niet zoveel moeite mee hebben om een goede relatie te krijgen. Maar vrouwen die luxe wel erg belangrijk vinden, prijzen zich uit de markt en blijven single. En die vrouwen kom je dus tegen op dating sites. Het is misschien een kleine minderheid van de vrouwen die luxe belangrijk vinden, maar op dating sites gaat het wel degelijk om veel meer dan een kleine minderheid.
Ik denk dat ik geen gekke eisen heb, maar heb geen relatie. Ik 'neem' geen relatie met iemand die aan de standaard eisen voldoet maar alleen met iemand met wie de klik echt goed is, waar je iets bij voelt. Zo vaak dat het plaatje klopt en iemand aan de 'eisen voldoet' maar dat je het niet voelt.
  woensdag 13 augustus 2025 @ 17:29:09 #88
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_218495911
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 16:40 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Wat je hier opnoemt, zijn voor mij ook gewoon vrij normale dingen die je in een relatie van je partner mag verwachten.
[..]
Staan op datingsites ook niet vaak vrouwen die vroeger ‘postorderbruidjes’ werden genoemd?
Wie dit leest is een lezer van dit
  woensdag 13 augustus 2025 @ 18:12:52 #89
pi_218496326
quote:
1s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 17:15 schreef Pinuts het volgende:
Ik denk dat ik geen gekke eisen heb, maar heb geen relatie. Ik 'neem' geen relatie met iemand die aan de standaard eisen voldoet maar alleen met iemand met wie de klik echt goed is, waar je iets bij voelt. Zo vaak dat het plaatje klopt en iemand aan de 'eisen voldoet' maar dat je het niet voelt.
Ik lees in eerdere reacties van je dat je wel op tinder en bumble actief bent. Zit daar dan echt niets bij waar je een klik bij voelt ?

Ik heb dat begrip klik overigens ook altijd vreemd gevonden. Ik zie het proces van het opbouwen van een relatie eerder als het langzaam aandraaien van een schroef dan als een kliksluiting.
  woensdag 13 augustus 2025 @ 18:53:22 #90
465003 Pinuts
pi_218496669
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 18:12 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Ik lees in eerdere reacties van je dat je wel op tinder en bumble actief bent. Zit daar dan echt niets bij waar je een klik bij voelt ?

Ik heb dat begrip klik overigens ook altijd vreemd gevonden. Ik zie het proces van het opbouwen van een relatie eerder als het langzaam aandraaien van een schroef dan als een kliksluiting.
Ik ben zo iemand die het 3 dagen leuk vind en dan ben ik er weer klaar mee en dan verwijder ik de app weer voor een half jaar. Wel regelmatig leuke gesprekken en ook wel wat dates. Maar nog nooit echt iets uitgekomen.
  Moderator woensdag 13 augustus 2025 @ 19:33:08 #91
5428 crew  miss_sly
pi_218496962
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 18:12 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]

De opbouw is een proces, maar je moet eerst de aanhechting vinden vanwaar de schroef vast kan draaien. Dat is de klik.
  woensdag 13 augustus 2025 @ 19:42:34 #92
pi_218497022
quote:
7s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 19:33 schreef miss_sly het volgende:
De opbouw is een proces, maar je moet eerst de aanhechting vinden vanwaar de schroef vast kan draaien. Dat is de klik.
Meestal moet je eerst een gat boren waar je dan vervolgens de schroef in kan draaien.
  Moderator woensdag 13 augustus 2025 @ 19:53:00 #93
5428 crew  miss_sly
pi_218497084
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 19:42 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Meestal moet je eerst een gat boren waar je dan vervolgens de schroef in kan draaien.
Ok.
  woensdag 13 augustus 2025 @ 19:54:41 #94
pi_218497099
Dit betekent overigens niet per se dat je bij het aangaan van een relatie ook eerst een gat moet boren.
  donderdag 14 augustus 2025 @ 00:51:19 #95
488213 BMW1993
Het echte leven.
pi_218499305
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 16:29 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Ik ken dit verschijnsel. En ik heb ook wel eens meegemaakt dat je in een groepsgesprek een opmerking maakt en dat dan niemand luistert en niemand reageert, maar als vijf minuten later iemand anders uit het gezelschap precies dezelfde opmerking maakt, dan wordt er ineens wel geluisterd en dan krijgt die persoon een compliment dat hij zo'n slimme opmerking heeft gemaakt. Het is me al heel lang niet meer gebeurd, maar mocht het me weer gebeuren, dan ben ik gauw klaar met dat soort mensen en trek ik de conclusie dat dat soort mensen mijn tijd en aandacht niet waard zijn.
Ben het met je eens. Veel mensen doen meer moeite voor iemand waar ze tegenop kijken.

Daarom ben ik ook veel liever 1 op 1 met iemand, omdat groepen nog gecompliceerder zijn.
Niets is zo ongemakkelijk als je het 5'e wiel van de wagen te voelen, op zo'n moment kan je je nog eenzamer voelen, dan dat je gewoon thuis in je eentje een film aan het kijken bent.
  donderdag 14 augustus 2025 @ 01:03:54 #96
488213 BMW1993
Het echte leven.
pi_218499335
Ik moet eerlijk bekennen dat ik in het begin ook steeds meer de conclusie trok van 'jonge vrouwen zijn gewoon niet zo aardig' tot dat ik dit topic opende en zag hoeveel users zowel mannen als vrouwen energie staken en tips gaven.

Dat heeft zeker mijn hart verwarmd en ook wat meer zelfvertrouwen gegeven, ondanks mijn autisme word je hier als gelijke behandeld, en dat zorgt ervoor dat ik mij ineens niet meer zo 'afwijkend' voel, als dat ik ervaarde op datingwebsites. de datingwereld is gewoon behoorlijk hard, en je moet er tegen kunnen dat mensen je 'verwijderen' of 'blokkeren' uit het niets.

Zo had ik laatst een leuk gesprek, tot we bij het punt kwamen wat ik deed voor de kost.. Toen ik over de horeca begon op de datingsite 'paiq' , stond er 'Julia heeft je geblokkeerd' Terwijl het eigenlijk best leuk begon, ze had een motor, en ze had net een tripje gemaakt naar Dinant in de Belgische Ardennen.

Ik heb zelf ook behalve mijn moeder geen vrouwen in de familie waar ik contact mee heb, we hebben op het werk een Oekraïnse meid werken, maar die is helaas niet zo toegankelijk, ze zit in de kantine altijd te bellen of met haar oortjes in muziek te luisteren, zegt ook geen 'hallo' of 'tot ziens' als ze de kantine verlaat... Totaal in haar eigen bubbel.

Dus ik ken eigenlijk ook helemaal geen vrouwen.

Ondertussen heb ik verder weinig te melden, ik heb zo'n 40 berichten gestuurd in de tussen tijd, van uitgebreid, tot de tip van iemand die zei 'twee zielen die elkaar treffen' openingszin van een gebruiker hier :P
Maar tot nu toe geen respons terug, via Facebook Dating ook al dagenlang geen enkele match meer.

Het enige wat ik probeer te doen is veel te sporten, een klein beetje gespierd worden, de juiste kleding dragen, vriendelijk en sociaal zijn in het dagelijks leven, bescheiden en niet te veel verwachtingen hebben van het leven.

Zodra mijn abonnement op lexa afloopt neem ik ook geen nieuw abbo, voor dat geld kan ik ook maandelijks lekker een keertje uiteten of een dagje sauna. :)
  donderdag 14 augustus 2025 @ 01:10:55 #97
488213 BMW1993
Het echte leven.
pi_218499356
quote:
7s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 13:44 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Dat is ook iets wat je moet leren, natuurlijk. En dat leer je het beste door wel mee te blijven doen. Maar in den beginnen kan 'meedoen' ook bestaan uit luisteren en observeren. Luister naar wat anderen te zeggen hebben, denk erover na hoe jij daarin staat, bedenk desnoods in je hoofd wat je zou willen zeggen zonder het uit te spreken. Door naar de mensen in dat gesprek te kijken, kun je ook leren hoe je je zou kunnen gedragen in dergelijke gesprekken. Waarom luistert iedereen wel als die ene persoon iets zegt, en is men minder geinteresseerd in als die andere wat vertelt? Zie je daar verschil in? Hoe is hun mimiek?

Dus ga niet op je telefoon, maar volg het gesprek met interesse. Daar leer je veel van over mensen, en over het onderwerp van het gesprek, en maakt dat je er zelf ook beter in wordt.

Ik heb nog wel eens dat ik na een discussie of gesprek of avondje ergens in mijn hoofd gesprekken nog eens voor me haal en mijn eigen reactie verbeter of bedenk hoe ik had kunnen of willen reageren. Niets mis mee, hoor :)
Bedankt voor je leuke berichtje.
En altijd slim om even terug te kijken op de discussie of gesprek, je kan er altijd weer wat van leren, wat je bijvoorbeeld in het vervolg niet of juist wel zou zeggen. :)
  donderdag 14 augustus 2025 @ 01:18:28 #98
488213 BMW1993
Het echte leven.
pi_218499366
quote:
1s.gif Op zondag 10 augustus 2025 12:12 schreef Joppiez het volgende:
Registreer je op een internationale datingsite en ga opzoek naar een leuke Thaise ofzo :) op jouw leeftijd kun je nog genoeg oprecht geïnteresseerde leuke en aantrekkelijke vrouwen vinden zonder zware backpack.
Dat zou natuurlijk een fantastisch avontuur zijn.
Helaas ben ik door mijn beperking afhankelijk van mijn wajong uitkering, ik heb een loonwaarde van 40% de rest vult de wajong aan, ik verdien in totaal 80% van het minimumloon volgens mij , en voor een 'buitenlandse vriendin' moet je minimaal het minimumloon verdienen en uit eigen vermogen, een uitkering is uitgesloten, het IND is daar best streng in.

En heel stiekem wil ik ook wel iemand die echt om mij geeft , en niet iemand die het eigenlijk vooral doet om toegang te krijgen tot de Europese Unie.
  donderdag 14 augustus 2025 @ 01:25:03 #99
488213 BMW1993
Het echte leven.
pi_218499373
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 19:54 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Dit betekent overigens niet per se dat je bij het aangaan van een relatie ook eerst een gat moet boren.
Mijn moeder had ook haar vriend ontmoet via een datingwebsite.

In het begin was het helemaal haar type niet, zowel fysiek als innerlijk.
Dat is heel langzaam gegaan met veel twijfels vanuit haar kant, en is toch uiteindelijk gegroeid in een hele gezonde en fijne relatie.

Je kan ook langzaam naar elkaar toe groeien, in het begin zei hij 'Spanje? Vreselijk die warmte'!
En twee jaar later zat hij in Spanje op het strand met mijn moeder en vond hij het geweldig :P

En zo groei je samen langzaam in een relatie naar elkaar toe, om juist open te staan voor elkaar.
Ik geloof daarom zelf ook niet zo in 'liefde op het eerste gezicht' het zal vast voorkomen, maar het hoeft echt niet altijd zo te lopen.
  donderdag 14 augustus 2025 @ 06:53:30 #100
321747 plesner
pi_218499597
Niet lullig bedoeld maar je komt uit je communicatie een beetje wanhopig over. Vrouwen ruiken dat van mijlenver en knappen daar compleet van af. Probeer meer alfa en zelfverzekerd te zijn. Ga sporten en probeer wat spieren te kweken, je zult zien dat je daardoor ook meteen een stuk zelfverzekerder gaat worden. Wat vrouwen aantrekkelijk vinden.

Zet vrouwen niet zo op een pedestal, is nergens voor.

[ Bericht 12% gewijzigd door plesner op 14-08-2025 06:59:37 ]
  Moderator donderdag 14 augustus 2025 @ 09:00:30 #101
5428 crew  miss_sly
pi_218500091
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 01:18 schreef BMW1993 het volgende:

[..]
Dat zou natuurlijk een fantastisch avontuur zijn.
Helaas ben ik door mijn beperking afhankelijk van mijn wajong uitkering, ik heb een loonwaarde van 40% de rest vult de wajong aan, ik verdien in totaal 80% van het minimumloon volgens mij , en voor een 'buitenlandse vriendin' moet je minimaal het minimumloon verdienen en uit eigen vermogen, een uitkering is uitgesloten, het IND is daar best streng in.

En heel stiekem wil ik ook wel iemand die echt om mij geeft , en niet iemand die het eigenlijk vooral doet om toegang te krijgen tot de Europese Unie.
Dat hoef je niet heel stiekem te willen, hoor. Dat lijkt me de basis voor je eigen geluk. Je wil iemand die voor jou gaat, en terecht!

Overigens was mijn man (we zijn dit jaar 20 jaar samen, hebben een dochter van 16) ook 33 toen ik hem leerde kennen. Hij had ervoor ook nooit een relatie gehad en niet heel veel ervaring met vrouwen. Hij had wel een leuk leven, ging naar festivals, sprak veel af met vrienden, en amuseerde zich prima. Hij vond het wel jammer dat het maar niet lukte met vrouwen, maar liet er zijn leven niet door bederven.
  donderdag 14 augustus 2025 @ 09:12:12 #102
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_218500166
Is er niet een fysieke of online plek waar je iemand kan vinden met een vergelijkbare achtergrond als jou? Een autisme diagnose, Wajong etc. Misschien is het makkelijker om te binden met iemand waar je wat dat betreft overeenkomsten hebt en die geen vooroordelen heeft? Internetdaten is wel lastig, zeker als er zoveel mannen zijn waar ze uit kunnen kiezen op dat soort populaire apps. Als ik kijk naar vrienden/kennissen die iemand online hebben ontmoet is dat ook best vaak op een plek voor een hobby, band etc. En dat was het niet perse om een partner te vinden, maar om mensen te vinden met dezelfde hobby of muzieksmaak. En dat dan langzaam daar iets uitgroeit.
  donderdag 14 augustus 2025 @ 12:36:55 #103
47373 freak1
pi_218501614
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 01:03 schreef BMW1993 het volgende:
Ik moet eerlijk bekennen dat ik in het begin ook steeds meer de conclusie trok van 'jonge vrouwen zijn gewoon niet zo aardig' tot dat ik dit topic opende en zag hoeveel users zowel mannen als vrouwen energie staken en tips gaven.

Dat heeft zeker mijn hart verwarmd en ook wat meer zelfvertrouwen gegeven, ondanks mijn autisme word je hier als gelijke behandeld, en dat zorgt ervoor dat ik mij ineens niet meer zo 'afwijkend' voel, als dat ik ervaarde op datingwebsites. de datingwereld is gewoon behoorlijk hard, en je moet er tegen kunnen dat mensen je 'verwijderen' of 'blokkeren' uit het niets.

Zo had ik laatst een leuk gesprek, tot we bij het punt kwamen wat ik deed voor de kost.. Toen ik over de horeca begon op de datingsite 'paiq' , stond er 'Julia heeft je geblokkeerd' Terwijl het eigenlijk best leuk begon, ze had een motor, en ze had net een tripje gemaakt naar Dinant in de Belgische Ardennen.

Ik heb zelf ook behalve mijn moeder geen vrouwen in de familie waar ik contact mee heb, we hebben op het werk een Oekraïnse meid werken, maar die is helaas niet zo toegankelijk, ze zit in de kantine altijd te bellen of met haar oortjes in muziek te luisteren, zegt ook geen 'hallo' of 'tot ziens' als ze de kantine verlaat... Totaal in haar eigen bubbel.

Dus ik ken eigenlijk ook helemaal geen vrouwen.

Ondertussen heb ik verder weinig te melden, ik heb zo'n 40 berichten gestuurd in de tussen tijd, van uitgebreid, tot de tip van iemand die zei 'twee zielen die elkaar treffen' openingszin van een gebruiker hier :P
Maar tot nu toe geen respons terug, via Facebook Dating ook al dagenlang geen enkele match meer.

Het enige wat ik probeer te doen is veel te sporten, een klein beetje gespierd worden, de juiste kleding dragen, vriendelijk en sociaal zijn in het dagelijks leven, bescheiden en niet te veel verwachtingen hebben van het leven.

Zodra mijn abonnement op lexa afloopt neem ik ook geen nieuw abbo, voor dat geld kan ik ook maandelijks lekker een keertje uiteten of een dagje sauna. :)
vind het mooi dat je het hier zo open en eerlijk deelt..

tja, voor iedereen is het uiteindelijk toch een keer "de ware" tegenkomen. en dan meer iemand die je wel begrijpt. je humor, je ingetogenheid, je goede en slechte trekjes..
sommige komen zo iemand heel vroeg tegen, sommige heel laat..

denk wel dat een heel belangrijke factor in daten is of je wel blij met jezelf bent. heb je vrede met wie je bent en voel je je fijn in je eigen vel? dat is iets wat toekomstige partners wel aanvoelen...

het beste advies wat ik ooit heb gekregen is, hoe kun je ooit een ander gelukkig maken voordat je jezelf gelukkig maakt?

en er zitten altijd onfatsoenlijke tussen.. ik las je post over lang met iemand chatten, die vraagt om je 06 en dan doodse stilte.. dat hele ghosten vind ik ook zo laf....
en dank u meneer Dood,
dat u af en toe wat neemt.
Ik weet nu wat verdriet is,
en onze tijd is maar geleend.
  donderdag 14 augustus 2025 @ 13:37:02 #104
pi_218502078
quote:
1s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 06:53 schreef plesner het volgende:
Zet vrouwen niet zo op een pedestal, is nergens voor.
Je moet vrouwen inderdaad niet op een voetstuk zetten, maar soms lijkt het erop dat ze zichzelf op een voetstuk zetten en gewoon onbereikbaar zijn.
  donderdag 14 augustus 2025 @ 13:53:19 #105
47373 freak1
pi_218502228
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 13:37 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Je moet vrouwen inderdaad niet op een voetstuk zetten, maar soms lijkt het erop dat ze zichzelf op een voetstuk zetten en gewoon onbereikbaar zijn.
er is wel een groep die niet helemaal goed is.. dat leidt dan weer tot dit soort dingen..
https://igotstandardsbro.com/

maar ik moet zeggen, de antworoden van de dames in dit topic zijn gelukkig wel realistisch en geeft de medemens nog moed :)
en dank u meneer Dood,
  donderdag 14 augustus 2025 @ 16:46:01 #106
488213 BMW1993
Het echte leven.
pi_218503522
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 09:12 schreef Momo het volgende:
Is er niet een fysieke of online plek waar je iemand kan vinden met een vergelijkbare achtergrond als jou? Een autisme diagnose, Wajong etc. Misschien is het makkelijker om te binden met iemand waar je wat dat betreft overeenkomsten hebt en die geen vooroordelen heeft? Internetdaten is wel lastig, zeker als er zoveel mannen zijn waar ze uit kunnen kiezen op dat soort populaire apps. Als ik kijk naar vrienden/kennissen die iemand online hebben ontmoet is dat ook best vaak op een plek voor een hobby, band etc. En dat was het niet perse om een partner te vinden, maar om mensen te vinden met dezelfde hobby of muzieksmaak. En dat dan langzaam daar iets uitgroeit.
Inderdaad ook een goed idee.
Ik heb mij wel aangemeld voor een speciaal autisme clubje.

Het is geen dating bedoeling, maar eerder dat je met elkaar kunt gamen en nieuwe mensen kunt leren kennen.
Dus ik ben benieuwd, misschien zijn er alleen jongens, maar nieuwe contacten en een groter netwerk kan sowieso geen kwaad. :)
  donderdag 14 augustus 2025 @ 16:55:40 #107
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_218503586
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 13:53 schreef freak1 het volgende:

[..]
er is wel een groep die niet helemaal goed is.. dat leidt dan weer tot dit soort dingen..
https://igotstandardsbro.com/

maar ik moet zeggen, de antworoden van de dames in dit topic zijn gelukkig wel realistisch en geeft de medemens nog moed :)
Maar sorry mensen die een heel geslacht wegzetten als een homogene groep met allemaal dezelfde eigenschappen moeten misschien zelf eens naar buiten gaan. Er zijn veel verschillende mensen onder de mannen en vrouwen. Ja, er zijn misschien vrouwen die delusional zijn en alleen iemand willen daten die tenminste een paar ton binnen haalt en een sixpack heeft. Dat op een voetstuk zetten van zichzelf heeft misschien eerder met onzekerheid te maken. Maar dat is echt niet representatief voor de rest van de vrouwen. Beetje hetzelfde verhaal dat alle mannen alleen maar willen neuken via datingsapps en verder dan leugens ophangen en je dan ghosten na een tijdje als er een leuker snoepje is. Zoveel verschillende mensen, verschillende ideeën.
  donderdag 14 augustus 2025 @ 16:58:01 #108
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_218503599
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 16:46 schreef BMW1993 het volgende:

[..]

Het is geen dating bedoeling, maar eerder dat je met elkaar kunt gamen en nieuwe mensen kunt leren kennen.
Dus ik ben benieuwd, misschien zijn er alleen jongens, maar nieuwe contacten en een groter netwerk kan sowieso geen kwaad. :)
Lijkt mij sowieso niet verkeerd als je er sociale contacten aan zou overhouden, al zouden dat alleen maar mannen zijn. Ga er niet heen met de gedachte je alleen te focussen op de dames die er zijn, observeer en sta open. :)
  donderdag 14 augustus 2025 @ 17:02:56 #109
488213 BMW1993
Het echte leven.
pi_218503637
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 12:36 schreef freak1 het volgende:

[..]
vind het mooi dat je het hier zo open en eerlijk deelt..

tja, voor iedereen is het uiteindelijk toch een keer "de ware" tegenkomen. en dan meer iemand die je wel begrijpt. je humor, je ingetogenheid, je goede en slechte trekjes..
sommige komen zo iemand heel vroeg tegen, sommige heel laat..

denk wel dat een heel belangrijke factor in daten is of je wel blij met jezelf bent. heb je vrede met wie je bent en voel je je fijn in je eigen vel? dat is iets wat toekomstige partners wel aanvoelen...

het beste advies wat ik ooit heb gekregen is, hoe kun je ooit een ander gelukkig maken voordat je jezelf gelukkig maakt?

en er zitten altijd onfatsoenlijke tussen.. ik las je post over lang met iemand chatten, die vraagt om je 06 en dan doodse stilte.. dat hele ghosten vind ik ook zo laf....
Bedankt voor je bericht. :)

En je hebt gelijk uiteindelijk gebeurt het wel een keer, veel mensen hebben een relatie, van bouwvakkers tot advocaten, van knap tot minder knap.

Of ik echt gelukkig ben met mijzelf en vrede heb? Ja eigenlijk op veel punten wel.
Soms kamp ik wel met depressieve gevoelens die voortkomen uit eenzaamheid, op zaterdag doe ik boodschappen, en in de avond drink ik dan een biertje met wat tapa's op een schaaltje.

En meestal kijk ik dan filmpjes op youtube en luister muziek, maar hoe leuk zou het zijn om eens lekker het terras op te gaan op een zomerse dag, dat doe je toch niet snel alleen.. Je ziet het soms wel hoor, maar dan ben ik liever gewoon thuis op het balkon.

Met mijn moeder is opzich nog wel een optie, daar doe ik ook af en toe wel wat mee, alleen die heeft natuurlijk ook niet het eeuwige leven, en als zij ooit overlijd wil ik natuurlijk ook nog steeds een leven hebben, behalve wat oppervlakkig contact via werk.

Zelf heb ik niet veel eisen qua uiterlijk, ik reageer op Lexa bijvoorbeeld ook op mensen die blind / doof zijn, of een beperking hebben, maar zelfs deze mensen reageren niet terug.

Ik ben nu nog ''jong'' met 32, dat is eigenlijk mijn enige grote voordeel.. Want ik kan nu nog iemand treffen die ook nauwelijks ervaring heeft met relaties.

Als je eenmaal over de 40 gaat, krijg je veel vrouwen die gescheiden zijn, en kinderen hebben.

Dat soort vrouwen zoeken meestal ook naar mannen die wat ervaring hebben op relatie gebied, mijn moeder zei dat ook al , een man zonder kinderen en ervaring op liefdesvlak gaf bij haar ''alarmbellen'' 'Dan moet er wel wat mis zijn als je op die leeftijd nog nooit een vriendin hebt gehad' was haar redenatie erbij.

Dus ik heb eigenlijk nog 8 jaar, en daarom probeer ik het ook niet helemaal op te geven, want het hoeft er maar 1 te zijn die wel terug antwoord, en als je meestal een paar dagen met elkaar in contact bent, kan dat al langzaam groeien naar een band.. Die kans is aanwezig als je zelf actief door blijft zoeken.

Mijn baas zegt dan 'verwijder al die zooi, je komt wel iemand tegen in de supermarkt ' :P

Nou ik kom wekelijks in de supermarkt en ik heb nog nooit zoiets gezien of meegemaakt, lol.
  donderdag 14 augustus 2025 @ 17:09:20 #110
488213 BMW1993
Het echte leven.
pi_218503681
quote:
7s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 09:00 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Dat hoef je niet heel stiekem te willen, hoor. Dat lijkt me de basis voor je eigen geluk. Je wil iemand die voor jou gaat, en terecht!

Overigens was mijn man (we zijn dit jaar 20 jaar samen, hebben een dochter van 16) ook 33 toen ik hem leerde kennen. Hij had ervoor ook nooit een relatie gehad en niet heel veel ervaring met vrouwen. Hij had wel een leuk leven, ging naar festivals, sprak veel af met vrienden, en amuseerde zich prima. Hij vond het wel jammer dat het maar niet lukte met vrouwen, maar liet er zijn leven niet door bederven.
Wat leuk om te horen! En wat fijn dat je hem de kans gaf ondanks dat hij weinig ervaring had op liefdesvlak.
Dit zijn bemoedigende dingen om te lezen. Ik zal een voorbeeld aan hem nemen, en gewoon leuke dingen blijven doen. :)
  donderdag 14 augustus 2025 @ 17:17:11 #111
510511 bertusdeb
pi_218503740
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 16:46 schreef BMW1993 het volgende:

[..]

Ik ben een leek op dit gebied.
Wat ik heb gelezen over autisme is dat: 'de verhouding tussen mannen en vrouwen met autisme ligt ongeveer op 85% man en 15% vrouw.' Gekoppeld aan het gegeven dat van de gamers 'een derde vrouw' is volgens Newzoo, ga je daar waarschijnlijk geen dames treffen. Ik denk dat dit eerder lotgenoten ervaring oplevert maar geen relatie of het aangaan van nieuwe contacten. Niet dat ik een specialist ben op dat vlak. Het valt mij enkel op dat de laatste 2 punten in haast elk autisme lijstje wat ik vind terugkeert als heikel punt.

Ik zou je horizon breder trekken, kortom en en.
Ben je al eens bij het stadsloket, stadswinkel of wijkloket (net hoe de gemeente dat noemt) geweest? Medewerkers van de gemeente kunnen je verder helpen met beschikbare activiteiten in het dorp of de stad waar je woont. Er zijn echt veel evenementen c.q. uitjes. Alleen de meeste zijn kleinschalig en vaak zonder website of (actieve) socials en hierdoor via het internet lastig te vinden.

Bijvoorbeeld wandelclubjes, kookclubjes (je bent kok dus goed idee), kleinschalig concert, muziek en/of thema avond. En ik kan je vertellen bij de bovenstaande groepjes zitten doorgaans veel leuke dames.
  donderdag 14 augustus 2025 @ 17:26:53 #112
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_218503818
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 17:17 schreef bertusdeb het volgende:

[..]
Ik ben een leek op dit gebied.
Wat ik heb gelezen over autisme is dat: 'de verhouding tussen mannen en vrouwen met autisme ligt ongeveer op 85% man en 15% vrouw.' Gekoppeld aan het gegeven dat van de gamers 'een derde vrouw' is volgens Newzoo, ga je daar waarschijnlijk geen dames treffen. Ik denk dat dit eerder lotgenoten ervaring oplevert maar geen relatie of het aangaan van nieuwe contacten. Niet dat ik een specialist ben op dat vlak. Het valt mij enkel op dat de laatste 2 punten in haast elk autisme lijstje wat ik vind terugkeert als heikel punt.

Ik zou je horizon breder trekken, kortom en en.
Ben je al eens bij het stadsloket, stadswinkel of wijkloket (net hoe de gemeente dat noemt) geweest? Medewerkers van de gemeente kunnen je verder helpen met beschikbare activiteiten in het dorp of de stad waar je woont. Er zijn echt veel evenementen c.q. uitjes. Alleen de meeste zijn kleinschalig en vaak zonder website of (actieve) socials en hierdoor via het internet lastig te vinden.

Bijvoorbeeld wandelclubjes, kookclubjes (je bent kok dus goed idee), kleinschalig concert, muziek en/of thema avond. En ik kan je vertellen bij de bovenstaande groepjes zitten doorgaans veel leuke dames.
Goede tip om het inderdaad misschien ook beter te trekken :)
  donderdag 14 augustus 2025 @ 22:08:36 #113
326230 blomke
pi_218506936
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 17:02 schreef BMW1993 het volgende:

Zelf heb ik niet veel eisen qua uiterlijk, ik reageer op Lexa bijvoorbeeld ook op mensen die blind / doof zijn, of een beperking hebben, maar zelfs deze mensen reageren niet terug.

Eeehh...hoe zou dat nou komen...

quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 17:02 schreef BMW1993 het volgende:

Ik ben nu nog ''jong'' met 32, dat is eigenlijk mijn enige grote voordeel.. Want ik kan nu nog iemand treffen die ook nauwelijks ervaring heeft met relaties.

Als je eenmaal over de 40 gaat, krijg je veel vrouwen die gescheiden zijn, en kinderen hebben.

Dat soort vrouwen zoeken meestal ook naar mannen die wat ervaring hebben op relatie gebied, mijn moeder zei dat ook al , een man zonder kinderen en ervaring op liefdesvlak gaf bij haar ''alarmbellen'' 'Dan moet er wel wat mis zijn als je op die leeftijd nog nooit een vriendin hebt gehad' was haar redenatie erbij.

Dus ik heb eigenlijk nog 8 jaar, en daarom probeer ik het ook niet helemaal op te geven, want het hoeft er maar 1 te zijn die wel terug antwoord, en als je meestal een paar dagen met elkaar in contact bent, kan dat al langzaam groeien naar een band.. Die kans is aanwezig als je zelf actief door blijft zoeken.

Mijn baas zegt dan 'verwijder al die zooi, je komt wel iemand tegen in de supermarkt ' :P

Nou ik kom wekelijks in de supermarkt en ik heb nog nooit zoiets gezien of meegemaakt, lol.
Ga met een groep een actieve vakantie doen: skiën, bergbeklimmen, stedenreis naar Parijs. Of Afrika, Zuid Amerika.

Volgens mij vis je in de verkeerde vijver.
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
  donderdag 14 augustus 2025 @ 22:18:38 #114
pi_218506987
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 22:08 schreef blomke het volgende:
Ga met een groep een actieve vakantie doen: skiën, bergbeklimmen, stedenreis naar Parijs. Of Afrika, Zuid Amerika.

Zo'n actieve vakantie met een groep kan natuurlijk ontzettend leuk zijn, maar daar moet je ook maar geluk hebben dat je daar een leuke partner aan overhoudt.
  donderdag 14 augustus 2025 @ 23:43:36 #115
510511 bertusdeb
pi_218507469
quote:

Om met 'een groep een actieve vakantie' te ondernemen heb je wel een 'groep' nodig. Aangezien TS eerlijk en mijns inziens dapper heeft aangegeven dat hij weinig tot geen vrienden en vriendinnen heeft, behoort hij waarschijnlijk niet tot een groep. Dit maakt het ondernemen van een 'actieve vakantie' met een groep een lastige opgave naar mijn mening.

Als ik naar mijn eigen ervaring kijk. Ik ben hier immers om mijn ervaring te delen met TS, en waar mogelijk TS te helpen en uiteraard overige FOK leden naar wens.

TS is zonder vriendengroep aangewezen op de 'single' tripjes bij een actieve vakantie op korte termijn. Deze zijn mij in het verleden, toen ik nog single was reeds aangeboden. Het is naar mijn ervaring net als het 'drankje doen' zoals ik eerder heb beschreven niet goed bevallen, met andere woorden:

Een 'vrijgezellen vakantie' is effectief een bus vol met mannen en een een enkeling of slechts een paar vrouwen. Ik heb toentertijd voor deze optie gepast nadat ik de presentielijst had ingezien.

Ik kan TS aanraden om juist de 'verkeerde vijver' te vermijden en dat zijn de apps en landelijke initiatieven waar je effectief als een van de weinige single mannen aan deelneemt.

Zoals eerder aangegeven ben ik niet perfect. ik ben enkel 1 maand betaald + 1 gratis lid geweest van een betaalde datingapp. Het zou zomaar kunnen dat het tij is gekeerd, maar mijn ervaring leert dat het spijtig genoeg nog steeds een dating-rommeltje is. Aan een ieder, doe hier je voordeel mee!
  vrijdag 15 augustus 2025 @ 09:13:47 #116
326230 blomke
pi_218508532
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 22:18 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Zo'n actieve vakantie met een groep kan natuurlijk ontzettend leuk zijn, maar daar moet je ook maar geluk hebben dat je daar een leuke partner aan overhoudt.
8)7 wauw, wat een scherpzinnigheid zeg!
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
  vrijdag 15 augustus 2025 @ 09:16:51 #117
326230 blomke
pi_218508543
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 23:43 schreef bertusdeb het volgende:
Om met 'een groep een actieve vakantie' te ondernemen heb je wel een 'groep' nodig. Aangezien TS eerlijk en mijns inziens dapper heeft aangegeven dat hij weinig tot geen vrienden en vriendinnen heeft, behoort hij waarschijnlijk niet tot een groep. Dit maakt het ondernemen van een 'actieve vakantie' met een groep een lastige opgave naar mijn mening.
Je kan natuurlijk ook uit je comfort zone stappen en iets gaan doen wat "lastig" is.

quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 23:43 schreef bertusdeb het volgende:
Een 'vrijgezellen vakantie' is effectief een bus vol met mannen en een een enkeling of slechts een paar vrouwen. Ik heb toentertijd voor deze optie gepast nadat ik de presentielijst had ingezien.
Frappant, ik heb heel andere ervaringen: 2x partner via een activiteitenreis onmoet. Maar goed, ik zal wel weer de uitzondering zijn, die de regel bevestigt.
  vrijdag 15 augustus 2025 @ 09:17:29 #118
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_218508546
quote:

[..]
Eeehh...hoe zou dat nou komen...
[..]

Mmmm... ik weet niet of je het topic hebt gelezen maar een vakantie met een groep met dat soort extremere sporten is wel een extra stap voor iemand met autisme. Zoiets extreems, wat ook onverwacht kan verlopen.Past meestal niet echt bij de natuur van autisten. Om ineens zoiets te proberen is dan wel een extra grote stap of TS moet een passie hebben voor Extreme Sports.
  vrijdag 15 augustus 2025 @ 09:20:44 #119
326230 blomke
pi_218508559
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2025 09:17 schreef Momo het volgende:
Mmmm... ik weet niet of je het topic hebt gelezen maar een vakantie met een groep met dat soort extremere sporten is wel een extra stap voor iemand met autisme. Zoiets extreems, wat ook onverwacht kan verlopen.Past meestal niet echt bij de natuur van autisten. Om ineens zoiets te proberen is dan wel een extra grote stap of TS moet een passie hebben voor Extreme Sports.
Ja, ik heb het topic (althans TS' posts) gelezen. Z'n afkomst (geboorte) heeft me ook al enigszins aan het denken gezet.
  vrijdag 15 augustus 2025 @ 09:36:52 #120
pi_218508672
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2025 09:13 schreef blomke het volgende:
8)7 wauw, wat een scherpzinnigheid zeg!
Je deed het een beetje voorkomen alsof het deelnemen aan een actieve vakantie met een groep de beste manier is om een potentiële partner tegen te komen.
  vrijdag 15 augustus 2025 @ 09:38:34 #121
326230 blomke
pi_218508687
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2025 09:36 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Je deed het een beetje voorkomen alsof het deelnemen aan een actieve vakantie met een groep de beste manier is om een potentiële partner tegen te komen.
De bedoeling is ........ daar gaat dit hele topic over.
  zaterdag 16 augustus 2025 @ 16:33:32 #122
488213 BMW1993
Het echte leven.
pi_218518352
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2025 09:17 schreef Momo het volgende:

[..]
Mee eens, nieuwe dingen zijn voor mij extreem spannend.
Al zou er ooit een date komen, denk dat ik dan de hele week geen oog dicht doe :P

Ik ben in 2021 tijdens de corona een keer alleen naar een vakantiepark geweest, de aquamundo was gesloten dus een midweekje was toen iets van 220 euro.. :)

Met de auto naar het Meerdal gereden, in Horst nog wat boodschappen gedaan en wat haardhout gehaald.
Was opzich wel leuk, alleen ook wel een beetje saai alleen..

Verder zat ik er over te denken om een rondreis te maken met bolderman of krass met zo'n bus door Europa.
Maar in juni en september wanneer het lekker betaalbaar is, heb je natuurlijk wel dat de gemiddelde leeftijd boven de 60 zal liggen..

En jongerenreizen / single reizen zijn opzich wel een leuk idee, maar dan moeten het niet alleen HBO'ers zijn die alles al goed voor elkaar hebben, dan moeten er ook wat mensen tussen zitten die net zoals mij zijn, anders val je buiten de boot. En dan kan een vakantie heel lang duren als je niet bij zo'n groepje past. :P
  zaterdag 16 augustus 2025 @ 16:47:58 #123
292180 epicbeardman
pi_218518417
Probeer anders een solo op reis te gaan, daar beetje te swypen met dating apps. Heb veel leuke dates gehad in verschillende landen, veel verschillende nationaliteiten. Geeft je misschien ook de zelfzekerheid die je nodig hebt.

Al boek je een lastminute naar el Arenal, als je daar rond 2:00 of 3:00 uitgaat hoef je alleen maar een hand uit te steken naar een willekeurige meid en je kan van bil. _O- iedereen is daar voor plezier.

Zet trouwens gewoon iets simpels in je profieltekst.
Ik heb tijdje deze gehad "Deze nerd gaat tegenwoordig zelfs naar de sportschool" en niet meer. In combinatie met paar leuke foto's moet je gegarandeerd matches krijgen.

Ik kom eigenlijk tijd te kort om alles te daten die mij leuk vinden, maar heb dan ook beetje bindingsangst, vind veel vrouwen gewoon leuk en ook ervaringen.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
  zaterdag 16 augustus 2025 @ 16:55:37 #124
206731 Mortaxx
Doomer
pi_218518488
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 16:33 schreef BMW1993 het volgende:
En jongerenreizen / single reizen zijn opzich wel een leuk idee, maar dan moeten het niet alleen HBO'ers zijn die alles al goed voor elkaar hebben, dan moeten er ook wat mensen tussen zitten die net zoals mij zijn, anders val je buiten de boot. En dan kan een vakantie heel lang duren als je niet bij zo'n groepje past.
nou singlereizen bestaan toch uit mensen waar wat mis mee is dus wat dat betreft zit je prima
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  zaterdag 16 augustus 2025 @ 21:10:49 #125
465003 Pinuts
pi_218521001
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 16:55 schreef Mortaxx het volgende:

[..]
nou singlereizen bestaan toch uit mensen waar wat mis mee is dus wat dat betreft zit je prima
Wat? :')
  zaterdag 16 augustus 2025 @ 21:35:59 #126
510511 bertusdeb
pi_218521315
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2025 09:16 schreef blomke het volgende:

[..]
Je kan natuurlijk ook uit je comfort zone stappen en iets gaan doen wat "lastig" is.
Ik denk ook als ik het verhaal lees dat TS hier mee bezig is, het kost echter tijd. Gezien zijn leeftijd waar velen gaan settelen en dus minder tijd hebben buitenom het gezin, zijn beperking en de individualisering van de maatschappij, maakt het lastiger om een hechte vriendengroep te maken. Voordeel is wel dat de aankomende 'vrienden' van de lotgenotengroep waarschijnlijk tegen dezelfde problemen aanlopen. Leren van elkaars beperking en ervaringen dus.

quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2025 09:16 schreef blomke het volgende:
[..]
Frappant, ik heb heel andere ervaringen: 2x partner via een activiteitenreis onmoet. Maar goed, ik zal wel weer de uitzondering zijn, die de regel bevestigt.
Frappant denk ik niet. Je bent uiteraard volledig afhankelijk van wie er inschrijft. Daar heb je als potentieel vakantieganger bij een vrijgezellenreis ook weinig tot geen invloed op. Dat jij 2x een partner hebt gevonden is je uiteraard gegund.
  zaterdag 16 augustus 2025 @ 21:40:02 #127
326230 blomke
pi_218521353
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 21:35 schreef bertusdeb het volgende:
Frappant denk ik niet. Je bent uiteraard volledig afhankelijk van wie er inschrijft. Daar heb je als potentieel vakantieganger bij een vrijgezellenreis ook weinig tot geen invloed op. Dat jij 2x een partner hebt gevonden is je uiteraard gegund.
Goh wat fijn.........
  zaterdag 16 augustus 2025 @ 21:42:39 #128
510511 bertusdeb
pi_218521383
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 21:40 schreef blomke het volgende:

[..]
Goh wat fijn.........
Hoe bedoel je? 2x partner ontmoet is uiteindelijk beide niets geworden?
  zaterdag 16 augustus 2025 @ 21:45:36 #129
326230 blomke
pi_218521410
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 21:42 schreef bertusdeb het volgende:
Hoe bedoel je?
Dat je mij ook iets gunt

quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 21:42 schreef bertusdeb het volgende:

2x partner ontmoet is uiteindelijk beide niets geworden?
Eerste was een scharrel in de tent, met de tweede ben ik al > 25 jaar getrouwd.
  zaterdag 16 augustus 2025 @ 21:50:05 #130
510511 bertusdeb
pi_218521468
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 21:45 schreef blomke het volgende:

[..]
Eerste was een scharrel in de tent, met de tweede ben ik al > 25 jaar getrouwd.
Whoo meer dan 25 jaar. Dit is een serieuze tijd. Maar jou vrijgezellenvakantie waar je het laatst over had? Die zijn dus van 25 of misschien wel 30 jaar geleden?
  zaterdag 16 augustus 2025 @ 21:50:34 #131
326230 blomke
pi_218521475
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 21:50 schreef bertusdeb het volgende:

[..]
Whoo meer dan 25 jaar. Dit is een serieuze tijd. Maar jou vrijgezellenvakantie waar je het laatst over had? Die zijn dus van 25 of misschien wel 30 jaar geleden?
:Y
  zaterdag 16 augustus 2025 @ 21:54:00 #132
510511 bertusdeb
pi_218521531
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 21:50 schreef blomke het volgende:

[..]
:Y
Helemaal top, zulke lange relaties zie je tegenwoordig niet veel meer.
Maar zijn die vrijgezellenvakanties van zolang terug representatief voor de huidige tijd en het vakantieaanbod van nu? Ik kan niet oordelen over 25, 30 jaar terug. Toen kon ik noh niet eens zelfstandig naar de WC :)
  zaterdag 16 augustus 2025 @ 21:57:49 #133
326230 blomke
pi_218521589
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 21:54 schreef bertusdeb het volgende:
Toen kon ik noh niet eens zelfstandig naar de WC :)
Nu wel dan?
  zondag 17 augustus 2025 @ 14:13:45 #134
488213 BMW1993
Het echte leven.
pi_218526571
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 16:55 schreef Mortaxx het volgende:

[..]
Een beetje zoals het programma 'Down the road' van Dieter? :P

Flowreizen bied georganiseerde reizen voor mensen met autisme, maar ik vind de prijzen behoorlijk.. 2000 euro voor een 10 daagse treinvakantie naar Oostenrijk bijvoorbeeld.

Maar goed, je betaald altijd voor een stukje begeleiding, maar aan de foto's te zien zitten er ook een hoop bij met een verstandelijke beperking.
  zondag 17 augustus 2025 @ 14:23:50 #135
488213 BMW1993
Het echte leven.
pi_218526681
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 16:47 schreef epicbeardman het volgende:
Probeer anders een solo op reis te gaan, daar beetje te swypen met dating apps. Heb veel leuke dates gehad in verschillende landen, veel verschillende nationaliteiten. Geeft je misschien ook de zelfzekerheid die je nodig hebt.

Al boek je een lastminute naar el Arenal, als je daar rond 2:00 of 3:00 uitgaat hoef je alleen maar een hand uit te steken naar een willekeurige meid en je kan van bil. _O- iedereen is daar voor plezier.

Zet trouwens gewoon iets simpels in je profieltekst.
Ik heb tijdje deze gehad "Deze nerd gaat tegenwoordig zelfs naar de sportschool" en niet meer. In combinatie met paar leuke foto's moet je gegarandeerd matches krijgen.

Ik kom eigenlijk tijd te kort om alles te daten die mij leuk vinden, maar heb dan ook beetje bindingsangst, vind veel vrouwen gewoon leuk en ook ervaringen.
Haha ja dat soort plekken ken ik wel.
Mijn moeder is vaak in Benidorm, en daar heb je ook een enorme 'Britse wijk'
Straten vol striptenten, en café's waar ze Elvis Presley en foute muziek draaien :P

80% zijn vrijgezelle feesten, en je ziet die Britten overal in het gras liggen omdat ze zo dronken zijn.

Maar dat soort type meiden vind ik eigenlijk niet echt wat, ik zoek het toch liever wat serieuzer.

Trouwens wel geniaal dat je zoveel dates krijgt met zo'n bio :P
Misschien ben je toch knapper dan je denkt, want het is echt wel moeilijk om een match überhaupt te krijgen, de enige matches die ik continu krijg komen uit Indonesië, Filipijnen, Kenia en Oeganda. Zetten hun profiel op 'paspoortmodus' en gaan vissen in de rijkere Europese landen.
  zondag 17 augustus 2025 @ 15:29:29 #136
pi_218527182
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2025 14:13 schreef BMW1993 het volgende:
Flowreizen bied georganiseerde reizen voor mensen met autisme, maar ik vind de prijzen behoorlijk.. 2000 euro voor een 10 daagse treinvakantie naar Oostenrijk bijvoorbeeld.
Onder de mensen die gediagnosticeerd zijn met autisme zijn de mannen nog steeds ruim in de meerderheid ten opzichte van de vrouwen. Je kan er dan op rekenen dat dat bij zo'n georganiseerde reis voor mensen met autisme dan ook wel zo zal zijn. Zo'n reis is misschien leuk om lotgenoten te ontmoeten en eventueel vriendschappen aan over te houden, maar de kans is erg klein dat je er een leuke dame vindt.
  zondag 17 augustus 2025 @ 15:30:45 #137
pi_218527193
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2025 14:23 schreef BMW1993 het volgende:
Zetten hun profiel op 'paspoortmodus' en gaan vissen in de rijkere Europese landen.
Wat is paspoortmodus? Ik heb daar nog nooit van gehoord.
  zondag 17 augustus 2025 @ 15:34:51 #138
465003 Pinuts
pi_218527226
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2025 15:30 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Wat is paspoortmodus? Ik heb daar nog nooit van gehoord.
Dat ze alleen op de app zitten om een 'rijke' buitenlander aan de haak te slaan om een paspoort te verkrijgen.
  zondag 17 augustus 2025 @ 15:35:57 #139
pi_218527233
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2025 15:34 schreef Pinuts het volgende:
Dat ze alleen op de app zitten om een 'rijke' buitenlander aan de haak te slaan om een paspoort te verkrijgen.
Oh, is het dat? Ik dacht dat het iets was dat je op een of andere dating site of app kon instellen.
  zondag 17 augustus 2025 @ 17:02:46 #140
326230 blomke
pi_218528014
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2025 15:29 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Onder de mensen die gediagnosticeerd zijn met autisme zijn de mannen nog steeds ruim in de meerderheid ten opzichte van de vrouwen. Je kan er dan op rekenen dat dat bij zo'n georganiseerde reis voor mensen met autisme dan ook wel zo zal zijn. Zo'n reis is misschien leuk om lotgenoten te ontmoeten en eventueel vriendschappen aan over te houden, maar de kans is erg klein dat je er een leuke dame vindt.
Dat is voor veel psychische, mentale en fysieke ziektes toch zo?
  zondag 17 augustus 2025 @ 17:03:19 #141
326230 blomke
pi_218528017
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 21:50 schreef bertusdeb het volgende:

[..]
Is het zo vreemd dan om 25 jaar getrouwd te zijn?
  zondag 17 augustus 2025 @ 17:12:04 #142
pi_218528067
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2025 17:02 schreef blomke het volgende:
Dat is voor veel psychische, mentale en fysieke ziektes toch zo?
Veel psychische aandoeningen hebben een scheve verhouding tussen het aantal gediagnosticeerde mannen en vrouwen.
Autisme komt dus voornamelijk bij mannen voor.
Bij borderline zijn de vrouwen weer ruim in de meerderheid.
Verslavingsproblemen als met alcohol en drugs komen weer vooral bij mannen voor.
Eetstoornissen als boulimia en anorexia zijn weer vooral het domein van vrouwen.
  zondag 17 augustus 2025 @ 23:01:36 #143
510511 bertusdeb
pi_218530494
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2025 14:13 schreef BMW1993 het volgende:

[..]
Maar goed, je betaald altijd voor een stukje begeleiding
Je gaf aan dat je voorheen huishoudelijke hulp hebt ontvangen met ondersteuning op het gebied van het opruimen van je woning en hulp bij de boodschappen als ik je berichten goed begrijp.

In welke mate is 'hulp' van belang bij eventuele reizen die je in de toekomst maakt? Omdat je in dit voorbeeld ook naar een begeleide reis kijkt naar Oostenrijk?

Zoals je hebt aangegeven sluit je, je aan bij een game groep waarbij de leden ook autisme hebben. Ik ken de weerbaarheid niet van de groep. Maar hoe vet zou het zijn om lotgenoten, gaming (als passie) te combineren met een tripje?

Ik ben zelf totaal geen gamer maar ben wel eens op uitnodiging meegeweest op een trip naar een PUBG pro wedstrijd. Ik vond het echt geweldig! Hoe de gamers het voor elkaar kregen? Ik kan het je niet vertellen. Petje af hoor! Ongekend hoe snel en goed deze gamers het spelletje beheersen. Het was voor mij echt een nieuwe ervaring opzich en ik heb mij volledig vermaakt.
  maandag 18 augustus 2025 @ 08:51:58 #144
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_218531444
Wat ook wel werkt is vrijwilligerswerk of activisme. Je moet dan wel voor iets kiezen waar andere jonge mensen op afkomen en waar je veel door het hele land actief bent.

Daarmee heb je al snel een veel sterkere band dan met willekeurige mensen.
  maandag 18 augustus 2025 @ 11:30:00 #145
292180 epicbeardman
pi_218532683
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2025 14:23 schreef BMW1993 het volgende:

[..]
Haha ja dat soort plekken ken ik wel.
Mijn moeder is vaak in Benidorm, en daar heb je ook een enorme 'Britse wijk'
Straten vol striptenten, en café's waar ze Elvis Presley en foute muziek draaien :P

80% zijn vrijgezelle feesten, en je ziet die Britten overal in het gras liggen omdat ze zo dronken zijn.

Maar dat soort type meiden vind ik eigenlijk niet echt wat, ik zoek het toch liever wat serieuzer.

Trouwens wel geniaal dat je zoveel dates krijgt met zo'n bio :P
Misschien ben je toch knapper dan je denkt, want het is echt wel moeilijk om een match überhaupt te krijgen, de enige matches die ik continu krijg komen uit Indonesië, Filipijnen, Kenia en Oeganda. Zetten hun profiel op 'paspoortmodus' en gaan vissen in de rijkere Europese landen.
Naja volgens mij zit het probleem niet in knapheid, volgens mij in communicatie en social skills. Ik ben ook maar al zeg ik het zelf een 7tje maximaal. Ben wel lang, heb blond haar en blauwe ogen, vaak goed gebruind i.v.m. overschot aan vakanties die ik neem.

De profieltekst "deze nerd gaat tegenwoordig zelfs naar de sportschool" geeft gelijk veel weg b.v. als voorbeeld over dat je beetje zelfspot hebt en humor, daarnaast houden meiden ook wel stiekem van nerds, want dat zijn vaak nette jongens "kuch" die ook intelligent zijn, waar je op kan bouwen.

Ik ben cocky, ik neem de leiding en kom met voorstellen of leuke dingen. Heb nu ook weer een date gepland binnen paar zinnen, kwam met een goed voorstel om bij een rivier stukje te gaan lopen en daarna te picknicken met paar biertjes en wat kaas/versnaperingen.

Je kan beter met gestrekt been erin gaan dan zonder zelfzekerheid, vrouwen krijgen al genoeg saaie berichten en voorstellen, of simpele "hoi hoe gaat het" enzovoort.

Speel in op haar profiel, op haar foto's, zeg wat leuks en kom niet wanhopig over. Het is niet erg om een keer een dag niet te reageren op haar berichtjes, want je bent leuke dingen aan het doen met je vrienden. Bedenk dat zij ook een leven heeft en vermoedelijk net zo druk als onze, kom met iets leuks waardoor zij getriggerd raakt dat ze toch jou een kans wil geven.

Humor, openheid, emoties enzovoort houden vrouwen veel meer van dan een gespierde sportschool tokkie die een IQ heeft van een pannenkoek. Ik heb dan wel vaak hoogopgeleide vrouwen terwijl ik zelf niet gestudeerd heb. Heb wel een goede baan, eigen huis en spreek naast NL, Engels, Spaans en beetje Duits.

Zelf heb ik wel bindingsangst, want ik date gewoon te veel knappe meiden. Had allang gesettled kunnen zijn maar als man hebben we wat meer spelingsruimte.

Over het punt van dat soort meiden dat je ze niet wil doen en het wat serieuzer wil aanpakken, je moet niet gelijk doelen stellen dat je het serieus wil, van vrouwen versieren in een club door simpel alleen een hand toe te reiken en te gaan slowdancen om vervolgens bij elkaar in bed te eindigen is veel leuker.

Doelen stellen kan ook vaak alleen maar negatief uitwerken, dan ga je straks denken van oh ik wil deze maand zo veel dates of binnen jaar serieuze relatie en als dat dan niet lukt ga je nog meer gefrustreerd raken en dit merken de meiden ook. Of dat je wanhopiger gaat zijn. Probeer te spelen bij meiden dat je zwemt in de matches, be cocky, ben zelfzeker vanjezelf.

Geloof mij ook heel veel meiden zijn onzeker, die willen ook een keer aandacht van een jongen. Je kan bijvoorbeeld in Mallorca een groep meiden opzoeken en pak dan de lelijkste eruit om vervolgens de "mooiere" dames van die groep een soort van onzekerheid zien creëren. Het is allemaal een spel. Maar jou zou het zeker zelfzekerheid opleveren en "game".

Vooral niet te serieus zijn in het begin, de eerste dates en weken, maanden gaan toch gewoon om 1 ding. Leuke tijd samen hebben. Iemand moet zien hoe je bent, wat voor normen en waardes je hebt en hoe je leeft, wat voor vrienden je hebt, of je avontuurlijk bent, met goede ideeën komt.

[ Bericht 3% gewijzigd door epicbeardman op 18-08-2025 12:00:23 ]
  maandag 18 augustus 2025 @ 14:57:17 #146
488213 BMW1993
Het echte leven.
pi_218533883
epicbeardman ik ben onder de indruk van je bericht.

Om een voorbeeldje te geven, ik sprak eens maandenlang met een dame via een datingapp, het bleef continu maar gaan over haar werkroosters, en met wie ze goed kon opschieten en wie niet, en dat ze geen vrij kreeg etc. etc etc.

En als ik wat verder vroeg naar dingen als 'Hoelang ben je eigenlijk al vrijgezel?' ging ze er nauwelijks op in, ze bleef continu richten op de dagelijkse dingetjes zoals 'Ik ben vandaag naar het tuincentrum geweest om lavendel te kopen'.

Na 11 weken dacht ik, dit word niets meer... Dus ik liet het een beetje dood bloeden, tot ze ineens na 9 dagen zelf weer het gesprek begon.. ''Hoi hoi, tijdje niet gesproken, hoe is het?'' vervolgens weer moeite ingestoken, 2 weken mee gepraat over koetjes en kalfjes.. Tot dat ik de moed bij elkaar verzamelde en mijn telefoonnummer naar haar stuurde met de tekst 'Ik ben niet vaak meer op deze app, dus je mij mij bereiken via dit nummer'

Ik kreeg 3 dagen later een bericht terug ' Oh ik zal je morgen even toevoegen' en sinds dien nooit meer wat gehoord van haar.
Zo zie je maar weer dat te veel moeite stoppen in 1 contact nauwelijks werkt.. Ik dacht nog wel dat we naar elkaar toe aan het groeien waren met dagelijks af en toe een gesprekje, maar dat was dus toch niet zo.

Maar andersom heb ik ook wel eens de deksel flink op mijn neus gekregen toen ik na 2 dagen al mijn telefoonnummer stuurde 'Mannen hebben geen geduld' en ze vond het opdringerig.

Ik heb soms het idee dat je het gewoon niet snel goed kan doen.
En het grootste probleem is natuurlijk het aantal matches, ondanks dat ik goede foto's heb, ik heb het nu aan meerdere collega's laten zien, horeca personeel, familieleden... Komen er vrijwel geen matches meer.

Misschien komt het door de zomervakantie? Facebook dating is volledig opgedroogd waar ik vroeger toch wel wat meer geluk mee had, afijn, misschien is dit euvel verholpen in de herfst, dan gaan mensen natuurlijk weer opzoek naar een relatie, want tijdens de kerstdagen willen de meeste mensen toch weer iemand om hun heen hebben.

Ik heb ook onbewust nog het doel om voor november een echte relatie te krijgen, zodat ik eindelijk eens echt kerst kan gaan vieren met iemand, dan zal ik de grootste kerstboom halen en het lekkerste gourmetpakket. :P

Ik ben blij dat je zoveel geluk hebt met het aantal matches, welke apps gebruik jij?

Ik zit nu op :
- Facebookdating ( eerst 2 matches per week, laatste 5 weken gemiddeld 0 )
- Lexa met het duurste abonnement : 0 matches per maand, van de 300 berichten 3 terug, waarvan 0 relatie materiaal.
- Badoo, af en toe betaal ik er wat geld aan, gemiddeld 1 tot 2 matches per maand die meestal niets terug zeggen
- Tinder gemiddeld 0 matches per maand, sinds januari 1 gesprek gehad met een leuke dame (ze reageerde na een tijdje niet meer).
- Happ'n , 1 match dit jaar, 0 berichten gekregen
- Breeze, 0 matches dit jaar
- Hinge, handjevol matches dit jaar, meeste uit het buitenland.
- Knuz geen gesprekken of dates
- Boo, 0 matches de afgelopen maanden
- Bumble, 1 match dit jaar gehad van een transdame (man) ik heb hier niet op gereageerd.
- Paiq, dit jaar een leuk gesprek gehad, maar ook hier kwam niets uit.

Ik ben gemiddeld 3,5 uur per dag bezig met al deze apps, en 0% rendement tot nu toe.
Dus nogmaals ontzettend knap dat jij zoveel succes hebt, ik zal niet weten wat ik nog meer kan doen, heb alles geprobeerd, van super spontane berichten met heel veel aandacht tot standaard berichtjes :P

Ergens is het probleem ook, dat mocht er ooit een relatie komen, dat ik er waarschijnlijk extreme druk op zal zetten om het te laten slagen, en er alles voor over heb. Want ik wil eigenlijk nooit meer in deze fase komen van eindeloos op apps scrollen en berichten schrijven die tot niets leiden..

Maar te veel druk kan er ook voor zorgen dat een relatie weer mis gaat, dus het is een moeilijk balans.

Toch maar proberen om echt gelukkig te zijn zonder relatie, zodat het geen obsessie word om een vriendin te hebben.

[ Bericht 6% gewijzigd door BMW1993 op 18-08-2025 15:02:36 ]
  maandag 18 augustus 2025 @ 15:04:49 #147
488213 BMW1993
Het echte leven.
pi_218533956
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2025 08:51 schreef Hexagon het volgende:
Wat ook wel werkt is vrijwilligerswerk of activisme. Je moet dan wel voor iets kiezen waar andere jonge mensen op afkomen en waar je veel door het hele land actief bent.

Daarmee heb je al snel een veel sterkere band dan met willekeurige mensen.
Ik ben jaren vrijwilliger geweest bij een kringloopwinkel.

Maar mijn collega's waren of statushouders die daar op taalstage waren, meestal Syriërs en Eritreeërs, daar had je eigenlijk nooit contacten mee omdat ze geen Nederlands spraken, of vrijwilligers van boven de 60 :P

Dus mocht ik het weer overwegen, dan een vrijwilligersbaan zoeken met meer jongeren een hele goede tip om daar specifiek naar te kijken inderdaad :) .
  maandag 18 augustus 2025 @ 15:11:59 #148
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_218534048
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2025 15:04 schreef BMW1993 het volgende:

[..]
Ik ben jaren vrijwilliger geweest bij een kringloopwinkel.

Maar mijn collega's waren of statushouders die daar op taalstage waren, meestal Syriërs en Eritreeërs, daar had je eigenlijk nooit contacten mee omdat ze geen Nederlands spraken, of vrijwilligers van boven de 60 :P

Dus mocht ik het weer overwegen, dan een vrijwilligersbaan zoeken met meer jongeren haha.
Ja dat is gewoon geen beste plek als je je sociale netwerk wilt uitbreiden.

Maar om eens een voorbeeld te noemen. Je zou vrijwilliger worden voor ik noem iets Greenpeace. Dat is een zeer breed actieve club waar ook jonge mensen bij zitten. Dus die komt je dan tegen bij acties en bijeenkomsten. En vaak organiseren die ook weer gezelligheid.

En het gaat even niet om het voorbeeld, gezien ik niet weet of je wat met milieu hebt. Maar wel hoe je in bredere netwerken komt met leuke vrouwen.
  maandag 18 augustus 2025 @ 15:13:42 #149
488213 BMW1993
Het echte leven.
pi_218534098
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2025 23:01 schreef bertusdeb het volgende:

[..]
Je gaf aan dat je voorheen huishoudelijke hulp hebt ontvangen met ondersteuning op het gebied van het opruimen van je woning en hulp bij de boodschappen als ik je berichten goed begrijp.

In welke mate is 'hulp' van belang bij eventuele reizen die je in de toekomst maakt? Omdat je in dit voorbeeld ook naar een begeleide reis kijkt naar Oostenrijk?
Bedankt voor je bericht.

Eigenlijk niet perse nodig, ik kan goed zelfstandig reizen.
Ik ben wel eens met de auto van Rotterdam naar Benidorm gereden, omdat mijn moeder daar van januari tot april verbleef in een appartementje. Dus was toen 3 weken even bij haar op bezoek. Het rijden naar Spanje gaat allemaal prima.

Ik zou het dan echt puur doen voor de sociale contacten om eens een groepsreis te maken.
De laatste jaren loopt het contact met mijn moeder wat minder lekker, met veel discussies, misschien ben ik ook gewoon te oud geworden om samen op vakantie te gaan.

Ik zou natuurlijk ook gewoon een keer naar Kroatië kunnen rijden en hostels bezoeken, dan ontmoet je ook nieuwe mensen natuurlijk, alleen ik weet niet perse of het een goed idee is, meestal zijn hostels voor jongeren van rondom de 16 tot 25 .. En aangezien ik bijna geen woord Engels spreek, moet je het ook maar treffen dat er Nederlanders zijn :P

Sowieso zou ik dan privé slaapkamer boeken, dat hebben sommige hostels wel.. Want ik heb toch tijd nodig om alleen te zijn.

[ Bericht 2% gewijzigd door BMW1993 op 18-08-2025 15:19:56 ]
  maandag 18 augustus 2025 @ 15:26:14 #150
488213 BMW1993
Het echte leven.
pi_218534246
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2025 15:11 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Ja dat is gewoon geen beste plek als je je sociale netwerk wilt uitbreiden.

Maar om eens een voorbeeld te noemen. Je zou vrijwilliger worden voor ik noem iets Greenpeace. Dat is een zeer breed actieve club waar ook jonge mensen bij zitten. Dus die komt je dan tegen bij acties en bijeenkomsten. En vaak organiseren die ook weer gezelligheid.

En het gaat even niet om het voorbeeld, gezien ik niet weet of je wat met milieu hebt. Maar wel hoe je in bredere netwerken komt met leuke vrouwen.
Ik heb zeker wel wat met het klimaat.
Zeker als je bekijkt wat droogte nu al doet in Zuid Europa met bosbranden, lage waterstanden en de verwoestijning van sommige landbouwgebieden, landen als Irak zullen nauwelijks nog bewoonbaar zijn.

Maar ik heb er nauwelijks kennis over, en mijn idee is altijd dat de meeste jongeren bij dat soort organisaties hoogopgeleid zijn. Ik weet niet of ik daar tussen pas. :P
  maandag 18 augustus 2025 @ 15:31:53 #151
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_218534291
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2025 15:26 schreef BMW1993 het volgende:

[..]
Ik heb zeker wel wat met het klimaat.
Zeker als je bekijkt wat droogte nu al doet in Zuid Europa met bosbranden, lage waterstanden en de verwoestijning van sommige landbouwgebieden, landen als Irak zullen nauwelijks nog bewoonbaar zijn.

Maar ik heb er nauwelijks kennis over, en mijn idee is altijd dat de meeste jongeren bij dat soort organisaties hoogopgeleid zijn. Ik weet niet of ik daar tussen pas. :P
Meestal zijn ze al lang blij dat mensen wat willen doen. Dus dat boeit niet.

Zolang je maar niet gaat doet alsof je er veel van weet.
  maandag 18 augustus 2025 @ 17:13:10 #152
pi_218534916
quote:
14s.gif Op maandag 18 augustus 2025 11:30 schreef epicbeardman het volgende:
Over het punt van dat soort meiden dat je ze niet wil doen en het wat serieuzer wil aanpakken, je moet niet gelijk doelen stellen dat je het serieus wil, van vrouwen versieren in een club door simpel alleen een hand toe te reiken en te gaan slowdancen om vervolgens bij elkaar in bed te eindigen is veel leuker.
Slowdancen? Wordt dat nog gedaan? Ik dacht dat dat tegenwoordig helemaal uitgestorven was.
quote:
14s.gif Op maandag 18 augustus 2025 11:30 schreef epicbeardman het volgende:
Geloof mij ook heel veel meiden zijn onzeker, die willen ook een keer aandacht van een jongen. Je kan bijvoorbeeld in Mallorca een groep meiden opzoeken en pak dan de lelijkste eruit om vervolgens de "mooiere" dames van die groep een soort van onzekerheid zien creëren. Het is allemaal een spel. Maar jou zou het zeker zelfzekerheid opleveren en "game".
Ik heb dit wel eens eerder gehoord. Deze methode wordt ook wel de "ugly sister strategy" genoemd.
  Moderator maandag 18 augustus 2025 @ 17:16:57 #153
5428 crew  miss_sly
pi_218534953
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2025 15:13 schreef BMW1993 het volgende:

[..]
Bedankt voor je bericht.

Eigenlijk niet perse nodig, ik kan goed zelfstandig reizen.
Ik ben wel eens met de auto van Rotterdam naar Benidorm gereden, omdat mijn moeder daar van januari tot april verbleef in een appartementje. Dus was toen 3 weken even bij haar op bezoek. Het rijden naar Spanje gaat allemaal prima.

Ik zou het dan echt puur doen voor de sociale contacten om eens een groepsreis te maken.
De laatste jaren loopt het contact met mijn moeder wat minder lekker, met veel discussies, misschien ben ik ook gewoon te oud geworden om samen op vakantie te gaan.

Ik zou natuurlijk ook gewoon een keer naar Kroatië kunnen rijden en hostels bezoeken, dan ontmoet je ook nieuwe mensen natuurlijk, alleen ik weet niet perse of het een goed idee is, meestal zijn hostels voor jongeren van rondom de 16 tot 25 .. En aangezien ik bijna geen woord Engels spreek, moet je het ook maar treffen dat er Nederlanders zijn :P

Sowieso zou ik dan privé slaapkamer boeken, dat hebben sommige hostels wel.. Want ik heb toch tijd nodig om alleen te zijn.
Ik weet niet of dat tot de mogelijkheden behoort, maar misschien kun je een taalcursus Engels doen. Is een leuke bezigheid, je leert nog eens wat, en wellicht leer je nog andere mensen kennen. Daarnaast is een beetje Engels kunnen spreken echt erg fijn.
  maandag 18 augustus 2025 @ 17:45:19 #154
488213 BMW1993
Het echte leven.
pi_218535140
Ik zat vandaag rond te neuzen op facebook pagina's waar mensen zoeken naar een maatje, vriendschap of relatie.

Er was een dame van 27, ook een vorm van autisme, zag er gewoon hartstikke leuk en spontaan uit.
En zocht ook vriendschap wat misschien naar een relatie kon overgaan, het belangrijkste voor haar was iemand vinden die geduld heeft, en alles heel langzaam wilt opbouwen.

Nou je raad het al, 122 reacties eronder van mannen.
Van simpele tekst als 'Hey alles goed meid' Tot zeer uitgebreide en leuke teksten van mannen die echt moeite deden.

Verder scrollen, een man, ook ongeveer net zo knap als deze dame.. Zocht naar precies het zelfde, een relatie of vriendschap, en raad eens? niemand had erop gereageerd.

Het lijkt wel alsof er online een ontzettend scheve verhouding is tussen mannen en vrouwen, op sommige openbare FB pagina's zag ik zelfs dames die 600 berichten kregen, ook nog van een hoop mannen uit Pakistan en Bangladesh, soms van ver boven de 50 terwijl ze reageren op een vrouw van 23...

Het lijkt wel alsof er voor elke 10 vrouwen 90 mannen zijn, terwijl ik op straat gewoon een gelijke verhouding zie tussen mannen en vrouwen..

De tips hier in dit topic zijn zeer bruikbaar, voornamelijk ook vrijwilligerswerk, een vereniging..

Ik ben niet gek op Anime, maar op dat soort conferenties komen heel veel autisten, en ook vrouwen.
Misschien toch maar in hobby's verdiepen waar ook vrouwen komen.

Nogmaals allemaal bedankt voor alle tips! :)
  maandag 18 augustus 2025 @ 18:17:18 #155
292180 epicbeardman
pi_218535413
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2025 14:57 schreef BMW1993 het volgende:
epicbeardman ik ben onder de indruk van je bericht.

Om een voorbeeldje te geven, ik sprak eens maandenlang met een dame via een datingapp, het bleef continu maar gaan over haar werkroosters, en met wie ze goed kon opschieten en wie niet, en dat ze geen vrij kreeg etc. etc etc.

En als ik wat verder vroeg naar dingen als 'Hoelang ben je eigenlijk al vrijgezel?' ging ze er nauwelijks op in, ze bleef continu richten op de dagelijkse dingetjes zoals 'Ik ben vandaag naar het tuincentrum geweest om lavendel te kopen'.

Na 11 weken dacht ik, dit word niets meer... Dus ik liet het een beetje dood bloeden, tot ze ineens na 9 dagen zelf weer het gesprek begon.. ''Hoi hoi, tijdje niet gesproken, hoe is het?'' vervolgens weer moeite ingestoken, 2 weken mee gepraat over koetjes en kalfjes.. Tot dat ik de moed bij elkaar verzamelde en mijn telefoonnummer naar haar stuurde met de tekst 'Ik ben niet vaak meer op deze app, dus je mij mij bereiken via dit nummer'

Ik kreeg 3 dagen later een bericht terug ' Oh ik zal je morgen even toevoegen' en sinds dien nooit meer wat gehoord van haar.
Zo zie je maar weer dat te veel moeite stoppen in 1 contact nauwelijks werkt.. Ik dacht nog wel dat we naar elkaar toe aan het groeien waren met dagelijks af en toe een gesprekje, maar dat was dus toch niet zo.

Maar andersom heb ik ook wel eens de deksel flink op mijn neus gekregen toen ik na 2 dagen al mijn telefoonnummer stuurde 'Mannen hebben geen geduld' en ze vond het opdringerig.

Ik heb soms het idee dat je het gewoon niet snel goed kan doen.
En het grootste probleem is natuurlijk het aantal matches, ondanks dat ik goede foto's heb, ik heb het nu aan meerdere collega's laten zien, horeca personeel, familieleden... Komen er vrijwel geen matches meer.

Misschien komt het door de zomervakantie? Facebook dating is volledig opgedroogd waar ik vroeger toch wel wat meer geluk mee had, afijn, misschien is dit euvel verholpen in de herfst, dan gaan mensen natuurlijk weer opzoek naar een relatie, want tijdens de kerstdagen willen de meeste mensen toch weer iemand om hun heen hebben.

Ik heb ook onbewust nog het doel om voor november een echte relatie te krijgen, zodat ik eindelijk eens echt kerst kan gaan vieren met iemand, dan zal ik de grootste kerstboom halen en het lekkerste gourmetpakket. :P

Ik ben blij dat je zoveel geluk hebt met het aantal matches, welke apps gebruik jij?

Ik zit nu op :
- Lexa met het duurste abonnement : 0 matches per maand, van de 300 berichten 3 terug, waarvan 0 relatie materiaal.
- Badoo, af en toe betaal ik er wat geld aan, gemiddeld 1 tot 2 matches per maand die meestal niets terug zeggen
- Tinder gemiddeld 0 matches per maand, sinds januari 1 gesprek gehad met een leuke dame (ze reageerde na een tijdje niet meer).
- Bumble, 1 match dit jaar gehad van een transdame (man) ik heb hier niet op gereageerd.

Ik ben gemiddeld 3,5 uur per dag bezig met al deze apps, en 0% rendement tot nu toe.
Dus nogmaals ontzettend knap dat jij zoveel succes hebt, ik zal niet weten wat ik nog meer kan doen, heb alles geprobeerd, van super spontane berichten met heel veel aandacht tot standaard berichtjes :P

Ergens is het probleem ook, dat mocht er ooit een relatie komen, dat ik er waarschijnlijk extreme druk op zal zetten om het te laten slagen, en er alles voor over heb. Want ik wil eigenlijk nooit meer in deze fase komen van eindeloos op apps scrollen en berichten schrijven die tot niets leiden..

Maar te veel druk kan er ook voor zorgen dat een relatie weer mis gaat, dus het is een moeilijk balans.

Toch maar proberen om echt gelukkig te zijn zonder relatie, zodat het geen obsessie word om een vriendin te hebben.
Stuur anders prive even paar screenshots door van je profiel, tekst die je er bij hebt enzovoorts. En kern zit wel in je laatste alinea. Vrouwen merken heel goed of iemand lekker in zijn vel zit of niet. Of iemand iets forceert of speelt. Je moet jezelf kunnen zijn tijdens de date, niet proberen te denken van ik ben niet stoer als ik over mijn moeder praat of nerd stuff.

Het is voor vrouwen/meiden ook erg belangrijk dat je je eigen leven hebt. Met je eigen hobbies en dingen, ik betaal vrijwel nergens voor en gebruik maar paar apps.

Lexa nooit gedaan, in mijn ogen een scam. Jeugd gebruikt dit niet. Vrouwen al helemaal niet.
Facebook dating niet bekend mee, maar lijkt mij niet in voordeel te werken als je geen tof profiel hebt.
Badoo zit vol met ander volk, in mijn optiek wat lager opgeleid maar af en toe vast wel een leuke meid tussen. Niet perse mijn app.
Happ'n heb ik veel succes op, op dit moment 68 likes.
Bumble heb ik op dit moment 25 likes.
Tinder iets van 15 maar Tinder is in mijn optiek ook aardig dood onder de Nederlandse vrouwen. (wel aan te raden in buitenlandse hotspots of landen)
Breeze kwam mijn laatste relatie van, leuke dates gehad en met hele leuke meiden, als ik wil kan ik hier ook wel veel dates mee krijgen, maar heb zelf ook dat ik maximaal 1 tot 1.30 uur maximaal wil reizen qua woonplaats, met breeze date je vaak op een locatie waar je toch deels dicht bij elkaar woont.

Vragen hoe lang iemand single is trouwens ook helemaal niet relevant voor jou, wellicht heeft ze een kut relatie achter de rug en wil ze er niet meer herinnerd aan worden. Ik moet zelf ook niet beginnen over mijn ex'en of one night stands ik heb gehad bij nieuwe dates. Dat is echt een afknapper.

Praat over de toekomst, ik kom na match en leuke opener heel ver door beetje in te spelen op profieltekst, foto's en daarna over te gaan naar wat persoonlijke vragen, de stad waar ze woont, of ze er geboren is en of het bevalt, speel in op eventuele leuke dingen die jaarlijks plaatsvinden in de stad dat ze woont.

Daarna ga je door eventueel naar familie, of ze dicht bij haar familie woont, of ze nog broers en zussen heeft, heeft ze huisdieren, wat voor vakanties heeft ze gepland, wat doet ze graag in weekend. En ik vraag persoonlijk nooit telefoonnummer voordat ik gedate heb, zou helemaal gek worden van alle nummers.

Het is de kunst om ze toch zo ver te krijgen dat ze telkens weer een appje sturen, via WhatsApp val je al snel tussen haar "contacten" en vergeten ze wellicht nog dat het doel is om een date te plannen.
Als het matched op de date dan voel ik zelf wel aan of ik nummer wil vragen of niet, spaar geen nummers alsof het pokemons zijn.

Vergeet ook niet dat vrouwen ook helemaal niet veel swypen, als ze dan jou swypen betekent dit wel dat ze potentie in je zien. Wij mannen zijn veel makkelijker.
Dus get to the point, praat haar je broekzak binnen en kom met een voorstel om bij een zaak een biertje te doen, tis lekker weer, wat is er om te verliezen.

Verder heb ik ook het gevoel dat als je manisch gaat lopen swypen en doen op apps, dat je dan achteraan wordt gezet in de queue bij de vrouwen die je zien. Ik ben vrijwel inactief op apps maar zie toch dagelijks likes binnenkomen. (heb op dit moment een hele goede friend with benefits over uit ander land voor paar weken, een hele knappe en we houden hier vakantie(vorig jaar ontmoet op een vakantie)

[ Bericht 0% gewijzigd door epicbeardman op 18-08-2025 18:24:37 ]
  dinsdag 19 augustus 2025 @ 14:52:09 #156
488213 BMW1993
Het echte leven.
pi_218541165
^
Ik heb mijn dating profiel naar je toegestuurd via DM. :)

Dat is waar.
Daarom probeer ik naast die paar uurtjes werk die ik heb, mijn dagen zinvol in te vullen.

Ik heb als doel om elke dag een verre wandeling te maken. En dit is het resultaat van vorige maand juli.

Verder probeer ik steeds wat nieuwe dingetjes uit om te koken.

Gisteren had ik dus wraps gekocht, met roomkaas, zalm en sla erin.. Lekker en gezond.
En daarvoor had ik weer kipfilet met een potje groente en aardappelpuree.

Ja koken was nooit mijn hobby, maar het is altijd nog beter dan alleen maar zinloos door het nieuws te scrollen of in bed te liggen.

Vroeger had ik slechte eetgewoontes, sommige weken at ik vrijwel alleen diepvries broodjes Bapao, en om de verdere honger wat op te vullen met zo'n bak rundvleessalade als voorgerecht..

Het hoort bij zelfzorg en zelfontwikkeling om hiermee aan de slag te gaan.

quote:
Badoo zit vol met ander volk, in mijn optiek wat lager opgeleid maar af en toe vast wel een leuke meid tussen. Niet perse mijn app.
Klopt, badoo, maar ook echt voornamelijk Facebook dating is wat meer gericht op de mensen uit de volksbuurten.
Waarbij je op Facebook dating ook nog een hoop vrouwen hebt zitten die geloven in de verhalen over Bill Gates, het einde van de wereld en complotverhalen..

Tinder lijkt weer voornamelijk te bestaan uit super knappe studentes die het 'perfecte leven' hebben.

Bedankt voor al je zinvolle tips, wat ik de beste tip vind is vragen over haar familie en of ze dichtbij in de buurt wonen, dat heb ik nog nooit uitgeprobeerd, dus dat ga ik zeker opvolgen. 8-)

PS: Je ziet misschien dat ik '2 ontvangen likes' heb op lexa.

Maar ook dat zijn weer fake profielen.
De een was een zakenvrouw uit Hong Kong, die voor zaken nu in Parijs was maar in Deventer zou wonen.

Toen waren we een tijdje aan het praten, en toen vroeg ze ineens: Wat cool dat je uit Nederland komt, is dat een leuk land om te wonen? Toen dacht ik huh, je woonde toch zelf ook in Nederland. :?

En de ander is ook een nep profiel, vertelde eerst dat ze uit Amsterdam kwam, maar later bleek ze in Bombasa Kenia te wonen... En de foto's zijn ook allemaal verschillend van elkaar.

Ik moet ook eerlijk vertellen dat ik vroeger opgelicht ben door een vrouw van een datingwebsite, ik heb toen meerdere keren via western union geld gestort, het was dat mijn moeder op de een of anderen manier in mijn rekeningen kon kijken.. Dus gelukkig viel de schade mee. Maar ik ben tegenwoordig wel heel erg op mijn hoede.

Engelse vrouwen zijn sowieso niets voor mij, ik vertaal alles met google translate. Maar als er dan ooit een ontmoeting komt, komen ze erachter dat ik nauwelijks 'n woordje over de grens spreek. :P

[ Bericht 10% gewijzigd door BMW1993 op 19-08-2025 15:10:29 ]
  dinsdag 19 augustus 2025 @ 15:20:58 #157
326230 blomke
pi_218541273
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2025 14:52 schreef BMW1993 het volgende:

Daarom probeer ik naast die paar uurtjes werk die ik heb, mijn dagen zinvol in te vullen.

Je hebt een paar uurtjes werk en een Wajong en je spreekt amper een paar woordjes over de grens??
  dinsdag 19 augustus 2025 @ 15:34:11 #158
47373 freak1
pi_218541355
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2025 15:20 schreef blomke het volgende:

[..]
Je hebt een paar uurtjes werk en een Wajong en je spreekt amper een paar woordjes over de grens??
dude

hij is super open over alles en zijn omstandigheden, en jij komt hem ff natrappen? niet ok.
en dank u meneer Dood,
  dinsdag 19 augustus 2025 @ 15:45:06 #159
47373 freak1
pi_218541412
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2025 14:52 schreef BMW1993 het volgende:
^
Ik heb mijn dating profiel naar je toegestuurd via DM. :)

Dat is waar.

Ik heb als doel om elke dag een verre wandeling te maken. En dit is het resultaat van vorige maand juli.

[ link | afbeelding ]

Verder probeer ik steeds wat nieuwe dingetjes uit om te koken.

Gisteren had ik dus wraps gekocht, met roomkaas, zalm en sla erin.. Lekker en gezond.
En daarvoor had ik weer kipfilet met een potje groente en aardappelpuree.

Ja koken was nooit mijn hobby, maar het is altijd nog beter dan alleen maar zinloos door het nieuws te scrollen of in bed te liggen.

Vroeger had ik slechte eetgewoontes, sommige weken at ik vrijwel alleen diepvries broodjes Bapao, en om de verdere honger wat op te vullen met zo'n bak rundvleessalade als voorgerecht..

Het hoort bij zelfzorg en zelfontwikkeling om hiermee aan de slag te gaan.
[..]
Klopt, badoo, maar ook echt voornamelijk Facebook dating is wat meer gericht op de mensen uit de volksbuurten.
Waarbij je op Facebook dating ook nog een hoop vrouwen hebt zitten die geloven in de verhalen over Bill Gates, het einde van de wereld en complotverhalen..

Tinder lijkt weer voornamelijk te bestaan uit super knappe studentes die het 'perfecte leven' hebben.

Bedankt voor al je zinvolle tips, wat ik de beste tip vind is vragen over haar familie en of ze dichtbij in de buurt wonen, dat heb ik nog nooit uitgeprobeerd, dus dat ga ik zeker opvolgen. 8-)

PS: Je ziet misschien dat ik '2 ontvangen likes' heb op lexa.

[ link | afbeelding ]

Maar ook dat zijn weer fake profielen.
De een was een zakenvrouw uit Hong Kong, die voor zaken nu in Parijs was maar in Deventer zou wonen.

Toen waren we een tijdje aan het praten, en toen vroeg ze ineens: Wat cool dat je uit Nederland komt, is dat een leuk land om te wonen? Toen dacht ik huh, je woonde toch zelf ook in Nederland. :?

En de ander is ook een nep profiel, vertelde eerst dat ze uit Amsterdam kwam, maar later bleek ze in Bombasa Kenia te wonen... En de foto's zijn ook allemaal verschillend van elkaar.

Ik moet ook eerlijk vertellen dat ik vroeger opgelicht ben door een vrouw van een datingwebsite, ik heb toen meerdere keren via western union geld gestort, het was dat mijn moeder op de een of anderen manier in mijn rekeningen kon kijken.. Dus gelukkig viel de schade mee. Maar ik ben tegenwoordig wel heel erg op mijn hoede.

Engelse vrouwen zijn sowieso niets voor mij, ik vertaal alles met google translate. Maar als er dan ooit een ontmoeting komt, komen ze erachter dat ik nauwelijks 'n woordje over de grens spreek. :P
ik denk dat er best wat goede tips al voorbij zijn gekomen.

alhoewel ik wel denk dat @epicbeardman ook een heel ander persoon is dan jij en iets heel anders zoekt.. waar het gevoel wel is dat jij ook een beetje een levenspartner aan het zoeken bent.. en ook een rugzakje hebt..

waar hij de spijker op de kop slaat, het is je ook al eerder, o.a. door mij gezegd, het hebben van heel veel apps en sites gaat je niet heel veel helpen vrees ik. de eerste stap naar een gezonde, prettige relatie en ook een gelukkig leven is echt gelukkig met jezelf zijn..

niet alleen is dat voor een toekomstige partner veel aantrekkelijker, ook zul je zien dat je echt veel fijner in je vel zit.. wellicht lukt het niet alleen zeker gezien je achtergrond maar daar is ook gewoon hulp bij van verschillende instanties en bureaus..

zogauw jij lekker in je vel zit voelen mogelijke partners dat.. dan zit er geen "wanhopig" sfeertje aan vast met, ik moet echt iemand vinden.. maar is het relaxed.. het doel is een fijne afspraak, niet een relatie.. want je zit lekker in je vel en de avond eindigt dan toch wel fijn, met een partner of niet...
dat geeft niet alleen jezelf zoveel rust maar ook een potentieel partner.

ikzelf ben ook rond mijn 25e in een relatie "Gerold" waar ik echt niet blij mee was achteraf. in plaats van aan mezelf werken en gelukkig met mezelf te zijn zocht ik het in een relatie en in een partner.. ben daar 8 jaar mee samengeweest en echt nooit gelukkig geweest als ik erop terug keek. toen dat voorbij was helemaal gestopt met elke vorm van daten, aan mezelf gewrkt.. gelukkig met mezelf geworden en ook gelukkig met alleen zijn geworden.. toen rustig gaan kijken of ik weer toe was aan een partner.. en niet meteen 100 apps en alles maar swipen en liken.. rustig aan.. besloten een datingbureau in te schakelen. kost iets meer maar die helpen je vele malen beter.. zoeken echt een partner voor je.. maar nog voor de 1e afspraak met dat bureau kwam ik mijn huidige vrouw al tegen.. gewoon door de fijne vibe die je dan afgeeft..

dus, resume;
1)ik kan je echt alleen maar op het ahrt drukken, neem tijd voor jezelf, leg de apps aan de kant, zorg dat je zelf in je eentje gelukkig kan zijn. rust hebt. rustig een cafe kan inlopen voor een drankje. je geeft aan soms rust nodig te hebben, je ook zen voelt bij het weglopen uit een cafe omdat het te druk is en je daar dus fijn bij te voelen..

2)zogauw je jezelf gelukkig kan maken (je kunt een ander nooit gelukkig maken als je jezelf al niet gelukkig kan maken) probeer eens een datingbureau.. kost wat, 1500 tot 3000 euro, maar vaak no cure no pay, komen supergoede tips uit en doen echt hun best....
en dank u meneer Dood,
  dinsdag 19 augustus 2025 @ 17:17:22 #160
313340 summer2bird
Fiedelen
pi_218541848
Eerlijk gezegd ts denk ik dat je er wel komt. Je neemt goed advies aan, wilt leren hoe je het beter kan, stopt moeite, geld en tijd in jezelf en bent niet snel overstuur door een (stille) afwijzing.
Kwestie van tijd dit.

Heb je al eens offline gekeken? Als je in een grote stad woont (of dichtbij) zijn er soms georganiseerde speeddate evenementen of zoiets. Wellicht kan dat wat helpen.
Twiddel
  Forum Admin dinsdag 19 augustus 2025 @ 22:25:48 #161
1025 crew  Armani XL
Whatever...
pi_218544419
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2025 15:20 schreef blomke het volgende:

[..]
Is dit nou écht nodig? Laat mensen gewoon in hun waarde.
Wat wij kijken
  woensdag 20 augustus 2025 @ 16:12:01 #162
488213 BMW1993
Het echte leven.
pi_218549038
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2025 15:45 schreef freak1 het volgende:

[..]
ikzelf ben ook rond mijn 25e in een relatie "Gerold" waar ik echt niet blij mee was achteraf. in plaats van aan mezelf werken en gelukkig met mezelf te zijn zocht ik het in een relatie en in een partner.. ben daar 8 jaar mee samengeweest en echt nooit gelukkig geweest als ik erop terug keek. toen dat voorbij was helemaal gestopt met elke vorm van daten, aan mezelf gewrkt.. gelukkig met mezelf geworden en ook gelukkig met alleen zijn geworden.. toen rustig gaan kijken of ik weer toe was aan een partner.. en niet meteen 100 apps en alles maar swipen en liken.. rustig aan.. besloten een datingbureau in te schakelen. kost iets meer maar die helpen je vele malen beter.. zoeken echt een partner voor je.. maar nog voor de 1e afspraak met dat bureau kwam ik mijn huidige vrouw al tegen.. gewoon door de fijne vibe die je dan afgeeft..

dus, resume;
1)ik kan je echt alleen maar op het ahrt drukken, neem tijd voor jezelf, leg de apps aan de kant, zorg dat je zelf in je eentje gelukkig kan zijn. rust hebt. rustig een cafe kan inlopen voor een drankje. je geeft aan soms rust nodig te hebben, je ook zen voelt bij het weglopen uit een cafe omdat het te druk is en je daar dus fijn bij te voelen..

2)zogauw je jezelf gelukkig kan maken (je kunt een ander nooit gelukkig maken als je jezelf al niet gelukkig kan maken) probeer eens een datingbureau.. kost wat, 1500 tot 3000 euro, maar vaak no cure no pay, komen supergoede tips uit en doen echt hun best....
Bedankt voor alle mooie tips.

1500 tot 3000 valt mee als er wel degelijk een relatie uit kan rollen.

Ik ben ook langzaam mijn werkuren aan het uitbreiden, maar door overprikkeling en chronische insomnia en een angststoornis gaat dat heel langzaam, maar ik merk wel dat het een beetje geluk brengt om weer echt te werken,

Je hebt weer een doel, en natuurlijk. Het is niet altijd leuk, soms heb je ook rotdagen op het werk, maar je hoort wel weer ergens bij en je staat niet meer langs de kant van de maatschappij.

Ik merkte ook dat toen ik volledig werkloos thuis zat, ik steeds meer mensenschuw werd, als er iemand op straat liep, stak ik de straat over.. Uiteindelijk is het voor niemand gezond om helemaal niemand te kennen of te spreken buiten online om.

Het gaat dus zeker beter. En ik vind het heel knap van je dat je gewoon eerlijk naar jezelf bent dat je merkte 'niet gelukkig te zijn' ondanks dat je een relatie had.

Het mooie aan wat je al omschreef is dat we eigenlijk direct weer bij de kern komen van het probleem 'je moet gelukkig zijn met jezelf' want een partner gaat dat niet voor je oplossen.

Als je je rot voelt, en je partner komt op bezoek, dan voelt zij je stemming ook aan, en als je dan down bent, dan zorg je er voor dat zij zich straks ook rot gaat voelen en weer twijfelt aan de relatie.

Dus inderdaad, als je niet gelukkig bent, kan je eigenlijk geen relatie aangaan, want je gunt je partner natuurlijk ook gewoon een leuke vent, en niet iemand waarbij ze zich steeds moet afvragen of het wel goed zit allemaal.

Hoe voel je je tegenwoordig nu?
  woensdag 20 augustus 2025 @ 17:20:45 #163
47373 freak1
pi_218549562
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2025 16:12 schreef BMW1993 het volgende:

[..]
Bedankt voor alle mooie tips.

1500 tot 3000 valt mee als er wel degelijk een relatie uit kan rollen.

Ik ben ook langzaam mijn werkuren aan het uitbreiden, maar door overprikkeling en chronische insomnia en een angststoornis gaat dat heel langzaam, maar ik merk wel dat het een beetje geluk brengt om weer echt te werken,

Je hebt weer een doel, en natuurlijk. Het is niet altijd leuk, soms heb je ook rotdagen op het werk, maar je hoort wel weer ergens bij en je staat niet meer langs de kant van de maatschappij.

Ik merkte ook dat toen ik volledig werkloos thuis zat, ik steeds meer mensenschuw werd, als er iemand op straat liep, stak ik de straat over.. Uiteindelijk is het voor niemand gezond om helemaal niemand te kennen of te spreken buiten online om.

Het gaat dus zeker beter. En ik vind het heel knap van je dat je gewoon eerlijk naar jezelf bent dat je merkte 'niet gelukkig te zijn' ondanks dat je een relatie had.

Het mooie aan wat je al omschreef is dat we eigenlijk direct weer bij de kern komen van het probleem 'je moet gelukkig zijn met jezelf' want een partner gaat dat niet voor je oplossen.

Als je je rot voelt, en je partner komt op bezoek, dan voelt zij je stemming ook aan, en als je dan down bent, dan zorg je er voor dat zij zich straks ook rot gaat voelen en weer twijfelt aan de relatie.

Dus inderdaad, als je niet gelukkig bent, kan je eigenlijk geen relatie aangaan, want je gunt je partner natuurlijk ook gewoon een leuke vent, en niet iemand waarbij ze zich steeds moet afvragen of het wel goed zit allemaal.

Hoe voel je je tegenwoordig nu?
haha, dit topic ging over jou he :)
ik wilde je er ook een beetje een hart mee onder de riem steken, uiteindelijk is het zo dat als je niet voor je eigen geluk kan zorgen, een ander dat zeker niet gaat doen..

mbt mijn eigen geluk, ik wil geen topic kapen, maar dat zit meer dan goed :) mooie lieve vrouw en een fijn kindje :)
en dank u meneer Dood,
  donderdag 21 augustus 2025 @ 01:21:20 #164
510517 Variabel-y
Arrivederci
pi_218552890
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2025 14:57 schreef BMW1993 het volgende:
Ik zit nu op :

Terwijl de ware, die op je wacht, gewoon next door woont en geen dating-apps/sites gebruikt. :P

[ Bericht 3% gewijzigd door Variabel-y op 21-08-2025 01:37:07 ]
  donderdag 21 augustus 2025 @ 01:24:31 #165
498210 KoningWouter
BE THE BEST&FUCK THE REST
pi_218552894
Jezus gast. 3,5 uur per dag en 0 resultaat.

Je zult er spontaan incel van worden.
  donderdag 21 augustus 2025 @ 15:03:08 #166
488213 BMW1993
Het echte leven.
pi_218555653
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2025 01:24 schreef KoningWouter het volgende:
Jezus gast. 3,5 uur per dag en 0 resultaat.

Je zult er spontaan incel van worden.
Klopt.

Ik ben daarom ook wel nieuwsgierig naar de ontwikkeling met robotica.

Over 10 a 15 jaar zullen ze in Azië vrouwelijke robots kunnen ontwikkelen die nauwelijks van echte vrouwen zijn te onderscheiden, haarkleur, gewicht, karakter, etniciteit, je zal alles kunnen aanpassen. Ze werken met een soort krachtige chatgpt, die alles kunnen onthouden en waar je levensechte gesprekken mee kunt voeren.

Ook zullen ze in de toekomst kunnen lopen en is het net zoals een tesla dat ze zich automatisch een update kunnen geven, het zal ongeveer de prijs kosten van een nieuwe auto, maar als je daarmee voor altijd gelukkig bent, en altijd een maatje hebt die je nooit verlaat heb ik liever dit, dan een auto die voor 90% stil op de stoep staat. :P

Er zijn natuurlijk ook nadelen, zal dit ooit maatschappelijk echt geaccepteerd worden?

In de zin van: als ik in Spanje met zo'n AI robot over de boulevard loop, zullen mensen dit dan normaal vinden, of zien ze je als een wanhopig persoon of word je bijvoorbeeld uitgelachen? Uiteindelijk zal je dus moeten wachten op een versie die nauwelijks van echt te onderscheiden is. Maar dat kan volgens chatgpt pas ontwikkeld worden vanaf ongeveer 2045 .. Dan ben ik 52 , maar goed. Toch nog wellicht een oplossing.

Uiteindelijk praat je tegen algoritmes en een computer, het zal nooit een echte vrouw kunnen vervangen waarmee je echt gezamenlijk geniet van een wandeling, uitzicht, zonsondergang, etentje.. En het zal je altijd naar de mond praten, wat ook irritant kan worden.

Maar goed, het is altijd fijn om de hoop niet te verliezen, en toch nog een plan Z te hebben.

Geen idee of dit incel achtig klinkt :P
  donderdag 21 augustus 2025 @ 15:19:10 #167
pi_218555758
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2025 15:03 schreef BMW1993 het volgende:
Geen idee of dit incel achtig klinkt :P
Als ik het eerlijk moet zeggen: ja, dit klinkt nogal incel-achtig. En dat zeg ik als iemand die ook de grootste moeite heeft om een leuke dame te vinden.

Als je geen vrouw kan vinden en je overweegt om op zoek te gaan naar vervanging, dan kun je misschien nog wel het beste een kat nemen. Een kat kan voor 80% een vrouw vervangen. Je kan met een kat spelen, je kan met een kat knuffelen, je kan gezellig samen eten met een kat, je kan praten met een kat. Er is eigenlijk maar één ding dat je met een kat niet kan doen en wat je met een vrouw wel kan doen, als ze ten minste geen hoofdpijn heeft. Daar zal je dan een andere oplossing voor moeten vinden ter vervanging van een vrouw.
  donderdag 21 augustus 2025 @ 15:44:50 #168
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_218555931
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2025 15:19 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Als ik het eerlijk moet zeggen: ja, dit klinkt nogal incel-achtig. En dat zeg ik als iemand die ook de grootste moeite heeft om een leuke dame te vinden.

Als je geen vrouw kan vinden en je overweegt om op zoek te gaan naar vervanging, dan kun je misschien nog wel het beste een kat nemen. Een kat kan voor 80% een vrouw vervangen. Je kan met een kat spelen, je kan met een kat knuffelen, je kan gezellig samen eten met een kat, je kan praten met een kat. Er is eigenlijk maar één ding dat je met een kat niet kan doen en wat je met een vrouw wel kan doen, als ze ten minste geen hoofdpijn heeft. Daar zal je dan een andere oplossing voor moeten vinden ter vervanging van een vrouw.
Ik ben gek op katten. Maar om te stellen dat een kat voor 80% een partner kan vervangen… Eh, nee.
The love you take is equal to the love you make.
  donderdag 21 augustus 2025 @ 16:15:01 #169
33189 RM-rf
1/998001
pi_218556172
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2025 15:03 schreef BMW1993 het volgende:
Over 10 a 15 jaar zullen ze in Azië vrouwelijke robots kunnen ontwikkelen die nauwelijks van echte vrouwen zijn te onderscheiden, haarkleur, gewicht, karakter, etniciteit, je zal alles kunnen aanpassen. Ze werken met een soort krachtige chatgpt, die alles kunnen onthouden en waar je levensechte gesprekken mee kunt voeren.
als ze die vrouwelijke robots vervolgens dusdanig ontwikkelen dat deze mannen met weinig door-ontwikkelde sociale skills gaan negeren en hun aandacht verleggen naar interssantere contact-personen, zou het idd levens-écht zijn...

Maar vermoedelijk zullen de ontwikkelaars zulke robots juist ontwikkelen dat deze niet zelf een 'ego-centrische' keuze maken in een vrije keuze van cntact-personen, maar dat deze robots juist zich 'slaafs' naar hun 'eigenaar' opstellen..
dat is niet echt levensecht, maar juist erg kunstmatig.

Het is een interssante vraag of de aanwezigheid van zulke kunstmatige contactpersonen dan verder wél ertoe leiden dat mensen mischien kunnen sociale skills verder kunnen oefenen:
Ikzelf heb grote twijfels erbij, ik vermoed/vrees eerder dat het eerder tot het afnemen van een behoefte om zelfs sociaal skillvol je te gedragen en eerder tot een afname van sociale skills, omdat de behoefte eraan ook minder wordt als men toch AI-gestuurde robots heeft die altijd trouw en aandachtvol zijn.
(recentelijk bleek uit een onderzoek dat onder artsen die AI-toepassingen inzetten voor diagnoses, ook de vroeg-herkenningsskills van de artsen zelf afnemen en dit leid tot minder vroegherkenning door de arts zelf: https://www.thelancet.com/journals/langas/article/PIIS2468-1253(25)00133-5/abstract in dat geval betrof de onderzochte periode enkel al 6 maanden na invoering van de AI-diagnoses-systemen en was de afname van vroegherkenning ruim 10 procentpunt)

Een ander punt is of je er veel 'vervulling' uit kunt halen om contact te hebben met een kunstmatige intellgentie zonder werkelijk eigen input en die hooguit reageert op je eigen verhalen of gevoelens en deze mogelijk hooguit versterkt of deze als eigen reflectie-vlak benut...
Het kan vooral betekenen dat je gevoelens die je sowieso al veel hebt enkel 'versterkt' worden... doordat deze 'robot' geen eigen persoonlijkheid heeft en je verder ook geen weerwoord of repliek kan dienen.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  vrijdag 22 augustus 2025 @ 15:59:00 #170
292180 epicbeardman
pi_218563522
Ik heb even je profiel bekeken, helaas kan ik niet meer priveberichten verzenden ofzo.. Volgens mij hebben ze dat voor mijn account uitgezet _O-

Paar tips, volgens mij lijkt het erop dat je foto's aardig retouched zijn door de telefoon app, dat is een afknapper voor vrouwen. Want dan lijk je onzeker over jezelf. Ben gewoon jezelf en geen retouching. Een meid zal je ook als je met je brakke kop wakker wordt na paar flessen prosecco de avond ervoor.

Daarnaast, less is more, je kan beter 3 goede foto's hebben dan 3 goede en 5 avarage foto's.
Die foto waar je op strand staat is volgens mij 1 van de betere, echter kan je ook nog wel iets leren omtrent postuur en hoe je "poseert" op foto's.

Bovenstaande geldt ook voor de tekst, het is te veel, ook al die standaard vragen beantwoorden van de apps om je profiel op te leuken zijn allemaal potentiele redflags voor de meiden. Laat ze afgaan op een leuke korte samenvatting en niet op een wall of tekst en 10'tallen vragen over hoe je jouw hart verovert of wat je graag op zondag doet.

Dat is iets voor vrouwen, mannen zijn mannen en je bent op die apps voor een reden. Om afspraken te maken en ervaringen en potentieel een leuke partner tegen te komen.

Zeggen dat je humoristisch bent is ook wat anders dan een humoristisch profieltekst hebben, smaken verschillen namelijk heel erg in humor. Ik vind Lubach bijvoorbeeld helemaal niet grappig, andere mensen wel.

Ik stel voor dat je zoiets gebruikt.

quote:
Vlotte en spontane jongeman opzoek naar een date, wandeling of beide. Om zodoende elkaar beter te leren kennen en te ontdekken of het naar meer smaakt. Zo niet dan hebben we in ieder geval een gezellige avond of zijn we een slechte ervaring rijker.

Heb een actief leven en vermaak mij prima alleen echter ben ik wel opzoek naar een partner en dus ook maatje voor het leven, hou van mijn familie en vrienden, veel interesses en hobby's, ben af en toe te zorgzaam maar sta open voor veranderingen en nog veel leermomenten, samen of alleen. Tevens niet geboden aan locatie.
Wie weet tot snel?
Succes.

Oh nog een tip, ga eens opzoek naar een freelance/student fotograaf, die casual foto's maakt met een goede camera en je ook tips geeft over hoe je moet zitten, foto's waar je bijvoorbeeld andere kant op kijkt. Wat verschillende kleding mee, en dan mooie locaties in je omgeving opzoeken.
Foto's met vriendengroepen doen het ook goed (geblurd) want dat is verificatie dat je sociaal bent.
  vrijdag 22 augustus 2025 @ 17:15:36 #171
pi_218564128
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 15:59 schreef epicbeardman het volgende:
Foto's met vriendengroepen doen het ook goed (geblurd) want dat is verificatie dat je sociaal bent.
En foto's met dieren doen het vaak ook goed. Uiteraard moet je dat ook alleen maar doen als je iets met dieren hebt. Als je niets met honden hebt, dan moet je geen foto samen met een hond op je profiel zetten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')