abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 17 juli 2025 @ 21:42:53 #1
488213 BMW1993
Het echte leven.
pi_218244330
Link naar het eerste deel: R&P / De dating markt, het werkt gewoon niet.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Goede middag allemaal,

Ik ben hier een tijdje niet geweest op dit forum, omdat ik allemaal goede tips kreeg dankzij jullie.
Maar ik daar eigenlijk zelfs niets mee deed, en altijd in mijn veilige haven bleef hangen.

Goed nu zijn we een aantal maanden verder, En ik heb daadwerkelijk wat met de tips gedaan.
Nu loop ik weer tegen anderen issues aan, dus ik dacht, laat ik even een update van mijn leven geven. :)

Sinds tijden heb ik weer een betaalde baan, nadat ik ontslagen was van vrijwilligerswerk.

Ik werk nu 12 uur per week in een keuken van een fatsoenlijk restaurant.
Daarmee moet ik de kok assisteren, en soms ook de gerechten naar de gasten brengen.
Ondanks de drukte gaat dit met mijn autisme wel goed.

Dit bedrijf stond open voor mensen met een Wajong, dat wilt ook niet elk bedrijf omdat er veel administratie aan vast zit. Goed, ik heb weer een beetje een 'schema' in mijn leven.

Het is nu niet meer ''extreem leeg'' natuurlijk heb ik buiten die 12 uur nog steeds helemaal niets om handen, dus twijfel of ik de volgende stap zal zetten, een sportschool abonnement.

Goed, om even terug te komen. Mijn moeder zei tegen mij, '' je bent 32 , het zal goed zijn voor je persoonlijke ontwikkeling om eens aan een vriendin te komen, nu zijn ze nog mooi, over 8 jaar zijn ze 40 en hebben ze kinderen en kom je in een volledig anderen fase met mensen die gescheiden zijn. ''

Ik ben van nature onzeker, een laagzelfbeeld en geen eigenwaarde ondanks veel therapie, dus ik dacht altijd al 'niemand zal mij willen' ook zit ik natuurlijk al 10 jaar op tinder te swipen, en de enige match zijn bots, of Afrikaanse dames uit Kenia, of uit Indonesië.. Dit zijn meestal mensen die een rijkere partner willen om zo het Europees Schengengebied te betreden. (dus die mensen doen het voor anderen redenen dan liefde).

Toen dacht ik, ik moet het anders aanpakken, alle apps zoals badoo, tinder, hinge, bumble, breeze. Boo, Paiq, knuz en facebook dating werken niet.. Ik pak het eens betaald aan.

Dus ik heb mij ingeschreven bij Lexa dating.
Ik heb kunstmatige intelligentie om tips gevraagd, en al zijn tips opgevolgd.

Ik heb een professionele fotograaf gevraagd of hij wat foto's van mij kon schieten in Hoek van Holland.

Leuke foto's dat ik in de duinen wandel, met verschillende soorten kleding.
Ik eet in een sushi restaurant, met een glas wijn (lust ik niet eens) en kaarslicht.

En dat ik in een rondvaartboot zit.

Voor ik er 'klaar' voor was om betaald te daten ben ik behoorlijk afgevallen. van 1.80 meter, 89 kilo vorig jaar april naar 77,5 kilo wat al weken stabiel is.

Vervolgens het duurste pakket uitgekozen op Lexa, met automatische incasso voor 6 maanden.
Waarom het duurste? Met dit abonnement krijg ik een leesbevestiging, en kunnen leden die onbetaald op de website zitten mij alsnog een berichtje doen, dus de kans dat je een bericht terug krijgt is 80% groter volgens de website.

Vervolgens heb ik weer geluisterd naar de chat robot om allemaal identieke leuke berichtjes naar de vrouwen te sturen. Profielen goed doorlezen, en daar op in haken.

De kans om een bericht terug is met originele tekst een stuk groter.

Maar nu zijn we weken verder, en ik heb wel meer dan 100 berichten gestuurd.
En raad eens? Ondanks alle uren werk en moeite (ik zit soms 3 uur per dag te schrijven)

0 reacties terug.. Het enige wat er gebeurt is dat ze je profiel even bekijken.. En dan? Radio stilte...

Dit maakt mij eigenlijk super gefrustreerd, ik heb alles gedaan wat ik kon.

- Professionele fotograaf
- Uren aan werk in het schrijven van leuke berichtjes
- Het duurste abonnement
- Elke ochtend wakker worden in de hoop dat ik een berichtje heb.

En alle vrouwen lezen het, en ik ben schijnbaar niet eens genoeg waard om maar 1 zin terug te krijgen.

'Ik heb je berichtje gelezen, je bent toch niet wat ik zoek'
Is zoiets dan al teveel moeite? Negeren is eigenlijk het ergste wat er bestaat, op die manier krijg je helemaal het idee dat je niet bestaat en dat je niemand bent.

Ik zag dit altijd als mijn laatste optie, een betaalde website.. Maar ik krijg maar geen reacties.

Zo heb ik dus honderden (persoonlijke) berichten geschreven.
En dit is dus een klein voorbeeldje van mijn scrollgeschiedenis in mijn outbox.

Nu is mijn moeder 100% Nederlands, Rotterdamser dan mijn moeder bestaat niet :P .
Maar mijn vader is van Turkse afkomst, was tijdens de bevalling al 'buiten beeld' dus ik ben 0% buitenlands.

Maar misschien door de vluchtelingen crisis met al die Syriërs en Eritreeërs dat ik misschien daarom geen berichten krijg?
Ik ben eigenlijk benieuwd of anderen mensen wel een reactie krijgen op lexa, hebben mensen hier ervaringen mee?

En wat raden jullie aan, door blijven gaan met berichtjes sturen of ermee stoppen? Want ik heb ondertussen iedereen op die website een berichtje gedaan, zelfs leden uit Lille Frankrijk, en uit het Brusselse...

Ik vind het gewoon zo bizar dat van al die moeite niet 1 iemand de moeite heeft genomen om te antwoorden, het komt bikkelhard over, dus ik ben benieuwd of meer mensen ervaringen hebben met 'genegeerd' worden op dating websites. Tot nu toe vind ik het zonde van alle energie en geld.

donderdag 17 juli 2025 @ 21:46:41 #2
488213 BMW1993
Het echte leven.
pi_218244387
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2025 19:34 schreef Ghostbuster het volgende:
Mja maar straks zit je in een topografie gesprek -O-
Ja precies, en zie daar maar eens uit te komen. :P

Ik zal het topografie gedeelte kort proberen te houden, en het daarna wat persoonlijk maken.
Wellicht over haar weekend plannen. Maar ook dat is nooit zo spannend ' Ik ga werken' of 'het huis schoonmaken'
  Moderator donderdag 17 juli 2025 @ 21:52:11 #3
1025 crew  Armani XL
Whatever...
pi_218244455
Stap in ieder geval af van het copy-pasten van je berichtjes. Stuur echt een persoonlijk bericht waarin je duidelijk maakt (subtiel) dat je haar profiel echt gelezen hebt.

Ik heb hem gereekst
Don't be surprised what the night brings.
When you search the dark, you get dark things.
Wat wij kijken
pi_218244542
quote:
3s.gif Op donderdag 17 juli 2025 21:52 schreef Armani XL het volgende:
Stap in ieder geval af van het copy-pasten van je berichtjes. Stuur echt een persoonlijk bericht waarin je duidelijk maakt (subtiel) dat je haar profiel echt gelezen hebt.

Ik heb hem gereekst
Doet TS toch middels chatgpt?
pi_218244571
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2025 19:26 schreef BMW1993 het volgende:

[..]
Je heb het 100% bij het juiste eind.

Want toevallig kreeg ik net dit binnen. :)
Wat persoonlijks vragen werkt dus wel... Dank voor je tip.

En fijn dat het bij jouw makkelijker werkt tijdens feestjes, ik denk dat je daar dan je kracht uit moet halen :)

[ link | afbeelding ]
Dit is op zich een prima bericht, maar laat gewoon dat 'ik heb je profiel bekeken...' en 'vind je mijn profiel ook interessant... ' weg. Gewoon alleen 'Wat tof dat je naar Japan wil. Staat ook op mijn lijstje! Wat vind je het allerleukste aan Japan?'
Dus alle te formele dingen weglaten en gewoon lekker kletsen. Je ziet ook dat ze alleen reageert op het hele Japan ding en niet op de rest wat je zegt.
pi_218245139
Ben je wel lekker maat?
U MAD?
  donderdag 17 juli 2025 @ 22:50:59 #7
488213 BMW1993
Het echte leven.
pi_218245148
^ Aha, bedankt voor de tip.
Dus je moet de inbox eigenlijk gebruiken als een soort chat, eigenlijk ook wel slim.
Want de meeste profielen zijn nauwelijks fatsoenlijk ingevuld, veel onbetaalde leden hebben soms maar één foto, en dat is het. Daar kan je verder natuurlijk ook niets origineels op verzinnen. :P
  donderdag 17 juli 2025 @ 22:57:22 #8
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_218245208
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2025 15:55 schreef BMW1993 het volgende:

[..]
Ik heb gisteren in totaal 20 berichten geschreven met deze tekst.

Hoi, (naam)
Ik heb net je profiel bekeken en je lijkt mij leuk en sociaal.
Mocht mijn profiel je ook aanspreken, dan is een berichtje altijd welkom.

Lieve groet,

(naam).

Jij was enorm populair op datingssites, zou jij mijn berichtjes aanpassen en het wat spannender maken? :P

En wat was jouw eerste profielfoto, iets met een restaurant achtergrond, of een wintersport foto ?
Ook vandaag nog niets ontvangen, ik probeer trouwens vanaf vandaag maximaal 3 uur bezig te zijn met het geklooi van online daten.. De rest lekker sporten en wandelen.
Ja dat bericht is volstrekt ongeinspireerd. Bovendien komt "Mocht mijn profiel je ook aanspreken, dan is een berichtje altijd welkom." nogal onderdanig over. Je moet er niet om hoeven vragen".

Ik heb nog wat berichtjes weten op te duikelen die ik uitstuurde en waar wel respons op kwam.

quote:
Hoi Bloem

Je schrijft lief, eerlijk en warm te zijn. Ik geloof het meteen. Het past bij je beroepsrichting, je schrijfstijl en je hobbies. En ook op de foto straal veel je warmte en betrokkenheid uit. Dat is fijn om te zien.

Je profieltekst is vrij summier. Dat is op zich niet erg want dat maakt ook een beetje mysterieus. En er blijft wat te ontdekken over.

Je bent nogal een muziekliefhebber. Dan ben ik toch wel benieuwd wat dat `van alles en nog wat` omvat in je tekst. Heb je favoriete artiesten?

Met een stevige groet,
quote:
Dag Marije

Die nieuwe bril staat je prima hoor. Weet je wat er zo leuk is aan brildragende vrouwen? Het brilletje past vaak bij het karakter. Bij jou lijkt dat een tikkeltje bescheiden en ingetogen. En je profiel onderschrijft dat.

En net als ik houd je van wandelen in de natuur. Rondzwerven door bossen en natuur is heerlijk. Mooie dingen om te zien en ook fijn om eens na te denken. Of om met iemand die meewandelt te praten. ;) Fietsen is trouwens ook heerlijk. Graag spring ik met fiets en al in de trein om zo mooie stukken Nederland te ontdekken.

Ik zie trouwens dat je van spelletjes houdt. Welke zijn jouw favorieten?

Met een stevige groet,
quote:
Dag Loes

Ik val met de deur in huis. Maar je hebt een fijne muzieksmaak. Een vrouw die Deephouse en Jazz kan als favoriete stijlen opgeeft heeft meteen een plusje. Welke artiesten vind je goed?

Je verdere hobbies spreken ook w.el aan. Een interesse voor zowel cultuur als natuur. Ook ik vind wandelen in de natuur prachtig en ontspannend (fietsen ook trouwens). En ook het bezoeken van leuke steden en dorpjes om de cultuur te ontdekken, daar kun je me wel warm voor krijgen.

Je profiel is verder vrij sober maar dat is eigenlijk wel prima. Dan blijft er tenminste wat te vragen over.

Je zegt van theater en festivals te houden. Wat voor dingen bezoek je dan?

Met een stevige groet,
quote:
Dag mevrouw!

Bourgondisch en Brabants nuchter. Dat zijn zaken die de positieve aandacht wel meteen trekken. En je komt inderdaad over als iemand met veel energie die vooral naar het positieve kijkt.

Je zoekt een man op de fiets. Fietsen doe ik graag. Als het goed weer is maak ik graag lange fietstochten om stukjes Nederland te ontdekken. Hele avonden biertjes drinken en praten over leuke, serieuze en grappige dingen is aan mij ook erg besteed. Lust je ook speciaalbieren? Ik ben er dol op.

Je hebt een speciale band met Vlieland zie ik. Ik ben er nooit geweest. Wat is voor jou zo bijzonder aan dat eiland?

Met een stevige groet,
Als foto had ik een selfie met mijn gezicht. Een foto op vakantie waar ik voor de zee sta. Een foto waar ik in Gala kleding in een groepsfoto sta en een foto waar ik iets aan het presenteren ben.
pi_218245245
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2025 22:57 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Ja dat bericht is volstrekt ongeinspireerd. Bovendien komt "Mocht mijn profiel je ook aanspreken, dan is een berichtje altijd welkom." nogal onderdanig over. Je moet er niet om hoeven vragen".

Ik heb nog wat berichtjes weten op te duikelen die ik uitstuurde en waar wel respons op kwam.
[..]
[..]
[..]
[..]
Als foto had ik een selfie met mijn gezicht. Een foto op vakantie waar ik voor de zee sta. Een foto waar ik in Gala kleding in een groepsfoto sta en een foto waar ik iets aan het presenteren ben.
Holy moly, het is geen sollicitatie he. Hier zou ik persoonlijk echt heel slecht op gaan :@
  donderdag 17 juli 2025 @ 23:02:38 #10
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_218245256
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2025 23:01 schreef Pinuts het volgende:

[..]
Holy moly, het is geen sollicitatie he. Hier zou ik persoonlijk echt heel slecht op gaan :@
Ik kreeg er in ieder geval een hoop reacties mee. Dus blijkbaar zijn er genoeg vrouwen die er anders over denken.
pi_218245336
quote:

[..]

[..]
[..]
[..]
[..]
Ik neem aan dat dit een grap is
  donderdag 17 juli 2025 @ 23:13:33 #12
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_218245373
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2025 23:09 schreef Jahr00n het volgende:

[..]
Ik neem aan dat dit een grap is
Nee, hoor. Ik ben zeker geen Multatuli. Maar mijn schrijfsels leverden positieve reacties en dates op, dus dan werkt het.
pi_218245457
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2025 23:01 schreef Pinuts het volgende:

[..]
Als het de dames waar hij op valt aanspreekt is het natuurlijk prima.

En juist handig als degenen er slecht opgaan waarmee het waarschijnlijk toch niet gaat klikken
  donderdag 17 juli 2025 @ 23:24:34 #14
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_218245464
quote:
1s.gif Op donderdag 17 juli 2025 23:23 schreef Stepperoller het volgende:

[..]
Als het de dames waar hij op valt aanspreekt is het natuurlijk prima.

En juist handig als degenen er slecht opgaan waarmee het waarschijnlijk toch niet gaat klikken
Inderdaad, en je kan het niet iedereen naar de zin maken.
pi_218245528
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2025 23:02 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Ik kreeg er in ieder geval een hoop reacties mee. Dus blijkbaar zijn er genoeg vrouwen die er anders over denken.
Op welke site/app zat je dan? Voor Tinder, of een soortgelijke app, lijkt het me vrij kansloos. Maar ergens anders zou het wel kunnen werken.
  vrijdag 18 juli 2025 @ 00:36:19 #16
488213 BMW1993
Het echte leven.
pi_218245936
quote:

[..]

[..]
[..]
[..]
[..]
Wou dit is geniaal! :P Het werkt klaarblijkelijk een stuk beter dan mijn 'aanpak'

Leuk dat je er veel humor in verwerkt, dan ben je toch direct origineler dan de meeste mannen. :D :P

Ik heb het gesprek kunnen afleiden van topografie naar wat haar favoriete keuken is.
Maar het is zoals altijd weer lekker doodgebloed lol. Ik vind het gewoon moeilijk om een gesprek op gang te houden, zeker als ik zie dat de tegenpartij 'er niet echt zin in heeft' wat je vaak kan opmerkingen aan de korte antwoorden die je terug krijgt. :P

Vrouwen blijven erg mysterieus, in vergelijking met mannen.

pi_218246097
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2025 00:36 schreef BMW1993 het volgende:

[..]
Wou dit is geniaal! :P Het werkt klaarblijkelijk een stuk beter dan mijn 'aanpak'

Leuk dat je er veel humor in verwerkt, dan ben je toch direct origineler dan de meeste mannen. :D :P

Ik heb het gesprek kunnen afleiden van topografie naar wat haar favoriete keuken is.
Maar het is zoals altijd weer lekker doodgebloed lol. Ik vind het gewoon moeilijk om een gesprek op gang te houden, zeker als ik zie dat de tegenpartij 'er niet echt zin in heeft' wat je vaak kan opmerkingen aan de korte antwoorden die je terug krijgt. :P

[ link | afbeelding ]
Ik lees al even mee, maar: maak eens Open Vragen ervan?

Vraag Wat ze het lekkerst vindt. (dus niet al over sushi beginnen dat is een gesloten vraag).
Vraag Wat ze leuk vindt om te doen, wat haar hobby's zijn.

Het vervolg zou dan nu kunnen zijn:

... het blijft rauwe vis met rijst.

- En, waar hou jij dan van qua eten?

Vervolg met bijv:
- Wat drink je daar graag bij?

Voorbeelden van Gesloten en Open vragen & uitleg:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Wat zijn open vragen?
Open vragen zijn vragen waarop iemand niet met alleen “ja” of “nee” kan antwoorden. Ze moedigen aan om meer te vertellen en details te geven. Open vragen beginnen vaak met woorden zoals “hoe”, “wat”, “waarom”, “welke” of “beschrijf”.

[ Bericht 0% gewijzigd door Sally op 18-07-2025 02:57:46 ]
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
  vrijdag 18 juli 2025 @ 07:41:19 #18
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_218246568
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2025 23:33 schreef luxerobots het volgende:

[..]
Op welke site/app zat je dan? Voor Tinder, of een soortgelijke app, lijkt het me vrij kansloos. Maar ergens anders zou het wel kunnen werken.
Ik was op Lexa en Happypancake actief.

Inderdaad op Tinder zou het niet werken omdat de dynamiek en het communicatiemodel daar anders is.

[ Bericht 1% gewijzigd door Hexagon op 18-07-2025 08:18:17 ]
  vrijdag 18 juli 2025 @ 07:49:34 #19
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_218246641
quote:

[..]

[ link | afbeelding ]
Dit had je moeten aanvullen met een vraag als "Met welk gerecht kan iemand jou wel verwennen?"

Sowieso in vervolgberichten ook nieuwe vragen stellen en onderwerpen aansnijden.
  vrijdag 18 juli 2025 @ 12:32:53 #20
375783 Cockwhale
Ik bijt.
pi_218249355
quote:

[..]

[ link | afbeelding ]
Ik had gezegd, "ook geen paling?"
Als ze er om kan lachen weet je dat je goed zit. Zo niet, direct blocken.
  vrijdag 18 juli 2025 @ 13:04:27 #21
85850 Ghostbuster
pi_218249614
Vrouwen die Sushi lekker vinden is een red Flagg :7
I may be wrong, but it's highly unlikely.
  vrijdag 18 juli 2025 @ 14:36:46 #22
456466 matigeuser
pi_218250466
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 juli 2025 12:32 schreef Cockwhale het volgende:

[..]
Ik had gezegd, "ook geen paling?"
Als ze er om kan lachen weet je dat je goed zit. Zo niet, direct blocken.
Haha dat zou een goeie zijn. Houd je ook niet van 'broekpaling'? :D
  vrijdag 18 juli 2025 @ 15:02:30 #23
488213 BMW1993
Het echte leven.
pi_218250673
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2025 02:14 schreef Sally het volgende:

[..]
Ik lees al even mee, maar: maak eens Open Vragen ervan?

Vraag Wat ze het lekkerst vindt. (dus niet al over sushi beginnen dat is een gesloten vraag).
Vraag Wat ze leuk vindt om te doen, wat haar hobby's zijn.

Het vervolg zou dan nu kunnen zijn:

... het blijft rauwe vis met rijst.

- En, waar hou jij dan van qua eten?

Vervolg met bijv:
- Wat drink je daar graag bij?

Voorbeelden van Gesloten en Open vragen & uitleg:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bedankt voor de tip.
Waardeer het. :)

Ik heb vandaag een dag pauze van de datingsapps, maar ook jouw tips heb ik opgeslagen in m'n documenten.

En ik merk wel dat de tips helpen.

Heb ChatGPT niet meer gebruikt, heb 'Hee' veranderd in 'Hoi' en ook de standaard berichten niet meer gebruikt.
Ook heb ik 'Als mijn profiel je ook aanspreekt, is een berichtje altijd welkom' verwijderd, is inderdaad een beetje suf.

Ik zal proberen om meer in te haken op hobby's. Daar kan je uiteindelijk het langst op doorgaan in de berichten. :)

Ik ga vanavond met mijn moeder naar La Cubanita, onbeperkt tapa's eten, en daar zal m'n moeder een leuke foto van mij maken, La Cubanita heeft altijd wat Cubaanse decoratie hangen, dus altijd leuk voor een foto.
  vrijdag 18 juli 2025 @ 15:33:32 #24
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_218250884
Knipoog eens naar de serveerster. Wie weet!
  vrijdag 18 juli 2025 @ 20:22:59 #25
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_218253493
Met een stevige groet

Wtf echt

Klinkt alsof je een sumoworstelaar bent of zo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')