Meestal zijn ze al lang blij dat mensen wat willen doen. Dus dat boeit niet.quote:Op maandag 18 augustus 2025 15:26 schreef BMW1993 het volgende:
[..]
Ik heb zeker wel wat met het klimaat.
Zeker als je bekijkt wat droogte nu al doet in Zuid Europa met bosbranden, lage waterstanden en de verwoestijning van sommige landbouwgebieden, landen als Irak zullen nauwelijks nog bewoonbaar zijn.
Maar ik heb er nauwelijks kennis over, en mijn idee is altijd dat de meeste jongeren bij dat soort organisaties hoogopgeleid zijn. Ik weet niet of ik daar tussen pas.
Slowdancen? Wordt dat nog gedaan? Ik dacht dat dat tegenwoordig helemaal uitgestorven was.quote:Op maandag 18 augustus 2025 11:30 schreef epicbeardman het volgende:
Over het punt van dat soort meiden dat je ze niet wil doen en het wat serieuzer wil aanpakken, je moet niet gelijk doelen stellen dat je het serieus wil, van vrouwen versieren in een club door simpel alleen een hand toe te reiken en te gaan slowdancen om vervolgens bij elkaar in bed te eindigen is veel leuker.
Ik heb dit wel eens eerder gehoord. Deze methode wordt ook wel de "ugly sister strategy" genoemd.quote:Op maandag 18 augustus 2025 11:30 schreef epicbeardman het volgende:
Geloof mij ook heel veel meiden zijn onzeker, die willen ook een keer aandacht van een jongen. Je kan bijvoorbeeld in Mallorca een groep meiden opzoeken en pak dan de lelijkste eruit om vervolgens de "mooiere" dames van die groep een soort van onzekerheid zien creëren. Het is allemaal een spel. Maar jou zou het zeker zelfzekerheid opleveren en "game".
Ik weet niet of dat tot de mogelijkheden behoort, maar misschien kun je een taalcursus Engels doen. Is een leuke bezigheid, je leert nog eens wat, en wellicht leer je nog andere mensen kennen. Daarnaast is een beetje Engels kunnen spreken echt erg fijn.quote:Op maandag 18 augustus 2025 15:13 schreef BMW1993 het volgende:
[..]
Bedankt voor je bericht.
Eigenlijk niet perse nodig, ik kan goed zelfstandig reizen.
Ik ben wel eens met de auto van Rotterdam naar Benidorm gereden, omdat mijn moeder daar van januari tot april verbleef in een appartementje. Dus was toen 3 weken even bij haar op bezoek. Het rijden naar Spanje gaat allemaal prima.
Ik zou het dan echt puur doen voor de sociale contacten om eens een groepsreis te maken.
De laatste jaren loopt het contact met mijn moeder wat minder lekker, met veel discussies, misschien ben ik ook gewoon te oud geworden om samen op vakantie te gaan.
Ik zou natuurlijk ook gewoon een keer naar Kroatië kunnen rijden en hostels bezoeken, dan ontmoet je ook nieuwe mensen natuurlijk, alleen ik weet niet perse of het een goed idee is, meestal zijn hostels voor jongeren van rondom de 16 tot 25 .. En aangezien ik bijna geen woord Engels spreek, moet je het ook maar treffen dat er Nederlanders zijn
Sowieso zou ik dan privé slaapkamer boeken, dat hebben sommige hostels wel.. Want ik heb toch tijd nodig om alleen te zijn.
Stuur anders prive even paar screenshots door van je profiel, tekst die je er bij hebt enzovoorts. En kern zit wel in je laatste alinea. Vrouwen merken heel goed of iemand lekker in zijn vel zit of niet. Of iemand iets forceert of speelt. Je moet jezelf kunnen zijn tijdens de date, niet proberen te denken van ik ben niet stoer als ik over mijn moeder praat of nerd stuff.quote:Op maandag 18 augustus 2025 14:57 schreef BMW1993 het volgende:
epicbeardman ik ben onder de indruk van je bericht.
Om een voorbeeldje te geven, ik sprak eens maandenlang met een dame via een datingapp, het bleef continu maar gaan over haar werkroosters, en met wie ze goed kon opschieten en wie niet, en dat ze geen vrij kreeg etc. etc etc.
En als ik wat verder vroeg naar dingen als 'Hoelang ben je eigenlijk al vrijgezel?' ging ze er nauwelijks op in, ze bleef continu richten op de dagelijkse dingetjes zoals 'Ik ben vandaag naar het tuincentrum geweest om lavendel te kopen'.
Na 11 weken dacht ik, dit word niets meer... Dus ik liet het een beetje dood bloeden, tot ze ineens na 9 dagen zelf weer het gesprek begon.. ''Hoi hoi, tijdje niet gesproken, hoe is het?'' vervolgens weer moeite ingestoken, 2 weken mee gepraat over koetjes en kalfjes.. Tot dat ik de moed bij elkaar verzamelde en mijn telefoonnummer naar haar stuurde met de tekst 'Ik ben niet vaak meer op deze app, dus je mij mij bereiken via dit nummer'
Ik kreeg 3 dagen later een bericht terug ' Oh ik zal je morgen even toevoegen' en sinds dien nooit meer wat gehoord van haar.
Zo zie je maar weer dat te veel moeite stoppen in 1 contact nauwelijks werkt.. Ik dacht nog wel dat we naar elkaar toe aan het groeien waren met dagelijks af en toe een gesprekje, maar dat was dus toch niet zo.
Maar andersom heb ik ook wel eens de deksel flink op mijn neus gekregen toen ik na 2 dagen al mijn telefoonnummer stuurde 'Mannen hebben geen geduld' en ze vond het opdringerig.
Ik heb soms het idee dat je het gewoon niet snel goed kan doen.
En het grootste probleem is natuurlijk het aantal matches, ondanks dat ik goede foto's heb, ik heb het nu aan meerdere collega's laten zien, horeca personeel, familieleden... Komen er vrijwel geen matches meer.
Misschien komt het door de zomervakantie? Facebook dating is volledig opgedroogd waar ik vroeger toch wel wat meer geluk mee had, afijn, misschien is dit euvel verholpen in de herfst, dan gaan mensen natuurlijk weer opzoek naar een relatie, want tijdens de kerstdagen willen de meeste mensen toch weer iemand om hun heen hebben.
Ik heb ook onbewust nog het doel om voor november een echte relatie te krijgen, zodat ik eindelijk eens echt kerst kan gaan vieren met iemand, dan zal ik de grootste kerstboom halen en het lekkerste gourmetpakket.![]()
Ik ben blij dat je zoveel geluk hebt met het aantal matches, welke apps gebruik jij?
Ik zit nu op :
- Facebookdating ( eerst 2 matches per week, laatste 5 weken gemiddeld 0 )
- Lexa met het duurste abonnement : 0 matches per maand, van de 300 berichten 3 terug, waarvan 0 relatie materiaal.
- Badoo, af en toe betaal ik er wat geld aan, gemiddeld 1 tot 2 matches per maand die meestal niets terug zeggen
- Tinder gemiddeld 0 matches per maand, sinds januari 1 gesprek gehad met een leuke dame (ze reageerde na een tijdje niet meer).
- Happ'n , 1 match dit jaar, 0 berichten gekregen
- Breeze, 0 matches dit jaar
- Hinge, handjevol matches dit jaar, meeste uit het buitenland.
- Knuz geen gesprekken of dates
- Boo, 0 matches de afgelopen maanden
- Bumble, 1 match dit jaar gehad van een transdame (man) ik heb hier niet op gereageerd.
- Paiq, dit jaar een leuk gesprek gehad, maar ook hier kwam niets uit.
Ik ben gemiddeld 3,5 uur per dag bezig met al deze apps, en 0% rendement tot nu toe.
Dus nogmaals ontzettend knap dat jij zoveel succes hebt, ik zal niet weten wat ik nog meer kan doen, heb alles geprobeerd, van super spontane berichten met heel veel aandacht tot standaard berichtjes
Ergens is het probleem ook, dat mocht er ooit een relatie komen, dat ik er waarschijnlijk extreme druk op zal zetten om het te laten slagen, en er alles voor over heb. Want ik wil eigenlijk nooit meer in deze fase komen van eindeloos op apps scrollen en berichten schrijven die tot niets leiden..
Maar te veel druk kan er ook voor zorgen dat een relatie weer mis gaat, dus het is een moeilijk balans.
Toch maar proberen om echt gelukkig te zijn zonder relatie, zodat het geen obsessie word om een vriendin te hebben.
Klopt, badoo, maar ook echt voornamelijk Facebook dating is wat meer gericht op de mensen uit de volksbuurten.quote:Badoo zit vol met ander volk, in mijn optiek wat lager opgeleid maar af en toe vast wel een leuke meid tussen. Niet perse mijn app.
Je hebt een paar uurtjes werk en een Wajong en je spreekt amper een paar woordjes over de grens??quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 14:52 schreef BMW1993 het volgende:
Daarom probeer ik naast die paar uurtjes werk die ik heb, mijn dagen zinvol in te vullen.
dudequote:Op dinsdag 19 augustus 2025 15:20 schreef blomke het volgende:
[..]
Je hebt een paar uurtjes werk en een Wajong en je spreekt amper een paar woordjes over de grens??
ik denk dat er best wat goede tips al voorbij zijn gekomen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 14:52 schreef BMW1993 het volgende:
^
Ik heb mijn dating profiel naar je toegestuurd via DM.![]()
Dat is waar.
Daarom probeer ik naast die paar uurtjes werk die ik heb, mijn dagen zinvol in te vullen.
Ik heb als doel om elke dag een verre wandeling te maken. En dit is het resultaat van vorige maand juli.
[ link | afbeelding ]
Verder probeer ik steeds wat nieuwe dingetjes uit om te koken.
Gisteren had ik dus wraps gekocht, met roomkaas, zalm en sla erin.. Lekker en gezond.
En daarvoor had ik weer kipfilet met een potje groente en aardappelpuree.
Ja koken was nooit mijn hobby, maar het is altijd nog beter dan alleen maar zinloos door het nieuws te scrollen of in bed te liggen.
Vroeger had ik slechte eetgewoontes, sommige weken at ik vrijwel alleen diepvries broodjes Bapao, en om de verdere honger wat op te vullen met zo'n bak rundvleessalade als voorgerecht..
Het hoort bij zelfzorg en zelfontwikkeling om hiermee aan de slag te gaan.
[..]
Klopt, badoo, maar ook echt voornamelijk Facebook dating is wat meer gericht op de mensen uit de volksbuurten.
Waarbij je op Facebook dating ook nog een hoop vrouwen hebt zitten die geloven in de verhalen over Bill Gates, het einde van de wereld en complotverhalen..
Tinder lijkt weer voornamelijk te bestaan uit super knappe studentes die het 'perfecte leven' hebben.
Bedankt voor al je zinvolle tips, wat ik de beste tip vind is vragen over haar familie en of ze dichtbij in de buurt wonen, dat heb ik nog nooit uitgeprobeerd, dus dat ga ik zeker opvolgen.
PS: Je ziet misschien dat ik '2 ontvangen likes' heb op lexa.
[ link | afbeelding ]
Maar ook dat zijn weer fake profielen.
De een was een zakenvrouw uit Hong Kong, die voor zaken nu in Parijs was maar in Deventer zou wonen.
Toen waren we een tijdje aan het praten, en toen vroeg ze ineens: Wat cool dat je uit Nederland komt, is dat een leuk land om te wonen? Toen dacht ik huh, je woonde toch zelf ook in Nederland.![]()
En de ander is ook een nep profiel, vertelde eerst dat ze uit Amsterdam kwam, maar later bleek ze in Bombasa Kenia te wonen... En de foto's zijn ook allemaal verschillend van elkaar.
Ik moet ook eerlijk vertellen dat ik vroeger opgelicht ben door een vrouw van een datingwebsite, ik heb toen meerdere keren via western union geld gestort, het was dat mijn moeder op de een of anderen manier in mijn rekeningen kon kijken.. Dus gelukkig viel de schade mee. Maar ik ben tegenwoordig wel heel erg op mijn hoede.
Engelse vrouwen zijn sowieso niets voor mij, ik vertaal alles met google translate. Maar als er dan ooit een ontmoeting komt, komen ze erachter dat ik nauwelijks 'n woordje over de grens spreek.
Is dit nou écht nodig? Laat mensen gewoon in hun waarde.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 15:20 schreef blomke het volgende:
[..]
Je hebt een paar uurtjes werk en een Wajong en je spreekt amper een paar woordjes over de grens??
Bedankt voor alle mooie tips.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 15:45 schreef freak1 het volgende:
[..]
ikzelf ben ook rond mijn 25e in een relatie "Gerold" waar ik echt niet blij mee was achteraf. in plaats van aan mezelf werken en gelukkig met mezelf te zijn zocht ik het in een relatie en in een partner.. ben daar 8 jaar mee samengeweest en echt nooit gelukkig geweest als ik erop terug keek. toen dat voorbij was helemaal gestopt met elke vorm van daten, aan mezelf gewrkt.. gelukkig met mezelf geworden en ook gelukkig met alleen zijn geworden.. toen rustig gaan kijken of ik weer toe was aan een partner.. en niet meteen 100 apps en alles maar swipen en liken.. rustig aan.. besloten een datingbureau in te schakelen. kost iets meer maar die helpen je vele malen beter.. zoeken echt een partner voor je.. maar nog voor de 1e afspraak met dat bureau kwam ik mijn huidige vrouw al tegen.. gewoon door de fijne vibe die je dan afgeeft..
dus, resume;
1)ik kan je echt alleen maar op het ahrt drukken, neem tijd voor jezelf, leg de apps aan de kant, zorg dat je zelf in je eentje gelukkig kan zijn. rust hebt. rustig een cafe kan inlopen voor een drankje. je geeft aan soms rust nodig te hebben, je ook zen voelt bij het weglopen uit een cafe omdat het te druk is en je daar dus fijn bij te voelen..
2)zogauw je jezelf gelukkig kan maken (je kunt een ander nooit gelukkig maken als je jezelf al niet gelukkig kan maken) probeer eens een datingbureau.. kost wat, 1500 tot 3000 euro, maar vaak no cure no pay, komen supergoede tips uit en doen echt hun best....
haha, dit topic ging over jou hequote:Op woensdag 20 augustus 2025 16:12 schreef BMW1993 het volgende:
[..]
Bedankt voor alle mooie tips.
1500 tot 3000 valt mee als er wel degelijk een relatie uit kan rollen.
Ik ben ook langzaam mijn werkuren aan het uitbreiden, maar door overprikkeling en chronische insomnia en een angststoornis gaat dat heel langzaam, maar ik merk wel dat het een beetje geluk brengt om weer echt te werken,
Je hebt weer een doel, en natuurlijk. Het is niet altijd leuk, soms heb je ook rotdagen op het werk, maar je hoort wel weer ergens bij en je staat niet meer langs de kant van de maatschappij.
Ik merkte ook dat toen ik volledig werkloos thuis zat, ik steeds meer mensenschuw werd, als er iemand op straat liep, stak ik de straat over.. Uiteindelijk is het voor niemand gezond om helemaal niemand te kennen of te spreken buiten online om.
Het gaat dus zeker beter. En ik vind het heel knap van je dat je gewoon eerlijk naar jezelf bent dat je merkte 'niet gelukkig te zijn' ondanks dat je een relatie had.
Het mooie aan wat je al omschreef is dat we eigenlijk direct weer bij de kern komen van het probleem 'je moet gelukkig zijn met jezelf' want een partner gaat dat niet voor je oplossen.
Als je je rot voelt, en je partner komt op bezoek, dan voelt zij je stemming ook aan, en als je dan down bent, dan zorg je er voor dat zij zich straks ook rot gaat voelen en weer twijfelt aan de relatie.
Dus inderdaad, als je niet gelukkig bent, kan je eigenlijk geen relatie aangaan, want je gunt je partner natuurlijk ook gewoon een leuke vent, en niet iemand waarbij ze zich steeds moet afvragen of het wel goed zit allemaal.
Hoe voel je je tegenwoordig nu?
Terwijl de ware, die op je wacht, gewoon next door woont en geen dating-apps/sites gebruikt.quote:Op maandag 18 augustus 2025 14:57 schreef BMW1993 het volgende:
Ik zit nu op :
- Facebookdating ( eerst 2 matches per week, laatste 5 weken gemiddeld 0 )
- Lexa met het duurste abonnement : 0 matches per maand, van de 300 berichten 3 terug, waarvan 0 relatie materiaal.
- Badoo, af en toe betaal ik er wat geld aan, gemiddeld 1 tot 2 matches per maand die meestal niets terug zeggen
- Tinder gemiddeld 0 matches per maand, sinds januari 1 gesprek gehad met een leuke dame (ze reageerde na een tijdje niet meer).
- Happ'n , 1 match dit jaar, 0 berichten gekregen
- Breeze, 0 matches dit jaar
- Hinge, handjevol matches dit jaar, meeste uit het buitenland.
- Knuz geen gesprekken of dates
- Boo, 0 matches de afgelopen maanden
- Bumble, 1 match dit jaar gehad van een transdame (man) ik heb hier niet op gereageerd.
- Paiq, dit jaar een leuk gesprek gehad, maar ook hier kwam niets uit.
Ik ben gemiddeld 3,5 uur per dag bezig met al deze apps, en 0% rendement tot nu toe.
Klopt.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 01:24 schreef KoningWouter het volgende:
Jezus gast. 3,5 uur per dag en 0 resultaat.
Je zult er spontaan incel van worden.
Als ik het eerlijk moet zeggen: ja, dit klinkt nogal incel-achtig. En dat zeg ik als iemand die ook de grootste moeite heeft om een leuke dame te vinden.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 15:03 schreef BMW1993 het volgende:
Geen idee of dit incel achtig klinkt
Ik ben gek op katten. Maar om te stellen dat een kat voor 80% een partner kan vervangen… Eh, nee.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 15:19 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Als ik het eerlijk moet zeggen: ja, dit klinkt nogal incel-achtig. En dat zeg ik als iemand die ook de grootste moeite heeft om een leuke dame te vinden.
Als je geen vrouw kan vinden en je overweegt om op zoek te gaan naar vervanging, dan kun je misschien nog wel het beste een kat nemen. Een kat kan voor 80% een vrouw vervangen. Je kan met een kat spelen, je kan met een kat knuffelen, je kan gezellig samen eten met een kat, je kan praten met een kat. Er is eigenlijk maar één ding dat je met een kat niet kan doen en wat je met een vrouw wel kan doen, als ze ten minste geen hoofdpijn heeft. Daar zal je dan een andere oplossing voor moeten vinden ter vervanging van een vrouw.
als ze die vrouwelijke robots vervolgens dusdanig ontwikkelen dat deze mannen met weinig door-ontwikkelde sociale skills gaan negeren en hun aandacht verleggen naar interssantere contact-personen, zou het idd levens-écht zijn...quote:Op donderdag 21 augustus 2025 15:03 schreef BMW1993 het volgende:
Over 10 a 15 jaar zullen ze in Azië vrouwelijke robots kunnen ontwikkelen die nauwelijks van echte vrouwen zijn te onderscheiden, haarkleur, gewicht, karakter, etniciteit, je zal alles kunnen aanpassen. Ze werken met een soort krachtige chatgpt, die alles kunnen onthouden en waar je levensechte gesprekken mee kunt voeren.
Succes.quote:Vlotte en spontane jongeman opzoek naar een date, wandeling of beide. Om zodoende elkaar beter te leren kennen en te ontdekken of het naar meer smaakt. Zo niet dan hebben we in ieder geval een gezellige avond of zijn we een slechte ervaring rijker.
Heb een actief leven en vermaak mij prima alleen echter ben ik wel opzoek naar een partner en dus ook maatje voor het leven, hou van mijn familie en vrienden, veel interesses en hobby's, ben af en toe te zorgzaam maar sta open voor veranderingen en nog veel leermomenten, samen of alleen. Tevens niet geboden aan locatie.
Wie weet tot snel?
En foto's met dieren doen het vaak ook goed. Uiteraard moet je dat ook alleen maar doen als je iets met dieren hebt. Als je niets met honden hebt, dan moet je geen foto samen met een hond op je profiel zetten.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 15:59 schreef epicbeardman het volgende:
Foto's met vriendengroepen doen het ook goed (geblurd) want dat is verificatie dat je sociaal bent.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |