Ja, ben stiekem ook wel blij hoorquote:Op zondag 7 september 2025 15:26 schreef qltel het volgende:
"Zal vast wel kunnen".
Dat klinkt als een JA..![]()
![]()
![]()
Toon vooral belangstelling in wat ze doet en wat ze verteld. Hopelijk is ze het dekseltje wat op het potje past.quote:Op zondag 7 september 2025 17:17 schreef BMW1993 het volgende:
[..]
Ja, ben stiekem ook wel blij hoor![]()
Maar probeer de blijdschap wel wat te temperen, niet te hogen verwachtingen hebben, en mocht het doorgaan, dan ga ik vooral veel luisteren wat diegene te zeggen heeft, en ik ben van mijzelf al vriendelijk, dus dan komt het vast goed.
Dankjewel topper!quote:Op zondag 7 september 2025 18:16 schreef qltel het volgende:
[..]
Toon vooral belangstelling in wat ze doet en wat ze verteld. Hopelijk is ze het dekseltje wat op het potje past.
Groot gelijk. Loop niet te hard van stapel en probeer een leuke tijd met haar te hebben. Je weet maar nooit wat ervan komt.quote:Op maandag 8 september 2025 17:18 schreef BMW1993 het volgende:
[..]
Ik doe gewoon heel rustig en zuinig met dit contact, al is het gewoon een keer een wandeling, en af en toe appen, dan heb je toch alweer de halve wereld gewonnen, minder eenzaam, echt contact met iemand, en een leuke herinnering.
Ik gun je toch ook wel een nachtje supergoeie seks hoor dus zet niet te laag inquote:Op zondag 7 september 2025 17:17 schreef BMW1993 het volgende:
[..]
Ja, ben stiekem ook wel blij hoor![]()
Maar probeer de blijdschap wel wat te temperen, niet te hogen verwachtingen hebben, en mocht het doorgaan, dan ga ik vooral veel luisteren wat diegene te zeggen heeft, en ik ben van mijzelf al vriendelijk, dus dan komt het vast goed.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |